Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:59:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:59:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: AUTORATATION  (Αναγνώστηκε 11243 φορές)
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #45 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 16:21:52 »

    η κατακόριφη καθοδος χωρίς μοτερ δεν ειναι auto - rotation.

    ειναι  auto -γιαλαντζι....
    Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο.  auto -γιαλαντζι, καλό Thumbs up.
    Όμως, δεν ρώτησα τα βήματα του σωστότερου ή καλύτερου ή ομορφότερου auto. Με ενδιαφέρει να μάθω τον τρόπο που θα κουρδιστεί περισσότερο το στροφείο Wink


    τον έμαθες.

    εξάλου ένα auto με καλό κουρδισμα είναι το σωστότερο , το καλύτερο και το ομορφότερο auto

     Thumbs up
    Thanks
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 17:57:37 »

    an mporei kapoiow poy exei ka xrono na ta mazecei ola mpa kai katalaboyme HuhHuh?
    Καταγράφηκε
    Wind
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 186



    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 18:15:08 »

    Μπα !!  δεν υπαρχει περιπτωση....  5-6 ειμαστε εδω και ακουστηκαν 12 αποψεις      (ξερετε τι λενε για τις αποψεις... devil
    οποτε φιλε  ΑΕΤΕ ..    κρατησε οτι σου "φαινεται" λογικο  και ,  αν γινεται , βρες καποιον που εχει κανει   Full Down Auto  και κολλησε του.  Σε 1-2 φορες θα εχεις καταλαβει πολλα περισσοτερα απο το να καθεσαι να διαβαζεις 8563  σελιδες  Ποοολύ άνεση   angel
    Καταγράφηκε

    Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε !
    ( αχ και να ημουν mod αχ..)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 18:24:20 »

    δεν ξερω τι λετε εσεις που κανετε περισσοτερα Auto αλλα απο προσωπικη εμπειρια οσο πιο πολυ κληση δωσω πιο γρηγορα ξεκουρδιζεται... οσο πιο παραλληλα στο εδαφος ειανι τοσο καλυτερα... τι να πω ειδωμεν..!
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 19:50:52 »

        Δεν χρειάζονται μπερδέματα γιατί τα πάντα εξαρτώνται από την περίπτωση. Αν κάποιος μείνει από κινητήρα σε μικρή απόσταση , σε φάση αιώρησης και σε αρκετά χαμηλό ύψος οπότε δεν τον παίρνει ο χρόνος για να πάρει και φόρα προς τα εμπρός τότε θα κάνει αναγκαστικά auto-γιαλατζί χρησιμοποιώντας κατά κάποιον τρόπο το στροφείο σαν αλεξίπτωτο όπως περιγράφει ο Βαγγέλης. Αν πάλι βρίσκεται σε γρήγορη εμπροσθοπορεία σχετικά μακρυά και σε μεγάλο ύψος τότε θα πρέπει να προχωρήσει στη διαδικασία που περιγράφει ο Διονύσης που είναι κάτι σαν την ολισθητική πτήση του αυτόγυρου ώστε να φέρει και το ελικόπτερο όσο γίνεται πιο κοντά του.
    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 19:52:12 »

