Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 05:33:31

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 05:33:31

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 16
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: απορια?  (Gelesen 9392 mal)
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 742



    « Antwort #15 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:56:48 »

    Δινει λυση στο προβλημα,με μια προυποθεση...
    οτι η τ/κ του φιλου μας θα εχει αντιστροφη καναλιων,διοτι αν τοποθετησει το servo που αγορασε sto elevator ή sto rudder,θα εχει αναποδη κινηση και παλι.
    το ξερω οτι ακουγεται κουφο,αλλα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν καποιες φθηνες τ/κ που δεν εχουν αντιστροφη και το εχω δει με τα ματια μου.
    Gespeichert

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #16 am: Freitag, 1 Jul 2011, 17:45:31 »

    Πολύτιμη η βοήθεια όλων σας… ευχαριστώ πάρα πολύ…. Λύση βρέθηκε!!!!

    Το αεροπλανάκι μου τώρα χαίρει άκρα υγείας…..  Tongue Tongue Tongue
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #17 am: Freitag, 1 Jul 2011, 22:21:13 »

    τελικα τι εκανες??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #18 am: Samstag, 2 Jul 2011, 01:09:16 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    μανωλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 122


    « Antwort #19 am: Samstag, 2 Jul 2011, 07:16:15 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    BILLYSable
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 24



    « Antwort #20 am: Mittwoch, 15 Feb 2012, 16:38:22 »

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΣΣΝΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ.. ΑΝΑΒΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ??? Θυμός
    Gespeichert
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #21 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 19:00:51 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.

    Στη πράξη  έχω φτερό 140 cm x 19 cm
    βάρος πτήσης 900 gr

     πόσο πτερυγικό φορτίο εχω ?   
     υπαρχή κάποιος κανόνας(τύπος) πχ 12 γρ ανά τετραγωνική παλάμη ?
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #22 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 19:49:30 »

    kaλησπερα
     jony  b  τον ιδανικο πτερυγικο φορτο κάθε τυπου αεροπλάνου  ηανεμοπτερου τον καθοριζει η αεροτομή  του φτερου   που είναι υπευθυνη για την αποστολη κάθε  αεροπλάνου η ανεμοπτερου
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #23 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 20:03:52 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.
    Αυτό λέγεται «φόρτιση» του φτερού (ή των φτερών). Στην Ευρώπη η φόρτιση των μοντέλων εκφράζεται σε γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη, (γρ/τ.π., g/dm2), ενώ στις Αγγλοσαξωνικές χώρες σε ουγγιές ανά τετραγωνικό πόδι (oz/sq.ft.). Το ισοδύναμο είναι:  1γρ/τ.π.=0,3278 oz/sq.ft. ή 1oz/sq.ft.=3.05 γρ/τ.π.

    Για τον υπολογισμό λαμβάνουμε ως επιφάνεια το άθροισμα των προβαλόμενων επιφανειών του φτερού και του οριζόντιου πτερύγιου, περιλαμβανομένων και των ανενεργών τμημάτων τους που περνάνε μέσα από τα όρια της ατράκτου. Εστω ανεμόπτερο με επιφάνεια φτερού 82 τ.π., και ουράς 8 τ.π., σύνολο 90 τ.π. Αν το βάρος του είναι 1.400 γραμμάρια, η φόρτιση είναι 1.400/90 = 15,5 γ/τ.π.

    Η διεθνής Ομοσπονδία FAI έχει κατώτατο όριο φόρτισης τα 12 γρ/τ.π. για να μην κατασκευάζονται ελαφρύτερα αερομοντέλα με μικρή αντοχή.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #24 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 20:32:41 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 340



    « Antwort #25 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 21:25:01 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??
    Gespeichert

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #26 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 05:35:19 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??

    Πιό σωστά πρέπει να προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς π.χ. 2 τετρ. παλάμες
    αρα  900/28,6=31,5 γρ/τ.π.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #27 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 05:57:55 »

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης. Ανεμόπτερα με ίδια φόρτιση, περιμένουμε να έχουν την ίδια ταχύτητα πτήσης.
    Οσο μικρότερο είναι το αεροπλάνο τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός Reynolds, που μας δίνει μία ένδειξη της απόδοσης. Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #28 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 07:38:48 »


    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης.


    Ναι με βάση τον χρόνο πτήσης, ή το Ρυθμό καθόδου (sink rate), ευχαριστώ!
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #29 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 08:06:39 »

    Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Συγνώμη έκανα ένα μικρό τυπογραφικό λάθος. "...ΔΕΝ μπορεί να ισχύσει..."
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 [2] 3 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: απορια?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.035 Sekunden mit 24 Zugriffen.