Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.703 μηνύματα σε 11.955 θέματα από 6.164 Μέλη / Τελευταίο μέλος: afilos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:27:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 23:27:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6164
    Τελευταίο: afilos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292703
    Σύνολο θεμάτων: 11955
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Η Κατηγορία F3K (Hand Launch Gliders)  (Αναγνώστηκε 41896 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.551


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #135 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 08:56:37 »

    Αγαπητοί φίλοι, οι ανταλλαγές απόψεων γίνονται για να βγει κάτι καλό.

    Φυσικά άλλες εμπειρίες έχει ο «παλιός» και άλλες ο «νέος». Στην επαγγελματική και μοντελιστική ζωή μου έμαθα να ακούω όλες τις γνώμες, και να φιλτράρω αυτές που δεν κρίνω πρώτης προτεραιότητας, εφαρμόζοντας τις συμφερότερες. Άλλες προήλθαν από παλιούς, και άλλες από νέους. Μπορεί οι εννέα ιδέες να φέρουν το γνωστό χαμόγελο, αλλά η δέκατη να είναι η βάση για ένα καλό ξεκίνημα, για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.

    Κανονισμός αγώνων F3K-GR υπάρχει από το 2000, όπως και για άλλες όμορφες αερομοντελιστικές κατηγορίες. Άλλες κέντρισαν το ενδιαφέρον άμεσα και προχώρησαν, άλλες αναπτύχθηκαν στο μεσοδιάστημα, και άλλες όπως η F3K έμειναν πίσω.

    Πράγματι όταν λέμε F3K αναφερόμαστε σε κάποια κατηγορία που έχει και αγωνιστικό πεδίο, αλλά κυρίως εννοούμε τις προδιαγραφές των μοντέλων, και τον τρόπο της πτήσης τους που φέρνει την ευχαρίστηση που ζητάμε εμείς οι αερομοντελιστές, και που μπορούν να γίνουν εκτός αγωνιστικού πεδίου.
     
    Τελευταία διαπίστωσα μία έναρξη δραστηριότητας στην περιοχή της Αττικής, με πρωτεργάτη τον Γιώργο Σκαργιώτη. Αυτοί οι 4-5 συνάδελφοι που δείχνουν να παίρνουν μεγάλη χαρά από τις απλές πτήσεις τους, με έκαναν να σκεφθώ ότι ίσως σήμερα έχει ωριμάσει η ευκαιρία να διαδοθεί η κατηγορία σε περισσότερα άτομα, σε περισσότερα μέρη της Ελλάδας. Γι’ αυτό ζήτησα κατ’ αρχή πληροφόρηση για το που αλλού υπάρχουν θιασώτες της F3K.

    Διεπίστωσα οτι επίσης υπάρχουν και άλλα στελέχη που ενδιαφέρονται για το ίδιο στόχο. Ο χώρος είναι ανοικτός και για οποιονδήποτε άλλο θα ήθελε να συμβάλει με ιδέες ή προσωπική εργασία (εκπαίδευση, έρευνα αγοράς, οργάνωση ημερίδων  κ.λ.π.). Πράγματι ο χώρος στο Μήλεσι, δεδομένου ότι εκεί ασκείται και ο γνωστός πυρήνας, είναι ο επικρατέστερος για να δραστηριοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι της Αττικής.

    Το να έχει ένας αερομοντελιστής ένα μοντέλο F3K στην κατοχή του, και να το βγάζει από το αυτοκίνητο όποτε του κάνει κέφι, είναι το πρώτο ζητούμενο. Το να πετάξουμε μία ημέρα περισσότεροι μαζί στο ίδιο μέρος είναι το δεύτερο ζητούμενο. Οι γνώμες για το πώς θα αναπτυχθεί η κατηγορία και η προσωπική συμμετοχή είναι πάντα επίκαιρες. Το αγωνιστικό κομμάτι είναι το τελευταίο, αλλά προβλέπω ότι δεν θα αργήσει να έρθει. Οσοι θέλουν μπορούν να συμμετάσχουν ως αθλητές. Οσοι δεν θέλουν μπορούν να παραμείνουν απλοί λάτρεις της F3K.

    Αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και μόνος του να πετάει κανείς, διαγωνίζεται κάθε φορά τον εαυτό του, προσπαθώντας να απογειώσει το ανεμόπτερο ψηλότερα, να το κρατήσει λίγο περισσότερη ώρα στον αέρα, και τέλος να το φέρει με ακρίβεια στο χέρι του.

    Ανάπτυξη των μικρών ανεμοπτέρων σημαίνει όσο περισσότερα από αυτά στον αέρα. Είτε στο 1,5 μ., είτε στο 1μ., είτε ακόμα μικρότερα (nano dlg).

    Οσοι πιστοί ελάτε. Με έμπρακτη στελέχωση, με πτήσεις, με ιδέες και διαφωνίες, όλα θα συμβάλουν στην ανάπτυξη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #136 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 10:46:00 »

    ...

    ...

    ...

    Αυτό που γράφεις το έχεις βιώσει εσύ προσωπικά?  γιατί είναι μπερδεμένο αυτό το πράγμα που αναφέρεις και δεν ισχύει για πολλούς και διαφόρους λόγους, πρωτα από όλα εδώ το θέμα που αναρτήθηκε είναι οργάνωσης της κατηγορίας F3K, μα ενας νεος θα ξεκινήσει με ένα εκπαιδευτικό να καταλάβει τι του γίνεται, μα αυτος ο Ανθρωπός πως θα τρέξει σε έναν αγώνα, από την στιγμή που ακόμα δεν χρησιμοποιει όλα τα κανάλια, μιλάς για διαφορετικό πράγμα ο νεος αυτος θα δει και τον εμπειρο αερομοντελιστη που θέλει να εξιδεικευθει σε κατι συγκεκριμένο και ετσι θα του δημιουργηθει η θέληση για το παραπάνω όταν θα είναι ετοιμος.
    ...


    Δεν καταλαβαίνω ειλικρινα εχεις ερθει σε καποιον αγώνα με Ανεμόπτερα και δεν εχουμε περάσει καλά?? Βαγγέλη ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω, καλο είναι να γράφουμε πραγματα που βιώνουμε οι ιδιοι ετσι ώστε να εχουμε οι ιδιοι την γνώση αυτων που γραφουμε διοτι ετσι όπως τα παρουσιάζεις οι αθλητες υποσυνολα……. Και ότι στους αγωνες δεν περνάμε καλα είναι αναληθη, σιγα μην μας μαστιγώνουν κιολας!!!!!!!!!

    Γράφεις και αναφερεσαι λες και δεν υπάρχει τιποτα οργανωμενο εδώ πια, δεν υπάρχει Ομοσπονδια, ουτε αερομοντελιστές, ουτε συλλογοι, ουτε γινονται αγώνες (βλέπε πχ. ανεμοπτερα) κατ' εσέ πρεπει να βρουμε Νεους να ερθουν στο Μήλεσι που θα τους κανετε Αερομοντελιστες, και μετά θα γινουν και αθλητές.

    Επιμένω εισαι σε λαθος θέμα, εάν ποστάρεις όλα αυτα στο θέμα Μήλεσι εκει θα εχουν την καλλυτερη αποδοχη!!!!!

    ΜΦΧ
    Βαγγέλης


    Αγαπητέ Βαγγέλη,

    Βάλε το ξίφος στο θηκάρι. Δεν έχω καμιά διάθεση για αντιπαραθέσεις.

    Για το θέμα των νέων μοντελιστών και των χώρων σε παραπέπμπω στην παραπάνω απάντηση στον κ. Μαρκούση.

    Θα σε παρακαλούσα μόνο να μην βάζεις "λόγια" στο στόμα μου. Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν περνάτε καλά στους αγώνες, αλλά ότι μπορούμε να περάσουμε πολύ καλά και έξω από αυτούς.

