Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.521 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:56:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:56:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304521
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 27
    Totale: 29
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 31     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Καφρίλες με Multicopter  (Letto 107837 volte)
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #360 il: Sabato, 14 Mag 2016, 20:28:42 »

    Παιδιά εγω πιστευω οτι  Γουλιελμος ΑμανΠια..τελλος ειχε δίκιο που το κατεβασε!Ειχε μπει στον ρόλο του τόσο καλά και με την βαρβαρη παιδεία του σαν σκοταδιστής σε αυτην την μεσαιωνικη εποχη που ζουσε ....δεν σηκωνε μύγα στο σπαθί του!!χαχαχαχαΓια μύγα το πέρασε ....χαχα Thumbs up Thumbs up Ποοολύ αστείο
    Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι....



    Οοουυππςςς
    Αλλαγή σελίδας  Cheesy
    Loggato
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #361 il: Sabato, 14 Mag 2016, 23:13:14 »

    Αν θέλεις, δεν είναι υποχρεωτικό να απαντήσεις, πες μου, αν το παιδί σου με την καινούργια του σφεντόνα κάνει καλοκαιρινά τα παράθυρα μου και εγώ έρθω και το πνίξω, μπορώ να ισχυριστώ ότι αυτό ξεκίνησε; Όχι φυσικά. Άλλο η αυτοάμυνα άλλο η αυτοδικία.

      Είχα σκοπό να γράψω πολλά επι τούτου..... απλά θα πω οτι είναι ο πλέον άστοχος παραλληλισμός που κάνεις.

     
    Στο βιντεάκι ο "Κόναν" είχε και ασπίδα και δόρυ φόραγε και κράνος. Το κάθε ένα κάνει μια δουλειά. Ο "Κόναν" διάλεξε το δόρυ. Και το χρησιμοποίησε  παρότι δεν ευρίσκετο σε κατάσταση κινδύνου από το πολυκόπτερο.

      Στην αυθαίρετη πτήση πάνω απο τα κεφάλια των άλλων, ο άλλος χρησιμοποίησε αυθαίρετα το "δόρυ".

      Οπότε η απάντηση στην ερώτησή σου "Qui est le Cafre?" είναι: Και οι δύο

      Όσο για το παράνομα παρκαρισμένο αυτοκίνητο δεν νομίζω να έχει κίνδυνο να πέσει στο κεφάλι σου για να πάρεις προαιρετικά εκδίκηση.

    Το μήνυμα που θέλω να δώσω είναι ότι και να κάνει το πολυκόπτερο δεν έχω κανένα δικαίωμα να το αγγίξω πέραν του να καταγγείλω την παράνομη χρήση του στην αστυνομία.

      Κάτι που το έζησα πρόσφατα.
      Παραμονή Ανάστασης είμαι στον σκεπαστό προαύλιο χώρο της Εκκλησίας και κάποια στιγμή όσοι ήταν περιμετρικά κοίταγαν ψηλά με θαυμασμό ένα μούλτι! που έπαιρνε ύψος. Καλά λέω, αυτός τόσο κάψα είχε να καταγράψει την Ανάσταση απο ψηλά; idiot2
      Και ύστερα θα έκανα τον ρουφιάνο επειδή δεν μου άρεσε αυτό;
      Απλά ευχήθηκα να πάει έστω αρκετά ψηλά, μη τυχόν το "καταρίψει" κάποιο "αυθαίρετο" βεγγαλικό

      Και ας πιάσουμε εδώ ένα πιο χειροπιαστό παράδειγμα, έστω οτι έπεφτε απο "αυθαίρετο" βεγγαλικό και έστω καλούσε την αστυνομία για να ¨ζητήσει" αποζημίωση. Τι λέτε οτι θα γινόταν;;
     
    « Ultima modifica: Sabato, 14 Mag 2016, 23:56:18 da DEPRON MANIAC » Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.287


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #362 il: Domenica, 15 Mag 2016, 02:26:42 »

    Και ας πιάσουμε εδώ ένα πιο χειροπιαστό παράδειγμα, έστω οτι έπεφτε απο "αυθαίρετο" βεγγαλικό και έστω καλούσε την αστυνομία για να ζητήσει" αποζημίωση. Τι λέτε οτι θα γινόταν;;

    Αυτό Κυριάκο μου θυμίζει την παροιμία "Δύο γάιδαροι μάλωναν σε ξένο αχυρώνα" είναι και οι 2
    παράνομοι και θα έμπαιναν στην ψειρού για να οδηγηθούν την τετάρτη στο αυτόφωρο!!!
    Ο ένας για παράνομη χρήση βεγγαλικών και ο άλλος για παράνομη πτήση πάνω από τον κόσμο!!!
    Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #363 il: Domenica, 15 Mag 2016, 05:20:44 »

    Καλημέρα σας,

    Πάρα πολύ ωραία μέχρι εδώ. Έχουμε καφρίλα και από τις δύο πλευρές.
    Από την μία έχουμε αυθαίρετη πτήση και από την άλλη φθορά ξένης ιδιοκτησίας.

