Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 02:00:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 02:00:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 48
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: AUTORATATION  (Αναγνώστηκε 11292 φορές)
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 12:34:00 »

     Να τονίσω και το εξής..

    Πριν την διαδικασία autorotation  γυρνάμε σε normal mode  και αυτό γιατί όταν με το καλό τελειώσουμε την προσπάθεια και προσγειώσουμε το ελικόπτερο θα γυρίσουμε το διακόπτη του hold για να ξεκινήσουμε ξανά απογείωση …αν είχαμε st1 η st2 τότε το ελικόπτερο θα έπαιρνε φουλ στροφές και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο….  Γι αυτό λοιπόν πάντα νορμάλ και μετά χτυπάμε το hold.

    Κάτι ακόμη (για τα θερμικα) …στης σύγχρονες τηλ/νσης στο thro hold εκτός από το ποσοστό επί της % για το πόσο ρελαντί θα έχουμε στο autorotation υπάρχει και το hold delay.. (πχ 0.6sec) το οποίο χρησιμεύει στο αν κάνουμε ακύρωση κατά την διαδικασία autorotation το Σέρβο του γκαζιού κάνει ποιο ομαλή την επιστροφή του στην θέση του στικ …Έτσι αποφεύγουμε το απότομο άνοιγμα γκαζιού όταν κάνουμε ακύρωση… κάτι που ζορίζει τα μηχανικά μέρη του ελικοπτέρου από ρελαντί ξαφνικά να έχουμε σχεδόν τέρμα γκάζι….   
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 12:54:54 »

    εδω σε ενα δικο μου βιντεακι ...στο τελος κανω 2-3 autorotation...... Χαμόγελο

    http://www.youtube.com/watch?v=3OJubYrH-3o

    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 13:01:49 »

    Να τονίσω και το εξής..

    Πριν την διαδικασία autorotation  γυρνάμε σε normal mode  και αυτό γιατί όταν με το καλό τελειώσουμε την προσπάθεια και προσγειώσουμε το ελικόπτερο θα γυρίσουμε το διακόπτη του hold για να ξεκινήσουμε ξανά απογείωση …αν είχαμε st1 η st2 τότε το ελικόπτερο θα έπαιρνε φουλ στροφές και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο….  Γι αυτό λοιπόν πάντα νορμάλ και μετά χτυπάμε το hold.

    Κάτι ακόμη (για τα θερμικα) …στης σύγχρονες τηλ/νσης στο thro hold εκτός από το ποσοστό επί της % για το πόσο ρελαντί θα έχουμε στο autorotation υπάρχει και το hold delay.. (πχ 0.6sec) το οποίο χρησιμεύει στο αν κάνουμε ακύρωση κατά την διαδικασία autorotation το Σέρβο του γκαζιού κάνει ποιο ομαλή την επιστροφή του στην θέση του στικ …Έτσι αποφεύγουμε το απότομο άνοιγμα γκαζιού όταν κάνουμε ακύρωση… κάτι που ζορίζει τα μηχανικά μέρη του ελικοπτέρου από ρελαντί ξαφνικά να έχουμε σχεδόν τέρμα γκάζι….   


    δεν θα το ελεγα αυτο ειδικα για εναν αρχαριο για το λογο του οτι στο νορμαλ σιγουρα εχει λιγοτερες στροφες... πραγμα που δυσκολευει το auto και χρειαζεται ακριβεια.. οποτε βαζει idle 2 na εχει πχ 2100 2150 και μετα κατεβαινει θα εινια πολυ πιο ευκολο.. μιλαωαπο εμενα που αντε να εχω κανει 40 autos και αυτα απο 30-40μ με τον κωλο οχι με πορεια.... οποτε ειμια αρχαριος.. οταν το εβαλα στις 1800 και εκανα τα ειδα λιγο κοληοεμνα.. αν ειχα βαλει 1800 απο την αρχη των auto θα ειχα σιγουρα σπασιμο..
    ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟ΅ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΜΗΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΗΟLD ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ
    οσο για το delay εννοειται να βαλετε...!
    Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 13:21:34 »

    εμ εδω σε θελω......