    Επίσης να σου πω, ότι η λέξη υποσύνολο ΔΕΝ είναι προσβλητική. Για περισσότερα σχετικά με την έννοια του υποσυνόλου δες εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF

    Φιλικά,
    Βαγγέλης

    Αγαπητέ Βαγγέλη μα δεν εννουσες να καταλάβεις τι ελεγε το θέμα αυτο,.. η απαντηση του Τάσσου ειναι ξεκάθαρη οπως και η δική σου τώρα αλλωστε Thumbs up

    Βαγγέλη  Περνάμε τοσα χρονια καλά  εκτος αγώνων, αλλα και εντος, οποτε προσωπικα σε εμένα δεν μου λές κατι καινουριιο και νομίζω οτι το καταλαβαίνεις και εσυ αυτο, γνωρίζω τι λες η Παρέα μετράει, το κέφι, το μεράκι , ειναι πράγματα που τα εχω χιλιογράψει αλλα και βιώσει, η διάθεση που τωρα τελευταια με αυτα που βιωνουμε ολα ειναι σε φθείνουσα πορεία, των Ανθρώπων γενικά θα δούμε, και θα δείξει  Azn Azn.

    Ευχαριστώ Ευάγγελε και για την ενημέρωση του υποσυνόλου........ γηράσκω αει Διαδασκόμενος  Thumbs up

    Καλημέρα



    ΜΦΧ
    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    fazerdreamer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 282


    « Απάντηση #137 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 22:05:36 »

    Γεια σας.Για εναν αρχαριο στην κατηγορια F3K σαν κι εμενα αυτο http://www.arthobby.com/index.php?page=item&category=29&sub_category=31&item=258 για να ξεκινησω ειναι σωστο η θα τα κανει χειροτερα τα πραγματα?
    Παρακαλω τους γνωστες να δωσουν την συμβουλη τους.
    Ευχαριστω.
    Καταγράφηκε

    Η σιωπή είναι χρυσός...
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    WWW
    « Απάντηση #138 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 22:14:19 »

    Γεια σας.Για εναν αρχαριο στην κατηγορια F3K σαν κι εμενα αυτο http://www.arthobby.com/index.php?page=item&category=29&sub_category=31&item=258 για να ξεκινησω ειναι σωστο η θα τα κανει χειροτερα τα πραγματα?
    Παρακαλω τους γνωστες να δωσουν την συμβουλη τους.
    Ευχαριστω.


    Το συγκεκριμένο ανεμόπτερο το έχω πετάξει και είναι αρκετά βαρύ  αλλά νομίζω ότι ανεμόπτερο έχεις !!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

        (Κυνηγός Τroll)
          PZL104-106
    AERO-TOW GLIDERS
    fazerdreamer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 282


    « Απάντηση #139 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 22:22:53 »

    Χαρη σε εσενα Γιωργο που απλοχερα δανειζεις τα απειρα χερια μας,το λιγοτερο ειναι να στηριξουμε τις προσπαθειες σου(σας) απο καρδιας.
    Καταγράφηκε

    Η σιωπή είναι χρυσός...
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #140 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 23:22:00 »

    Γεια σας.Για εναν αρχαριο στην κατηγορια F3K σαν κι εμενα αυτο http://www.arthobby.com/index.php?page=item&category=29&sub_category=31&item=258 για να ξεκινησω ειναι σωστο η θα τα κανει χειροτερα τα πραγματα?
    Παρακαλω τους γνωστες να δωσουν την συμβουλη τους.
    Ευχαριστω.

    Νομίζω ότι θα σου κοστίσει ότι και το NOTOS F3K.

