Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.817 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 20:47:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 20:47:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:54]

[Σήμερα στις 18:23]

[Σήμερα στις 13:50]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

από chris 1975
[Χθες στις 18:25]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285817
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 66
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 44
Συνολικά: 63
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή F9F-2 Panther για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F9F-2 Panther για τουρμπίνα από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 40960 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 16 Αύγ 2009, 18:59:38 »

Ξεκινώ την κατασκευή του δεύτερου κατά σειρά F9F-2 Panther.
Το πρώτο, που φαίνεται παρακάτω, είχε εκπέτασμα φτερού 147cm (σμίκρυνση από σχέδια του Nick Ziroli).



και τουρμπίνα την Wren MW44 Gold με ώση 44N (10 Lb):



Το δεύτερο θα είναι στις κανονικές διαστάσεις (72in=182,88cm) με τα παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά:

Scale: 1/6.3
Inches to the foot: 1.9" - 1'
Length: 72"
Weight: 15 lbs
Wing loading: 33 oz/sq.ft.
Wing area: 1050 sq.in.
Wing span: 72"
Wing incidence at root: +1 degrees
Stab incidence: 0 degree
Dihedral: 1 1/2" under W8
Power: 14-18lb turbine
Washout at wing tip:  2 to 3 degrees built in with jig
Aileron throws: 5/8" up & 1/2" down
Elevator throws: 5/8" up & 5/8" down
Rudder throws: 1" to right & 1" to left
Flap degrees down: 40 - 50

Πέρα από το ότι κατά τη γνώμη μου είναι ένα από τα ομορφότερα jet, θεωρώ ότι η μόλις 33 oz/sq.ft. φόρτιση φτερού είναι μοναδική για jet με τουρμπίνα.
Στην επόμενη φωτο φαίνεται το σχέδιο σε στοίβα των 106 σελίδων !!!, οι οποίες αφού κοπούν τα περιθώριά τους κατάλληλα, θα κοληθούν (παζλ) και έτσι θα δημιουργηθούν τα τρια φύλλα του σχεδίου (ένα για την άτρακτο, ένα για τα φτερά και ένα για τα κομμάτια).




« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 17:54:12 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 16 Αύγ 2009, 19:04:17 »

Έτοιμο το πρώτο από τα τρια φύλλα του σχεδίου. Όσο και να μην του φαίνεται, αποτελείται από 35 σελίδες Α4.

Καταγράφηκε
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 00:57:55 »

Ποσα θελεις για να μας τρελλανεις... Cheesy
Δευτερο μοντελο σε λιγες μερες απο το πρωτο!
Ποσταριζε φοτο να γουσταρουμε. Thumbs up
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 09:13:38 »

Έτοιμο και το δεύτερο φύλλο με τα φτερά:



και το τρίτο με τα κομμάτια, που η ζωή του θα είναι σύντομη, αφού σε λίγο θα ...κομματιαστεί:



Αυτό που λέγαμε...



Αυτά θα κολληθούν στα κόντρα πλακέ και τις μπάλσες, ώστε να κοπούν ακριβώς εκεί που πρέπει και μετά θα αφαιρεθούν ψεκάζοντάς τα με νερό.




Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 19:15:46 »

Κόλλημα των πρώτων αεροτομών και νομέων στις μπάλσες και τα κόντρα πλακέ, με αργούς ρυθμούς γιατί έχω μείνει από ξύλα και τα καταστήματα μοντελισμού από τα οποία τα προμηθεύομαι ανοίγουν μετά τις 25 Αυγούστου:



Όπου χρειάζονται δύο (ή και περισσότερα) όμοια κομμάτια, κολλάμε ελαφρά δύο μπάλσες ή κόντρα πλακέ μεταξύ τους και το χαρτί πάνω στη μια ώστε όταν θα κόβονται να κόβονται και οι δύο:

« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 13:28:09 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 10:45:10 »

Κόψιμο των προηγούμενων αεροτομών και νομέων περιμετρικά ακριβώς πάνω στις γραμμές και τρίψιμό τους με ψιλό Νο 100 γιαλόχαρτο με το χέρι ή με μικρό τριβείο:



