Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
298.851 μηνύματα σε 12.183 θέματα από 6.185 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ChrisL
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:33:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:33:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:01]

    [Χθες στις 21:05]

    από chris 1975
    [Χθες στις 17:03]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:39]

    [Χθες στις 09:34]

    από Dimko
    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 21:28:54]

    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 15:16:23]

    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 22:45:44]

    από modeller2
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 13:51:37]

    από CMarkop
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 10:51:08]

    από eolos30
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 18:52:00]

    από antonisng
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 16:55:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 20 Μάι 2022, 17:52:50]

    από Lemon!
    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 18:59:46]

    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 16:53:10]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6185
    Τελευταίο: ChrisL
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 298851
    Σύνολο θεμάτων: 12183
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: +1 Πτώση Belt CP V2  (Αναγνώστηκε 19779 φορές)
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.211



    « Απάντηση #105 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:00:03 »

    Με λίγο τριμ δουλεύω και γώ τα 'κινέζικα' και φτηνά γυροσκόπια!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #106 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:14:51 »

        Μα έτσι κι αλλιώς, είτε αλλάξεις το μήκος της ντίζας είτε μετεκινήσεις το σερβό της ουράς στο μπουμ, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αλλάζεις το βήμα ηρεμίας. Το θέμα είναι ότι ,ένα σωστό head hold γυροσκόπιο ,δεν έχει τόσο ευαίσθητη εξάρτηση από το βήμα ηρεμίας όταν δουλεύει σε head hold mode γιατί βρίσκει μόνο του το βήμα ισορροπίας ,κατά την πτήση.
        Απότι καταλαβαίνω, το γυροσκόπιο είναι πιεζοηλεκτρικό και μάλλον "οικονομικό". Αυτά τα πιεζοηλεκτρικά γυροσκόπια και ειδικά τα "οικονομικά" ,όσο και να ρυθμίζεις πάντα θα γλυστράνε γιατί είναι πολύ ευαίσθητα σε μεταβολές θερμοκρασίας και κραδασμούς. Γιαυτό πλέον, τα σωστά ΗΗ γυροσκόπια,δεν είναι  πιεζοηλεκτρικά αλλά τεχνολογιας SMM.
        Για την ώρα ,μέχρι να το μάθεις κάπως το ελικόπτερο, κράτα αυτό που έχει και απλά αμέσως μετά την απογείωση δώσε λίγο τριμ για να κάθεται. Αργότερα βέβαια όταν θα ξεκινήσεις πορείες, κοίτα να βάλεις ένα σωστό γυροσκόπιο πάνω.

    το λεω για την ντιζα γιατι απλα εχεις πιο ακριβει ελεγχο των αλλαγων που κανεις....!
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #107 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:47:22 »

      Αναμφίβολα αν έχεις ρυθμιζόμενο ακρόντιζο κάνεις τη δουλειά με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ωστόσο αυτή η ρύθμιση δεν χρειάζεται τόση ακρίβεια. Ακόμη κι αν το πετύχεις μπαμ πάλι θα γλυστράει γιατί αλλού πονάει αυτό. Θέλει το τριμεράκι του ,πιεζοηλεκτρικό γαρ...
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #108 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 10:48:44 »

      Αναμφίβολα αν έχεις ρυθμιζόμενο ακρόντιζο κάνεις τη δουλειά με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ωστόσο αυτή η ρύθμιση δεν χρειάζεται τόση ακρίβεια. Ακόμη κι αν το πετύχεις μπαμ πάλι θα γλυστράει γιατί αλλού πονάει αυτό. Θέλει το τριμεράκι του ,πιεζοηλεκτρικό γαρ...

    οκοκ απλα το ειπα για δοκιμη απο εκει και περα η αλλαζει γυροσκοπιο η τριμμαρει..!
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #109 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 19:23:13 »

    Καλησπέρα και εχαριστώ για τη βοήθεια,

    με λίγο sub trim διωρθώθηκε λίγο η κατάσταση,τουλαχιστον τώρα το κάνει ποιο αρεά και που και που και από τη δεξιά πλευρά αλλα καλλύτερα για να εξασκούμε και από τις δύο πλευρές.

    ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι ότι ενώ έχω το γκάζι σταθερό το κόπτερο δεν μένει στο ίδιο υψος αλλά που και που ανεβοκατεβαίνει

    πότσ γενεν αυτό?
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #110 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 19:44:54 »

    Καλησπέρα και εχαριστώ για τη βοήθεια,

    με λίγο sub trim διωρθώθηκε λίγο η κατάσταση,τουλαχιστον τώρα το κάνει ποιο αρεά και που και που και από τη δεξιά πλευρά αλλα καλλύτερα για να εξασκούμε και από τις δύο πλευρές.

    ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι ότι ενώ έχω το γκάζι σταθερό το κόπτερο δεν μένει στο ίδιο υψος αλλά που και που ανεβοκατεβαίνει

    πότσ γενεν αυτό?

    κοιτα να πω την αληθεια αν δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να ξερω αλλα ιεναι λιγο λογικο λογω μεγεθους ελικοπτερου και ποιοτητας....
    Αυτο που μου ερχεται σαν πρωτη λυση ειναι να ανεβασεις λιγο την καμπυλη γκαζιου ελαχιστα για να εχεις λιγο παραπανω στροφες εκει που θες να xoverarei το ελικοπτερο...!
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #111 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 23:13:03 »

       Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #112 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:28:26 »

       Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.

    και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #113 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 00:54:57 »

       Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.

    και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!