    Είναι καθαρά ψυχολογικό. Εντάξει είναι και θέμα ρυθμίσεων του διακόπτη HOLD αλλά εντέλει θα δεις οτι είναι πιο πολύ ψυχολογικό. Δε θα σταθώ στις ρυθμίσεις τόσο πολύ όσο στη διαδικασία. Οι ρυθμίσεις λοιπόν του HOLD είναι από -3 έως -5 μοίρες αρνητικές και +5 έως +8 στις θετικές. Σε μερικούς μοντελιστές με αρκετή εμπειρία μπορεί να διαφοροποιηθούν τα παραπάνω αλλά σου δίνω ένα γενικό πλάνο που θα πρέπει να κινηθείς για αρχή. Μην ξεχάσεις να ρυθμίσεις επίσης και το ανάλογο ρελαντί και μάλιστα λίγο παραπάνω από όσο όταν είσαι στο έδαφος (δε θέλεις να σου σβήσει ενώ εκπαιδεύεσαι  Wink) Μη φοβάσαι ακόμη και αν ψιλοεμπλέκει δε θα κόβει αφού το ειδικό auto γρανάζι που έχει το ελικόπτερό σου κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά (πιστεύω να έχει έτσι - αν όχι να βάλεις οπωσδήποτε Σφραγισμένα χείλη).
     Λοιπόν, είσαι αρκετά ψηλά σε idle up 1 ή 2 όχι normal, αλλά σε βολική για σένα στάση noze in ούτε μακρυά αλλά ούτε και αρκετά κοντά σου και οπωσδήποτε οριζόντια. Δε χρειάζεται να είναι απόλυτα ακίνητο ας πηγαίνει και με λίγη ταχύτητα, παρένθεση: πιστεύω να έχεις αποκτήσει λίγη εμπειρία σε nose in έτσι; Αν όχι κάνε αρκετή εκπαίδευση να πετάς το ελικόπτερο αρκετά άνετα σε οποιαδήποτε στάση και μετά προσπάθησε auto.
     Αφού πληροίς όλα τα παραπάνω παίρνεις μια ανάσα και γυρνάς το μαγικό διακοπτάκι του HOLD. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! Σε έβαλα σε μεγάλο ύψος ώστε να προλάβεις να σκεφτείς κάποια έξοδο από κρίσιμη κατάσταση που τυχόν περιέλθεις (σε όλα τα ακροβατικά να έχεις κάποια συνθήκη εξόδου προσχεδιασμένη). Έχοντας το αριστερό στικ ενα δυο κλικ κάτω από τη μέση και χωρίς να το πειράζεις, προσπαθείς με το δεξί στικ να διατηρήσεις ΜΟΝΟ τη στάση του ελικοπτέρου σου σε οριζόντια και λίγο προχωρητική, διορθώνοντας με το αριστερό ΜΟΝΟ την ουρά. Θα αρχίσει να ακολουθεί καθοδική πορεία προς την κατεύθυνση που ξεκίνησες το HOLD. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! Η πορεία θα σου φανεί αρκετά γρήγορα καθοδική αλλά δεν είναι. Λίγο πριν φτάσει σε ύψος περίπου 2 μέτρων και χωρίς ακόμα να έχεις πειράξει το αριστερό στικ γυρνάς το HOLD σε Idle up ξανά. Θα αντιδράσει λίγο απότομα ανάλογα το μοντέλο αλλά μην ανησυχείς δε παθαίνει τόσο εύκολα ζημιά, εσύ απλά προσπάθησε να το διατηρήσεις σε πτήση. Ανέβα πάλι σε μεγάλο και βολικό ύψος, noze in και ξανακάνε τη διαδικασία μέχρι να συνηθίσεις αυτή την απότομη κάθοδο του ελικοπτέρου σου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΣΤΙΚ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ.
     Όταν λοιπόν συνηθίσεις θα διαπιστώσεις πως έχεις αρκετή ψυχραιμία στο να καταλάβεις πως τόση ώρα απλά σε έβαζα να αυξήσεις την περιστροφή του στροφείου σου μόνο με τη βοήθεια του αέρα που περνάει από μέσα του Wink.
     Ε όταν το διαπιστώσεις αυτό θα είσαι και έτοιμος να κάνεις ένα πετυχημένο auto με ένα καλά κουρδισμένο ελικόπτερο φροντίζοντας πλέον να αυξήσεις προς τα πάνω το αριστερό σου στικ την κατάλληλη στιγμή λίγο πριν φτάσεις στο έδαφος ώστε να ακουμπήσει το ελικόπτερο ομαλά και να προσγειωθεί.
     ΚΑΝΟΝΑΣ: ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ! Η βιασύνη είναι εχθρός στις προσπάθειες με τα ελικόπερα. Ακόμα και αν χρειαστείς μέρες να το πετύχεις μη βιάζεσαι και μην επηρεάζεσαι από έξυπνους του τύπου "εγώ τόκανα σε μια ώρα και μαλακίες τούμπανα!" Κανείς δεν ξέρει αυτός που τόκανε σε μια μέρα κάτω από ποιές συνθήκες το πέτυχε και δεν το λέει προκειμένου να σε κάνει να νοιώθεις άσχημα! Ενδιάμεσα των ασκήσεων σβήσε λίγο τη μηχανή και δώσε λίγο χρόνο στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει την νέα κατάσταση που του βάζεις να μαθει, κάνοντας ένα τσιγαράκι ή πίνοντας μια γουλιά καφέ ή κουβεντιάζοντας με κανα φίλο σου. Είναι σημαντικό τη μέρα που θα διαλέξεις να τα κάνεις αυτά, να μην έχεις άλλους κοντά σου εκτός από άτομα που εμπιστεύεσαι. Δε θάθελες να σου τα πρήζει κανείς ενώ εσύ έχεις το άγχος να σώσεις τη μικρή σου περιουσία  Thumbs up
    Καλή επιτυχία  Thumbs up

