Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
298.851 μηνύματα σε 12.183 θέματα από 6.185 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ChrisL
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:14:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:14:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:01]

    [Χθες στις 21:05]

    από chris 1975
    [Χθες στις 17:03]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:39]

    [Χθες στις 09:34]

    από Dimko
    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 21:28:54]

    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 15:16:23]

    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 22:45:44]

    από modeller2
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 13:51:37]

    από CMarkop
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 10:51:08]

    από eolos30
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 18:52:00]

    από antonisng
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 16:55:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 20 Μάι 2022, 17:52:50]

    από Lemon!
    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 18:59:46]

    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 16:53:10]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6185
    Τελευταίο: ChrisL
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 298851
    Σύνολο θεμάτων: 12183
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 50
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: +1 Πτώση Belt CP V2  (Αναγνώστηκε 19777 φορές)
    sf063
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:18:51 »

    χαχαχα και εγώ στην ίδια φάση είμαι!!!!

    δυστυχώς με το που ακουμπάνε κάπου (ακόμα και με κλειστό το γκάζι) στραβώνουν όλα!!!!

    και εγώ λύσιμο - δέσιμο είμαι!!!
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:42:30 »

    χαχαχα και εγώ στην ίδια φάση είμαι!!!!

    δυστυχώς με το που ακουμπάνε κάπου (ακόμα και με κλειστό το γκάζι) στραβώνουν όλα!!!!

    και εγώ λύσιμο - δέσιμο είμαι!!!

    Στην ουρά έχεις αλλάξει πολλά? Μάλλον θέλει και εκεί άλλαγμα γιατι βλέπω το servo ζωρίζεται λίγο.

    Όχι τίποτε άλλο είναι και μακριά το μαγαζί με τα ανταλακτικά. Ξέρεται κανένα μαγαζί με ανταλακτικά για belt v2 στα βόρεια προάστια αττικής?

    Καταγράφηκε
    sf063
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 28 Ιούλ 2009, 21:58:24 »

    στα βόρεια δεν παίζει!!! και εγώ βόρεια μένω και δεν έχει τίποτα δυστυχώς!!!

    online αν αντέχεις να περιμένεις 1-2 μέρες max
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 639



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 29 Ιούλ 2009, 10:18:25 »

    το πιο "βορειο" ειναι του Γιαννη Κουτσουλα, στην Κυμης (ψυλά)
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 17:41:04 »

    Μετά από αρκετή ώρα νομίζω ότι το setarisa καλά. Βέβαια αν δεν το δει κάποιος έμπειρος. . .

    Παρατήρησα τα εξής.
    Όταν δίνω rudder λίγο δεξιά ή αριστερά μετά επανέρχεται στο κέντρο του άξονα η ντίζα εκεί που ξεκίνησε. Όταν όμως το κρατάω στο τέρμα της διαδρομής μετά δεν επανέρχεται στο κέντρο. Αλλά λίγο πριν το κέντρο. Είναι σωστό να γίνεται αυτό ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σέρβο γιατί το αξονάκι είναι καινούριο.
    Καταγράφηκε
    jimm7
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 120



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 18:29:28 »

    αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?
    Καταγράφηκε

    My Model 1: CoptereX SE v2
    moter: Scorpion 2221-8
    gyro: 750gp+ds520
    esc:  Align 25A
    servo:3x Corona DS-929MG

    Model 2: Sukhoi 49" balsa  ΠΩΛΕΙΤΑΙ
    motor: scorpion s3020-16  ΠΩΛΕΙΤΑΙ
    esc:  Hobbywing 60A Platinum ΠΩΛΕΙΤΑΙ
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 18:31:29 »

    αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?

    Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades?
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 30 Ιούλ 2009, 21:20:01 »

    αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?

    Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades?
    Tα blade πρεπει να ειναι τοσο σφηχτα ετσι ωστε αν γυρεις το ελικοπτερο δεξια-αριστερα να μην φευγουν απο την θεση που ειναι.
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 01:06:12 »

    αν το κανεις με κλειστό το γκάζι, ναι είναι σωστό. γιατί το γύρο πρέπει να αντιληφθεί κίνηση για να δώσει εντολή στο servo.(με κλειστό γκάζι αν κουνήσεις την ουρα δεξιά και αριστερά θα δεις να κάνει μια κινήσει το servo) το θέμα είναι να μη στο κάνει με ανοιχτό γκάζι. γιατί αν έκανες hover το heli δεν θα είχε σταθερή ουρα. σου κάνει κάτι τέτοιο?

