Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.703 μηνύματα σε 11.955 θέματα από 6.164 Μέλη / Τελευταίο μέλος: afilos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:53:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:53:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6164
    Τελευταίο: afilos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292703
    Σύνολο θεμάτων: 11955
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Η Κατηγορία F3K (Hand Launch Gliders)  (Αναγνώστηκε 41897 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.320



    « Απάντηση #150 στις: Τρίτη, 23 Ιούλ 2019, 09:35:06 »

    Μπράβο Νίκο για την απόφαση σου να είσαι εκεί και να μεταφέρεις τι κατάλαβες και τι είδες.

    Ενα συμπληρωματικό στοιχείο για την κατηγορία αυτή που όμως είναι πιστεύω και αρκετά σημαντικό.

    Για να λάβεις μέρος με κάποιες αξιώσεις διάκρισης δεν αρκεί μόνο να έχεις καλό μοντέλο (λίγο πολύ σε αυτό το επίπεδο όλοι καλά μοντέλα έχουν) ή να είσαι καλός χειριστής.

    Αν δεν έχεις και καλή φυσική κατάσταση ούτε να το σκέφτεσαι. Είναι η κατηγορία που καταγράφονται και οι περισσότεροι τραυματισμοί (εξαρθρώσεις, θλάσεις κλπ). Η διαφορά στην φυσική κατάσταση θα σου δώσει στην εκτόξευση όφελος από λίγα έως πάρα πολλά μέτρα και συγκριτικά θα ξεκινάς από διαφορετικό επίπεδο.

    Προφανώς αυτά όλα αφορούν συμμετοχή σε ανάλογους αγώνες και όχι καθημερινή ενασχόληση για hobby με την κατηγορία.
    Καταγράφηκε
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #151 στις: Τρίτη, 23 Ιούλ 2019, 21:52:51 »

    Καλησπέρα κύριε Αντώνη
    Σίγουρα η φυσική κατάσταση και η δύναμη του χεριού παίζει μεγάλο ρόλο στην απογείωση, ωστόσο, στον αγώνα που ήμουν είδα πολλούς πιλότους που δεν είχαν και την καλύτερη φυσική κατάσταση, εκείνο που μου είπαν όλοι όσοι συζήτησα, είναι πως χρειάζεται να βρεις τον "τρόπο" για την απογείωση.
    Επίσης οι ηλικίες των πιλότων που συμμετείχαν, ήταν τόσο αρκετά μικροί, όσο και σεβαστά μεγάλοι.
    Τραυματισμοί, σίγουρα μπορεί να υπάρξουν, μα δυο τρεις διατάσεις πριν τον γύρο δεν νομίζω πως είναι θέμα για οποιονδήποτε.
    Σε όλα τα παραπάνω φυσικά, σίγουρα πρέπει όσοι μας διαβάζουν να αντιληφθούν πως είναι για αγώνα και όχι για την καθημερινή χρήση ως hobby
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.551


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #152 στις: Τετάρτη, 24 Ιούλ 2019, 07:19:48 »

    Η κατηγορία F3K FAI είναι στημένη σωστά, και είναι θεαματική, αλλά…. για να εδραιώσει παρουσία στην Ελλάδα, πρέπει να απαντήσουμε στα εξής ερωτήματα:
    Εχουμε την ζέση – διαρκούσης της κρίσης -  να διευρύνουμε τις αγωνιστικές μας δραστηριότητες; Αγορά υλικού, ταξίδια για συμμετοχή, πρόσθετος χρόνος προπόνησης;
    Μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τους απαραίτητους χρονομέτρες (πιο δύσκολη αποστολή από ένα F5J για παράδειγμα).
    Η Ομοσπονδία, έχει ήδη αναρτήσει κανονισμούς F3K-GR για ευκολώτερη διεκπεραίωση ενός απλού αγώνα, λαμβάνοντας πρόνοια και για τους αδύναμους για απογείωση αθλητές.
    13.4 «Στην περίπτωση που επιτρέπεται βοηθός για την εκτόξευση, ο χειριστής πρέπει να ακουμπήσει τον βοηθό πριν από κάθε απογείωση εντός του χώρου απο-προσγειώσεων».
    Ο Τάσος έκανε λίγα χρόνια πριν μεγάλη προσπάθεια να οργανώσει στην αρχή κάτι σαν fly-in. Πενιχρή η ανταπόκριση.
    Δεν είμαι αρνητικός, απλά συμβουλεύω εσάς που ξαναζεσταίνετε το θέμα να κάνετε σωστά βήματα για να μην απογοητευτούμε και πάλι.