    Πιστεύω εκείνο ειναι καλύτερο γι αυτό που θέλουμε !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    AIRCOSTAS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479


    Ποτέ μην ανταλλάσσεις την τύχη με την ικανότητα


    « Απάντηση #141 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 07:43:59 »




    οι ιδέα του γιώργου(σκαργιώτη) να δανείσουμε τα dlg μας στους απανταχού εδιαφερόμενους για μερικές πτήσης εθισμού  την βρίσκω φοβερή ιδέα,διότι  δεν θα πρέπει να παρασύρουμε κανέναν σε μια ευκαιριακή αγορά και να τον βάλουμε έστω και σε πολύ μικρά έξοδα ώστε να αγοράσει.... στο κάτω κάτω μπορεί όλο το θέμα να είναι και μια φούσκα. και λέω αυτό διότι εδώ 6 μήνες δυστυχώς έχουμε παραμείνει μονο 6 dlgiakides στην ελλάδα .θέλω να αναπτυχθεί  η ιδέα του dlg αλλα πιστεύω ότι πατάμε σε λάθος βάσης. γιαυτο παρακαλώ τον σκαργιώτη να ξεκινήσει άμεσα mini διαφήμιση για dlg στο μήλεσι και τον μαρκουσί στο "δικο του" πεδίο για μια πρώτη επαφή του "μοντελιστι" με το f3k.όταν τελικά (ψηθεί) κόσμος με τον τρόπο πτήσης αλλα και κανονισμών τότε να ξεκινήσεις η διαδικασία αγοράς από τον εκάστοτε "εδιαφερομενο"
    Καταγράφηκε

    ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #142 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 14:27:57 »

    Κώστα καλημέρα,

    Νομίζω οτι ο Γιώργος αλλά και όλοι μας εμμέσως πλην σαφώς αυτό ακριβώς κάνουμε.
    Οταν βρίσκεσαι σε ένα χώρο με μοντελιστές και πετάς το F3K σου, πίστεψε με, όλοι σε κοιτούν και να είσαι σίγουρος ότι θα θέλανε να το δοκιμάσουν .... έτσι έγινε και με μένα και φαντάζομαι με όλους μας !

    Εγω από πλευράς μου το προσπαθώ να εντάξω στην κατηγορία μοντελιστές, δίνοντας το Blaster στον αέρα αφού φοβούνται να το απογειώσουν μην τυχόν και στο σκάσουν στο έδαφος. Να είσαι σίγουρος ότι πολύς κόσμος μπαίνει και βλέπει εδώ τα ανεμόπτερα μας αλλά κάτι τους κρατάει απο το να κάνουν το επόμενο βήμα

    Πολύς κόσμος, σε κατ'ιδίαν συζητήσεις μου λέει ότι φοβάται το TWISTing, την περιστροφή για την απογείωση !
    Μετά είναι και το κόστος του ανεμοπτέρου, υπάρχει μια καχυποψία όσον αφορά τα φθηνά με τα ακριβά ανεμόπτερα και εννοώ την διαφορετικότητα τους στην πτήση.

    Επιμονή και υπομονή χρειάζεται !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #143 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 14:45:58 »

    Κατα πόσον αυτά τα ανεμόπτερα (κυρίως το υλικό κατασκευής τους ) είναι ανθεκτικά σε πτώσεις και χτυπήματα?
    Δίνει που δίνει κάποιος πολλά χρήματα, δεν θέλει να δει το μοντέλο του κιμά στην πρώτη πτώση.
    Είναι τουλάχιστον ανθεκτικότερα απο τα μπάλσινα και τα φελιζολένια?

    (Sorry για την ιδιαίτερη ερώτηση, αλλά δεν έχω καθόλου εμπειρία απο carbon και εποξικά.) Sad
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #144 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 16:38:20 »

    Κατα πόσον αυτά τα ανεμόπτερα (κυρίως το υλικό κατασκευής τους ) είναι ανθεκτικά σε πτώσεις και χτυπήματα?
    Είναι τουλάχιστον ανθεκτικότερα απο τα μπάλσινα και τα φελιζολένια?

    Αγαπητέ φίλε,

    Τα συνθετικά υλικά δεν έχουν δημιουργηθεί για να είναι μόνον ανθεκτικότερα αλλα με πάρα πολύ μικρό βάρος να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά αντοχής σε πολλάπλάσιου βάρους κατασκευές.

