Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
298.851
μηνύματα σε
12.183
θέματα από
6.185
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
ChrisL
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:33:28
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:33:28
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #5
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 01:01]
FrSky TARANIS
από
kolotoympas
[
Χθες
στις 21:05]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
chris 1975
[
Χθες
στις 17:03]
Huge electric 1:4 scale Lama 315B helico...
από
dominicm
[
Χθες
στις 10:39]
Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού Ηλεκτ...
από
_ΤΑΣΟΣ_
[
Χθες
στις 09:34]
Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
από
Dimko
[Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 21:28:54]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 15:16:23]
Άσκηση «ΝΑΤΟ Tiger Meet 2022 » στον Άραξ...
από
DEPRON MANIAC
[Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 22:45:44]
Δυο μοτερ σε ενα
από
modeller2
[Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 13:51:37]
F-4E Phantom AUP Skymaster 1/7.5 scale
από
CMarkop
[Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 10:51:08]
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3.2Μ ΦΤΕΡΟΥ ΗΛ.ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ
από
eolos30
[Κυριακή, 22 Μάι 2022, 18:52:00]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
antonisng
[Κυριακή, 22 Μάι 2022, 16:55:56]
Avanti S - Sport Aerobatic Jet
από
3DJunk
[Παρασκευή, 20 Μάι 2022, 17:52:50]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Lemon!
[Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 18:59:46]
Περιφερειακός Αγώνας F5J-GR ΕΑΘΘ 20 Μαρτ...
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 16:53:10]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6185
Τελευταίο:
ChrisL
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 298851
Σύνολο θεμάτων: 12183
Online σήμερα: 61
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 37
airman18
cptnassos
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
+1 Πτώση Belt CP V2
Σελίδες:
1
...
5
6
7
[
8
]
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: +1 Πτώση Belt CP V2 (Αναγνώστηκε 19779 φορές)
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.211
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #105 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:00:03 »
Με λίγο τριμ δουλεύω και γώ τα 'κινέζικα' και φτηνά γυροσκόπια!!
Καταγράφηκε
Πετάμε ?
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #106 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:14:51 »
Παράθεση από: bladekiller στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 08:56:41
Μα έτσι κι αλλιώς, είτε αλλάξεις το μήκος της ντίζας είτε μετεκινήσεις το σερβό της ουράς στο μπουμ, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αλλάζεις το βήμα ηρεμίας. Το θέμα είναι ότι ,ένα σωστό head hold γυροσκόπιο ,δεν έχει τόσο ευαίσθητη εξάρτηση από το βήμα ηρεμίας όταν δουλεύει σε head hold mode γιατί βρίσκει μόνο του το βήμα ισορροπίας ,κατά την πτήση.
Απότι καταλαβαίνω, το γυροσκόπιο είναι πιεζοηλεκτρικό και μάλλον "οικονομικό". Αυτά τα πιεζοηλεκτρικά γυροσκόπια και ειδικά τα "οικονομικά" ,όσο και να ρυθμίζεις πάντα θα γλυστράνε γιατί είναι πολύ ευαίσθητα σε μεταβολές θερμοκρασίας και κραδασμούς. Γιαυτό πλέον, τα σωστά ΗΗ γυροσκόπια,δεν είναι πιεζοηλεκτρικά αλλά τεχνολογιας SMM.
Για την ώρα ,μέχρι να το μάθεις κάπως το ελικόπτερο, κράτα αυτό που έχει και απλά αμέσως μετά την απογείωση δώσε λίγο τριμ για να κάθεται. Αργότερα βέβαια όταν θα ξεκινήσεις πορείες, κοίτα να βάλεις ένα σωστό γυροσκόπιο πάνω.
το λεω για την ντιζα γιατι απλα εχεις πιο ακριβει ελεγχο των αλλαγων που κανεις....!
Καταγράφηκε
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.075
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #107 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:47:22 »
Αναμφίβολα αν έχεις ρυθμιζόμενο ακρόντιζο κάνεις τη δουλειά με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ωστόσο αυτή η ρύθμιση δεν χρειάζεται τόση ακρίβεια. Ακόμη κι αν το πετύχεις μπαμ πάλι θα γλυστράει γιατί αλλού πονάει αυτό. Θέλει το τριμεράκι του ,πιεζοηλεκτρικό γαρ...