    Ναι, αλλά τώρα αντιπαλεύει
    Κάθε τέκνο σου με ορμη,
    Που ακατάπαυστα γυρεύει
    Η την νίκη ή την θανή
    Διον. Σολωμός
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.320



    « Απάντηση #153 στις: Τετάρτη, 24 Ιούλ 2019, 17:25:10 »

    Δεν νομίζω τα σχόλια του Νίκου ή τα δικά μου να είναι προς αυτή την κατεύθυνση.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.551


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #154 στις: Τετάρτη, 24 Ιούλ 2019, 17:44:01 »

    Δεν νομίζω τα σχόλια του Νίκου ή τα δικά μου να είναι προς αυτή την κατεύθυνση.

    Ζητώ ταπεινά συγνώμη
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #155 στις: Τετάρτη, 24 Ιούλ 2019, 22:03:13 »

    Καλησπέρα
    Κύριε Κωνσταντακάτε όντως τα σχόλια ήταν γενικότερης φύσεως όσο αναφορά την κατηγορία F3K FAI.
    Από κει και πέρα όσο αναφορά τα σχόλια σας, συμφωνώ πως πάντα για να ξεκινήσει μια κατηγορία σε μια χώρα τα ερωτήματα είναι πάντα πολλά και περιμένουν απαντήσεις, οι δυσκολίες επίσης πολλές. Εξάλλου το λέει και μια λαϊκή ρήση κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.   
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.551


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #156 στις: Πέμπτη, 25 Ιούλ 2019, 06:17:54 »

    Εξάλλου το λέει και μια λαϊκή ρήση κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.   

    Σκοπεύει κάποιος να οργανώσει την αρχή;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #157 στις: Πέμπτη, 25 Ιούλ 2019, 16:04:15 »

    ένα άσχετο μήνυμα ήδη σβήστηκε.

    Ένας άνθρωπος έκανε μια αξιέπαινη προσπάθεια και μπήκε στον κόπο να μεταφέρει κάποιες από τις εμπειρίες του. Μην του το χαλάσουμε και αυτό...

    Λίγος σεβασμός κάνει καλό...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #158 στις: Σάββατο, 27 Ιούλ 2019, 11:45:35 »

    Καλησπέρα

    Δυστυχώς σε αυτό το ερώτημα δεν έχω απάντηση, εύχομαι να υπάρξει βέβαια. Εγώ πάντως είμαι σε διαδικασία που ετοιμάζω το μοντέλο μου για να αρχίζω να μαθαίνω να το πετάω.
    Καταγράφηκε

    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #159 στις: Σάββατο, 27 Ιούλ 2019, 12:47:48 »

    ένα άσχετο μήνυμα ήδη σβήστηκε.

    Ένας άνθρωπος έκανε μια αξιέπαινη προσπάθεια και μπήκε στον κόπο να μεταφέρει κάποιες από τις εμπειρίες του. Μην του το χαλάσουμε και αυτό...

    Λίγος σεβασμός κάνει καλό...
    .          Καλημερα κ. Γιώργος Κανδυλάκη .. Kαι  σε αλλο θέμα  f3res  έπρεπε να πάρετε μια θέση αλλά τίποτα..   αφήσατε να το κάνουν το θεμα ( π....α )  οι γνώριμοι ξεροκέφαλοι.....  Νικόλα  μου καλή συνέχεια και καλό κουράγιο
    Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #160 στις: Σάββατο, 27 Ιούλ 2019, 15:47:22 »

      Καλημερα κ. Γιώργος Κανδυλάκη .. Kαι  σε αλλο θέμα  f3res  έπρεπε να πάρετε μια θέση αλλά τίποτα..   αφήσατε να το κάνουν το θεμα ( π....α )  οι γνώριμοι ξεροκέφαλοι.....  Νικόλα  μου καλή συνέχεια και καλό κουράγιο

    Καλημέρα επίσης...

