Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:23:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:23:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 21
    Total: 21
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [5] 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Lu 40342 fois)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #60 le: Jeudi, 20 Janv. 2022, 21:17:48 »

    Θα πρέπει να γίνει και pilots briefing Χαλάνδρι ή Πεντέλη πρώτα στα παλιά γνωστά μέρη...;-)
    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #61 le: Vendredi, 21 Janv. 2022, 00:33:10 »

    Θα πρέπει να γίνει και pilots briefing Χαλάνδρι ή Πεντέλη πρώτα στα παλιά γνωστά μέρη...;-)

    ...., χαχαχαχα εννοείται, βεβαίως βεβαίως... Χαμόγελο
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #62 le: Lundi, 7 Fιvr. 2022, 13:17:27 »

    Random shots από τις πρώτες πτήσεις στο Dounis Airfield μετά από χρόνια:

    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #63 le: Lundi, 7 Fιvr. 2022, 13:40:34 »


       Thumbs up ..., ωραία πτήση, άρχισε και λύνει το μοντέλο, οεοοο...  Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #64 le: Lundi, 7 Fιvr. 2022, 21:47:58 »

    Ωραίο to Lazer Νικόλα  Cheesy

    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #65 le: Mardi, 8 Fιvr. 2022, 17:10:59 »


       Thumbs up ..., ωραία πτήση, άρχισε και λύνει το μοντέλο, οεοοο...  Ποοολύ άνεση


    Ευχαριστώ Χρηστάρα, έρχεται σιγά σιγά, λύνει. Χαμόγελο

    Oι πρώτες πτήσεις στο dounis airfield ήταν κυρίως δοκιμών: 1. Χώρου 2. Ignition Battery 3. Rx Batteries.

    1. Κάθε νέος χώρος χρειάζεται τη συνήθεια του έστω και αν έχεις πετάξει χρόνια πριν.

    2. Η μπαταρία του ignition η οποία ήταν παλιά από άλλο μοντέλο, αλλάχτηκε με μια Jeti 2.600 mAh 2S LiIon. Παρά το ότι έκανα reset τις καταναλώσεις, το Spark Switch Pro σε μια πτήση μου έδειξε κατανάλωση 900mAh. Άρχισα λοιπόν να αγχώνομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Κατέληξα στο ότι πρόκειται για random error αφού στις επόμενες η κατανάλωση μου ήταν 45-50 mAh για 8 λεπτά πτήσης.

    3. Έκανα test κατανάλωσης στις νέες μπαταρίες του δέκτη. Αντικατέστησα τις Hacker LiPo 2S 2.400 mAh με AR (Booma RC) LiIon 2S 3.200 mAh οι οποίες είναι πιο ελαφριές από τις πρώτες. Έπρεπε συνεπώς να δούμε αν τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να αντεπεξέλθουν σε συνθήκες υψηλής κατανάλωσης=> riffle rolls, snap rolls κτλ. Δεν παρατήρησα κάποιο blow back των servo κτλ. Ωστόσο μετά από 3 πτήσεις είχα την ίδια ονομαστική τάση με τις LiPo δλδ 3,78-3,8v. Αυτό και πάλι με προβλημάτισε δεδομένου ότι είναι χωρητικότητας 3.200mAh vs 2.400mAh που είναι οι LiPo. Εδώ θα γίνουν περαιτέρω έλεγχοι γιατί τα συγκεκριμένα pack προορίζονται και για Jet.

    Σημ: Για 8 λεπτά πτήσης έχω 200-210 mAh κατανάλωσης ανά μπαταρία (σύνολο 400 mAh+) και στις 2 περιπτώσεις. Αυτό με 5 servo Savox 2290SG σε ΗV στα πηδάλια και ένα MKS 737 στο γκάζι.


    * AR_Lions_Final.jpg (83.69 Ko, 576x768 - vu 507 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #66 le: Mardi, 8 Fιvr. 2022, 17:15:35 »

    Ωραίο to Lazer Νικόλα  Cheesy



    Ευχαριστώ Γιώργη. Πάνω απ'όλα έχει scale look, πραγματικά όλα αυτά τα fantasy scheme που έχουν τα sport ακροβατικά, με έχουν λίγο κουράσει. Στριφογύρισμα ματιών Δες πρώτη σελίδα του thread επίσης, μου ξυπνάει παλιές αναμνήσεις από Μακρυγιάννη και το Laser της EZ. Πάντα ήθελα να πάρω το συγκεκριμένο μοντέλο σαν μαθητής αλλά δεν είχα τα χρήματα... Δάκρυ

    Φιλικά,
    Ν
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #67 le: Mardi, 8 Fιvr. 2022, 22:17:34 »


    ..... Πάνω απ'όλα έχει scale look......


