Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 33
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4] 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Απ: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Διάφορες κατασκευές  (Letto 13866 volte)
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #45 il: Mercoledì, 27 Feb 2013, 20:09:14 »

    Καλησπερα σε ολους.

    Κατεβασα το μανουαλ και κατα την αναγνωση διαπιστωσα ενα λαθος στην συνταξη του.
    Αν θελεται το διορθωνετε ανεβαζω φωτο με σημειωμενο το λαθος.


    * Telemachos_Manual-11.jpg (106.35 KB, 450x634 - visto 755 volte.)
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    rest_in_pieces
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 100


    WWW
    « Risposta #46 il: Giovedì, 28 Feb 2013, 02:26:57 »

    ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας κυριε Γιάννη και Ηλία
    Το πρόβλημά μου είναι πως το σκάφος είναι ήδη χτισμένο και δεν γίνεται να ανοίξω τέτοια εγκοπή.
    όμως οι φωτογραφίες μου έδωσαν ιδέες, τις οποίες θα επεξεργαστώ
    ευχαριστώ και πάλι
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #47 il: Giovedì, 28 Feb 2013, 08:54:09 »

    Ευχαριστώ ανηψιέ Ηλία,

    θα το διορθώσουμε με πρώτη ευκαιρία.

    (αφού μέχρι σήμερα μόνο εσύ το διεπίστωσες, μπορεί να μείνει αδιόρθωτο λίγο ακόμα)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #48 il: Sabato, 2 Mar 2013, 09:15:08 »

    Ετοιμος ο ''βανδαλισμος''
    Το φτερο του Τηλεμαχου εχει και ailerons.

    3 χιλ. Balsa , 25 χιλ φαρδος, 1/8 της χορδης του φτερου) ταινια διαφανη πανω κατω


    * IMGP2245.JPG (45.76 KB, 653x490 - visto 614 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #49 il: Sabato, 2 Mar 2013, 09:26:36 »

    Θα χρειαστεί διαφορική κίνηση των πηδαλίων (differential) 2:1 έως 3:1 ή και μίξη rudder μαζί με την κίνηση ailerons.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #50 il: Sabato, 2 Mar 2013, 09:47:15 »

    Για το differential αν καταλαβα θα πρεπει για καθε 1 χιλ ανοδου του ενος πηδαλιου να κατεβαινει το αλλο 3 χιλ σωστα;

    Οσο για την μιξη Rudder-Ailerons γιατι θεωρεις οτι χρειαζεται;
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #51 il: Sabato, 2 Mar 2013, 11:56:11 »

    Για το differential αν καταλαβα θα πρεπει για καθε 1 χιλ ανοδου του ενος πηδαλιου να κατεβαινει το αλλο 3 χιλ σωστα;

    Οσο για την μιξη Rudder-Ailerons γιατι θεωρεις οτι χρειαζεται;

    Το αντίθετο. Ανεβαίνει 2 ή 3 και κατεβαίνει 1

    Η μίξη του rudder , θα χρειαστεί αν το differential δεν εξουδετερώνει τελείως την αντίστροφη εκτροπή από την χρήση aileron.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #52 il: Martedì, 5 Mar 2013, 19:58:41 »

    Σημερα εκανα την πρωτη δοκιμη του Τηλεμαχου με χρηση ailerons.
    Ο θειος Γιαννης ειχε δικιο για τα ailerons.
    Οταν ηθελα να στριψω με ailerons το μοντελο δυσκολευοταν σαν να μην ηθελε να στριψει.
    Οταν η κινηση ηταν μικρη στο στικ η στροφη ηταν ανοιχτη και πιο ομαλη .
    Οταν ομως ηθελα πιο ''κοφτη'' στροφη  εδειχνε και στοιχεια στολαρισματος.
    Οποτε η επομενη δοκιμη θα γινει με μιξη Rudder
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #53 il: Martedì, 5 Mar 2013, 20:26:46 »

    Γεια σου Ηλία,

    Τι δίεδρο κράτησες στη μετατροπή και τη πτήση σου?
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #54 il: Martedì, 5 Mar 2013, 23:47:55 »

