Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους  (Letto 29492 volte)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « il: Martedì, 13 Ott 2009, 00:27:20 »

    Λοιπον παιδια ενας μικρος οδηγος για τα ειδη του τηλεκατευθυνομενου ελικοπτερου.
    Το κειμενο ειναι απο εξωετερικο με αρκετες παρεμβασεις απο εμενα..

    Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι ελικοπτέρων που θα μπορούσατε να αγοράσετε

    Lama(coaxial)

    Honey bee(fixed pitch)


    trex 250 (pitch)


    Το coaxial ελικόπτερο.

    Η έκδοση 4 καναλιών όπως το Esky λάμα V3 παραδείγματος χάριν. Αυτό το heli δεν έχει φτερα στην  ουρά δεδομένου ότι τα δυο κυρια στροφια περιστρέφονται αντιστροφα και ετσι δεν χρειαζεται το ουριαιο στροφειο. Τα φτερα του ειναι σταθερακαι το υψος του ελικοπτερου εξαρται απο την ταχυτητα που γυρναει το στροφειο. . Η κύρια μονάδα ελέγχου στο ελικόπτερο καλείται «4 σε 1». Αυτό είναι ο δέκτης, ο ελεγκτης ταχύτητας και το γυροσκόπιο. Το γυροσκόπιο είναι αρκετά καλό και κρατά την ουρά αρκετά καλά. Αυτό το ειδος ελικοπτερου είναι πολύ σταθερό και μπορεί να αιωρηθεί αρκετά  χωρίς οποιαδήποτε εισαγωγή ελέγχου.  Προοριζεται για χρηση στο εσωτερικό δεδομένου ότι επηρεαζεται πολυ ευκολα απο τον αερα. Ειναι ενα απο τα πιο δημοφιλοι ελικοπτερα εκμαθησης.Έχουν περιπου το ίδιο σύστημα ελέγχου με ενα ελικοπτερο σταθερου στροφειου(fixed pitch) οποτε εκτος του οτι μπορειτε να μαθετε ολες τις κινησεις οπως Aileron Elevator tail throttle μπορειτε να αρχισετε να κανετε ασκησεις αιωρησεις... δλδ να πετατε σε σταθερο υψος εχοντας το ελικοπτερο σταθερο ειτε βλεποντας το απο την ουρα ειτε βλεποντας το απο την μουρη αλλα ειτε απο το πλαι..

    Έτσι, τα πλεονεκτήματα ενός ομοαξονικού ελικοπτέρου είναι….

        * Σταθερό
        * Ανθεκτικό
        * Ικανό να πεταξει σε ενα σπιτι
        * Ελάχιστη ζημία στα αντικείμενα και τους ανθρώπους εαν γινιε ατυχημα
        * Αρκετά φτηνό
        * Αρκετά φτηνό και εύκολο να επισκευάσθει
        * Έρχεται έτοιμο να πετάξει με όλα το ηελκτρικα
        * Μπορει να το πεταξει η οικογενεια σας η και φιλοι σας


    Τα μειονεκτήματα είναι….


        * Δεν μπορειτε να πεταξετε σε εξωτερικο χωρο εκτος και αν δεν εχει καθολου αερα
        * Εαν πετατε σε μεγαλο χωρο θα πρεπει το ελικοπτερο να το πετατε διπλα σας γιατι λογω μικρου μεγεθους εινια πολυ ευκολο να το χασετε απο τα ματια σας κατα την αιωρηση
        * Ο ελεγχος του υψους δεν θα εινια ποτε ακριβης
        * Μπορει να το βαρεθειτε ευκολα
        * Αν και ειναι ο καλυτερος δασκαλος θα δειτε μεγαλες διαφορες οταν πατε στο επομενο σταδιο



