Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:32

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:32

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 32
    Totale: 36
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Letto 15212 volte)
    Κώστας Πρωτόπαπας
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 19



    « Risposta #15 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 16:13:54 »


    Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
    Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
    Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #16 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 16:53:21 »


    Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
    Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
    Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.


    Δεν λέω το αντίθετο από τα παραπάνω, απλά στο Τηλέμαχο διπλάνο που έφτιαξα, τα έχω τοποθετήσει με αντίθετη έννοια, το επάνω την ίδια γωνία που έχει και το μονοπλάνο, και το κάτω σε μικρότερη γωνία, σίγουρα εντός πεδίου που παράγει και αυτό άντωση.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #17 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 17:15:29 »

    Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    aerpantelis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 93


    το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


    « Risposta #18 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 18:19:25 »

    Kαι βεβαια θα πετάξει αλλα πρέπει να προστεθεί βάρος ιδιο με του κινητηρα στη μουρη για να ζυγίση και όλα ειναι οΚ!Το πας στον ουρανο με ενα μεγαλο να σε τραβα και αφήνοντάς σε απολαμβάνεις μια κοθοδική πτήση που η διάρκειά της εξαρτάται απο το λόγο κατολήσθησης του εκάστοτε τυπου αεροπλάνου,και απο τις ικανότητες του πιλότου στην ανεμοπορία! Thumbs up
    Loggato

    aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #19 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 19:39:30 »

    Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel

    Μία φωτογραφία του πρωτότυπου.


    * tele bipe 4.jpg (59.7 KB, 800x600 - visto 353 volte.)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #20 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 20:42:51 »

    Θειε παρα πολυ ωραιο.
    Δοκιμη πτητικη εγινε;
    Πως τα κοψατε τα μερη του μοντελου;
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Risposta #21 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 22:14:04 »


    Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


    Τι λες, θα πετάξει;

    επιφυλάσσομαι  Χαμόγελο

    ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.


    Τα φτερά πρέπει να τα φανταστούμε σαν μετατροπείς κινητικής ενέργειας.

    Μετατρέπουν την ταχύτητα του αεροπλάνου σε άντωση.

    Η οποία μάλιστα είναι σαφώς μικρότερη από την παραγόμενη ισχύ του κινητήρα γιατί δημιουργούν αντίσταση.( οπισθέλκουσα)

    Από μια ταχύτητα και πάνω βοηθούν το αεροπλάνο να ανέβει και από μια ταχύτητα και κάτω το βοηθούν να  κατέβει.

    Την ταχύτητα αυτή όμως την δίνει ο κινητήρας!!! Από μόνα τους δεν πετάνε.

    Δουλεύουν και σαν τον μοχλό. Αν έχουν αεροτομή για βάρος δίνουν μεγαλύτερη άντωση και μειώνουν πολύ την ταχύτητα.

    Αν έχουν λεπτή αεροτομή,  δίνουν μικρή άντωση και μειώνουν  λίγο την ταχύτητα.

    Αν όμως ο κινητήρας μπορεί, χωρίς την βοήθεια  μοχλού (φτερά), να σηκώσει μόνος του το βάρος του, τότε πετάει χωρίς την ανάγκη φτερών.

    Βλέπε πύραυλο -ελικόπτερο κ.α.

    Με εκτίμηση.
    MD
    « Ultima modifica: Giovedì, 3 Apr 2014, 22:27:28 da mikrosdedalos » Loggato

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Risposta #22 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 22:23:34 »


    Τις πρώτες αεροπόρικές περιόδους, τα φτερά είχαν λεπτή αεροτομή, και η δοκός ήταν κατ΄επέκταση και αυτή στενή και ασθενική. Στηρίζοντας όμως δύο φτερά παράλληλα, με αποστάτες και σύρματα, κατάφεραν να αποκτήσουν την αντοχή που ήθελαν. Η ανθεκτική δοκός του μονοπλάνου ήρθε πολύ αργότερα.


