Καλησπέρα Κύριοι.
Καιρός όπως λένε και οι Αμερικάνοι να... jump in the subject και 'γώ, μιάς και πέταξα (προσπάθησα τουλάχιστον), το Polaris του φιλαράκου του Chris (megasmbg) το Σάββατο το βράδυ!
Πρώτη φορά στη ζωή μου ΑποΝείωση, και ήταν και Βράδυ...
Τελικά καταφέραμε τη 2η φορά να το Απονειώσουμε εφόσον την 1η φύγαμε απ'την άσφαλτο (
). Βέβαια, έπαιξε ρόλο ότι βγάλαμε τη μπαταρία των 2 στοιχείων ΑΑ (των Leds) τη 2η φορά και είμασταν ελαφρύτεροι, εφόσον πετάγαμε με... 150 Watts με 3S LiPo 1350 mAh και έλικα 6,5χ6,5 APC!
Χρειάστηκε πάρα ταύτα αρκετή "νηοδρόμηση", αλλά τελικά... ξεκόλλησε με ελαφρά πειράγματα στο Up του Elevator! Μάλλον είχαμε κοντά στα 1200-1300 KV μοτέρ, θέλει πιό πολύστροφο για να κρατήσουμε τον ίδιο έλικα, αλλιώς πρέπει να βάλουμε τρίφυλλο ή τετράφυλλο όπως ο Ηλίας...
Σε Γενικές γραμμές μπορώ να πώ ότι αρχικά ήμουν διστακτικός για το project του φίλου μου που είχε επί 3 μέρες κάνει Κατάληψη στον μισό πάγκο του εργαστηρίου της Greek Wings, αλλά τελικά αισθάθηκα ευτυχία και τα αισθήματα του αρχαρίου όταν το είδα να πλέει Ικανοποιητικότατα και να ΑποΝειώνεται...
Έτσι, αποφασίσθηκε να ασχοληθούμε περαιτέρω με τη γεωμετρία του Polaris και γενικά οποιουδήποτε Βαρκοπλάνου ασχοληθούμε απο εδώ και πέρα, μιάς και ξέρω ότι Δέν είναι κάτι καινούργιο, παρά αντιγραφές και αλλοιώσεις σχεδίων παλαιοτέρων (βλέπε Great Planes SeaWind, κλπ).
Βέβαια, το Polaris πλησιάζει στη φιλοσοφία του Δελταπτέρυγου, στο θέμα λοιπόν που μου κίνησε την περιέργεια για να ασχοληθώ...
Θα υπάρξουν Νεότερα, είναι σίγουρο... Βάλτε καλύτερα για αρχή 2 servos στα Ailerons απο την πάνω πλευρά μιάς και παρατήρησα ότι Δέν περνάνε νερά απο την πάνω πλευρά του φτερού...
Μας (μου) έπεσε κατακόρυφα στη μέση της λίμνης, τσάκισε το Κάθετο σταθεροποιητικό σύστημα αλλά δέν κόπηκε τελείως, και έτσι μπορέσαμε με την βοήθεια και των Led's να το φέρουμε πίσω... !
DM