    Έπειτα έχουμε το ελικόπτερο Fixed pitch


    Υπάρχουν πολλα τετοια ελικοπτερα απο τα οποια μπορειτε να επιλεξετε ποιο θα αγορασετε,  Μπορείτε να πάρετε ένα μικρό εσωτερικό heli όπως το Walkera 4#3b ή ένα μεγαλύτερο  όπως το Esky Honeybee V2. Πάλι, αυτa είναι 4κανάλα  και το ύψος ελέγχεται από το στροφέio  που επιταχύνεiι ή επιβράδυνει. Αυτό το heli έχει ένα μοτερακι στην ουρα γιαι να μπορειτε να την κατευθυνεται αριστερα και δεξια... Η κύρια μονάδα ελέγχου στο ελικόπτερο καλείται «4 σε 1».Οπως ειπαμε προηγουμενως.Τα μικρα οπως το Walkera μπορειτε να το πεταξετε παλι σε εσωτερικο χωρο αλλα το μεγαλο θελει ενα μεγαλυτερο χωρο οπως ενα γκαραζ η καποιον εξωτερικο χωρο με ελαχιστο αερα μιας που και αυτο επηρεαζεται αρκετα απο τον αερα.

    Πλεονεκτήματα ενός τετοιου ελικοπτερου


        * Ενα καλο ελικοπτερο πριν πατε στα ελικοπτερα μεταβλητου στροφειου
        * Αρκετα ανθεκτικο στις πτωσεις
        * Φτηνο και ευκολο να επισκευασθει
        * Ερχεται ετοιμο να πεταξει οποτε δεν χρειαζεται ιδιαιτερες γνωσεις για να κανει την παρθενικη του πτηση
        * Θα σας κρατησει αρκετο καιρο το ενδιαφερον μεχρι να πατε στο επομενο σταδιο
        * Δεν ειναι πολυ ακριβο να το αγορασετε

    Μεινονεκτηματα του

        * Δεν μπορειται να κανετε πολλα εκτος απο hover σε εναν εσωτερικο κλειστο χωρο
        * Μπορει να τραυματισει αρκετα αν χτυπησουν ανθρωπο τα φτερα
        * Χρειαζεται καποιο σετταρισμα για να πεταει οσο καλυτερα μπορει
        * Στην αρχη θα σας φανει πολυ πιο ασταθες απο ενα coaxial αλλα ιενια θεμα χρονου να το συνηθισετε

    Τελος ελικοπτερα μεταβλητου στροφειου(collective pitch)


    Αυτα τα ελικοπτερα ειναι 6καναλα.. ειναι μεταβλητου στροφειου. Το γκαζι και το στροφειο για την κινηση του επανω κατω  ειναι μιξαρισμενα και λειτουργουν με το αριστερο στικ.Αυτο ειναι παλι ελικοπτερο μεμονωμενου στροφειο αλλα εχει μια διαφορα οτι το υψος ρυθμιζεται απο τα φτερα και οχι απο το μοτερ.Δλδ εξαρταται απο την κλιση που θα παρουν τα δυο φτερα.. Αυτο σημαινει οτι ειναι πολυ πιο ακριβες οταν ανεβοκατεβαινει αλλα και πολυ πιο αμεσο.Επισης το σημαντικοτερο με αυτα ειναι οτι μπορειτε να πετατε αναποδα και να κανετε πολλα ακροβατικα.Η ουρα εχει κανονικα στροφειο με φτερα οπου ι κινηση μεταδιδεται απο το κυριως μοτερ ειτε με ιμαντα ειτε με αξονα.Επισης τα κυριως φτερα ειναι αυτα που αλαζοντας τις μοιρες τους γυρνας την μουρη του ελικοπτερου. Ολα τα ηλεκτρονια αγοραζονται ξεχωριστα..
    Δλδ τα σερβο ο δεκτης το γυροσκπιο και ο ρυθμιστης στροφων αλλα και το μοτερ.

