Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.725 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 15:51:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 15:51:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από joker
[Σήμερα στις 14:57]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:15]

[Σήμερα στις 10:53]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 09:00]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285725
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Αναγνώστηκε 11581 φορές)
   
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 16:13:54 »


Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 16:53:21 »


Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.


Δεν λέω το αντίθετο από τα παραπάνω, απλά στο Τηλέμαχο διπλάνο που έφτιαξα, τα έχω τοποθετήσει με αντίθετη έννοια, το επάνω την ίδια γωνία που έχει και το μονοπλάνο, και το κάτω σε μικρότερη γωνία, σίγουρα εντός πεδίου που παράγει και αυτό άντωση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 17:15:29 »

Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 18:19:25 »

Kαι βεβαια θα πετάξει αλλα πρέπει να προστεθεί βάρος ιδιο με του κινητηρα στη μουρη για να ζυγίση και όλα ειναι οΚ!Το πας στον ουρανο με ενα μεγαλο να σε τραβα και αφήνοντάς σε απολαμβάνεις μια κοθοδική πτήση που η διάρκειά της εξαρτάται απο το λόγο κατολήσθησης του εκάστοτε τυπου αεροπλάνου,και απο τις ικανότητες του πιλότου στην ανεμοπορία! Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 19:39:30 »

Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel

Μία φωτογραφία του πρωτότυπου.


* tele bipe 4.jpg (59.7 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 284 φορές.)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 20:42:51 »

Θειε παρα πολυ ωραιο.
Δοκιμη πτητικη εγινε;
Πως τα κοψατε τα μερη του μοντελου;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 22:14:04 »


Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


Τι λες, θα πετάξει;

επιφυλάσσομαι  

ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.


Τα φτερά πρέπει να τα φανταστούμε σαν μετατροπείς κινητικής ενέργειας.

Μετατρέπουν την ταχύτητα του αεροπλάνου σε άντωση.

Η οποία μάλιστα είναι σαφώς μικρότερη από την παραγόμενη ισχύ του κινητήρα γιατί δημιουργούν αντίσταση.( οπισθέλκουσα)

Από μια ταχύτητα και πάνω βοηθούν το αεροπλάνο να ανέβει και από μια ταχύτητα και κάτω το βοηθούν να  κατέβει.

Την ταχύτητα αυτή όμως την δίνει ο κινητήρας!!! Από μόνα τους δεν πετάνε.

Δουλεύουν και σαν τον μοχλό. Αν έχουν αεροτομή για βάρος δίνουν μεγαλύτερη άντωση και μειώνουν πολύ την ταχύτητα.

Αν έχουν λεπτή αεροτομή,  δίνουν μικρή άντωση και μειώνουν  λίγο την ταχύτητα.

Αν όμως ο κινητήρας μπορεί, χωρίς την βοήθεια  μοχλού (φτερά), να σηκώσει μόνος του το βάρος του, τότε πετάει χωρίς την ανάγκη φτερών.

Βλέπε πύραυλο -ελικόπτερο κ.α.

Με εκτίμηση.
MD
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 22:27:28 από mikrosdedalos » Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 22:23:34 »


Τις πρώτες αεροπόρικές περιόδους, τα φτερά είχαν λεπτή αεροτομή, και η δοκός ήταν κατ΄επέκταση και αυτή στενή και ασθενική. Στηρίζοντας όμως δύο φτερά παράλληλα, με αποστάτες και σύρματα, κατάφεραν να αποκτήσουν την αντοχή που ήθελαν. Η ανθεκτική δοκός του μονοπλάνου ήρθε πολύ αργότερα.


Παράλληλα με τα διπλάνα, δεν υπήρχαν και μονοπλάνα (ανεμόπτερα) με μεγάλο εκπέτασμα;
Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 23:02:33 »

Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά .

Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 23:12:30 »

Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά .



Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

Με εκτίμηση.
MD
Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.183



Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 23:26:53 »

Αγαπητοί φίλοι πιστέυω οτι το θέμα μας δέν είναι ο αριθμός των πτερύγων αλλά η αεροτομή του αερασκάφους.Η πτέρυγα είναι αεροτομή και μόνο αεροτομή.
Φίλε  mikrosdedalos  η αεροτομή του ελικοπτέρου είναι περίστρεφόμενη!!!
Απλά στην αρχή της αεοπορικής ιστορίας το βάρος του αεροσκάφους το κουβάλαγε περισσότερο η αεροτομή και όσο εξελισόταν  οι κινητήρες παράλληλα εξελίχθηκαν και oi αεροτομές  μέχρι που κάποια στιγμή θα εξαφανισθούν με τις αντιβαρητικές μηχανές! Grin
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 23:48:20 »

Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά .



Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

Με εκτίμηση.
MD

Ο πυραυλος ειναι το αντιστοιχο του βελους απο το τοξο, δεν πεταει λογω καποια αεροτομης αλλα λογω ισχυς κινητηρα.
Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 23:49:11 »

mikrodedalos. καταρχήν να πω οτι δεν εχω καμια διάθεση για αντιπαράθεση , το γράφω για να μη παρεξηγηθώ. , Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε . κι εγω μαθαίνω κάτι απο αυτήν.

Ο πύραυλος , όπως και οι σφαίρες , εκτελούν βαλλιστική τροχιά όχι πτήση  και το ελικόπτερο έχει περιστρεφόμενα φτερά και πετά εξαιτίας τους ..(οπως έγραψε και ο orck)
 Γενικά ο κινητήρας χρειάζεται , στο να αναπληρώνει την χαμένη ενεργεία , που προκύπτει κατά τη μετατροπή της δυναμικής ( ύψος )  , σε κινητική .
Ειχα δει ένα video , μ' ένα piper νομίζω, που κερδίζει  μερικές εκατοντάδες μετρά ύψος με σβηστή μηχανή μέσα σε θερμικό βεβαία .
Φυσικά και η μηχανή σε ενα αεροπλάνο είναι απαραίτητη  αλλά όχι αναγκαία για την πτηση .Τη  μηχανή την χρειάζονται για να διανύουν αποστάσεις  , αξιόπιστα και  ανεξάρτητα απο τη ικανότητα του πιλότου στην ανεμοπορία .
Το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης από ανεμόπτερο είναι περισσότερα απο 2500 km , δεν υπάρχει αεροπλάνο σε αυτά τα κιλά που να μπορεί να διανύσει τέτοια απόσταση  με μηχανή .

φιλικά
Γιάννης παξιμαδάκης
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 01:50:11 »

Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.

Και το αεροπλάνο Πάνο έχει τον αντίστοιχο έλικα που αν σταματήσει μπορεί το αεροπλάνο να πλανάρει επειδή έχει
φτερά και να προσγειωθεί, ενώ το ε/π πέφτει σαν πέτρα!!
Αρα λοιπόν δεν μπορεί να παρομοιάζουμε την έλικα του ε/π με φτερό, άλλο το ένα άλλο το άλλο!!!  Wink

Το αναφέρει άλλωστε ο Γιάννης εδώ!!

ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.
Καταγράφηκε
mbarb
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 01:58:15 »

Και το ελικοπτερο πλαναρει όμως και μπορεί να προσγειωθεί με σβηστο κινητήρα.

Μανος
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.