    θα βαλει νορμαλ πριν βγαλει το hold?   η θα δει το ελικοπτερο να φουλαρει ξαφνικα..... Εκπληξη


    και ενα τελευταιο ...

    ασκησεις auto  παντα με κοντρα αερα.....

    καλη επιτυχια ...... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 13:31:03 »

    εμ εδω σε θελω......

    θα βαλει νορμαλ πριν βγαλει το hold?   η θα δει το ελικοπτερο να φουλαρει ξαφνικα..... Εκπληξη


    και ενα τελευταιο ...

    ασκησεις auto  παντα με κοντρα αερα.....

    καλη επιτυχια ...... Thumbs up

    υπαρχει και η αλλη λυση... αφου θελει να μαθει auto για να μην κανει αυτο το λαθος και εχουμε ασχημη καταληξη τοτε θα μπουκωσει τον κινητηρα ετσι ωστε αν γινει λαθος με το αποτομαανεβασμα στροφων θα σβησει...! αυτο για αρχη μεχρι να συνηθισει..
    Καταγράφηκε
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 14:14:29 »

    πολλοί κάνουν λάθος το auto γιατί καθώς έρχονται με hold κόβουν ταχύτητα με βήμα elevator και όχι μονο με elevator! πολύ πιθανό είναι το boom-strike εδω λογο του ξεκουρδίσματοσ του στροφείου μαζί με elevator.....

    το ορθό είναι να κόβουμε ταχύτητα ερχόμενοι με αρνητικές μοίρες τραβώντας up και αμέσως down για να έρθει το heli σε οριζόντια θέση και πάλι . ακριβώς σε αυτό το σημείο ξεκινάμε και δίνουμε θετικό βήμα στα blades έχοντας τη δυνατότητα να κάνουμε hover αρκετά δευτερόλεπτα και μια τελεια εκτελεση του auto-rotation ...

    φιλικά

    Διονύσης
    Ζάκυνθος
    Nice  Thumbs up.
    Μια άλλη ερώτηση βρε παίδες. Πως θα κουρδίσει περισσότερο το στροφείο σε κάθοδο από αρκετά μεγάλο ύψος.
    1) Με κατακόρυφη κάθοδο του ε/π χωρίς καμία κλήση (παράλληλο το ε/π με το έδαφος) και τέρμα αρνητικές,
    2) Με κάθοδο και μικρή κλήση του ε/π (20-25 περίπου μοίρες κοιτώντας προς τα κάτω) και τέρμα αρνητικές,
    3) Με σχεδόν κατακόρυφη βουτιά του ε/π (το ε/π είναι σχεδόν κάθετο με το έδαφος και η μύτη κοιτά το έδαφος) και τέρμα αρνητικές?
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 14:23:54 »

    το τριτο το ξεχνας σε 4 δευτερα εχει ξεφοστισει...  τωρα για το ενα δυο σιγουρα πιο πολυ χρονο κερδιζεις με το τελειως παραλληλο γιατι κουρδιζουν καλυτερα τα blades  αλλα πρεπει να παρεις καποιες μικρες κλισεις για να προσγειωθεις εκει που θες..!
    Καταγράφηκε
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 14:46:14 »

    φίλοι μου το auto-rotation είναι μια ψυχολογική μανούβρα.

    και λέω ψυχολογική διότι είναι εξαιρετικά εύκολη μανούβρα αν ξεπεράσουμε τον παράγοντα του φόβου ότι δεν έχουμε κινητήρα.

    το όλο θέμα είναι να ξεπεράσουμε αυτόν τον φόβο και αυτό γίνεται σιγά σιγά τραβώντας το hold σε όλο και μεγαλύτερο ύψος.

    το auto-rotation κρύβει μια πολύ επικίνδυνη παγίδα που λίγοι αναφέρουν ( αν όχι κανένας...)

    πρέπει να μην πανικοβληθείς και δώσεις βήμα σύντομα!

    πολλοί κάνουν λάθος το auto γιατί καθώς έρχονται με hold κόβουν ταχύτητα με βήμα elevator και όχι μονο με elevator! πολύ πιθανό είναι το boom-strike εδω λογο του ξεκουρδίσματοσ του στροφείου μαζί με elevator.....