    Υ.Γ. Να με συγχωρέσετε για την προσθήκη, αλλά είναι σημαντικό. Μην προσπαθήσετε tail in autorotation σε μεγάλο ύψος εκτός και αν γνωρίζετε καλά τι κάνετε. Ακούγεται βολικό για κάποιον που δεν είναι έμπειρος αλλά θα είναι αργά να διαπιστώσετε οτι δεν είναι έτσι. Θα αναγκαστείτε να το πάτε μακρυά με αποτέλεσμα να μην το βλέπετε και θα είναι χειρότερα μετά. Μην ξεχνάτε, τα δευτερόλεπτα περνάν και δεν υπάρχει περιθώριο για διορθώσεις.

    Υ.Γ2. Ακούγεται παράδοξο αλλά στον εξομοιωτή είναι πιο δύσκολο! Θα δείτε πόσο εύκολο είναι στην πραγματικότητα μετά από μερικές προσπάθειες. Ιδίως τα μεγάλα ελικόπτερα (60άρια - 90άρια) που κατεβαίνουν λες και είναι αεροπλάνα smitten.

    Υ.Γ3. Ας διορθώσει κάποιος τον τίτλο ώστε να το βρήσκουν το θέμα όσοι το ψάχνουν στο search Grin
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Νοέ 2009, 11:47:03 από sfyris » Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    AETOS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 20:12:34 »

    εδω σε ενα δικο μου βιντεακι ...στο τελος κανω 2-3 autorotation...... Χαμόγελο

    http://www.youtube.com/watch?v=3OJubYrH-3o


    Φίλε akritas ομολογώ άψογα τα auto σου Thumbs up
    Για πες τώρα που έχουμε την εικόνα και τον πιλότο.
        
         Όταν τραβάς hold έχεις φαντάζομαι 0 μοίρες.
         Στην συνέχεια κατεβαίνεις με -2 έως -3 μοίρες ενώ κάνεις μικροδιορθώσεις νε το elevateor.
        Στα τελευταία  8 έως 10 μέτρα απο το έδαφος αρχίζεις να δίνεις θετικές μοίρες.
        Στα τελευταία 2 έως 3 μέτρα δίνεις τέρμα θετικές μοίρες.
        Αποτέλεσμα  Thumbs up
    Όλα αυτά βέβαια για τα συγκεκριμένα auto που κάνεις στο video , γιατί όπως λέει ο φίλος bladekiller πάντα ανάλογα το ύψος τη θέση και  την περίπτωση.      
    Καταγράφηκε

    "οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
    AETOS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 20:13:03 »

    εδω σε ενα δικο μου βιντεακι ...στο τελος κανω 2-3 autorotation...... Χαμόγελο

    http://www.youtube.com/watch?v=3OJubYrH-3o


    Φίλε akritas ομολογώ άψογα τα auto σου Thumbs up
    Για πες τώρα που έχουμε την εικόνα και τον πιλότο  devil.
        
         Όταν τραβάς hold έχεις φαντάζομαι 0 μοίρες.
         Στην συνέχεια κατεβαίνεις με -2 έως -3 μοίρες ενώ κάνεις μικροδιορθώσεις νε το elevateor.
        Στα τελευταία  8 έως 10 μέτρα απο το έδαφος αρχίζεις να δίνεις θετικές μοίρες.
        Στα τελευταία 2 έως 3 μέτρα δίνεις τέρμα θετικές μοίρες.
        Αποτέλεσμα  Thumbs up
    Όλα αυτά βέβαια για τα συγκεκριμένα auto που κάνεις στο video , γιατί όπως λέει ο φίλος bladekiller πάντα ανάλογα το ύψος τη θέση και  την περίπτωση.      
    Καταγράφηκε

    "οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #53 στις: Σάββατο, 7 Νοέ 2009, 00:01:08 »

    Βασικά δεν είναι άψογα θέλω πολύ δουλειά ακόμη….

    Τώρα  πρώτα από όλα να σου πω για το ελικόπτερο…

    Στο νορμάλ έχω -7 μοίρες τέρμα κάτω 0 στην μέση και +11,5 τέρμα πάνω..