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #108 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:48:44 »
Παράθεση από: bladekiller στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:47:22
Αναμφίβολα αν έχεις ρυθμιζόμενο ακρόντιζο κάνεις τη δουλειά με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ωστόσο αυτή η ρύθμιση δεν χρειάζεται τόση ακρίβεια. Ακόμη κι αν το πετύχεις μπαμ πάλι θα γλυστράει γιατί αλλού πονάει αυτό. Θέλει το τριμεράκι του ,πιεζοηλεκτρικό γαρ...
οκοκ απλα το ειπα για δοκιμη απο εκει και περα η αλλαζει γυροσκοπιο η τριμμαρει..!
Καταγράφηκε
j0e
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 355
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #109 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 19:23:13 »
Καλησπέρα και εχαριστώ για τη βοήθεια,
με λίγο sub trim διωρθώθηκε λίγο η κατάσταση,τουλαχιστον τώρα το κάνει ποιο αρεά και που και που και από τη δεξιά πλευρά αλλα καλλύτερα για να εξασκούμε και από τις δύο πλευρές.
ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι ότι ενώ έχω το γκάζι σταθερό το κόπτερο δεν μένει στο ίδιο υψος αλλά που και που ανεβοκατεβαίνει
πότσ γενεν αυτό?
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #110 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 19:44:54 »
Παράθεση από: j0e στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 19:23:13
Καλησπέρα και εχαριστώ για τη βοήθεια,
με λίγο sub trim διωρθώθηκε λίγο η κατάσταση,τουλαχιστον τώρα το κάνει ποιο αρεά και που και που και από τη δεξιά πλευρά αλλα καλλύτερα για να εξασκούμε και από τις δύο πλευρές.
ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι ότι ενώ έχω το γκάζι σταθερό το κόπτερο δεν μένει στο ίδιο υψος αλλά που και που ανεβοκατεβαίνει
πότσ γενεν αυτό?
κοιτα να πω την αληθεια αν δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να ξερω αλλα ιεναι λιγο λογικο λογω μεγεθους ελικοπτερου και ποιοτητας....
Αυτο που μου ερχεται σαν πρωτη λυση ειναι να ανεβασεις λιγο την καμπυλη γκαζιου ελαχιστα για να εχεις λιγο παραπανω στροφες εκει που θες να xoverarei το ελικοπτερο...!
Καταγράφηκε
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.075
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #111 στις:
Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 23:13:03 »
Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #112 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:28:26 »
Παράθεση από: bladekiller στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 23:13:03
Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.
και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!
Καταγράφηκε
j0e
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 355
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #113 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:54:57 »
Παράθεση από: MaSt0RaS στις Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:28:26
Παράθεση από: bladekiller στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 23:13:03
Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.
και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!
η αληθεια είναι ότι όταν φύσαγε λιγο γινότανε χειρότερα, οπότε την ώρα που πάει να χάσει ύψος πρέπει να δώσω γκάζι και όταν επανέλθει λίγο να κόψω. καλά κρασιά δηλαδή
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #114 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 01:00:01 »
Παράθεση από: j0e στις Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:54:57
Παράθεση από: MaSt0RaS στις Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:28:26
Παράθεση από: bladekiller στις Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 23:13:03
Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.
και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!
εε ετσι ειναι το ελικοπτερο.. δεν ειναι αεροπλανο θελει ταυτοχρονη κινηση και των δυο στικ ακομα και στο επιπεδο εκμαθησης των βασικων...
