Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.719 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 08:15:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 08:15:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από niro
[Χθες στις 21:50]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από kios100
[Χθες στις 21:12]

[Χθες στις 12:26]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285719
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 32
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.  (Αναγνώστηκε 9705 φορές)
   
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 21:52:39 »

Φίλοι συνμοντελιστές, άνοιξα το post, για να παραθέσουμε (άν θέλετε) το τί πρέπει να προσέχουμε όταν βάζουμε μπροστά ένα θερμικό heli, και ποιές οι συνέπειες λάθους χειρισμών.

Ισως...... επειδή είμαι αυτοδίδακτος, κάποια πράγματα δεν τα κατανόησα σωστά, και θά ήθελα την γνώμη σας.  Τι είναι αυτό που περνάμε στους νέους μοντελιστές, και ποιοί οι κίνδυνοι απο λάθος γραφόμενα, η ακόμα χειρότερα απο λάθος βίντεο...

Εσείς οι πιό έμπειροι, θέλω να μου πείτε, ποιά είναι η σωστή σειρά, όταν έρχεται αυτή ή ώρα...  Ενα λάθος post ή ένα λάθος βίντεο, μπορεί ίσως να αποβεί μοιραίο για ένα νέο μοντελιστή,  μέχρι ακόμα και τον τραυματισμό του. 

Ολοι δεν έχουμε ίσως την δυνατότητα να έχουμε δίπλα μας κάποιον έμπειρο (όπως εγώ) η κάποιον που να ξέρει δύο πράγματα.  Αλλοι το παίρνουν απο εξωτερικό, και ψάχνοντας απο εδω και απο εκεί, "βρίσκουν" ίσως μιά άκρη για το πρώτο ξεκίνημα.  Το θέμα είναι.....  πόσους κινδύνους κρύβει αυτό το πρώτο ξεκίνημα.
 
Μερικές ερωτήσεις......  οι οποίες πηγάζουν απο διάφορα βίντεο που βλέπω κατά καιρούς, η ακόμα και απο προσωπική εμπειρία.  Τελικά...... ποιο είναι το σωστό και ποιό το λάθος.

...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας το στροφείο για πάν ενδεχόμενο.

...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα.

...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας την μίζα και με τα δύο χέρια....   κ.λ.π  κ.λ.π...

και άλλα πολλά που "ίσως" πρέπει να τα δούμε.   Γιατί ναι μέν, ίσως απο κάποιους μπορεί να υπάρχει μιά "άνεση", όσο αφορά την εκκίνηση, αλλά ένας νέος που θα πάει να κάνει το ντεμπούτο του, μπορεί να νομίζει ότι επειδή το είδε στο you tube... τα πράγματα είναι απλά.

Αυτός ο νέος λοιπόν....

Εχει υπ' όψιν του ότι έχει κατανοήσει το νόημα του θερμικού ελικοπτέρου.

Εχει ρυθμίσει σωστά το ρελαντί, ώστε όταν εκκινήσει να μήν πάρει απότομα στροφές.

Εχει υπ' όψιν του, ότι τουλάχιστον την πρώτη φορά, πρέπει το λιγότερο να έχει βγάλει τα blades απο επάνω, μέχρι να φέρει το heli σε επιθυμητά επίπεδα ώστε να είναι ασφαλής..

