Άχ!! Απόστολε είσαι μεγάλο μαμούνι,όλα θέλεις να τα σκαλίζεις

Έχουμε και λέμε Κινητήρας sofojet: 200ml/min=>100%power=>5min running=>155.000rpm=>5.5kg thrust.
100ml/min=>50%power=>10min running=>77.500rpm=>2.75kg thrust.
60ml/min=>30%power=>16.7min running=>51.600rpm=>1.8kg thrust.
Το βάρος του κινητήρα με αντλία,ecu,φίλτρο,σωληνάκια κτλ βγαίνει στα 1150gr.
Αρκετά γραμμικός κινητήρας.Tα καύσιμα που έχουμε δοκιμάσει: JET A1- GB4 ARMY- PARAFIN - DIESEL με 15% unleaded.Το καύσιμο που πετάει τα τελευταία χρόνια είναι sensol, το οποίο είναι καύσιμο για παραγωγή καλυντικών,
και στην καύση του μυρίζει άρωμα.

Το ανεμόπτερο τώρα: αεροτομή HQ 1.5 camber, root 8%. μέση αεροδυναμική χορδή (ΜΑΧ) 9%,tip 10%.
Έχει 70dm2 μαζί με το stab.Ζυγίζει έτοιμο για πτήση με καύσιμο 6kg και το πτερυγικό φορτίο είναι 85.7gr/dm2.
Άδειο 5περίπου κιλά, και φορτίο πτέρυγας 71.5gr/dm2.
Λίγα λόγια για το αγωνιστικό ανεμόπτερο ΖΕΥΣ: Σχεδιάστικε το 1987 από τον μπαμπά Σοφό για χρήση f3b.
Έχει στο ενεργητικό του 6 πανελλήνια πρωταθλήματα, και 2 πανελλήνια ρεκόρ.
Ταχύτητας τα 600 μέτρα, τέσσερα 150άρια δηλαδή σε 26 sec, και απόστασης 18 διαδρομές των150 μέτρων σε 4 min
Αύτα υπάρχουν καταχωρημένα στο παλαιό περιοδικό της Ε.Α.Α ''ο αερομοντελιστής''.