    Πτώσεις, εξαρτάται απο τις πτώσεις ... !
    Μα νομίζω ότι με οποιοδήποτε μοντέλο έχεις πτώση η φθορά είναι δεδομένη.
    Εαν παρατηρήσεις τα διάφορα video που υπάρχουν με τα F3K σπάνιες είναι οι φορές που τα αφήνουν να προσγειωθούν στο έδαφος, τις περισσότερες τα πιάνουν με το χέρι !

    Ενα απο τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε όσοι πετάμε αυτά τα ανεμόπτερα έιναι η προσγείωση στο χέρι μας !

    Το κόστος είναι μεγάλο, έχεις αναλογιστεί κανείς πόσο κοστίζουν αυτά τα εξωτικά υλκά που χρησιμοποιούν ?
    Ετσι για την ιστορία, ανθρακονήματα, κέβλαρ, rohacel και οι καλύτερες εποξικές κόλλες σαν και αυτές τις αεροπλοίας.
    Να μην μιλήσω για τα CNC καλούπια που φτιάχνουν για αυτόν τον σκοπό αλλα και τα συστήματα.
    Μετά θα πρέπει να αναλογισθεί κανείς και το βάθος του χρόνου που "ζουν" αλλά και τον ανταγωνισμό μιας και μιλάμε για αγωνιστικά αεροπλάνα και όχι εκπαιδευτικά η fun fly ή 3D. Mε τα ίδια ακριβώς αεροπλάνα που αγοράζουμε και πετάμε εμείς οι κοινοί θνητοί πετάνε και στα Πανευρωπαικά και Παγκόσμια πρωταθλήματα.

    Ετσι λοιπόν είναι ολίγον τι πιό ακριβά απο άλλα !

    Λογικό δεν είναι να κοστίζουν κάτι τις παραπάνω απο τα φελιζόλια ?
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 22:59:16 από Αναστάσιος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #145 στις: Τετάρτη, 5 Σεπ 2012, 13:14:40 »

    Και επειδή ο καιρός ειναι κατάλληλος και για να ιντριγκάρω όλους τους φίλους των ανεμοπτέρων και όχι μόνο απολαύστε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ video με θέμα φυσικά τι άλλο hand Launch Gliders Κατηγορίας F3K.

    1. Leszno, PL, 01/04/12 ΕUROTOUR 2012
    http://vimeo.com/39804448

    2. Ludbreg F3K 2012 (CROATIA) ΕUROTOUR 2012
    http://vimeo.com/47831991

    3. MOLLRAM 2012 του ΕUROTOUR 2012
    http://vimeo.com/43114624

    4. F3K Bavarian Open 2012 beim MFCR
    http://vimeo.com/42483983

    5. F3K Eurotour 2012, Vercelli 31.03. - 01.04.2012
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Σεπ 2012, 14:09:24 από Αναστάσιος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #146 στις: Πέμπτη, 6 Σεπ 2012, 09:36:22 »

    Καταπληκτικό Video

    Για τους λάτρεις της πτήσης .....

    F3K in Slow motion
    http://vimeo.com/40242798

    2012 USA F3K Team Select contest held in Denver, Colorado on Sept 1-3, 2012.
    http://vimeo.com/48920685

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #147 στις: Πέμπτη, 18 Ιούν 2015, 08:59:31 »

    Μπας και τώρα με όλους αυτούς που πετάμε ανεμόπτερα μπεί κάποιος στην διαδικασία!!!

    Από το Eurotour Častá 2015, SLOVENIA

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.788


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #148 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2018, 10:59:13 »

    Νέος άνεμος στην σχεδίαση ανεμοπτέρων ......

    Η νεα τεχνοτροπία, προς το παρόν, καλείται lifting body DLG design .....

    Φώτο και ενα πρώτο video.

    https://vimeo.com/248651549


    * F3k full body (Medium).jpg (141.5 KB, 1023x768 - εμφανίστηκε 321 φορές.)