    το ορθό είναι να κόβουμε ταχύτητα ερχόμενοι με αρνητικές μοίρες τραβώντας up και αμέσως down για να έρθει το heli σε οριζόντια θέση και πάλι . ακριβώς σε αυτό το σημείο ξεκινάμε και δίνουμε θετικό βήμα στα blades έχοντας τη δυνατότητα να κάνουμε hover αρκετά δευτερόλεπτα και μια τελεια εκτελεση του auto-rotation ...

    φιλικά

    Διονύσης
    Ζάκυνθος

    Ξεκαθαρίζοντας για άλλη μια φορά ότι ΔΕΝ είμαι έμπειρος ελικοπτεράς (είμαι όμως φυσικός και προσπαθώ να εξηγήσω όλα αυτά που κάνω με βάση τις γνώσεις μου) πρέπει να πω ότι αυτό που λέει στο τέλος ο gouskone συμβαδίζει απόλυτα με τη θεωρία.

    Δηλαδή:
    Οταν έχουμε αποσυμπλέξει τον κινητήρα (ενεργοποιώντας το throttle hold), βάζοντας αρνητικό βήμα (το πόσο αρνητικό εξαρτάται από το ρυθμό περιστροφής του στροφείου) επιτυγχάνουμε δύο πράγματα: αφενός επιβραδύνουμε την πτώση του ελικοπτέρου και αφετέρου διατηρούμε το ρυθμό περιστροφής του στροφείου.

    Αυτό συμβαίνει γιατί μόλις ενεργοποιήσουμε το throttle hold και μειώσουμε το βήμα, το ελικόπτερο αρχίζει να κινείται προς τα κάτω. Δηλαδή ο αέρας αρχίζει να διασχίζει το στροφείο προς τα πάνω (όχι όπως στην αιώρηση που ο αέρας είναι σχεδόν ακίνητος ή διασχίζει το στροφείο προς τα κάτω).

    Σε αυτή την κατάσταση, αν και έχουμε αρνητικό βήμα (ας θυμηθούμε πως το βήμα είναι αρνητικό σε σχ'εση πάντα με το επίπεδο περιστροφής του στροφείου) ο αέρας συναντάει το blade (που στην ουσία είναι πτέρυγα) με θετική γωνία προσβολής. Αρα η πτέρυγα παράγει άντωση (δύναμη προς τα πάνω) και έτσι η πτώση επιβραδύνεται.

    Επίσης η σχετική κινηση του αέρα μέσα από το στροφείο με το blade σε αρνητικό βήμα, δημιουργεί φαινόμενο αντίστοιχο με τον ανεμόμυλο, δηλαδή επιταχύνει την περιστροφή του στροφείου.

    Στην αντίθετη περίπτωση (θετικό βήμα) τα blades έρχονται σε κατάσταση απώλειας στήριξης και επιπλέον ο ρυθμός περιστροφής του στροφείου μειώνεται ("ξεκουρδίζει") με τα γνωστά αποτελέσματα.

    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 14:59:48 »

    η κατακόριφη καθοδος χωρίς μοτερ δεν ειναι auto - rotation.

    ειναι  auto -γιαλαντζι....


    το auto πρεπει να γεινεται με πτηση  και η κάθοδος με ταχυτητα . η γραμμη καθόδου σε συγκριση με το επιπεδο να εχουν μια γωνία το ανώτερο 45 μοιρες.

    καλύτερο κουρδισμα γινεται με τον συνδιασμό
    βυθισης στην αρχη με 0 μοιρες για να αποκτισει το ελικόπτερο καθοδική ταχύτητα λόγο της βαρύτητας χωρίς να ξεκουρδίσει καθόλου,
    και την στιγμή που αρχιζουμε να τραβάμε up κατευάζουμε το στικ σε αρνητικες και απλα πετάμε το ελικότερο με καθοδική πορεία...

    εχοντας μια καθοδική πορεία με 45 μοιρες και αφού έχουμε μπεί στις αρνητικες με αρχική ταχυτητα ( χωρίς απόλειες) καταφέρνουμε να κουρδίσουμε το στροφείο περισσότερο , να πετάμε περισσότερο κατα τη διάρκεια του auto.... και να κανουμε ένα καλύτερο auto.

