sf063
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:18:51 » |
|
χαχαχα και εγώ στην ίδια φάση είμαι!!!!
δυστυχώς με το που ακουμπάνε κάπου (ακόμα και με κλειστό το γκάζι) στραβώνουν όλα!!!!
και εγώ λύσιμο - δέσιμο είμαι!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:42:30 » |
|
χαχαχα και εγώ στην ίδια φάση είμαι!!!!
δυστυχώς με το που ακουμπάνε κάπου (ακόμα και με κλειστό το γκάζι) στραβώνουν όλα!!!!
και εγώ λύσιμο - δέσιμο είμαι!!!
Στην ουρά έχεις αλλάξει πολλά? Μάλλον θέλει και εκεί άλλαγμα γιατι βλέπω το servo ζωρίζεται λίγο. Όχι τίποτε άλλο είναι και μακριά το μαγαζί με τα ανταλακτικά. Ξέρεται κανένα μαγαζί με ανταλακτικά για belt v2 στα βόρεια προάστια αττικής?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sf063
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:58:24 » |
|
στα βόρεια δεν παίζει!!! και εγώ βόρεια μένω και δεν έχει τίποτα δυστυχώς!!!
online αν αντέχεις να περιμένεις 1-2 μέρες max
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
MOGOLOS
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 29 Ιούλ 2009, 10:18:25 » |
|
το πιο "βορειο" ειναι του Γιαννη Κουτσουλα, στην Κυμης (ψυλά)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 17:41:04 » |
|
Μετά από αρκετή ώρα νομίζω ότι το setarisa καλά. Βέβαια αν δεν το δει κάποιος έμπειρος. . .
Παρατήρησα τα εξής. Όταν δίνω rudder λίγο δεξιά ή αριστερά μετά επανέρχεται στο κέντρο του άξονα η ντίζα εκεί που ξεκίνησε. Όταν όμως το κρατάω στο τέρμα της διαδρομής μετά δεν επανέρχεται στο κέντρο. Αλλά λίγο πριν το κέντρο. Είναι σωστό να γίνεται αυτό ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σέρβο γιατί το αξονάκι είναι καινούριο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
jimm7
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 18:29:28 » |
|
αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
My Model 1: CoptereX SE v2 moter: Scorpion 2221-8 gyro: 750gp+ds520 esc: Align 25A servo:3x Corona DS-929MG
Model 2: Sukhoi 49" balsa ΠΩΛΕΙΤΑΙ motor: scorpion s3020-16 ΠΩΛΕΙΤΑΙ esc: Hobbywing 60A Platinum ΠΩΛΕΙΤΑΙ
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 18:31:29 » |
|
αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?
Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giles 202
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 21:20:01 » |
|
αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?
Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades? Tα blade πρεπει να ειναι τοσο σφηχτα ετσι ωστε αν γυρεις το ελικοπτερο δεξια-αριστερα να μην φευγουν απο την θεση που ειναι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 01:06:12 » |
|
αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?
Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades? Tα blade πρεπει να ειναι τοσο σφηχτα ετσι ωστε αν γυρεις το ελικοπτερο δεξια-αριστερα να μην φευγουν απο την θεση που ειναι. Ευχαριστώ το ίδιο ισχύει και για τα μικρά blades της ουρας?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 06:53:45 » |
|
η σκέψη με το ποσο σφιχτά πρεπει να είναι τα blades σε γενικές γραμές είναι αυτή που είπε ο Γιώρος ( giles202 ).. στην πραγματικότιτα τα blades πρεπει να είναι ελεύθερα στα grips ώστε να κινούνται άνετα.... αυτό , διοτι αν είναι σφιχτά μεταφέρουν τους κραδασμούς απο το κόψιμο του αέρα στα ρουλεμάν με αποτάλεσμα να έχεις πιό συχνά φθαρμένα trust αλλα και radial ρουλεμάν... αυτό συμβαίνει και στα real size ελικόπτερα.... επιδί όμως στα μοντέλα είναι επικίνδυνο να γυρίσει και να χτιπίσει στην μπούμα ένα απο τα δύο blades κατα την εκίνιση ή σε κάποια απότομη αυξομείωση του γκαζιού.... τα σφίγουμε όσο όστε να μήν συμβαίνει αυτό. στα tail blades δεν είναι τόσο αναγκαίο για αυτό τα αφήνουμε πολύ λάσκα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giles 202
|
|
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 13:45:17 » |
|
Οπως ειπε και ο διονυσης (gouskone) τα αφήνουμε πολύ λάσκα τα tail blade.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 20:02:41 » |
|
Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να το κρατήσω σε hover για 30 δευτερόλεπτα στο μισό μέτρο χωρίς να το σπάσω. Όμως φοβήθηκα να συνεχίσω γιατί συνέχεια έγερνε και τράβαγε προς τα αριστερά. Πως μπορώ να βρω τι φτέει και γέρνει συνέχεια στα αριστερά? Μήπως είναι θέμα βάρους επειδή απο την αριστερή πλευρά είναι και το esc και ο δέκτης? Ποιοι άλλοι παράγοντες μπορεί να επηρεάζουν?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 17:55:20 » |
|
Ενώ έχω αρχίσει να του παίρνω τον αέρα σήμερα είχα μία ανεξήγητη πτώση. Πετάω hover μία μπαταρία κανονικά και μετα από λίγο βάζω μία δεύτερη. Μετά από τρία λεπτά και ενώ το έχω σηκώσει περίπου στα 2 μέτρα και ενώ η ουρά ήταν σταθερή ξαφνικά κάνει μια πιρουέτα η ουρά γρήγορα προς τα δεξια από μόνο του. Φοβήθηκα λοιπόν έκοψα πολύ το γκάζι και πάρτο κάτω. . Δεν μπορώ να καταλάβω τι έφτεξε και το έκανε αυτό. Καμία ιδέα? Για παρεμβολή δεν νομίζω γιατί είναι 2,4 η τκ. Είχα ακούσει ότι όσο ξεφορτίζεται η μπαταρία το γυρο αρχίζει και τα παίζει αλλά αυτό με τα παλιά γυροσκόπια. Υπήρχε περίπτωση να φύσηξε στιγμιαία μια ριπή και να το έφερε σβούρα. Αν και άντε να είχε 2 - 2.5 μποφορ αλλά πιστεύω γιαυτό είναι το γυρο να το φαίρνει στα ίσα του. Τι να πώ . . .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
newbie
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 18:02:18 » |
|
Σέρβο ουράς;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
j0e
|
|
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 18:04:19 » |
|
Σέρβο ουράς;
Τώρα που θα το φτοιάξω θα δω. Τι μπορεί να έπαθε το σέρβο ουράς δηλαδη? Να χάλασαν τα γρανάζια?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|