    Πλεονεκτηματα


        * Πολυ υψηλες ταχυτητες στροφειου που σημαινιε και μεγαλη σταθεροτητα
        * Μπορει να πεταχτει σε εξωτερικο χωρο με αερα
        * Οι χειρισμου του ειναι πολυ γρηγορη και αμεσοι
        * Το ελικοπτερο μπορει να κανει ακροβατικα
        * Πολλα μεγεθοι οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μακρια μπορειτε να πετατε.
        * Μπορειτε να τα αγορασετε σε προσφορες με ολα τα ηλεκτρονια
       
    Μειονεκτηματα


        * Μεγαλο κοστος επισκευης
        * Χρειαζεται αρκετος χρονος για να μαθετε να το σετταρετε
        * Δεν μπορειτε να το πεταξετε μολισ το αγορασετε χρειαζεται στησιμο απο το μηδεν το οποιο ειτε πρεπει να σας το κανει καποιος εμπειρος η να ψαξετε ολοκληρα βραδια γιατι ειναι πολυ μπερδεμενη διαδικασια
       
        * Δεν συγχωρει λαθη στην κατασκευη του.
        * Κανουν αρκετο θορυβο οποτε πρεπει να τα πετατε σε ανοιχτες αλανες μακρια απο κοσμο και σπιτια
        * Δεν πρεπει να τα πετατε σε εσωτερικο χωρο λογω υψηλων στροφων που αναπτησει το στροφειο
        * Πολυ επικινδυνα αν χτυπησουν ανθρωπο

    Ποτε μην παρετε ενα τετοιο ελικοπτερο σαν το πρωτο σας ελικοπτερλο καλυτερα να εχετε περασει ενα απο τα δυο παραπανο σταδια.Εκτος του οτι κοστιζουν αρκετα και καθε λαθος μπορει να το   πληρωνεται αρκετα ειναι και παρα μα παρα πολυ επικινδυνα.

    Εξομοιωτης (σημαντικοτερο εργαλειο)

    Και τελος μια κουβεντα για τους εξομοιωτες. Ισως το σημαντικοτερο κομματι του αεομοντελισμου γενικα για εναν αρχαριο ΑΛΛΑ και για εναν πολυ προχωρημενο.Υπαρχουν 2 ειδη εξομοιωτων αυτοι που ερχονται με την δικη τους τηλεκατευθυνση και αυτοι που χρησιμοποιεις την δικια σου για να πεταξεις.
    Επισης οι τιμες του παιζουν σε μεγαλη κλιματα απο 50ε εως 300ε.Αρχιζοντας με εναν εξομοιωτη θα μαθετε τι κανει το καθε στικ.Επισης θα μαθετε νε συγχρονιζεται τα χερια σας να δουλευουν και τα 2 ταυτοχρονα.Ετσι αρχιζεται τις πρωτες ασκησεις αιρωσησεις ειναι με ουρα ειτε με μουρη ειτε στα πλαγια.. οταν πλεον μπορεσετε να το κρατησετε καλα αρχιζεται πορειες κτλ κτλ... Εννοειται ομως οτι ο εξομοιωτης ειναι πιο ευκολος γιατι δεν υπαρχει ο φοβος σπασιματος οποτε δεν πρεπει ποτε αφου μαθετε κατι στο εξομοιωτη να το δοκιμαζεται στο ελικοπτερο σας.. θελει καποιο χρονο.
    Και βεβαια οταν αρχισεται τις πρωτες καλες πτησεις στον εξομοιωτη μετα υπαρχουν χιλιαδες ακροβατικα που μπορειτε να υλοποιησετε..


    Μια συμβουλη μην κανετε βεβιασμενες κινησεις ουτε στις αγορεσας ουτε στο σεταρισμα ουτε στις πτησεις σας...
    Χρειαζεται πολυ υπομονη

    ΑΥΤΑ... και καποια στιγμη θα αναφερω και την προτιμηση μου.


    * Esky_Lama_V3.jpg (2.53 KB, 100x61 - visto 3513 volte.)
    « Ultima modifica: Martedì, 13 Ott 2009, 11:59:40 da MaSt0RaS » Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1 il: Martedì, 13 Ott 2009, 00:50:11 »

    Λοιπον για να ειναι μαζεμενα θα πω και εγω τι προτιμω..

