Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:24:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:24:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 27
    Gesamt: 31
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Gelesen 15208 mal)
    Κώστας Πρωτόπαπας
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19



    « Antwort #15 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 16:13:54 »


    Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
    Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
    Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #16 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 16:53:21 »


    Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
    Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
    Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.


    Δεν λέω το αντίθετο από τα παραπάνω, απλά στο Τηλέμαχο διπλάνο που έφτιαξα, τα έχω τοποθετήσει με αντίθετη έννοια, το επάνω την ίδια γωνία που έχει και το μονοπλάνο, και το κάτω σε μικρότερη γωνία, σίγουρα εντός πεδίου που παράγει και αυτό άντωση.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #17 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 17:15:29 »

    Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    aerpantelis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 93


    το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


    « Antwort #18 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 18:19:25 »

    Kαι βεβαια θα πετάξει αλλα πρέπει να προστεθεί βάρος ιδιο με του κινητηρα στη μουρη για να ζυγίση και όλα ειναι οΚ!Το πας στον ουρανο με ενα μεγαλο να σε τραβα και αφήνοντάς σε απολαμβάνεις μια κοθοδική πτήση που η διάρκειά της εξαρτάται απο το λόγο κατολήσθησης του εκάστοτε τυπου αεροπλάνου,και απο τις ικανότητες του πιλότου στην ανεμοπορία! Thumbs up
    Gespeichert

    aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #19 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 19:39:30 »

    Πολυ με ενδιαφερει να δω Τηλεμαχο διπλανο. Για καντε λιγο γρηγορα angel angel angel

    Μία φωτογραφία του πρωτότυπου.


    * tele bipe 4.jpg (59.7 KB, 800x600 - angeschaut 353 Mal.)
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #20 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 20:42:51 »

    Θειε παρα πολυ ωραιο.
    Δοκιμη πτητικη εγινε;
    Πως τα κοψατε τα μερη του μοντελου;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Antwort #21 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 22:14:04 »


    Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


    Τι λες, θα πετάξει;

    επιφυλάσσομαι  Χαμόγελο

    ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.


    Τα φτερά πρέπει να τα φανταστούμε σαν μετατροπείς κινητικής ενέργειας.

    Μετατρέπουν την ταχύτητα του αεροπλάνου σε άντωση.

    Η οποία μάλιστα είναι σαφώς μικρότερη από την παραγόμενη ισχύ του κινητήρα γιατί δημιουργούν αντίσταση.( οπισθέλκουσα)

    Από μια ταχύτητα και πάνω βοηθούν το αεροπλάνο να ανέβει και από μια ταχύτητα και κάτω το βοηθούν να  κατέβει.

    Την ταχύτητα αυτή όμως την δίνει ο κινητήρας!!! Από μόνα τους δεν πετάνε.

    Δουλεύουν και σαν τον μοχλό. Αν έχουν αεροτομή για βάρος δίνουν μεγαλύτερη άντωση και μειώνουν πολύ την ταχύτητα.

    Αν έχουν λεπτή αεροτομή,  δίνουν μικρή άντωση και μειώνουν  λίγο την ταχύτητα.

    Αν όμως ο κινητήρας μπορεί, χωρίς την βοήθεια  μοχλού (φτερά), να σηκώσει μόνος του το βάρος του, τότε πετάει χωρίς την ανάγκη φτερών.

    Βλέπε πύραυλο -ελικόπτερο κ.α.

    Με εκτίμηση.
    MD
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 3 Apr 2014, 22:27:28 von mikrosdedalos » Gespeichert

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Antwort #22 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 22:23:34 »


    Τις πρώτες αεροπόρικές περιόδους, τα φτερά είχαν λεπτή αεροτομή, και η δοκός ήταν κατ΄επέκταση και αυτή στενή και ασθενική. Στηρίζοντας όμως δύο φτερά παράλληλα, με αποστάτες και σύρματα, κατάφεραν να αποκτήσουν την αντοχή που ήθελαν. Η ανθεκτική δοκός του μονοπλάνου ήρθε πολύ αργότερα.