    Σωστή η παρατήρηση, δέχομαι ότι δεν το πήρα είδηση.Αυτο δε σημαίνει βέβαια ότι δεν είναι καλό να επεμβαίνουμε έστω και αποσπασματικά, αν δούμε κάτι...

    Οφείλω επίσης να παραδεχτώ ότι δεν είμαι (ειμαστε?) σε θέση να τα βλέπουμε ολα. Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα αναφοράς σε συντονιστη.

    Μια δυσάρεστη πραγματικότητα... Αλλά έχουμε και μια υπόλοιπη ζωή με τις δικές της προτεραιότητες. Παρόλα αυτά, η ευθύνη σαφώς ειναι δική μου (μας) για τις οποίες παραλείψεις μας, απλά το αναφέρω για κατανόηση...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 606



    « Απάντηση #161 στις: Τρίτη, 30 Ιούλ 2019, 21:41:49 »

    Καλησπέρα ,

    Πόσο χαίρομαι που ένας συμπατριώτης μας συμμετείχε σε αγώνα κατηγορίας F3K!Νίκο πολλά συγχαρητήρια!Με υγεία να ξαναπάς.

    Ο Τάσος Μαρκούσης με είχε καθοδηγήσει να πάρω το dlg που έχω και μέσω αυτού του δρόμου πήγα στο F5J.Όλοι έχουμε F3K αλλά ακόμη και ένα fly-in για ένα all up-last down είναι δύσκολο.Πόσο μάλλον αγώνας.

    Α και θέλει και ΄δεμένο' χέρι ε!Εγώ το τραυμάτισα.

    Ζαπαντιώτης Κωνσταντίνος
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 940


    « Απάντηση #162 στις: Τρίτη, 30 Ιούλ 2019, 23:51:03 »

    kaλησπερα
     ωραια κατηγορια αλλα θελει πολύ χρημα για να αγορασεις ένα καλουπωτο που κανει και την διαφορα
      περσι στο πανευρωπαικο στην Βουλγαρια τα παιδια του βλαδιμηρου στα  διαλλειματα του αγωνα εκαναν επιδειξη των δυνατοτητων των δικων τους hllg
       αυτό που μου εκανε εντυπωση ηταν ότι με μικρη προσπαθεια πετυχαιναν εκτοξεύσεις 80 -100μ υψος ενώ αυτά που ειχα δει ακραιφνιο μηλεσι με δυσκολια επιαναν τα 50 -60 μ το πολύ
     αυτό που θελει στην εκτοξευση είναι τροπο και όχι κοπο δηλαδή καλουπωτο και βαθια τσεπη
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #163 στις: Πέμπτη, 1 Αύγ 2019, 11:14:26 »

    Καλημέρα, θα ηθελα να σας αναφέρω ότι

    - Οι εκτοξευσεις ανω των 35 μετρων που πετυχαίνω με το Blaster2 ειναι και οι οριακές για αυτο το μοντέλο παρόλα αυτά καταφερνω χρόνους ανω των 3'
    - τα 50-60 μέτρα χρειάζονται φυσική κατάσταση τα δε 80-100 μου μοιάζουν απίστευτα

    Παρόλα αυτά νομίζω ότι το μοντέλο είναι και ο καταλύτης της επιτυχίας σε αυτην την κατηγορία, μάλλον σε όλες Χαμόγελο

    Μακάρι να ξεκινήσει κάτι αλλά τα οικονομικά μεγέθη ειναι τεράστια.
    Εχω κάτι έτοιμο πάντως Wink


    * rsz_img_20171229_171155.jpg (190.83 KB, 2080x1560 - εμφανίστηκε 311 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #164 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2020, 12:20:09 »

    Υπάρχει διαθεση να γινει κάτι ;;;;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Η Κατηγορία F3K (Hand Launch Gliders)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.