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:10:20 »

    η κατακόριφη καθοδος χωρίς μοτερ δεν ειναι auto - rotation.

    ειναι  auto -γιαλαντζι....


    το auto πρεπει να γεινεται με πτηση  και η κάθοδος με ταχυτητα . η γραμμη καθόδου σε συγκριση με το επιπεδο να εχουν μια γωνία το ανώτερο 45 μοιρες.

    καλύτερο κουρδισμα γινεται με τον συνδιασμό
    βυθισης στην αρχη με 0 μοιρες για να αποκτισει το ελικόπτερο καθοδική ταχύτητα λόγο της βαρύτητας χωρίς να ξεκουρδίσει καθόλου,
    και την στιγμή που αρχιζουμε να τραβάμε up κατευάζουμε το στικ σε αρνητικες και απλα πετάμε το ελικότερο με καθοδική πορεία...

    εχοντας μια καθοδική πορεία με 45 μοιρες και αφού έχουμε μπεί στις αρνητικες με αρχική ταχυτητα ( χωρίς απόλειες) καταφέρνουμε να κουρδίσουμε το στροφείο περισσότερο , να πετάμε περισσότερο κατα τη διάρκεια του auto.... και να κανουμε ένα καλύτερο auto.

     Thumbs up

    Sorry gia ta  greeklish alla eimai ektos ellados to mono pou diafono einai stis 0 moires -2 einai kalitera oi 0 tha se frenaroun
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:13:17 »

    αυτό είναι υποκειμενικό.

    στο σηγκεκριμένο σημείο της μανούβρας παιζει πολύ ρόλο και η κατεύθυνση του ανεμου.

    μπορεί και θετικές να χρειαστούν αναλογα τις συνθήκες.

    πάντος και εγώ τις περισσότερες φορές με μείον-κατι ξεκινάω την βυθιση.

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:14:42 »

    αυτό είναι υποκειμενικό.

    στο σηγκεκριμένο σημείο της μανούβρας παιζει πολύ ρόλο και η κατεύθυνση του ανεμου.

    μπορεί και θετικές να χρειαστούν αναλογα τις συνθήκες.

    πάντος και εγώ τις περισσότερες φορές με μείον-κατι ξεκινάω την βυθιση.

     Thumbs up

    nomizo oti dfen einai ipokimeniko toulaxiston se f3c i f3n autorotation an pas me miden  vrikes petreleo alla kai pali i apopseis diistantai
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:18:52 »

    υποκειμενικό σε σχέση με τις συνθήκες και όχι σε σχέση με τον πιλότο.

    μιλάμε πάντα για την στιγμή που θα ξεκινήσει το auto και όχι καθ όλη την διάρκεια της μανούβρας έτσι...

    μην καταλάβει λάθος κανείς και ανοίξει πηγάδι...  Cheesy

    Καταγράφηκε

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:33:57 »

    η κατακόριφη καθοδος χωρίς μοτερ δεν ειναι auto - rotation.

    ειναι  auto -γιαλαντζι....
    Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο.  auto -γιαλαντζι, καλό Thumbs up.
    Όμως, δεν ρώτησα τα βήματα του σωστότερου ή καλύτερου ή ομορφότερου auto. Με ενδιαφέρει να μάθω τον τρόπο που θα κουρδιστεί περισσότερο το στροφείο Wink
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 15:49:51 »

    η κατακόριφη καθοδος χωρίς μοτερ δεν ειναι auto - rotation.

    ειναι  auto -γιαλαντζι....
    Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο.  auto -γιαλαντζι, καλό Thumbs up.
    Όμως, δεν ρώτησα τα βήματα του σωστότερου ή καλύτερου ή ομορφότερου auto. Με ενδιαφέρει να μάθω τον τρόπο που θα κουρδιστεί περισσότερο το στροφείο Wink


    τον έμαθες.

    εξάλου ένα auto με καλό κουρδισμα είναι το σωστότερο , το καλύτερο και το ομορφότερο auto

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: AUTORATATION
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.