    Παράλληλα με τα διπλάνα, δεν υπήρχαν και μονοπλάνα (ανεμόπτερα) με μεγάλο εκπέτασμα;
    Loggato

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #23 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 23:02:33 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο

    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Risposta #24 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 23:12:30 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο



    Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

    Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

    Με εκτίμηση.
    MD
    Loggato

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #25 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 23:26:53 »

    Αγαπητοί φίλοι πιστέυω οτι το θέμα μας δέν είναι ο αριθμός των πτερύγων αλλά η αεροτομή του αερασκάφους.Η πτέρυγα είναι αεροτομή και μόνο αεροτομή.
    Φίλε  mikrosdedalos  η αεροτομή του ελικοπτέρου είναι περίστρεφόμενη!!!
    Απλά στην αρχή της αεοπορικής ιστορίας το βάρος του αεροσκάφους το κουβάλαγε περισσότερο η αεροτομή και όσο εξελισόταν  οι κινητήρες παράλληλα εξελίχθηκαν και oi αεροτομές  μέχρι που κάποια στιγμή θα εξαφανισθούν με τις αντιβαρητικές μηχανές! Grin
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #26 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 23:48:20 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο



    Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

    Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

    Με εκτίμηση.
    MD

    Ο πυραυλος ειναι το αντιστοιχο του βελους απο το τοξο, δεν πεταει λογω καποια αεροτομης αλλα λογω ισχυς κινητηρα.
    Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #27 il: Giovedì, 3 Apr 2014, 23:49:11 »

    mikrodedalos. καταρχήν να πω οτι δεν εχω καμια διάθεση για αντιπαράθεση , το γράφω για να μη παρεξηγηθώ. , Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε . κι εγω μαθαίνω κάτι απο αυτήν.

    Ο πύραυλος , όπως και οι σφαίρες , εκτελούν βαλλιστική τροχιά όχι πτήση  και το ελικόπτερο έχει περιστρεφόμενα φτερά και πετά εξαιτίας τους ..(οπως έγραψε και ο orck)
     Γενικά ο κινητήρας χρειάζεται , στο να αναπληρώνει την χαμένη ενεργεία , που προκύπτει κατά τη μετατροπή της δυναμικής ( ύψος )  , σε κινητική .
    Ειχα δει ένα video , μ' ένα piper νομίζω, που κερδίζει  μερικές εκατοντάδες μετρά ύψος με σβηστή μηχανή μέσα σε θερμικό βεβαία .
    Φυσικά και η μηχανή σε ενα αεροπλάνο είναι απαραίτητη  αλλά όχι αναγκαία για την πτηση .Τη  μηχανή την χρειάζονται για να διανύουν αποστάσεις  , αξιόπιστα και  ανεξάρτητα απο τη ικανότητα του πιλότου στην ανεμοπορία . Χαμόγελο
    Το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης από ανεμόπτερο είναι περισσότερα απο 2500 km , δεν υπάρχει αεροπλάνο σε αυτά τα κιλά που να μπορεί να διανύσει τέτοια απόσταση  με μηχανή .

    φιλικά
    Γιάννης παξιμαδάκης
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.281


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #28 il: Venerdì, 4 Apr 2014, 01:50:11 »

    Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.

    Και το αεροπλάνο Πάνο έχει τον αντίστοιχο έλικα που αν σταματήσει μπορεί το αεροπλάνο να πλανάρει επειδή έχει
    φτερά και να προσγειωθεί, ενώ το ε/π πέφτει σαν πέτρα!!
    Αρα λοιπόν δεν μπορεί να παρομοιάζουμε την έλικα του ε/π με φτερό, άλλο το ένα άλλο το άλλο!!!  Wink

    Το αναφέρει άλλωστε ο Γιάννης εδώ!!

    ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.
    Loggato
    mbarb
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 28


    « Risposta #29 il: Venerdì, 4 Apr 2014, 01:58:15 »

    Και το ελικοπτερο πλαναρει όμως και μπορεί να προσγειωθεί με σβηστο κινητήρα.

    Μανος
    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.