    Παράλληλα με τα διπλάνα, δεν υπήρχαν και μονοπλάνα (ανεμόπτερα) με μεγάλο εκπέτασμα;
    Gespeichert

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #23 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 23:02:33 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Antwort #24 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 23:12:30 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο



    Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

    Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

    Με εκτίμηση.
    MD
    Gespeichert

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #25 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 23:26:53 »

    Αγαπητοί φίλοι πιστέυω οτι το θέμα μας δέν είναι ο αριθμός των πτερύγων αλλά η αεροτομή του αερασκάφους.Η πτέρυγα είναι αεροτομή και μόνο αεροτομή.
    Φίλε  mikrosdedalos  η αεροτομή του ελικοπτέρου είναι περίστρεφόμενη!!!
    Απλά στην αρχή της αεοπορικής ιστορίας το βάρος του αεροσκάφους το κουβάλαγε περισσότερο η αεροτομή και όσο εξελισόταν  οι κινητήρες παράλληλα εξελίχθηκαν και oi αεροτομές  μέχρι που κάποια στιγμή θα εξαφανισθούν με τις αντιβαρητικές μηχανές! Grin
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #26 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 23:48:20 »

    Συγνώμη , αλλά  ο πύραυλος δεν πετά. και το ελικόπτερο έχει φτερά . Χαμόγελο



    Μπορείτε να μας πείτε τι κάνει ο πύραυλος;

    Πού έχει τα φτερά το ελικόπτερο;

    Με εκτίμηση.
    MD

    Ο πυραυλος ειναι το αντιστοιχο του βελους απο το τοξο, δεν πεταει λογω καποια αεροτομης αλλα λογω ισχυς κινητηρα.
    Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #27 am: Donnerstag, 3 Apr 2014, 23:49:11 »

    mikrodedalos. καταρχήν να πω οτι δεν εχω καμια διάθεση για αντιπαράθεση , το γράφω για να μη παρεξηγηθώ. , Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε . κι εγω μαθαίνω κάτι απο αυτήν.

    Ο πύραυλος , όπως και οι σφαίρες , εκτελούν βαλλιστική τροχιά όχι πτήση  και το ελικόπτερο έχει περιστρεφόμενα φτερά και πετά εξαιτίας τους ..(οπως έγραψε και ο orck)
     Γενικά ο κινητήρας χρειάζεται , στο να αναπληρώνει την χαμένη ενεργεία , που προκύπτει κατά τη μετατροπή της δυναμικής ( ύψος )  , σε κινητική .
    Ειχα δει ένα video , μ' ένα piper νομίζω, που κερδίζει  μερικές εκατοντάδες μετρά ύψος με σβηστή μηχανή μέσα σε θερμικό βεβαία .
    Φυσικά και η μηχανή σε ενα αεροπλάνο είναι απαραίτητη  αλλά όχι αναγκαία για την πτηση .Τη  μηχανή την χρειάζονται για να διανύουν αποστάσεις  , αξιόπιστα και  ανεξάρτητα απο τη ικανότητα του πιλότου στην ανεμοπορία . Χαμόγελο
    Το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης από ανεμόπτερο είναι περισσότερα απο 2500 km , δεν υπάρχει αεροπλάνο σε αυτά τα κιλά που να μπορεί να διανύσει τέτοια απόσταση  με μηχανή .

    φιλικά
    Γιάννης παξιμαδάκης
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.280


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #28 am: Freitag, 4 Apr 2014, 01:50:11 »

    Το ελικοπτερο εχει την ελικα πανω, εχει αεροτομη. Ειναι ενα φτερο που περιστρεφεται.

    Και το αεροπλάνο Πάνο έχει τον αντίστοιχο έλικα που αν σταματήσει μπορεί το αεροπλάνο να πλανάρει επειδή έχει
    φτερά και να προσγειωθεί, ενώ το ε/π πέφτει σαν πέτρα!!
    Αρα λοιπόν δεν μπορεί να παρομοιάζουμε την έλικα του ε/π με φτερό, άλλο το ένα άλλο το άλλο!!!  Wink

    Το αναφέρει άλλωστε ο Γιάννης εδώ!!

    ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.
    Gespeichert
    mbarb
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 28


    « Antwort #29 am: Freitag, 4 Apr 2014, 01:58:15 »

    Και το ελικοπτερο πλαναρει όμως και μπορεί να προσγειωθεί με σβηστο κινητήρα.

    Μανος
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 25 Zugriffen.