Αυτά τα ολίγα για τώρα...   Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 22:04:34 από vtr » Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

cvoli
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 23:36:43 »

    Θεωρώ (και είμαι) αρχαριος ακόμα στο θέμα μοντελισμός, αλλα απαντώ στο post γιατί με είχε απασχολίσει
και εμένα το θέμα τις πρώτες φορές.
    Κάθησα και το σκεφτηκα λογικά και εξέτασα στο μυαλό μου όλες τις τεχνικές που ανέφερες. Απέριψα εξαρχής
το να κρατώ την τ/κ στο χέρι την ώρα που βάζω μπροστά γιατί μου φάνηκε πολύ εύκολο να μου ξεφήγει απο τα
χέρια. Δεν ήθελα καν να σκεφτώ τι θα γινόταν αν πέφτοντας πήγαινε σε full throttle ...
    Προσπάθησα να δοκιμάσω να κρατάω την μίζα με ενα χέρι και το άλλο στα blades, αλλά το βρήκα δύσκολο.
Λόγο του extension στον start coupler μου έφευγε η ευθυγράμιση αμέσως και γρήγορα βαρέθηκα να ξανασφίγγω
το παξιμάδι της μίζας.
    Κατέληξα να ξεκινάω με τα δυο χέρια στην μίζα αφού πρώτα είχα σετάρει την τ/κ στο ρελαντί με ενεργοποιημένο
το throttle hold function. Για περισσότερη σιγουρία φρόντιζα το blade που θα εύρισκε κατα την περιστροφή του πρώτο
τον άξονα του starter να είναι κοντά σε αυτόν, κατα προτίμηση σε άμεση επαφή με αυτόν. Έτσι ακόμα και αν κάτι πήγαινε στραβά και ο κινητήρας έπαιρνε πολλές στροφές, πρίν προλάβει το στροφείο να πάρει ταχύτητα, θα έβρισκε
αντίσταση και πιθανότατα λόγο της σχετικά μικρής ροπής του κινητήρα θα τον έσβηνε αμέσως.
   Τουλάχιστον αυτή ήταν η λογική μου ....
Καταγράφηκε
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 23:45:42 »

Φιλε cvoli θα διαφωνησω καθετα μαζι σου. ΠΟΤΕ την μιζα με τα δυο χερια και το στροφειο ελευθερο. Εχεις δει ελικοπτερο να περνει μπρος με φουλ στροφες;
Οχι το extension το σταματαει, ουτε ο Χριστος ο ιδιος!
Βρες τον καταλληλο συνδιασμο μιζας extension ωστε να μην ξεκεντραρει. Ειχα το ιδιο προβλημα και αλλαζωντας απλα το λαστιχο στην κεφαλη της μιζας το προβλημα λυθηκε.
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
cvoli
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 23:55:22 »

Πάω λοιπόν για καινούργιο λαστιχο/coupler...
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 23:57:34 »


Τι είναι αυτό που περνάμε στους νέους μοντελιστές, και ποιοί οι κίνδυνοι απο λάθος γραφόμενα, η ακόμα χειρότερα απο λάθος βίντεο...


+1

 Thumbs up
Καταγράφηκε

tasospap
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 389



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 00:00:56 »

Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


* startrapt2.GIF (35.74 KB, 1907x2115 - εμφανίστηκε 1049 φορές.)
Καταγράφηκε

Hirobo Sceadu Evo 50
Hirobo SDX EP
Mini TiTan E325
Mini Titan E325 FBL
F86 SABRE
heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 01:17:52 »

Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up
Καταγράφηκε
dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 13:54:41 »

VTR μπράβο για το θέμα που έβαλες.

_Μερικές φορές τα αυτονόητα για εμάς είναι δύσκολα ή δυσνόητα ή εντελώς άγνωστα για τους πρωτάρηδες.

_Νομίζω πως η φωτό που πόσταρε ο tasospap μιλά απο μόνη της. Αυτός είναι ο μοναδικός σωστός τρόπος εκκίνησης θερμικού ελικοπτέρου. Αυτόν ακολουθώ και εγώ, άσχετα εαν γνωρίζω σε ποιές στροφές το μοτέρ μου θα ξεκινήση.

_Δεν νομίζω πως υπάρχει ελικπτεράς που να ξεκινά το μοτέρ, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα... [ πως σου ήρθε πάλι αυτό ? ] 
Μόνο πρωτάρης και  ίσως να το έκανε. 