    Αρχικα να πω πως αρχισα εγω.
    Ειχα αρχισει με ενα αεροπλανο εκπαιδευτικο το οποιο και το βαρεθηκα πολυ γρηγορα..
    Μετα πηρα ενα ελικοτπερο μεταβλητου στροφειου.. Εκει ηταν το μεγαλο λαθος μου οπου κοντεψα να τα παρατησω..
    Ηταν αδυνατο και να το ρυθμισω αλλα και να το πεταξω σωστα.. οποτε ειχα συνεχεια πτωσεις...
    Ετσι αγορασα εναν εξομοιωτη αλλα και παλι με δυσκολεψε πολυ μεχρι να κανω τα πρωτα μου βασικα βηματα.
    Με τον "καιρο" στις 30 πτησεις αγορασα θερμικο και εκει ειδα το φως μου μπορεσα και πεταξα πολυ καλυτερα λογω μεγεθους και κατεμε λιγοτερων προβληματων.. τωρα αυτη την στιγμη συνεχιζω να ιεμαι αρχαριος γιατι εχω μεταξει 85τεποζιτα συνολικα αλλα μπορω να πω πως τα καταφερνω αρκετα καλα για τις ωρες πτησης που εχω..

    Πρωτα Βηματα

    Λοιπον τωρα συμφωνα με την δικια μου πορεια θα σας πω τι θα προτεινα....
    ΑΡχικα εναν εξομοιωτη και οτι καλυτερο μπορειτε να παρετε γιατι παντα θα τον χρειαζεστε...
    Δευτερον ενα ελικοπτερο τυπου Λαμα ετσι ωστε να μαθετε τις βασικες κινησεις και το πως στεκετε το ελικοπτερο στον αερα..
    Μετα απο εκει ενα μικρο μεταβλητου στροφειου ειναι απαραιτητο για να προχωρησετε στις πρωτες πορειες αλλα και στα πρωτα ακροβατικα...Το μικρο το περνεται λογω μικροτερου κοστους ετσι ωστε να μην φοβαστε τοσο το σπασιμο.. γιατι αν πατε αμεσως σε μεγαλο μονο και μονο η σκεψη οτι σε καθε σπασιμο πετρατε απο 80Ε και πανω δεν λυνονται τα χερια ευκολα
    Και τελος τα μεγαλα ελικοπτερα τα οποια ειναι πολυ πιο ευκολα πτητικα και θα μπορεσετε με μεγαλη ανεση να υλοποιησετε στοιχειωδει ακροβατικα..
    Μην ξεχνατε ο εξομοιωτης πρεπει να σας συνοδευει σε ολα τα παρπαανω σταδια...

    Το σημαντικοτερο κομματι αρχικα δεν ειναι να μαθετε να πετατε αλλα να μαθετε να σετταρετε και να στηνεται... εκει εχω μεγαλυτερη εμπειρια:)
    Eιναι κατι που δεν μπορει να στο δειξει καποιος σε μια μερα.. θελει πολλες μερες συνεργασιας αλλα και διαβασμα στο μεγαλο εργαλειο το διαδικτυο...
    Επισης σε φορουμ οπως αυτο εδω υπαρχουν πολυ που θελουν να βοηθησουν οποτε βαζοντας τις ερωτησεις μπορου να απαντηθουν...
    Επισης μην περιμενετε οτι με μια 2 μερες μαθατε.. Εγω το ελικοπτερο το θεωρω μια απο τις πιο πολυπλοκες μηχανες...
    Και σωστα καποιοι το χαρακτηριζουν τον Διαβολο του μοντελισμου devil devil

