Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.387 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:25:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:25:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 17:57]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304387
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 53
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 78
    Συνολικά: 79
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hitec HS-5955TG 24kg TITANIUM  (Αναγνώστηκε 5435 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 26 Μάι 2009, 10:03:23 »

    μπορεις να βαλεις για πιο σιγουρα δυο δεκτες και να χωρισεις το μοντελο σου στην μεση.
    πχ. δεκτης 1.   αριστερο elevator-αριστερο aileron- rudder.
         δεκτης 2.  δεξι elevator-δεξι aileron-  throtle...

    Είναι πιό σωστό το αριστερό elevator να λειτουργεί στον ίδιο δέκτη με το δεξί aileron, και το δεξί elevator με το αριστερό aileron στον άλλο δέκτη.

    Ετσι θα υπάρχει κάποια συμμετρία στις οπισθέλκουσες από τα δύο ζωντανά πηδάλια. Αν αυτά είναι από την ίδια πλευρά, θα τραβήξουν πιό εύκολα το μοντέλο σε περιδίνηση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 16:15:46 »

    καλησπέρα σε όλους καλά ολλα αυτά αλλα τη γίνεται σε ένα μοντέλο 50cc με το setup που αναφέρθηκε με ένα δεκτη από θέμα αμπέρ που παίρνouν από το δεκτη. ποσα αμπέρ μπορεί να σηκώσει ένα δεκτης και τη καλώδια θα πρέπει να βάλεις στα servo για να αντέχουν τόσα αμπέρ?
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 18:35:23 »

    Σε ενα μοντελο 50cc  με μεγεθος 2-2.2μ και βαρος περι τα 7-8 κιλα τα 5955 ειναι μαλλον υπερβολη με κατι σε 12-15 κιλα εισαι υπερκαλυμενος ..ισως ενα 5955 για rudder. Δεν εχεις προβλημα με καλωδια αν εχεις heavy duty προεκτασεις παντου  και δε χρειαζεσε power box . Χρειαζεσε ομως κατα τη γνωμη μου 2 μπαταριες υψηλης εκφωρτησης πχ li-ion .ni-cd ,li-po se 2χ2000 και πανω πακετα . Αυτες μπορεις να τις βαλεις μεσω 2 διακοπτων heavy-duty στο δεκτη στη θεση της μπαταριας και σε ενα ακομη καναλι.Μπορεις ακομη να χρησημοποιησεις καποιο εξαρτημα της smart fly για να διαχειρηστει τις μπαταριες .
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 20:57:32 »

    Aυτή είναι μια καλή λύση αλλα πάλη τα φορτία θα τα δέχεται ο δεκτης ,η απορία μου είναι σε ένα 921 της jr στα 2,4 μέχρι ποσα αμπέρ μπορεί να αντέχει χωρίς προβλήματα, σε κάποια μέτρηση που έκανα είδα ότι ο δεκτης δέχεται 4 αμπέρ χωρίς τα πηδάλια να δέχονται αντίσταση.
    Καταγράφηκε
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 11 Ιούν 2009, 21:15:28 »

    Καλησπερα !
    Δεν νομιζω να εχεις προβλημα με το φορτιο ρευματος στον δεκτη.
    Εγω παλιοτερα ειχα σε ένα 50αρι 5 ψηφιακα 13κιλα σερβο σε δεκτη ….παλαιας τεχνολογιας (35Mhz) .
    Οι νεοι δεκτες της JR στα 2.4 είναι σχεδιασμενοι να αντεχουν πολύ περισσοτερο φορτιο. Οι JR1221 που χρησιμοποιω αντεχουν 35Α συνεχους ρευματος. Οσο για τα σερβο θα προτεινω τα TG5955 καθως η διαφορα τιμης με τα 13κιλα είναι πολύ μικρη.

    Θα συμφωνησω και με τον ανδρεα. Δυο μπαταριες Lipo και heavy duty καλωδια και διακοπτες παντου
    Καλες πτησεις!!!!
    Καταγράφηκε

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Hitec HS-5955TG 24kg TITANIUM
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.