    * F3k full body 2.jpg (46.3 KB, 773x499 - εμφανίστηκε 325 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #149 στις: Κυριακή, 21 Ιούλ 2019, 23:30:16 »

    Καλησπέρα
    Με αφορμή την παρουσία μου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F3K που έγινε στην Ουγγαρία την εβδομάδα που μας πέρασε, θέλησα να μοιραστώ την εμπειρία που έζησα τις μέρες της εκεί παραμονής μου και το κάνω σε αυτό το "τοπικ " καθώς ψάχνοντας να βρω κάτι ανάλογο, θεώρησα, πως, εδώ είναι το κατάλληλο, αν οι διαχειριστές, δε συμφωνούν παρακαλώ να το μεταφέρουν όπου θεωρούν πως είναι σωστό.
    Το ταξίδι των 1000+ χιλιομέτρων ξεκίνησε Κυριακή με παραμονή στο πεδίο, ώς και την Τετάρτη, καθώς Πέμπτη υπήρχε από μεριάς μου υποχρέωση που δε γινόταν να μη βρίσκομαι στην Ελλάδα και έτσι περιορίστηκε στις 3 μέρες αγώνα.
    Όλες αυτές τις μέρες εκεί, πραγματικά, έζησα την κάθε στιγμή έντονα καθώς ο συναγωνισμός (ανταγωνισμός) αλλά και η ευγενείς άμιλλα και σεβασμός στον "αντίπαλο" ήταν στα "κόκκινα".
    Συνάντησα και συνομίλησα γνωρίζοντας τους, σχεδόν όλους τους συμμετέχοντες, από διάφορα μέρη της γης και πραγματικά θα ήθελα, στο μέλλον κάπου εκεί σε μια τέντα, σε ένα ιστό, να υπάρξει και η Ελληνική σημαία.
    Συμμετείχαν 87 senior pilots και 25 Junior που μόνο η ηλικία τους "ξεχώριζε" από τους "μεγάλους".
    Τα DLG που συμμετείχαν ήταν διαφόρων κατασκευαστών, με μεγαλύτερο  ποσοστό των Vortex 3 , CX5  και Snipe.
    O καιρός ήταν καλός, στο μεγαλύτερο διάστημα της διοργάνωσης κυριάρχησε η άπνοια, φυσικά υπήρξαν και οι ξαφνικές καταιγίδες, όπως και οι έντονοι άνεμοι, που κάναν τους πιλότους να "τρέχουν" σαν αθλητές των 100 μέτρων να προλάβουν να προσθέσουν έρμα στα ανεμόπτερα τους.
    Το πεδίο, περιγράφεται μόνο με μια λέξη. Απίστευτο..,., Ήταν ένα αεροδρόμιο το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά για πτήσεις μικρών αεροπλάνων και οι εγκαταστάσεις του ήταν άρτιες καθώς περιείχε εστιατόρια αλλά αι δυνατότητα φιλοξενίας σε ξενοδοχείο τα οποία βρισκόταν λίγα μέτρα μακρυά από το χώρο πτήσεων .
    Όσον αφορά την διοργάνωση και έπειτα από συζητήσεις με πιλότους, οι διοργανωτές, ανταποκρίθηκαν στο δύσκολο κομμάτι της άρτιας διοργάνωσης ενός παγκοσμίου πρωταθλήματος.
    Κλείνοντας προσωπικά νοιώθω "μαγεμένος" από την κατηγορία F3K της οποίας τα αποτελέσματα ήταν τόσο "αμφίρροπα" σε κάθε γύρο κάνοντας ακόμη και τον προηγούμενο Παγκόσμιο της πρωταθλητή να μείνει εκτός των τελικών, κάτι που θεωρώ πως είναι και η "μαγεία" της κατηγορίας.
    Παρακάτω, κάποιες φωτογραφίες προσπαθώντας με εικόνες να δείτε όσα έζησα εκεί





    * 1.jpg (96.21 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 206 φορές.)

    * 2.jpg (57.38 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 207 φορές.)

    * 3.jpg (59.34 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 216 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Η Κατηγορία F3K (Hand Launch Gliders)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.