Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.408 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:21:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:21:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 20:12]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    από geoli
    [Χθες στις 21:15]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304408
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αποριες αρχαριων....  (Αναγνώστηκε 7401 φορές)
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:03:06 »

    Δημιούργησα αυτό το θέμα με σκοπό να γίνονται απορίες από τους νέους και να απαντάνε οι παλιότεροι…. (κάπως πρέπει να διαιωνίζεται η γνώση)

    Ξεκινώντας παραθέτω τις παρακάτω φωτογραφίες και απορίες.

    Η μηχανή είναι μια RMX 40αρα
    Την έχω 1 χρόνο και έχει κάψει 10 λίτρα  καύσιμο ( tornado  5 λίτρα  1% και 5 λίτρα 10%)
    Το κόκκινο υγρό στο ρουλεμάν είναι after run oil

    1.   Είναι φυσιολογική η φθορά της? Κατά την γνώμη σας πάντα..
    2.   Ο καφέ χρωματισμός δηλώνει ότι κάποια στιγμή υπερθερμάνθηκε ή είναι φυσιολογικός π.χ. από καστορελαιο?
    3.   Έχει νόημα να καθαρίσω τα καφέ κακάδια – επικάλυψη ή όχι. Αν ναι πως μπορώ?
    4.   Ο στροφαλοφόρος άξονας μου έχει έναν μικρό τζόγο με την μπιέλα  (αλάδωτα και τα δυο ) λαδώνοντας τα όμως με after run εξαφανίζετε. Είναι φυσιολογικό?
    5.   Το ρουλεμάν στην  κατάσταση που το βλέπετε θέλει αλλαγή? (όταν το καθάρισα τελείως από λαδιά και βενζίνες έκανε θόρυβο χωρίς όμως να καταλαβαίνεις κάποια δυσκολία ή χώμα στην κίνηση του. Όταν το λάδωσα ο θόρυβος δεν ακούγεται αλλά όταν το γυρνάς με το χέρι ίσα που το καταλαβαίνεις…
    6.   Πως γενικά καταλαβαίνεις αν θέλουν άλλαγμα τα ρουλεμάν σου ή όχι?
    7.   Αλλάζοντας μπουζί και ξεκινώντας την μηχανή με το χέρι (επειδή το έχω βίτσιο) παρατήρησα όχι 9 στις 10 φορές παίρνει ανάποδα μπροστά. Φταίει το μπουζί ή είναι άλλη η αιτία?




    * 36.JPG (93.54 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 601 φορές.)

    * 42.JPG (65.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 601 φορές.)
    Καταγράφηκε
    andreas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:23:21 »

    ο κινητηρας σου δεν φαινετε να εχει κατι εκτος απο το ρουλεμαν που δειχνει σκουριασμενο ισως η φωτο .....οσο για το αναποδα δεν ειναι τιποτα οι περισοτεροι κινητηρες το κανουν .....γιατι ........... Undecided πρεπει να εχει σχεση με τον χρονισμο τους .Γιατι τον ελυσες ομως τι ειχε?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:28:41 »

    1.   Είναι φυσιολογική η φθορά της? Κατά την γνώμη σας πάντα..
    -OXI
    2.   Ο καφέ χρωματισμός δηλώνει ότι κάποια στιγμή υπερθερμάνθηκε ή είναι φυσιολογικός π.χ. από καστορελαιο?
    -ΝΑΙ υπερθερμάνθηκε = φτωχό μίγμα
    3.   Έχει νόημα να καθαρίσω τα καφέ κακάδια – επικάλυψη ή όχι. Αν ναι πως μπορώ?
    -ΝΑΙ, με πατόχαρτο 1200 και WD40 με μαλακές κυκλικές κινήσεις.
    4.   Ο στροφαλοφόρος άξονας μου έχει έναν μικρό τζόγο με την μπιέλα  (αλάδωτα και τα δυο ) λαδώνοντας τα όμως με after run εξαφανίζετε. Είναι φυσιολογικό?
    -ΝΑΙ (πάντα έως κάποιο όρια πάντα)
    5.   Το ρουλεμάν στην  κατάσταση που το βλέπετε θέλει αλλαγή? (όταν το καθάρισα τελείως από λαδιά και βενζίνες έκανε θόρυβο χωρίς όμως να καταλαβαίνεις κάποια δυσκολία ή χώμα στην κίνηση του. Όταν το λάδωσα ο θόρυβος δεν ακούγεται αλλά όταν το γυρνάς με το χέρι ίσα που το καταλαβαίνεις…
    -ΝΑΙ, αλλάγή.
    6.   Πως γενικά καταλαβαίνεις αν θέλουν άλλαγμα τα ρουλεμάν σου ή όχι?
    -Από τον θόρυβο (γουρ-γουρ) όταν το έχεις στο χέρι. Επίσης βλέπεις για ψωριάσματα στο λόυκι που κυλιούνται οι μπίλιες. Ο θόρυβος είναι έντονος και κατά την λειτουργία της μηχανής, γουρ-γούρ και εδώ με πολύ τραχύ δούλεμα.
    7.   Αλλάζοντας μπουζί και ξεκινώντας την μηχανή με το χέρι (επειδή το έχω βίτσιο) παρατήρησα όχι 9 στις 10 φορές παίρνει ανάποδα μπροστά. Φταίει το μπουζί ή είναι άλλη η αιτία?
    -Πιο ψυχρό μπουζί ή ακόμη "ανέβασμα" της κεφαλή για ελλάτωση της σχέσης συμπίεσης