    Όχι το κάνει με κλειστό. Ευχαριστώ. Έχω άλλη μία ερώτηση. Πόσο σφιχτά πρέπει να είναι βιδωμένα τα blades?
    Tα blade πρεπει να ειναι τοσο σφηχτα ετσι ωστε αν γυρεις το ελικοπτερο δεξια-αριστερα να μην φευγουν απο την θεση που ειναι.

    Ευχαριστώ το ίδιο ισχύει και για τα μικρά blades της ουρας?
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 06:53:45 »

    η σκέψη με το ποσο σφιχτά πρεπει να είναι τα blades σε γενικές γραμές είναι αυτή που είπε ο Γιώρος ( giles202 )..

    στην πραγματικότιτα τα blades πρεπει να είναι ελεύθερα στα grips ώστε να κινούνται άνετα....

    αυτό , διοτι αν είναι σφιχτά μεταφέρουν τους κραδασμούς απο το κόψιμο του αέρα στα ρουλεμάν με αποτάλεσμα να έχεις πιό συχνά φθαρμένα trust αλλα και radial ρουλεμάν...

    αυτό συμβαίνει και στα real size ελικόπτερα....

    επιδί όμως στα μοντέλα είναι επικίνδυνο να γυρίσει και να χτιπίσει στην μπούμα ένα απο τα δύο blades κατα την εκίνιση ή σε κάποια απότομη αυξομείωση του γκαζιού.... τα σφίγουμε όσο όστε να μήν συμβαίνει αυτό.

    στα tail blades δεν είναι τόσο αναγκαίο για αυτό τα αφήνουμε πολύ λάσκα.

     Thumbs up

    Καταγράφηκε

    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 13:45:17 »

    Οπως ειπε και ο διονυσης (gouskone) τα αφήνουμε πολύ λάσκα τα tail blade. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2009, 20:02:41 »

    Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να το κρατήσω σε hover για 30 δευτερόλεπτα στο μισό μέτρο χωρίς να το σπάσω. Όμως φοβήθηκα να συνεχίσω γιατί συνέχεια έγερνε και τράβαγε προς τα αριστερά. Πως μπορώ να βρω τι φτέει και γέρνει συνέχεια στα αριστερά? Μήπως είναι θέμα βάρους επειδή απο την αριστερή πλευρά είναι και το esc και ο δέκτης? Ποιοι άλλοι παράγοντες μπορεί να επηρεάζουν?
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 17:55:20 »

    Ενώ έχω αρχίσει να του παίρνω τον αέρα σήμερα είχα μία ανεξήγητη πτώση. Πετάω hover μία μπαταρία κανονικά και μετα από λίγο βάζω μία δεύτερη. Μετά από τρία λεπτά και ενώ το έχω σηκώσει περίπου στα 2 μέτρα και ενώ η ουρά ήταν σταθερή ξαφνικά κάνει μια πιρουέτα η ουρά γρήγορα προς τα δεξια από μόνο του. Φοβήθηκα λοιπόν έκοψα πολύ το γκάζι και πάρτο κάτω.  Δάκρυ. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έφτεξε και το έκανε αυτό. Καμία ιδέα? 

    Για παρεμβολή δεν νομίζω γιατί είναι 2,4 η τκ.
    Είχα ακούσει ότι όσο ξεφορτίζεται η μπαταρία το γυρο αρχίζει και τα παίζει αλλά αυτό με τα παλιά γυροσκόπια.
    Υπήρχε περίπτωση να φύσηξε στιγμιαία μια ριπή και να το έφερε σβούρα. Αν και άντε να είχε 2 - 2.5 μποφορ αλλά πιστεύω γιαυτό είναι το γυρο να το φαίρνει στα ίσα του.

    Τι να πώ . . .
    Καταγράφηκε
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 18:02:18 »

    Σέρβο ουράς;
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 2 Αύγ 2009, 18:04:19 »

    Σέρβο ουράς;

    Τώρα που θα το φτοιάξω θα δω. Τι μπορεί να έπαθε το σέρβο ουράς δηλαδη? Να χάλασαν τα γρανάζια?
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: +1 Πτώση Belt CP V2
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.