_ Μηπως πρέπει να σκεφτούμε και άλλες περιπτώσεις έτσι ώστε να τις αναρτήσουμε για καλό - κακό ? Οπως για παράδειγμα πως να διαλέγουμε το πεδίο πτήσης για ελικόπτερα ? Ποιά μέτρα ασφαλείας πρέπει να πέρνουμε οταν υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που χαζεύουν δίπλα μας ?
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 15:15:19 »

Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up

Να προσθέσω κάτι για μεγαλύτερη ασφάλεια μήπως πρέπει το ε/κ να το έχουμε εγκλωβίσει ανάμεσα
στα πόδια μας, μην τυχόν πάρει το σώμα του ε/κ τις στροφές και δεν σβήσει ο κινητήρας, ενώ εγκλωβισμένο
το ε/κ και κρατώντας το στροφείο σβήσει αμέσως ο κινητήρας. Το λέω σε περίπτωση που το ε/κ το έχουμε
σε μια γλιστερή επιφάνεια όπως είναι το γκαζόν, τα χόρτα και πολύ περισσότερο αν αυτά είναι βρεγμένα.
Παιδιά μια σκέψη αποτυπώνω μιας και δεν έχω ασχοληθεί με θερμικά ε/κ. 
Καταγράφηκε
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 15:55:12 »

Πρώτα απ όλα πριν την πτήση από το σπίτι ακόμη έχουμε τσεκάρει κινητά και ακίνητα μέρη του ελικοπτέρου. Ένας λεπτομερής οπτικός έλεγχος και μετά ανοίγουμε τηλ/νση δέκτη και κάνουμε όλες της κινήσεις των στικς ώστε να δούμε ότι όλα κηνουντε σωστά.


Σωληνάκια , φιλτρακια ,βύσματα ότι όλα είναι σωστά στην θέση τους.

Είμαστε σίγουροι ότι τηλ/νση και μπαταρία ελικοπτέρου είναι φορτισμένες.

Πάμε στο χώρο πτήσης…

Ο χώρος θα πρέπει να είναι μακριά από κάθε λογής εμπόδια δέντρα σπίτια κλπ
γενικά ένας μεγάλος χώρος και αν έχει κάτω γρασίδι ακόμη καλύτερα, χωρίς κίνηση και κάθε λογής περαστικούς που βλέπουν το ελικόπτερο και σπεύδουν να ρωτήσουν τα γνωστά…

Πόσο κάνει?  Τι καίει?  Πόσο μακριά πάει? 

Αφήνουμε πίσω μας αυτοκίνητο και κάνα φίλο αν υπάρχει και προχώρημα μπροστά

Ανοίγουμε τηλ/νση μετά δέκτη   κάνουμε πάλι όλες της κινήσεις των στικς ώστε όλα τα σέρβο να δουλεύουν σωστά …  αφήνουμε στην άκρη την τηλ/νση και προσέχουμε το στικ του γκαζιού να είναι τέρμα κάτω πριν την εκκίνηση (μου έχει τύχει μετά το τεστ με τα στικ να το αφήσω ελαφρός προς τα πάνω , και μόλις έβαλα μπροστά πήρε στροφές και τα ψιλοεχασα)

Όπως στην φωτογραφία κρατάμε πάντα καλά το στροφείο με το ένα χέρι και βάζουμε μπροστά ..

Πάντα είμαστε αρκετά μπροστά από τους άλλους που ενδεχόμενος υπάρχουν μαζί μας και δεν αφήνουμε το μοντέλο να περάσει από πίσω μας , πάντα το έχουμε από μπροστά μας..