    Πρωτες πτησεις

    Επισης θα κανω μια αναφορα στο πως να αρχισετε τις πρωτες πτησεις...
    Θα προσπερασω το πρωτο σταδιο το οποιο μπορει να θεωρηθει και παιχνιδι και θα μπω στο δευτερο σταδιο δλδ μικρο ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου...
    Οπως προειπα ιεναι αρκετα σταθερο αλλα οχι οσο τα μεγαλυτερα οπου πιστεψτε με η διαφορα ειναι τεραστια...
    Επειδη σε αυτο το κομματι εινια ολα υποκιεμενικα θα σας πω την δικια μου εμπειρια και απο εκει και περα παρτε τις αποφασεις σας...
    Αρχικα μου ειπαν οτι πρεπει να κανω αιωρηση απο ολες τις μεριες στο 1 μ και σιγα σιγα να ανεβαινω...
    Πραγμα που ποτε δεν μπορεσα και το μονο που καταφερα ηταν να σπασω 5 φορες το ελικοπτερο οταν προσπαθουσα να το φερω με μουρη προς τα εμενα...
    Παλι καλα ενας ακομα αρχαριος φιλος μου λεει ακουσε με κανε αιωρηση απο τα πλαγια και κρατατο μερικα λεπταμετα αανεβασετο πιο ψηλα κανε το ιδιο.. αφου μετα απο μερικες πτησεις το εμαθα καλα τοτε το εδιωξα μακρια μου και εκανα τις πρωτες μικρες πορειες... Αυτο που ειχα παντα στο μυαλο μου οτι στα δυσκολα φερνω το ελικοπτερο σε θεση hover και το  ακινητοποιω μεχρι να ηρεμησω...
    Και ετσι σιγα σιγα εμαθα να πεταω και να λυνονται τα χερια μου... Οταν μετα πηρα το εγαλο ελικοπτερο εκανα nose in στο 1 μετρο απο την πρωτη πτηση...
    Οποτε ας ειναι καλα αυτος ο φιλος γιατι θα τα ειχα παρατησει βασικα τα ειχα παρατησει αλλα το ξανα επιασα τοτε..



    Αυτα τα ολιγα απο αρχαριο σε αρχαριους... Δεν τα εγραψα για να το παιξω καπως αλλα τα εγραψα μηπως και βοηθησω λιγακι τους νεους στα πρωτα βηματα τους για να μην παθουν οτι επαθα δλδ κοντεψα να τα παρατησω λογω του οτι δεν μπορουσα να σετταρω με τπτ αλλα και επισης με ειχαν καθοδηγησει λαθος. και ειχα και ενα ατυχημα που θα μπορει να ηταν πολυ μεγαλο εφαγα το ελικοπτερο μου Μεταβλητου στροφειου στην πλατη..!!
    Παντα να διασκεδαζετε αυτο που κανετε και οχι να το κανετε για να το κανετε...
    Παντα να πετατε με ασφαλεια..

    Και
    « Ultima modifica: Martedì, 13 Ott 2009, 01:02:32 da MaSt0RaS » Loggato
    patouradoros
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 45



    « Risposta #2 il: Martedì, 13 Ott 2009, 00:51:52 »

     Thumbs upνα εισαι καλα φιλε.θα σε ακουσω και ειμαι σιγουρος  οτι δεν θα βγω χαμενος.αντε να κανω και γω την στροφη μου απο αυτοκινητα r-c σε ελικοπτερα,αφου μου πειρατε τα μυαλα. idiot2 idiot2
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #3 il: Martedì, 13 Ott 2009, 00:53:04 »

    Thumbs upνα εισαι καλα φιλε.θα σε ακουσω και ειμαι σιγουρος  οτι δεν θα βγω χαμενος.αντε να κανω και γω την στροφη μου απο αυτοκινητα r-c σε ελικοπτερα,αφου μου πειρατε τα μυαλα. idiot2 idiot2

    ευχαριστω φιλε να ξερεις οτι απο εκει αρχισα και εγω ... ειναι τελειος διαφορετικο και πιστεψε με με τα σωστα βηματα θα σου αρεσει παρα πολυ..!
    Loggato
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Risposta #4 il: Martedì, 13 Ott 2009, 02:08:33 »

    bravo φιλε μάστορας. έχεις αναπτύξει πολύ ωραία το θέμα και νομίζω ότι είναι ο πιο χρήσιμος οδηγός για αρχαριους ελικοπτεράδες που έχω δει μέχρι τώρα. θα βοηθήσει πόλους να αποφύγουν τις κακοτοπιές.εύγε!! Thumbs up Thumbs up
    « Ultima modifica: Martedì, 13 Ott 2009, 09:32:34 da LAMPOLIS » Loggato

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #5 il: Martedì, 13 Ott 2009, 11:54:18 »

    ευχαριστω φιλε μου..!
    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #6 il: Martedì, 13 Ott 2009, 12:31:21 »