    Φιλικά, Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:34:48 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:49:56 »

    Μου κανει εντυπωση που μιλαμε για υπερθερμανση μιας και γενικα φροντιζω να την λειτουργω πολυ πλουσια.
    Την ανοιξα για μια απλη επιθεωριση και για να δω το ρουλεμαν που μου φενοταν λιγο τραχυ οταν γυρνουσα την ελικα με σβιστη την μηχανη.
    (ηθελα να δω αν ειναι ιδεα μου..).Φροντισα να την ψιλοστρωσω και  την λειτουργησα κανονικα.Συγκριτικα με μια os max 15 (αυτοκινιτου)
    που την εχω 7 χρονια και δεν ξερω ποσα λιτρα καυσιμο εχει κατεβασει καποιες φορες με πολυ ζορισμα και πολυ ψηλες θερμοκρασιες η RMX μου εχει πολυ ζημια.
    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 19:55:26 »

    Καινουργιες  ερωτησεις..
    1. Που τα  βρισκω και πως αλαζω ρουλεμαν?  (Η os max δουλευει τοσα χρονια με τα ιδια ρουλεμαν χωρις προβλημα)
    2. Σε τι θερμοκαρασια ή πως θα το μαθω πρεπει να δουλευει μια αεροπορικη 40αρα μηχανη.
    Με την OS χτυπαγα ανετα 90 βαθμους κελσιου ενω με την RMX εχω πιασει να εχει μεγιστω 70 βαθμους.. (συνηθως γυρω στους 50)
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 20:46:27 »

    Παράθεση
    5.   Το ρουλεμάν στην  κατάσταση που το βλέπετε θέλει αλλαγή? (όταν το καθάρισα τελείως από λαδιά και βενζίνες έκανε θόρυβο χωρίς όμως να καταλαβαίνεις κάποια δυσκολία ή χώμα στην κίνηση του. Όταν το λάδωσα ο θόρυβος δεν ακούγεται αλλά όταν το γυρνάς με το χέρι ίσα που το καταλαβαίνεις…
    Μην περιμένεις να σκορπίσει εντελώς το ρουλεμάν. Με τον παραμικρό θόρυβο άλλαζε τα. Μέχρι και παρεμβολή μπορούν να σου κάνουν... Εξάλου να το "πνίξεις" στο λάδι, όσο χάλια και να είναι (εντός λογικών ορίων) μην περιμένεις να ακούσεις τίποτα...


    Παράθεση
    1. Που τα  βρισκω και πως αλαζω ρουλεμαν?  (Η os max δουλευει τοσα χρονια με τα ιδια ρουλεμαν χωρις προβλημα)
    Σε οποιοδήποτε κατάστημα πουλάει ρουλεμάν, δεν συνηθίζω να ψωνίζω από τα μοντελιστικά καταστήματα ρουλεμάν, γιατί πιστεύω θα τα έχουν πανάκριβα (δεν έχω ρωτήσει καν), και γενικότερα και έξω βρίσκεις εξαιρετικές ποιότητες από ρουλεμάν.

    Παράθεση
    2. Σε τι θερμοκαρασια ή πως θα το μαθω πρεπει να δουλευει μια αεροπορικη 40αρα μηχανη.
    Με την OS χτυπαγα ανετα 90 βαθμους κελσιου ενω με την RMX εχω πιασει να εχει μεγιστω 70 βαθμους.. (συνηθως γυρω στους 50)
    Δούλευε σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες! Είσαι σίγουρος πως μέτρησες σωστά? Κάτι δεν μου πάει καλά... Από την άλλη ο OS με 90 βαθμούς είναι  πολύ υψηλή θερμοκρασία! Πρόκειται για αεροπορικό κινητήρα? (νομίζω μίλησες για αυτοκινήτου, εκεί τα πράγματα είναι τελίως διαφορετικά).
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 20:53:49 »