    Το φτερο δεν αλλαξε καθολου και η διεδρος ειναι οπως ηταν για 3καναλο.
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #55 il: Mercoledì, 6 Mar 2013, 11:24:54 »

    Εαν σου είναι εύκολη η μετατροπή, κατέβασε την στις 3-4 μοίρες και θα είσαι οκ, Έχω κάνει και εγώ τον βανδαλισμό! πάνω κάτω με τα ίδια πηδάλια και στρίβει υπέροχα.  Thumbs up
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #56 il: Mercoledì, 6 Mar 2013, 17:41:40 »

    το εχω σκεφτει και αυτο αλλα προς το παρον τον ετοιμασα με μιξη Rudder για να δω τι γινεται
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #57 il: Mercoledì, 6 Mar 2013, 18:20:43 »

    Νομίζω ότι η δίεδρος που έχει ως τρικάναλο είναι μεγάλη για την περίπτωσή σου, είτε βάλεις, είτε δε βάλεις μίξη! Πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί, γιατί στην ουσία αντιστέκεται σε αυτό που θέλεις να κάνουν τα aileron!
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #58 il: Mercoledì, 6 Mar 2013, 18:24:54 »

    σωστο και αυτο αλλα μια δοκιμη πρωτα θα λυσει τις αποριες μου
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #59 il: Giovedì, 7 Mar 2013, 09:16:25 »

    το εχω σκεφτει και αυτο αλλα προς το παρον τον ετοιμασα με μιξη Rudder για να δω τι γινεται

    Το αστείο θα είναι ότι και 100% μίξη rudder να βάλεις, θα στρίβει και πάλι δυσκολώτερα με κλίση των ailerons+rudder απ΄ ότι μόνο με rudder.

    Το πρώτο πρόβλημα που έχω αναφέρει είναι η αντίστροφη εκτροπή των πηδαλίων κλίσεως σε αεροτομές με μεγάλη καμπυλότητα. Δεδομένο ότι στον Τηλέμαχο το φτερό κάθεται με ικανοποιητική γωνία πρόσπτωσης , κρύβει ακόμα περισσότερο την άνω θέση των "ailerons". Ισως εδώ μία διαφορική κίνηση 100% να έφερνε κάποιο ορατό αποτέλεσμα.  (να ανεβαίνει το ένα όσο πιό πολύ γίνεται, ενώ το άλλο να μην κατεβαίνει καθόλου προς τα κάτω).

    Το δεύτερο είναι αυτό που σου προτείνουν οι φίλοι, να μειώσεις την μεγάλη δίεδρο. Το κέντρο πιέσεων του φτερού είναι πολύ ψηλά σε σχέση με το κέντρο βάρους, και η προσπάθεια να πάρει κλίση, σημαίνει να βγει το κέντρο βάρους εκτός συμμετρίας, οπότε η ευστάθεια "εκκρεμούς" δεν αφήνει να πάρει μεγάλη κλίση.

    Η μεγάλη δίεδρος προσφέρει ευστάθεια, αλλά και τη δυνατότητα να στρίψεις μόνο με rudder. Δεν μπορεί να αφήσει το μοντέλο να πάρει κλίση.
    Και χωρίς κλίση δεν υπάρχει κεντρομόλος για να στρίψει.

    Εχετε δει πολλά μεγάλα αεροπλάνα που ενώ έχουν στήριξη του φτερού στο επάνω μέρος της ατράκτου, έχουν αρνητική δίεδρο; Το κάνουν για να κατεβάσουν το κέντρο πιέσεων κοντά στο κέντρο βάρους, για να μπορούν να ρολάρουν.

    Αλλά όπως έχω πει και πολλές φορές στο παρελθόν, όταν κάνεις τέτοιες μετατροπές στον Τηλέμαχο, παύει να λέγεται "Τηλέμαχος".
    « Ultima modifica: Giovedì, 7 Mar 2013, 10:23:14 da Γιάννης Κωνσταντακάτος » Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 2 3 [4] 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Topic: Απ: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Διάφορες κατασκευές
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 24 queries.