    Στο st1  -11,5   κάτω  0 στην μέση και +11,5 τέρμα πάνω…

    Βλέπεις ότι και στο νορμάλ και στο 3d , από την μέση και πάνω έχω το ίδιο βήμα…

    Αυτό το κάνουν όσοι θέλουν , όταν από νορμάλ βάζουν το st1  να μην κάνει το ελικόπτερο σκαλοπάτι λόγω διαφορετικού βήματος…

    Η καμπύλη γκαζιού στο νορμάλ είναι 14, 25, 35, 43, 54 , 75, 100 
                                     Στο st1     είναι.. 100, 88, 76 , 65 ,76, 88, 100

    Aαυτά αφορούν όμως το δικό μου ελικόπτερο και τον τρόπο που πετώ….

    Όταν λοιπόν χτυπώ το hold το στικ κατεβαίνει κάτω από την μέση ,άρα από την στιγμή που έχω 0 στην μέση πάμε σε αρνητικές μοίρες..

    Τώρα πόσες είναι ??

    Θα σου δώσω ένα παράδειγμα .. όταν οδηγούμε αυτοκίνητο και θέλουμε να στρίψουμε απλά στρίβουμε όσο πρέπει και δεν κοιτάμε το τιμόνι πόσο έστριψε..

    Αυτό δεν μπορείς να το μετρήσεις εκείνη την στιγμή ,απλά βλέπεις πως αντιδρά το ελικόπτερο..

    Έτσι λοιπόν όταν έχει αρκετό κόντρα αέρα θα πρέπει να κατεβάσω  παραπάνω το στικ ώστε να έχω περισσότερες αρνητικές μοίρες για να κατεβεί το ελικόπτερο , όταν δεν έχει κόντρα αέρα είμαι σε λιγότερες αρνητικές…


    Αν θα δεις στο βίντεο στην πρώτη προσπάθεια κάνω ακύρωση του auto  λόγω του ότι είχε πολύ κόντρα αέρα δεν έδωσα παραπάνω αρνητικές και το ελικόπτερο δεν κατέβαινε …με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να ξεκουρδίσει το στροφείο…

    Αφού λοιπόν χτυπήσεις το hold ,στην συνέχειας αφήνεις το ελικόπτερο να κατεβαίνει μόνο του ( μην σε τρομάξει η ταχύτητα της καθόδου) απλά κρατάς τον έλεγχο με το δεξί στικ  και το ελικόπτερο ελαφρά να κοιτά προς τα κάτω..

    Στην συνέχεια όσο κατεβαίνει σιγά σιγά το φέρνεις στα ίσια και μερικά μετρά πριν το έδαφος αρχίζεις να δίνεις σιγά σιγά μοίρες με το αριστερό στικ , και φέρνεις το ελικόπτερο πάλι σιγά σιγά με την μούρη ελαφρά προς τα πάνω ώστε τα blades να κοντράρουν στον αέρα (δες και στο βιντεακι)

    Προσοχή να μην δώσεις τέρμα θετικές μοίρες πολύ νωρίς και χάσει το στροφείο της στροφές … σε κάθε περίπτωση δεν τα χάνεις αν δεις ότι δεν σου βγαίνει χτυπάς πάλι το διακόπτη hold δίνεις γκάζι και έφυγες…

    Στο τελικό στάδιο κανα μέτρο πριν το έδαφος φέρνεις το ελικόπτερο στα ίσια με το έδαφος και το προσγειώνεις

    Βασικά κάνε πολλές φορές αυτό που σου είπε ο Κοσμάς (sfyris)

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Νοέ 2009, 00:40:59 από akritas » Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #54 στις: Σάββατο, 7 Νοέ 2009, 00:33:48 »

    κατι ακομα που ειναι πολυ βασικο και εγω την πατησα μερικες τηλεκ στο hold εχουν να ρυθμισεις τα παντα expo κτλ κτλ σαν να ιεναι ενα idle... εγω την πατησα γιατι απλα δεν ρυθμισα το expo που ηθελα και το heli ηταν πολυ νευρικο δεν το εριξα αλλα η καρδια μου βγηκε εξω...! και ειδια στα πρωτα μου 2 auto...!!!
    Καταγράφηκε
    AETOS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 7 Νοέ 2009, 10:13:57 »

    Με ολη την παραπάνω βοήθεια σας  smiley6600 πιστεύω οτι ολοι που δεν γνωρίζαμε Undecided μπορούμε πλέων να δοκιμάσουμε  Ανεση
    Καταγράφηκε

    "οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: AUTORATATION
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.