    Ο OS max 15αρης ειναι αυτοκινιτιστικος. Απλος δεν εχω αλλον για συκριση.
    Και πως τα αλαζουμε τα ρουλεμαν? Κατι εχω ακουσει για θερμανση της κασας με φλωγιστρο και αυτα ξεκολανε...
    ισχυει?
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 20:59:56 από spirosta » Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 21:05:10 »

    Αγορά ρουλεμάν σε οποιαδήποτε κατάστημα ανταλλακτικών αυτ/των - ρουλεμάν κλπ.
    ΜΟΝΟ επώνυμες μάρκες ρουλεμαν SKF αλλά και Ιαπωνικά.
    Σφαιροθήκες να είναι (εφόσον μπορέσεις και βρεις τέτοια ρουλεμάν) από πλαστικό και όχι από μεταλλικές. Αλλοιώς δεν πειράζει και τόσο για αεροπορικό κινητήρα.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 21:39:10 »

    τι εννωεις σφαιροθηκες? της φλατζες που σφραγιζουν τα ρουλεμαν?
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 22:11:00 »

    Παράθεση
    Και πως τα αλαζουμε τα ρουλεμαν? Κατι εχω ακουσει για θερμανση της κασας με φλωγιστρο και αυτα ξεκολανε...
    ισχυει?

    Όσες φορές το δοκίμασα, δεν πέτυχε... Πάρε εξωλκέα (αυτό το μαραφέτι που πίανει το ρουλεμάν και την κάσα της μηχανής και το σπρώχνει)
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 23:25:37 »

    Ρουλεμαν για ολες της μηχανες υπαρχει η δυνατοτητα να βρεις ακριβος το ρουλεμαν για την μηχανη που εχεις.
             www.bocabearings.com
         εψαξα για την super tigre g 51 ring που εχω και εχει σετ 2 ρουλεμαν απο 11,88$ μεχρι και 74,95 διλεγεις και αγοραζεις Εκπληξη
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Νοέ 2006, 23:34:48 από skopos-Komotini » Καταγράφηκε

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 11:56:49 »

    Σφαιροθήκες : Το μεταλλικό στραντζαριστό λαμάικι που κρατά τις μπίλιες σε ίσια απόσταση μεταξύ τους.
    Σε περίπτωση που είναι από πλαστικό έχεις λιγότερο θόρυβο, φθορά και γρέζια.

    Τα καπάκια που σφραγίζουν τα ρουλεμάν είτε είναι μεταλλικά (σειρά ZZ) είτε πλαστικά  (σειρά RS) δεν χρειάζονται και θα αφαιρεθούν.

    Εξαγωγή ρουλεμάν μετά από ζέσταμα με φλόγιστρο προπανίου (για διαστολή της κάσας του κορμού μηχανής) και χτύπημα της κάσας πάνω σε ξύλο και θα πέσει μόνο του. Τοποθέτηση του νεόυ ρουλεμάν σβέλτα, τοποθέτηση στροφάλου, σφίξημο στροφάλου για να έρθουν όλα στην θέση τους και ψύξη με ρεύμα αέρα από κοφλέρ.

    Φιλικά, Νικος
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 12:12:20 »

    Γειά χαρά.

    Για να βγεί με ευκολία το κεντρικό ρουλεμάν του κινητήρα, τον κάνεις φύλλο και φτερό. Παίρνεις την κάσα
    και την τοποθετείς στο μικρό μάτι κουζίνας απο την πλευρά του back plate.Σε περίπου 4-5 λεπτά τον
    βγάζεις με γάντια και τον χτυπάς απαλά πάνω σε πετσέτα μέχρι να πέσει το ρουλεμάν.
    Στη συνέχεια ζεσταίνεις πάλι την κάσα και περνάς το ρουλεμάν.
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 12:20:42 »

    Συμπληρώνω..

    Το φλόγιστρο καλό είναι να το αποφεύγουμε για ένα και μόνο λόγο..πετσικάρισμα της κάσας.
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 18:04:30 »

                    Καλησπερα.Μια πολυ καλη λυση εκτος αυτης που ανεφερε ο Dim, ειναι η χρηση πιστολιου θερμου αερα.(Εχει το  PRACTIKER σε διαφορες ποιοτητες και τιμες).Απλα σε κινητηρες που εχουν πλαστικα τμηματα (π.χ. τυμπανο YS), θα πρεπει αυτα να αφαιρουνται.Κατα τα αλλα ,ακολουθουμε την ιδια διαδικασια οπως αυτη που περιεγραψε ο Dim.           
                                                       Τετραδακος Δ.
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Αποριες αρχαριων....
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.