    η αληθεια είναι ότι όταν φύσαγε λιγο γινότανε χειρότερα, οπότε την ώρα που πάει να χάσει ύψος πρέπει να δώσω γκάζι και όταν επανέλθει λίγο να κόψω. καλά κρασιά δηλαδή
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #114 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 01:00:01 »

       Το σκαπανεβασμα πάντως ,δεν αποκλείεται να είναι και φυσιολογικό. Σε εξωτερικό χώρο, έστω και ελάχιστο αεράκι να υπάρχει ή ένα ανεπαίσθητο θερμικό ρεύμα, μεταβάλλει την ισοροπία άνωσης βάρους με αποτέλεσμα την αλλαγή του ύψους. Σε κλειστό χώρο πάλι ,όπως ένα δωμάτιο για παράδειγμα, ο αέρας του δωματίου τίθεται σε κίνηση από το στροφείο με παρόμοια αποτελέσματα.

    και εμενα καπου εκει παει το μυαλο μου ... παντως να πω την αληθεια με το 450 παλια ο αερας που δημιουργουσε σε εσωτερικο μικρο χωρο ηταν αρκετα μεγαλος δλδ προτιμουσα να πεταω εξω παρα μεσα...!
    εε ετσι ειναι το ελικοπτερο.. δεν ειναι αεροπλανο θελει ταυτοχρονη κινηση και των δυο στικ ακομα και στο επιπεδο εκμαθησης των βασικων...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    η αληθεια είναι ότι όταν φύσαγε λιγο γινότανε χειρότερα, οπότε την ώρα που πάει να χάσει ύψος πρέπει να δώσω γκάζι και όταν επανέλθει λίγο να κόψω. καλά κρασιά δηλαδή
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #115 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 10:56:31 »

      Joe , όπως σου είπε και ο mastoras, τα ελικόπτερα έτσι είναι. Συνεχώς διορθώνεις. Δεν είναι όπως στο αεροπλάνο,που για μια απλή πτήση δουλεύει μόνο το δεξί χέρι ενώ το αριστερό κάθεται και χρησιμεύει μόνο στην απογείωση και στην προσγείωση. Και μάλιστα, αυτή τη στιγμή ,που κάνεις μόνο αιώρηση, χρησιμοποιείς μόνο την κίνηση throttle στο αριστερό χέρι. Ελάχιστα παίζεις με το rudder κι αν είχες και καλύτερο γυροσκόπιο, δεν θα το χρησιμοποιούσες σχεδόν καθόλου. Αργότερα όμως, που θα ξεκινήσεις προχωρητική ,θα πρέπει να συνδυάσεις σωστά και συγχρονισμένα όλες τις κινήσεις για να πάρεις μια σωστή στροφή χωρίς να πάρεις ή να χάσεις πολύ ύψος, χωρίς να κρεμάσει η ουρά, χωρίς το ελικόπτερο να κάνει μια κίνηση που θυμίζει αιώρα και χωρίς να βρεθεί μακρυά από σενα με εκμηδενισμένη ταχύτητα. Και μιλάμε για βασική πτήση τώρα, όχι ακροβατικά.
       Γιαυτό, συνέχισε την εξάσκησή σου και θα δεις, ότι σιγά σιγά θα λυθούν τα χέρια σου και αυτό, που τώρα σου φαίνεται "βουνό" ,θα σου γίνει δεύτερη φύση. Απλά υπομονή χρειάζεται.
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 639



    « Απάντηση #116 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 12:05:28 »

    Αδερφέ μου, όσο εισαι μέσα στο "φαινόμενο εδάφους", και με άπνοια, το ελικόπερο πάνω κάτω θα πηγαίνει!!!
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Απάντηση #117 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 15:45:55 »

      Joe , όπως σου είπε και ο mastoras, τα ελικόπτερα έτσι είναι. Συνεχώς διορθώνεις. Δεν είναι όπως στο αεροπλάνο,που για μια απλή πτήση δουλεύει μόνο το δεξί χέρι ενώ το αριστερό κάθεται και χρησιμεύει μόνο στην απογείωση και στην προσγείωση. Και μάλιστα, αυτή τη στιγμή ,που κάνεις μόνο αιώρηση, χρησιμοποιείς μόνο την κίνηση throttle στο αριστερό χέρι. Ελάχιστα παίζεις με το rudder κι αν είχες και καλύτερο γυροσκόπιο, δεν θα το χρησιμοποιούσες σχεδόν καθόλου. Αργότερα όμως, που θα ξεκινήσεις προχωρητική ,θα πρέπει να συνδυάσεις σωστά και συγχρονισμένα όλες τις κινήσεις για να πάρεις μια σωστή στροφή χωρίς να πάρεις ή να χάσεις πολύ ύψος, χωρίς να κρεμάσει η ουρά, χωρίς το ελικόπτερο να κάνει μια κίνηση που θυμίζει αιώρα και χωρίς να βρεθεί μακρυά από σενα με εκμηδενισμένη ταχύτητα. Και μιλάμε για βασική πτήση τώρα, όχι ακροβατικά.
       Γιαυτό, συνέχισε την εξάσκησή σου και θα δεις, ότι σιγά σιγά θα λυθούν τα χέρια σου και αυτό, που τώρα σου φαίνεται "βουνό" ,θα σου γίνει δεύτερη φύση. Απλά υπομονή χρειάζεται.
    έτσι όπως σου τα λένε ακριβώς.δυστυχώς η ευτυχώς το ελικόπτερο είναι το ωραιότερο θέαμα όταν το βλέπεις να πετάει αλλα και το δυσκολότερο στο χειρισμό και το σετάρισμα.υπομονή χρειαζεται.ολοι εδώ είμαστε μαθητευόμενοι.απλά σε διαφορετικά στάδια εκμάθησεις .προχωρα και ο καιρός θα δείξει μεχρι που μπορείς να φτασεις.to ίδιο ισχύει για όλους μας... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: +1 Πτώση Belt CP V2
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.