    Και μεν την φθορά την είδαμε όμως για το αυθαίρετη πτήση αμφιβάλλω λιγάκι.
    Σε καμια εξηνταριά ιστοτόπους βρίσκω να  αναφέρεται μια δήλωση της ΥΠΑ περί μη ύπαρξης νομοθετικού πλαισίου για τα πολυκόπτερα. Αναφέρεται και ο κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων με τις προυποθέσεις πτήσεως των αλλά όλοι σας και εδώ και αλλού αποκηρύσετε τα πολυκόπτερα ότι δεν είναι αερομοντέλα, τουλάχιστον έτσι εχω καταλάβει διορθώστε με αν κάνω λάθος.
    Εάν λοιπόν δεν είναι αερομοντέλα δεν μπορεί και να εμπίπτουν σε αυτόν τον κανονισμό.
    Δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο δεν υπάρχει αδίκημα. Η υπάρχει;
    Σας τα μπερδεύω λιγάκι μην μου θυμώσετε κουβέντα να γίνεται.
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #364 il: Domenica, 15 Mag 2016, 10:12:41 »

    Είναι λάθος αυτοί οι αφορισμοί.

    Από την άλλη είναι λάθος και οι δηλώσεις της ΥΠΑ αν έχουν γίνει έτσι, δηλαδή για πολυκόπτερα.  "Drones" δεν είναι μόνο τα πολυκόπτερα. Ούτε το σχήμα, ούτε η μορφή ούτε το βάρος χαρακτηρίζει μία πτήση ως πτήση drone. Δηλαδή αν στο παράδειγμα της Ανάστασης ή του video που αναφέρθηκαν αντί του πολυκόπτερου ήταν ένα ελικόπτερο με κάμερα από κάτω θα άλλαζε κάτι?

    Απλά αυτή την στιγμή οι εταιρείες παραγωγής προσφέρουν αυτή την δυνατότητα σε πολλούς και με προσιτή τιμή. Και αυτό είναι που οδηγεί στην αλόγιστη χρήση. Εκεί είναι το πρόβλημα.

    Και δυστυχώς αυτό δεν το καταλαβαίνουν ούτε οι Αρχές.

    Δηλαδή τώρα που κυκλοφορούν τόσα Smart στους δρόμους σημαίνει ότι επειδή μπορεί να πάνε και πάνω από πεζοδρόμια λόγω μεγέθους, μπορεί και να το κάνουν?

    Αντώνης Παπαδόπουλος  

    « Ultima modifica: Domenica, 15 Mag 2016, 10:41:54 da Αντώνης Παπαδόπουλος » Loggato
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #365 il: Domenica, 15 Mag 2016, 10:43:24 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Κατω απο μια διαφορετικη "οπτικη" αυτο που ειδαμε στο βιντεο ηταν απλως μια εναερια συγκρουση (mid air collision) ιπταμενων μοντελων.
    Το ενα τηλε-κατευθυνομενο και το αλλο απλα ....free-flight.
    Ειναι πλεον θεμα των ασφαλιστικων εταιριων ....εαν υπαρχουν...... να βρουν την ακρη.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #366 il: Domenica, 15 Mag 2016, 10:55:40 »

    Είναι λάθος αυτοί οι αφορισμοί.

    Από την άλλη είναι λάθος και οι δηλώσεις της ΥΠΑ αν έχουν γίνει έτσι, δηλαδή για πολυκόπτερα. "Drones" δεν είναι μόνο τα πολυκόπτερα. Ούτε το σχήμα, ούτε η μορφή ούτε το βάρος χαρακτηρίζει μία πτήση ως πτήση drone. Δηλαδή αν στο παράδειγμα της Ανάστασης ή του video που αναφέρθηκαν αντί του πολυκόπτερου ήταν ένα ελικόπτερο με κάμερα από κάτω θα άλλαζε κάτι?