    Πολύ καλή ανάπτυξη μάστορα. Να επισημάνω επίσης πως παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο αν υπάρχει εμπειρία σε 4κάναλα και πάνω αεροπλάνα. Καλό θα ήταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και αν το σηκώνουν τα οικονομικά σας να κάνετε λίγη παραπάνω υπομονή να ξεκινούσατε έτσι, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν. Ακόμα και από ένα απλό αυτοκινητάκι να ξεκινάς όπως είπε παραπάνω ένας φίλος και πάλι καλό είναι από το τίποτα.
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #7 il: Martedì, 13 Ott 2009, 12:47:27 »

    Πολύ καλή ανάπτυξη μάστορα. Να επισημάνω επίσης πως παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο αν υπάρχει εμπειρία σε 4κάναλα και πάνω αεροπλάνα. Καλό θα ήταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και αν το σηκώνουν τα οικονομικά σας να κάνετε λίγη παραπάνω υπομονή να ξεκινούσατε έτσι, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν. Ακόμα και από ένα απλό αυτοκινητάκι να ξεκινάς όπως είπε παραπάνω ένας φίλος και πάλι καλό είναι από το τίποτα.
    Eυχαριστω!
    ναι βεβαια απλα αυτο το καμομματι της εξοικιωσης με την τηλεκατευθηνση το κανεις με το λαμα το οποιο ειναι και σχεδον ακινδυνο αλλα και με τον εξομοιωτη...
    Οσο περισσοτερες εμπειριες τοσο καλυτερα Χαμόγελο
    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #8 il: Martedì, 13 Ott 2009, 14:28:41 »

    Να μωρε...Δεν είναι μόνο η τηλεκατεύθυνση....είναι και η απόσταση και η στάση ως προς εσένα και η αντανάκλαση του ήλιου και ο θόρυβος της μηχανής όταν έρχεται ή απομακρύνεται....είναι πολλά που βοηθάει ένα αεροπλάνο. Για παράδειγμα αν πάμε στο F3C στην άσκηση της προσγείωσης εκεί φαίνεται πόσο βοηθάει η προηγούμενη καλή εξάσκηση στην προσγείωση με αεροπλάνο.
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #9 il: Martedì, 13 Ott 2009, 16:50:19 »

    Να μωρε...Δεν είναι μόνο η τηλεκατεύθυνση....είναι και η απόσταση και η στάση ως προς εσένα και η αντανάκλαση του ήλιου και ο θόρυβος της μηχανής όταν έρχεται ή απομακρύνεται....είναι πολλά που βοηθάει ένα αεροπλάνο. Για παράδειγμα αν πάμε στο F3C στην άσκηση της προσγείωσης εκεί φαίνεται πόσο βοηθάει η προηγούμενη καλή εξάσκηση στην προσγείωση με αεροπλάνο.

    καλα εσυ το προσωρησες πολυ:)ΧαμόγελοΧαμόγελο!
    Loggato
    George74
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 37


    « Risposta #10 il: Martedì, 13 Ott 2009, 19:41:26 »

    Ευχαριστούμε πολλή φίλε MaSt0RaS για τον όμορφο και περιεκτικό οδηγό τον οποίο απαντά σε πολλά ερωτήματα και για την μετά lama εποχή.
    Loggato
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #11 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 12:31:40 »

    Ευχαριστούμε πολλή φίλε MaSt0RaS για τον όμορφο και περιεκτικό οδηγό τον οποίο απαντά σε πολλά ερωτήματα και για την μετά lama εποχή.

    +1 μπράβο και από εμένα.. Thumbs up
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 17:10:15 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #13 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 22:37:45 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Loggato
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #14 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 23:00:10 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Οχι, δεν λέω κάτι εναντίων σου.
    Απλά ήθελα να σου πω, πως ξέχασες να αναφέρεις τα θερμικά ελικόπτερα....και μάλιστα ποιός....εσύ ?   Ποοολύ άνεση
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #15 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 23:02:46 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Οχι, δεν λέω κάτι εναντίων σου.
    Απλά ήθελα να σου πω, πως ξέχασες να αναφέρεις τα θερμικά ελικόπτερα....και μάλιστα ποιός....εσύ ?   Ποοολύ άνεση