Πάνω απ όλα προσοχή και σοβαρότητα , και όχι σαχλαμάρες και κόντρες γιατί ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο..
Καταγράφηκε

AVANT aurora
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 16:27:35 »

ο τροπος που χρησιμοποιω εγω ειναι ο εξης...
το ελικοπτερο ειναι μπροστα μου(φυσικα) και η μουρη του βλεπει προς τα δεξια μου..
με το αριστερο μου πελμα παταω το δεξι skid, με το αριστερο μου χερι κραταω δυνατα το στροφειο και με το δεξι τοποθετω την μιζα...
συμβουλη προς τους νεους ελικοπτεραδες...σιγουρευτειτε σε ποια θεση του horn το καρμπυρατερ ειναι ανοικτο ή κλειστο, γιατι απαξ και τοποθετηθει στο ελικοπτερο ο κινητηρας, επειδη το καρμπυρατερ βλεπει προς τα πανω, ειναι αδυνατον να δειτε ποτε το βαρελακι του ειναι ανοικτο ή κλειστο..
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 17:11:26 »

Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο

Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up

Νομίζω πως η φωτό που πόσταρε ο tasospap μιλά απο μόνη της. Αυτός είναι ο μοναδικός σωστός τρόπος εκκίνησης θερμικού ελικοπτέρου. Αυτόν ακολουθώ και εγώ, άσχετα εαν γνωρίζω σε ποιές στροφές το μοτέρ μου θα ξεκινήση.

Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με τα παραπάνω γραφόμενα.  Ο σωστός τρόπος είναι αυτός στην φωτό.

Αφενώς γιατί το ένα χέρι κρατάει το στροφείο, και αφετέρου ο άξονας της μίζας είναι περασμένος απο μπροστά.  Αυτό έχει ώς φυσικό επακόλουθο, να βοηθήσει και να απορροφήσει σε μεγάλο βαθμό τήν δύναμη περιστροφής, γιατί ακριβώς δεν θα προλάβει να πάρει αρκετή φόρα το στροφείο.

Και σε συνδυασμό και με το κράτημα του στροφείου απο εμάς, ίσως "καθαρίσουμε" φθηνά..
Βέβαια ποτέ δεν κρατάμε το blade σκέτο. Eίναι ανώφελο.   Πάντα κρατάμε το grip μαζί με το blade..

Σέ ένα παλιότερο post για άλλο θέμα, ουσιαστικά επιβεβαιώνω την πιο πάνω φωτό του φίλου  tasospap.   Αυτό με έσωσε "τότε". Το ότι κόντραρε το στροφείο πάνω στον άξονα της μίζας.  Δεν νομίζω ότι θα υπήρχε ελπίδα να κρατήσω το στροφείο μόνο με το χέρι..
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 19:26:11 »

_Δεν νομίζω πως υπάρχει ελικπτεράς που να ξεκινά το μοτέρ, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα... [ πως σου ήρθε πάλι αυτό ? ] 
Μόνο πρωτάρης και  ίσως να το έκανε. 

Αυτή είναι μιά περίπτωση.  Υπάρχει και ή άλλη περίπτωση, να κρατάς μόνο την μίζα..
Δές πόσο εύκολο είναι να βρεθείς με το ελικόπτερο αγκαλιά.. worry

Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 20:37:16 »

Και αυτός μόνο για πρωτάρης δεν φαινότανε!!!!
Καμιά φορά επειδή έχουμε κάνει το ίδιο πράγμα πολλές φορές το θεωρούμε
δεδομένο και δεν παίρνουμε τις απαραίτητες προφυλάξεις και εκεί θα την πατήσουμε
όπως ο τύπος στο βίντεο. Πρέπει πάντα σε ότι κάνουμε να τηρούμε με ευλάβεια
τους κανόνες ασφαλείας για εμάς και τους γύρω μας. 
Καταγράφηκε
dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 08:07:28 »

Διδακτικό το βίντεο vtr.
Kαι οπως λέει και ο Markhelis, δεν φαίνεται για πρωτάρης ο τύπος... Τι να πείς...   Η  της στιγμής ?   Για να μην πω μαις ζωής.  Grin Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.