    Απλά αυτή την στιγμή οι εταιρείες παραγωγής προσφέρουν αυτή την δυνατότητα σε πολλούς και με προσιτή τιμή. Και αυτό είναι που οδηγεί στην αλόγιστη χρήση. Εκεί είναι το πρόβλημα.

    Και δυστυχώς αυτό δεν το καταλαβαίνουν ούτε οι Αρχές.

    Δηλαδή τώρα που κυκλοφορούν τόσα Smart στους δρόμους σημαίνει ότι επειδή μπορεί να πάνε και πάνω από πεζοδρόμια λόγω μεγέθους, μπορεί και να το κάνουν?

    Αντώνης Παπαδόπουλος  



    Όταν μου λέτε ότι
    Citazione
    "Drones" δεν είναι μόνο τα πολυκόπτερα
    μπορώ να συμπεράνω ότι τα πολυκόπτερα είναι Drones?

    Τα Smart είναι αυτοκίνητα και οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ
    Τα πολυκόπτερα τι είναι και ποιόν κανονισμό οφείλουν να τηρούν;


    Citazione
    Το ενα τηλε-κατευθυνομενο και το αλλο απλα ....free-flight.
    Σολομώντεια λύση, μου αρέσει, άσχετα αν του free flight ήταν προμελετημένη κακόβουλη ενέργεια.
    « Ultima modifica: Domenica, 15 Mag 2016, 11:37:37 da friar » Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #367 il: Domenica, 15 Mag 2016, 13:41:25 »

    Εξαρτάται τι δεχόμαστε και τι δεν δεχόμαστε.

    Η θέση που υποστηρίζω και δέχομαι και ξέρω οτι το ίδιο δέχονται όλοι οι αεραθλητικοί οργανισμοί είναι ότι οτιδήποτε είναι κάτω των 25 κιλών, με σκοπό της πτήσης ψυχαγωγικό ή αθλητικό και πετά αποκλειστικά με συνθήκες VLOS, οφείλει και πρέπει να ακολουθεί τον οποιονδήποτε κανονισμό αερομοντελισμού υπάρχει σε κάθε χώρα.

    Οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να ακολουθεί τους λοιπούς κανονισμούς που υπάρχουν σε κάθε χώρα. Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός για "drones". Υπάρχει όμως ο κανονισμός εναερίου κυκλοφορίας.

    Το κακό είναιοτι αυτή την στιγμή οι συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων με "drones" ανά τον κόσμο γίνεται για σκοπούς ψυχαγωγικούς συμπεριλαβανομένων και των φωτογραφίσεων ή βιντεοσκοπήσεων για προσωπική χρήση και γίνεται με συνθήκες VLOS. Και εκεί είναι που γίνεται το μπερδεμα.

    Οσο για το παράδειγμα με το smart δεν το είπα στην τύχη. Σωστά απαντάς ότι πρέπει να ακολουθεί τον KOK. Γιατί και το πολυκόπτερο που ειναι κάτω των 25 κιλών, κλπ κλπ δεν πρέπει να ακολουθεί τον κανονισμό των αερομοντέλων? Εχεις άλλη άποψη?



    « Ultima modifica: Domenica, 15 Mag 2016, 14:49:18 da Αντώνης Παπαδόπουλος » Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #368 il: Domenica, 15 Mag 2016, 15:11:10 »

    Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη τοποθέτηση.
    Προσωπικά δεν έχω άποψη, δεν έχω γνώμη λόγω του ότι δεν έχω γνώση.
    Προσπαθώ να βρω μια άκρη υπακούωντας στην λογική σχετικά με την ασφάλεια (safety).
    Όπως ήδη έχω δηλώση αλλού, δεν με καλύπτει ο κανονισμός αερομοντέλων αφού επιθυμώ να πετάω από την αυλή μου, από τη γειτονική μου αλάνα η πάνω από λαγκάδια και βουνά πάντα μακρυά από τον αθώο πληθυσμό και οχι αποκλειστικά στους εγκεκριμμένους από τα σωματεία χώρους.
    Αν δεν απατώμαι ο κανονισμός εναερίου κυκλοφορίας δεν ελέγχει πτήσεις κάτω από πεντακόσια μέτρα AGL διορθώστε με αν σφάλω. Σημειώνω το " Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός για "drones"." αν και δεν έχω ακόμα λάβει απάντηση αν το πολυκόπτερο είναι Drone.
    Ανήκω σε αυτήν την συντριπτική πλειοψηφία που αναφέρετε πλην του μέρους των κοινωνικών εκδηλώσεων. Χαρακτηριστικά να σας αναφέρω ότι μου ζητήθηκε να βιντεοσκοπήσω με το πολυκόπτερο μου το πρωτομαγιάτικο πανηγύρι του χωριού μας και αρνήθηκα. Δεν πετάω πάνω από κόσμο. Πανω από κεραμίδια ναι, πάνω από κεφάλια όχι. Για το λόγου το αληθές τα Flight Records μου στη διάθεση σας.
    Να σταθώ λίγο στην τελευταία σας παράγραφο.Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τον κανονισμό πτήσεων των αερομοντέλων και διαφωνώ στο ότι με περιορίζει όπως είπα και προηγουμένως σε πτήσεις εντός εγκεκριμμένων από τα σωματεία χώρων.
    Κλείνοντας θα ήθελα να παρακαλέσω εφόσον όπως καταλαβαίνω οι κανονισμοί των drones είναι εν τη ζημώση των πιθανόν να μπορούσατε να μεριμνήσετε και για αυτή την κατηγορία χρηστών.
    Καλό σας απόγευμα.
    Loggato
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Risposta #369 il: Domenica, 15 Mag 2016, 17:37:12 »

    Πανω από κεραμίδια ναι, πάνω από κεφάλια όχι. Για το λόγου το αληθές τα Flight Records μου στη διάθεση σας.

    Θα ηθελα να τοποθετηθω λιγο σε αυτο που λες ,παντα φιλικα μιας και δεν ειμαι χωροφυλακας. Κατω απο τα κεραμιδια υπαρχουν κεφαλια. Επισης διπλα απο τα κεραμιδια υπαρχουν αυλες και μπαλκονια. Επισης αναμεσα στα κεραμιδια υπαρχουν δρομοι (που μπορει να εχουν και smart παρκαρισμενα σε διαβασεις), που περπατουν αμεριμνοι ανθρωποι.

    Οποτε συμφωνα με τα γραφωμενα σου πετας σε λαγκαδια ,βουνα και πανω απο αμεριμνους ανθρωπους που κανενας τους δεν θα ηθελε ενα πολυκοπτερο επανω στο κεφαλι του.

    Προσπαθώ να βρω μια άκρη υπακούωντας στην λογική σχετικά με την ασφάλεια (safety).
    Όπως ήδη έχω δηλώση αλλού, δεν με καλύπτει ο κανονισμός αερομοντέλων αφού επιθυμώ να πετάω από την αυλή μου, από τη γειτονική μου αλάνα η πάνω από λαγκάδια και βουνά πάντα μακρυά από τον αθώο πληθυσμό

    Μηπως θα επρεπε να δεις την λεξη SAFETY λιγο πιο σοβαρα;

    Τα λεω φιλικα και δεν βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω, αλλα να λεμε και του στραβου το δικιο...
    Loggato

    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #370 il: Domenica, 15 Mag 2016, 17:45:25 »

    Citazione
    Μηπως θα επρεπε να δεις την λεξη SAFETY λιγο πιο σοβαρα;

    Αυτό να το πάρεις πίσω



    Σήμερα φυσάει, φυσάει πολύ, έτσι ας γελάσουμε λιγάκι.....

    Flight Paths

    Από τις πρώτες δοκιμαστικές πάνω στο βουνό μακρυά από ανθρώπους
     ζώα παντός είδους και καλώδια της ΔΕΗ, αφού πάει και έρχεται όλα καλά


    Αρχίσαμε και τις μανούβρες


    εδώ έχουμε καφρίλα πάνω από στέγες


    αυτήν την διασκέδασα αλλά το βίντεο δεν.... μάπα βγήκε....


    και ποιό είναι το ζερβά και ποιό είναι το δεξά,  elementary orientation.....


    καλό σας μεσημέρι.....

    Θέλεις και άλλα?Huh
    Αν θες και άλλα εδώ είναι τα άπαντα https://www.youtube.com/channel/UCVUd_Zg96QHjNr7DHtYjoIQ
    « Ultima modifica: Domenica, 15 Mag 2016, 17:57:12 da friar » Loggato
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Risposta #371 il: Domenica, 15 Mag 2016, 18:29:15 »

    Δεν χρειαζεται να παρω τιποτα πισω. Θα πρεπει να δεχομαστε την κριτικη και να γινομαστε καλυτεροι μεσα απο τα λαθη μας. Στα βιντεο που πετας πανω απο τα σπιτια αναφερομαι και εκει η λεξη SAFETY δεν υπαρχει ουτε κατα διανυα!