Στη συνέχεια το χαρτί θα αφαιρεθεί, αφού ψεκαστεί με νερό, ώστε να υγροποιηθεί η κόλλα πλακιδίων που το συγκρατεί πάνω στο ξύλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 16:42:29 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:20:50 »

Παρέλαβα σήμερα από Αμερική μερικά καλούδια δηλ. το τζάμι, το σωλήνα φτερών και τον οδηγό του, τη μύτη και τις ''δεξαμενές'' στα άκρα των φτερών.
Αποφάσισα, για επιτάχυνση της κατασκευής, να τα πάρω έτοιμα και όχι να τα κατασκευάσω ο ίδιος όπως έκανα στο μικρό F9F.
Άλλωστε για το μοντέλο αυτό και να ήθελα να τα αγοράσω δεν υπήρχαν έτοιμα αφού ήταν σμίκρυνση κατά 82% του αρχικού.


Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 17:52:08 »

Φαίνεται πολύ όμορφο..Μπορείς να μας πει τί τουρμπίνα θα του φορέσεις?
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 26 Αύγ 2009, 19:31:48 »

Την Wren MW54 MK4 ή την Wren MW70 με ώση 66N - 70N (14,5 Lb - 15,5 Lb).
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 13:40:13 »

Μετά από μια αναγκαστική επιλεκτική μείωση φωτογραφιών στην παρουσίαση της άλλης κατασκευής του trainer jet (γιατί είχα υπερβεί το όριο των Mb) ώστε να δημιουργηθεί χώρος στο προσωπικό μου Άλμπουμ και γι΄αυτή την κατασκευή, συνεχίζω με τη φωτο που δείχνει μερικά από τα κομμάτια του F9F στην τελική τους μορφή στο χειμερινό εργαστήριο (οι διακοπές τέλος...):


« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 17:50:20 από dimkav » Καταγράφηκε
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 22:49:43 »

Καλή συνέχεια και από μένα !
Θα ήθελα να ρωτήσω με τι κόβεις το κόντρα πλακέ κα την μπαλσα τόσο ωραία ?
Ευχαριστώ.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 10:37:18 »

Μπορείς να βαζεις φωτο σε καθε σου μηνυμα χωρις να εισαι αναγκασμενος να τις βαζεις στο album σου .


Μετά από μια αναγκαστική επιλεκτική μείωση φωτογραφιών στην παρουσίαση της άλλης κατασκευής του trainer jet (γιατί είχα υπερβεί το όριο των Mb) ώστε να δημιουργηθεί χώρος στο προσωπικό μου Άλμπουμ και γι΄αυτή την κατασκευή, συνεχίζω με τη φωτο που δείχνει μερικά από τα κομμάτια του F9F στην τελική τους μορφή στο χειμερινό εργαστήριο (οι διακοπές τέλος...):

Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 11:05:39 »

όταν συντασεις μήνυμα  στο κάτω μέρος έχεις την επιλογή " Πρόσθετες επιλογές "
μετά στην "Επισύναψη αρχείου " μπορείς να επισυνάψεις μέχρι 4 φώτο / μήνυμα  με μέγεθος  120Κ .

Για να μην χαλάσουμε το θέμα σου , αν έχεις δυσκολία στείλε μου προσωπικό μήνυμα , να σου εξηγήσω ότι θέλεις.


ΥΣ. ωραία παρουσίαση  Thumbs up
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 11:10:35 »

Ευχαριστώ. Πιστεύω να τα καταφέρω.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 16:33:58 »

Για το φίλο skopos-Komotini:
Το κόντρα πλακέ με μικρή σέγα χειρός και πριονάκια πολύ λεπτά και επίπεδα (όχι τα στρογγυλά) και τη balsa με κοφτάκι.
Στο τέλος μπορεί να χρειαστεί τρίψιμο περιμετρικά με γιαλόχαρτο ή λιμάρισμα με λεπτές λίμες των εγκοπών και σίγουρα υπομονή και χρόνο.


* DSC00247a.JPG (55.51 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2464 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 16:45:24 από dimkav » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή F9F-2 Panther για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.157 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.