    οχι δεν αναφερθηκα καθολου σε επιλογη ηλεκτρικου νιτρο αλλα ειδος ελικοπτερου...
    Και μετα αναφερω οτι πας σε ενα μεγαλο.. απο εκει και περα οτι θελει ο καθενας.. ειτε ηλεκτρικο μεγαλο ειτε βενζινης..
    Δεν ηθελα να μπω σε τετοιο λουκι γιατι θα επρεπε να γραψω 20 σελιδες...ΧαμόγελοΧαμόγελο και οπως ξερεις δεν θα ημουν και αντικειμενικος...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    Loggato
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #16 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 23:22:13 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #17 il: Mercoledì, 14 Ott 2009, 23:23:56 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    κοιτα δεν το κανω για κανεναν απλα ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...
    Loggato
    LostKing
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 32


    « Risposta #18 il: Lunedì, 19 Ott 2009, 14:48:19 »

    Mastora, σε ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια σου, κ για τον χρόνο σου.
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #19 il: Lunedì, 19 Ott 2009, 15:04:36 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!
    Loggato
    Draviskos 3D
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7



    « Risposta #20 il: Mercoledì, 18 Nov 2009, 17:35:56 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #21 il: Mercoledì, 18 Nov 2009, 17:37:29 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    το εχω κανει ειδη και με videow και με κειμενο

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=12023.0
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11799.0
    Loggato
    Sandhill
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 67



    « Risposta #22 il: Mercoledì, 18 Nov 2009, 17:55:40 »

    ... ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...

    Ευχαριστούμε για τη βοήθεια αλλά... και για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις αυτό το χόμπι (ή σπορ,ή άθλημα...) !

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    Πράγματι  Thumbs up
    Loggato

    Μανώλης
    cbugster
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 25


    lets try to fly baby.


    « Risposta #23 il: Lunedì, 28 Dic 2009, 12:26:42 »

    10+ από μένα.  Σφραγισμένα χείλη  , υπερβολικά χρήσιμο !!
    Loggato

    -----------------------
    cbugster
    fanis_rc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 5


    « Risposta #24 il: Venerdì, 23 Apr 2010, 19:58:21 »

    10++++++++++  και απο εμενα ..μπραβο σου .....να εισαι καλα ..ειναι παντα καλο να βοηθαμε και να περνουμε βοηθεια
    σε αυτο το χομπι... Thumbs up
    Loggato
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 18


    « Risposta #25 il: Sabato, 24 Apr 2010, 00:20:34 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #26 il: Sabato, 24 Apr 2010, 02:33:07 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...
    Loggato
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 18


    « Risposta #27 il: Sabato, 24 Apr 2010, 10:37:15 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...

    Με παρεξηγησες  Χαμόγελο

      Εννοούσα ότι πλήρης οδηγός δεν ήταν η 1 παράγραφος που έγραψα εγω. Ο δικός σου ήταν
    ήταν πάρα πολύ καλός !
      Απλά με την συζήτηση θυμήθικα ένα σημείο που με είχε ζορίσει εμένα προσοπικά εκεί που
    δεν το περιμένα και είπα να το μοιραστώ με τους υπόλοιπους "νέους"
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #28 il: Sabato, 24 Apr 2010, 14:29:30 »

    Οκκκ γραψε λαθος...
    Οτι εχετε να προσθεσετε εννοειται πως ειναι Δεκτο..!
    Loggato
    MrN31
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 3


    « Risposta #29 il: Domenica, 26 Set 2010, 17:51:25 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #30 il: Domenica, 26 Set 2010, 19:37:48 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".

    λαλαλαλα Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #31 il: Domenica, 26 Set 2010, 21:43:39 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".