    Φαντασου πως σε πειραξε μια πολιτισμενη συζητηση πανω στα δικα σου γραφωμενα. Και παλι σου επισημαινω πως τα λεω φιλικα και δεν βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω.
    Loggato

    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #372 il: Domenica, 15 Mag 2016, 18:44:53 »

    Δεν βγάζω άκρη δεν πειράζει καλές πτήσεις
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #373 il: Domenica, 15 Mag 2016, 19:15:52 »

    Αν δεν απατώμαι ο κανονισμός εναερίου κυκλοφορίας δεν ελέγχει πτήσεις κάτω από πεντακόσια μέτρα AGL διορθώστε με αν σφάλω. Σημειώνω το " Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός για "drones"." αν και δεν έχω ακόμα λάβει απάντηση αν το πολυκόπτερο είναι Drone.

    Ξεκινώ από το τελευταίο που αναφέρεις. Επειδη γενικώς η χρήση της λέξης drone είναι γενική αφού δεν υπάρχει γενική αποδοχή του όρου, πες μου τι χαρακτηρίζεις εσύ, σαν πτήση drone και τι πτήση αερομοντέλου με την ΙΔΙΑ πτητική συσκευή.

    Αυτο που αναφερεις επίσης για τους κανονισμούς εναερίου κυκλοφορίας είναι εν μέρει σωστό. Γενικως οι αεροπορικοί κανονισμοί αναφέρουν τα ύψη σε πόδια και το όριο που αναφέρεις είναι τα 400 πόδια και όχι 500 μέτρα. Πάνω από τα 400 πόδια ο εναέριος χώρος θεωρείται ελεγχόμενος. Επίσης θα πρέπει να προσθέσεις ότι το όριο αυτό δεν ισχύει εφόσον πετάς πλησίον τερματικής περιοχής αεροδρομίου που δεν είναι κάτι συγκεκριμένο, αλλά αλλάζει από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο, πλησίον ή υπεράνω κατοικημένων περιοχών, συγκεντρώσεων πλήθους, αρχαιολογικών χώρων, απαγορευμένων ή περιορισμένων περιοχών κλπ ή και αν υπάρχει NOTAM.

    Το τελευταίο μην το αγνοείς γιατί όλα τα υπόλοιπα μπορείς να τα βρείς Αν υπάρχει ΝΟΤΑΜ δεν το ξέρεις εκτός και αν επικοινωνείς με το πλησιέστερο αεροδρόμιο και ενημερώνεσαι.

    Από τις φωτογραφίες που ανέβασες οι δύο θεωρητικά φαίνονται εντάξει, οι άλλες δύο το ξεχνάμε και η τελευταία έτσι και έτσι. Μιλάμε για το τι έχεις από κάτω και όχι για το ύψος το οποίο δεν προσδιοριζεται από τις φωτογραφίες.

    Οσο αφορά τους υπό έκδοση κανονισμούς, λόγω θέσης στην FAI έχω μία καυτή πατάτα στα χέρια και όχι μόνο για το θέμα των κανονισμών.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Loggato
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Risposta #374 il: Domenica, 15 Mag 2016, 19:46:10 »

    Δεν βγάζω άκρη δεν πειράζει καλές πτήσεις

    Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου. Δεν βγαζεις ακρη με αυτα που κανεις και βλεπω πως αρνησαι οποιαδηποτε συμβουλη δεν σε συμφερει. Εγω δεν σου ευχομαι καλες πτησεις, αλλα καλη τυχη για να μην πεσει το πολυκοπτερο σου σε κανα κεφαλι διπλα απο τα κεραμιδια, και τρεχεις.

    Ειδες οτι προσπαθω να κανω κουβεντα μαζι σου και οχι να σε στεναχωρισω. Εσυ ομως το λαμβανεις λαθος. Περιμενω για την πολιτισμενη απαντηση σου, και οχι την παιδιαστικη οπως προηγουμενως.
    Loggato

    Pagine: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 31     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Moderatore: kolotoympas)  |  Topic: Καφρίλες με Multicopter
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.033 secondi con 25 queries.