η αληθεια είναι ότι όταν φύσαγε λιγο γινότανε χειρότερα, οπότε την ώρα που πάει να χάσει ύψος πρέπει να δώσω γκάζι και όταν επανέλθει λίγο να κόψω. καλά κρασιά δηλαδή
Καταγράφηκε
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.075
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #115 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 10:56:31 »
Joe , όπως σου είπε και ο mastoras, τα ελικόπτερα έτσι είναι. Συνεχώς διορθώνεις. Δεν είναι όπως στο αεροπλάνο,που για μια απλή πτήση δουλεύει μόνο το δεξί χέρι ενώ το αριστερό κάθεται και χρησιμεύει μόνο στην απογείωση και στην προσγείωση. Και μάλιστα, αυτή τη στιγμή ,που κάνεις μόνο αιώρηση, χρησιμοποιείς μόνο την κίνηση throttle στο αριστερό χέρι. Ελάχιστα παίζεις με το rudder κι αν είχες και καλύτερο γυροσκόπιο, δεν θα το χρησιμοποιούσες σχεδόν καθόλου. Αργότερα όμως, που θα ξεκινήσεις προχωρητική ,θα πρέπει να συνδυάσεις σωστά και συγχρονισμένα όλες τις κινήσεις για να πάρεις μια σωστή στροφή χωρίς να πάρεις ή να χάσεις πολύ ύψος, χωρίς να κρεμάσει η ουρά, χωρίς το ελικόπτερο να κάνει μια κίνηση που θυμίζει αιώρα και χωρίς να βρεθεί μακρυά από σενα με εκμηδενισμένη ταχύτητα. Και μιλάμε για βασική πτήση τώρα, όχι ακροβατικά.
Γιαυτό, συνέχισε την εξάσκησή σου και θα δεις, ότι σιγά σιγά θα λυθούν τα χέρια σου και αυτό, που τώρα σου φαίνεται "βουνό" ,θα σου γίνει δεύτερη φύση. Απλά υπομονή χρειάζεται.
Καταγράφηκε
MOGOLOS
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 639
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #116 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 12:05:28 »
Αδερφέ μου, όσο εισαι μέσα στο "φαινόμενο εδάφους", και με άπνοια, το ελικόπερο πάνω κάτω θα πηγαίνει!!!
Καταγράφηκε
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
LampoLiS
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 557
Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ
Απ: +1 Πτώση Belt CP V2
«
Απάντηση #117 στις:
Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 15:45:55 »
Παράθεση από: bladekiller στις Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 10:56:31
Joe , όπως σου είπε και ο mastoras, τα ελικόπτερα έτσι είναι. Συνεχώς διορθώνεις. Δεν είναι όπως στο αεροπλάνο,που για μια απλή πτήση δουλεύει μόνο το δεξί χέρι ενώ το αριστερό κάθεται και χρησιμεύει μόνο στην απογείωση και στην προσγείωση. Και μάλιστα, αυτή τη στιγμή ,που κάνεις μόνο αιώρηση, χρησιμοποιείς μόνο την κίνηση throttle στο αριστερό χέρι. Ελάχιστα παίζεις με το rudder κι αν είχες και καλύτερο γυροσκόπιο, δεν θα το χρησιμοποιούσες σχεδόν καθόλου. Αργότερα όμως, που θα ξεκινήσεις προχωρητική ,θα πρέπει να συνδυάσεις σωστά και συγχρονισμένα όλες τις κινήσεις για να πάρεις μια σωστή στροφή χωρίς να πάρεις ή να χάσεις πολύ ύψος, χωρίς να κρεμάσει η ουρά, χωρίς το ελικόπτερο να κάνει μια κίνηση που θυμίζει αιώρα και χωρίς να βρεθεί μακρυά από σενα με εκμηδενισμένη ταχύτητα. Και μιλάμε για βασική πτήση τώρα, όχι ακροβατικά.
Γιαυτό, συνέχισε την εξάσκησή σου και θα δεις, ότι σιγά σιγά θα λυθούν τα χέρια σου και αυτό, που τώρα σου φαίνεται "βουνό" ,θα σου γίνει δεύτερη φύση. Απλά υπομονή χρειάζεται.
έτσι όπως σου τα λένε ακριβώς.δυστυχώς η ευτυχώς το ελικόπτερο είναι το ωραιότερο θέαμα όταν το βλέπεις να πετάει αλλα και το δυσκολότερο στο χειρισμό και το σετάρισμα.υπομονή χρειαζεται.ολοι εδώ είμαστε μαθητευόμενοι.απλά σε διαφορετικά στάδια εκμάθησεις .προχωρα και ο καιρός θα δείξει μεχρι που μπορείς να φτασεις.to ίδιο ισχύει για όλους μας...
Καταγράφηκε
Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx
Karistos Fly Team
[/size
Σελίδες:
1
...
5
6
7
[
8
]
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
+1 Πτώση Belt CP V2
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...