    λαλαλαλα Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών

    Και μπλα-μπλα-μπλα......... μην σου πώ. Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    dimag4
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 8


    « Risposta #32 il: Sabato, 18 Dic 2010, 21:37:59 »

    ψαχνοντας κ εγω σαν αρχαριος βρηκα αυτο

    http://www.heliguy.com/nexus/learning.html

    νομιζω βοηθαει  Ποοολύ άνεση
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #33 il: Domenica, 19 Dic 2010, 00:02:48 »

    ψαχνοντας κ εγω σαν αρχαριος βρηκα αυτο

    http://www.heliguy.com/nexus/learning.html

    νομιζω βοηθαει  Ποοολύ άνεση

    Αν ξερεις αγγλικά εννοείται....!
    Οτι οδηγό και ότι Video εχω φιάξει τα εχω φιάξει για να βοηθήσω τα παιδιά που έτυχε να μην ξέρουν αγγλικά...!

    Αλλιώς σίγουρα στα αγγλικά υπάρχουν τα πάντα!
    Loggato
    dragon jo
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 1


    « Risposta #34 il: Domenica, 20 Feb 2011, 09:49:39 »

    Φιλε μου πετω αεροπλανα πολλα χρονια και θελω να αλλαξω σε ελικοπτερο.Ο αδελφος μου,μου μιλησε για σενα και μπηκα στο site και εγω.Αυτα που γραφεις φιλε για μενα ειναι πολυ καλα βοηθηματα οπως και για καθε αρχαριο πιστευω.Συνεχεισε οκ   Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #35 il: Domenica, 20 Feb 2011, 14:44:26 »

    Φιλε μου πετω αεροπλανα πολλα χρονια και θελω να αλλαξω σε ελικοπτερο.Ο αδελφος μου,μου μιλησε για σενα και μπηκα στο site και εγω.Αυτα που γραφεις φιλε για μενα ειναι πολυ καλα βοηθηματα οπως και για καθε αρχαριο πιστευω.Συνεχεισε οκ   Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Αντε με το καλό....! Να μην ξεχνάς οτι αυτό το πράγμα ειναι τελείως διαφορετικό απο το αεροπλάνο δλδ θελει πολυ υπομονή για αρχη...!!!

    Ο αδερφός σου ποιος είναι??!\

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..!
    Loggato
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #36 il: Domenica, 20 Feb 2011, 19:57:16 »

    πολυ καλη δουλεια Thumbs up
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    picasosss
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 24


    « Risposta #37 il: Lunedì, 16 Apr 2012, 17:58:49 »

    Καλησπερα και χρονια πολλα.

    Ολοι λετε οτι πρεπει απο μικρα να παμε στα μεγαλα για να μαθουμε και ειναι σωστο και λογικο.

    Γιατι ομως να πην παμε κατευθειαν σε ενα 500 με fbl me 3gx το οποιο οπως λετε θα ειναι ποιο σταθερο λογω μεγεθους και 3g axis. Παρα σε ενα κλασικο 450 η 250 που ειναι πιο δυσκολα λογω flybar kai μεγεθους. 

    Παντα με την προοπτικη οτι εχεις γνωση για τους κινδινους και για σεταρισμα.
    Loggato
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 452


    « Risposta #38 il: Lunedì, 16 Apr 2012, 18:21:33 »

    Καλησπερα και χρονια πολλα.

    Ολοι λετε οτι πρεπει απο μικρα να παμε στα μεγαλα για να μαθουμε και ειναι σωστο και λογικο.

    Γιατι ομως να πην παμε κατευθειαν σε ενα 500 με fbl me 3gx το οποιο οπως λετε θα ειναι ποιο σταθερο λογω μεγεθους και 3g axis. Παρα σε ενα κλασικο 450 η 250 που ειναι πιο δυσκολα λογω flybar kai μεγεθους. 

    Παντα με την προοπτικη οτι εχεις γνωση για τους κινδινους και για σεταρισμα.

    Αυτο το θεμα εχει ανοιχτει πριν καν ολοι εμεις μαθουμε τι θα πει fbl...
    και δευτερων... ΝΑΙ ειναι καλυτερο να πασ σε λιγο πιο μεγαλο heli αλλα συγουρα πιο επικυνδινο χωρις να εχεις εμπειρία εσυ η καποιος αλλος γυρο σου....!!
    Loggato
    foncam
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #39 il: Domenica, 23 Gen 2022, 12:38:27 »

     Thumbs up +1
    Loggato
    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.053 secondi con 24 queries.