    ....πάει, σε χάλασαν κι εσένα  Grin
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #68 le: Mercredi, 9 Fιvr. 2022, 16:25:16 »

    Νίκο στις lion η τάση κατεβαίνει διαφορετικά σε σχέση με τις lipo. φαντάσου ότι μπορούν να κατέβουν μέχρι και 2.8v χωρίς πρόβλημα οπότε μην συγκρίνεις την τάση αλλά τα mah που φεύγουν.
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #69 le: Jeudi, 10 Fιvr. 2022, 14:00:06 »

    Νίκο στις lion η τάση κατεβαίνει διαφορετικά σε σχέση με τις lipo. φαντάσου ότι μπορούν να κατέβουν μέχρι και 2.8v χωρίς πρόβλημα οπότε μην συγκρίνεις την τάση αλλά τα mah που φεύγουν.

    Ηλία δεν μπορώ να διαφωνήσω έχουν όντως διαφορετικές καμπύλες εκφόρτισης.

    - H ΑR δίνει ως min voltage 3V / cell
    - Τις έβαλα σε discharge με cutoff τα 3,1V στους Q6. Έκοψε πιο πριν στα 3,2+.
    - Discharge ξανά στον Κ2, το ίδιο.

    Γενικά από τα 3.200 mAh μου δώσανε περίπου 2.300 mAh μαζί με την κατανάλωση στις πτήσεις. Έχουμε να υποθέσω άλλα 900 mΑh μέχρι να γίνουν fully discharged στα 2.8V που προανέφερες?? Λογικά ναι...

    Έχω κάνει ανάλογο test και με LiFe...πολύ ενδιαφέρουσες οι καμπύλες εκφόρτισης εκεί επίσης.





    * IMG_0249.jpg (72.48 Ko, 1024x768 - vu 376 fois.)

    * IMG_0250.jpg (82 Ko, 1024x768 - vu 374 fois.)

    * IMG_0251.jpg (144.68 Ko, 1024x768 - vu 373 fois.)
    Journalisée
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #70 le: Jeudi, 10 Fιvr. 2022, 15:12:05 »

    3200 δεν ξέρω αν θα σου βγάλει αλλά σίγουρα έχει και άλλο μέσα.

    Βαλε κανενα μοτερακι να γυρίζει να αδειάσει και δες στην φορτιστή ποσά θα πάρει
     Thumbs up
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #71 le: Jeudi, 10 Fιvr. 2022, 15:16:57 »

    3200 δεν ξέρω αν θα σου βγάλει αλλά σίγουρα έχει και άλλο μέσα.

    Βαλε κανενα μοτερακι να γυρίζει να αδειάσει και δες στην φορτιστή ποσά θα πάρει
     Thumbs up

    Δεν χρειάζεται...έχω discharger της ISDT 200W. Κάνεις discharge με το volt checker στο balancer socket και το σταματας στα ~3V και πιο κάτω / cel[l. Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω τί έδωσε εκτός και αν παρεμβάλω Watt meter....ενδιαφερον αυτό θα κάνω... Χαμόγελο
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #72 le: Jeudi, 10 Fιvr. 2022, 15:25:23 »

    Καλησπέρα παιδιά !Και εμένα οι panasonic οι πράσινες 3400 που εχω 3 pack ποτέ δεν μου εχουν δωσει πανω απο 3000.3100 με το ζορι σε πληρη εκφορτιση  και μαζί και με μοτεράκι που τις ξελίγωσα μετα την εκφόρτηση ,μου πήραν στην φόρτιση 3100 το πολύ.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #73 le: Vendredi, 3 Juin 2022, 12:55:12 »

    Ένα πρόσφατο και σύντομο video από απογευματινές δοκιμές στο Dounis Airfield. Έιχα κάποιυς μήνες να πετάξω το μοντέλο και ο βασικός λόγος ήταν να δοκιμαστούν λίγο (stress test) τα ηλεκτρονικά (PB Pioneer και δέκτες) που θα μπουν σε ένα άλλο μοντέλο. Τελικά όλα κάλά, περάσαμε πολύ ωραία. Ευχαριστώ το Λυκούργο και το Hobby Trip για τις ωραίες λήψεις. Thumbs up

    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #74 le: Mardi, 25 Oct. 2022, 16:47:09 »

    Ας δούμε τον κορυφαίο πιλότο και πτήση freestyle στο γαλαξία  Cheesy, από τον πιο απαιτητικό αγώνα της κατηγορίας το Tucson Aerobatic Shootout 2k22... Wink α ναι και με το "χωρίς σχόλια" μοντέλο από πλευράς δυνατοτήτων της κατηγορίας σε όλα τα μεγέθη 91, 104 κτλ... Cheesy. ΟΛΑ ΚΟΡΥΦΗ.

    Πολύ καλός συνδυασμός λήψης drone και επίγειας κάμερας. Thumbs up

    Ευτυχώς που υπάρχει και ένας Jase Dussia και μας εμπνέει...  beer

    Journalisée
    Pages: 1 2 3 4 [5] 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Modérateurs: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Fil de discussion: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 26 requêtes.