Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 12:59:56

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 12:59:56

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 17
    Totale: 18
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: DS composites ULTIMA2  (Letto 16012 volte)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #30 il: Venerdì, 6 Lug 2018, 20:57:48 »


                Sτο πίνακα με τα μεγέθη, πες του έχει τα Α/retio ανάποδα.

                Από τις σκιές στο βίντεο παίρνεις μια ιδέα σε τι γεωγραφικό πλάτος βρίσκονται.
          
               Ωραίο.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #31 il: Venerdì, 6 Lug 2018, 21:08:51 »

    Εκδόσεις

    Light -  απευθύνεται στο ελάχιστο επιτρεπτό πτερυγικό φόρτο της FAI, η ελαφρύτεη έκδοση για συνθήκες άπνοιας και ελάχιστο βαθμό καθόδου. Σε αυτή την έκδοση, περιοριζόμαστε σε έρμα έως 300gr. Long:1020-1120gr/Short:950-1050gr

    Normal – η πιο λειτουργική έκδοση, μια καλή ισορροπία μετξύ στιβαρότητας και επιδόσεων, ικανό να φέρει έρμα έως 500gr. Long:1250-1350gr/Short:1200-1300gr

    Strong – Ενισχυμένες επιφάνειες φτερού, ενισχυμένη κεντρική δοκό και άτρακτο. Για ημέρες με ανέμους, δυνατά θερμικά και αναταράξεις, που οι συνθήκες απαιτούν χρήση μεγαλύτερου έρματος. Ικανό να φέρει έρμα έως 650gr. Long:1450-1550gr/Short:1400-1500gr

    SuperStrong – Η πιο γερή έκδοση του Ultima2 με ακόμα μεγαλύτερες ενισχύσεις στις επιφάνειές του, την κεντρική δοκό και την άτρακτο. Το έρμα του μπορεί να φτάσει τα 800+gr. Long:1650-1750gr/Short:1600-1700gr.

                                        Long Wing       Short Wing       Elevator
    Άνοιγμα Φτερών           3980mm           3650mm           750mm
    Μήκος Χορδής                234mm              234mm           120mm
    Επιφάνεια Φτερου           77dm               71.3dm             7.5dm
    Διάταμα                             20.4                 18.7   

     Για όσους μπορούν να τα μελετήσουν, τα παρακάτω polars είναι πολύ ενδεικτικά της εξέλιξης του Ultima2.






     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #32 il: Venerdì, 6 Lug 2018, 21:16:15 »

      Αυτό είναι και ένα πολύ μικρό στιγμιότυπο από την παρθενική του.

     Είναι το βίντεο που πίστευες αρχικά Ανδρέα ότι έπαιζε σε slow-motion...



     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #33 il: Sabato, 7 Lug 2018, 09:16:18 »

    Εκδόσεις

    Light - Normal Strong - SuperStrong    


    Δύσκολη η επιλογή
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #34 il: Sabato, 7 Lug 2018, 10:04:11 »

    ... και η τιμή δελεαστική! Αρκετά κάτω από τα €2000 που πολλοί νομίζουν.

      Σχετικά με τον όρο "θρύλος" που χρησιμοποίησα, μιλάω με την έννοια που αναφέρεται στο θόρυβο γύρο από κάτι σπουδαίο - την προφορική διάδοση γεγονότων κλπ. Το Ultima δεν είχε την ιστορικότητα ονομάτων που προαναφέρθηκαν (προσωπικά δεν συμφωνώ με κάποια, αλλά είναι θέμα άλλου νήματος), μα οι καινοτομίες που παρουσίασε το έφεραν σε απίστευτα γρήγορο χρονικό διάστημα στο επίκεντρο της προσοχής αθλητών και κατασκευαστών. Στο μυαλό μου έρχονται τουλάχιστον 10 νέα μοντέλα που ακολούθησαν τα πρωτοπόρα βήματα της ομάδας Vortex, αλλά και εμπορικά πρωταγωνιστεί στις προτιμήσεις των αθλητών που ασχολούνται αποκλειστικά με την F5J.



     Χαμόγελο

    « Ultima modifica: Sabato, 7 Lug 2018, 13:34:45 da Stratigio » Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #35 il: Sabato, 7 Lug 2018, 23:41:31 »

    kαλησπερα
     ο  hyper flight  το δινει 1934 € το 1 ποσο θα ζηταει για το 2  και με τα 2 ακροπτερυγια
          το 2016 διαβαζωντας στο rc grups tα σχολια για το ultima 1 ειχα σκεφτει να το παρω αλλα με χαλασε η πιοτητα κατασκευης
     σαν σχεδιο καλο αλλα εδειχνε πολύ ευαισθητο στην καταπονηση
          το 2 με φρεσκιες ιδεες όπως το διαιρουμενο μπροστινο μερος της ατρακτου να συγκρατειται με το φτερο δεν ακολουθησε τους άλλους κατασκευαστες NAN ΜΕ Ταινια δεν μου αρεσει θα προτιμουσα βιδα η κατι πιο ασφαλες VLADIMIR
          με την στηριξη όμως  της ατρακτου στο φτερο   σε βαρια προσγειωση ισως την ακουσει και το φτερο είναι ρισκο
        η   χρηση foam   αντι  για herex  στην κατασκευη εγινε προφανως για οικονομικους λογους αλλα αντι να πουλιούνται φθηνοτερα πουλιούνται ακριβοτερα
         το καλο με το foam είναι ότι επισκευάζεται ευκολοτερα ενώ το herex πολύ δυσκολα σε μια προσφατη επισκευή ultima 1   ο  rontringo de toro εκανε πολύ καλη  αναπλαση
         στον   πανευρωπαικο τον αυγουστο  θα  δουμε  πειστευω από κοντα  πως θα σταθει  στον ανταγωνισμο βεβαια παιζει μεγαλο ρολο και ο πιλοτος μπορει στα χερια ενός απειρου να χασει ποντους 
        δυστυχως δεν ανακοινωνουν πιλοτους και ανεμόπτερα συνηθως για προφανεις λογους ο ανταγωνισμος των κατασκευαστών εχει φτασει στο ζενιθ
    Loggato
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #36 il: Domenica, 8 Lug 2018, 00:21:36 »

    ... ο hyper flight  το δινει €...

     O Hyperflight είναι σε όλα τα μοντέλα του ακριβότερος. Στην DSC η τιμή του Ultima1 είναι €1650 (με διάφορες προσφορές κατά καιρούς). Δεν έχω αναφέρει πουθενά ότι αναγκαστικά παίρνεις και τα δύο ζεύγη ακροπτερύγια. Εν αντιθέσει, οι δυνατότητες συνδυασμών που σου δίνει (όχι μόνο στα μήκη άλλα και μεταξύ εκδόσεων) είναι πάρα πολλές. Η τιμή του Ultima2 αν δεν είναι η ίδια με του 1, θα κυμαίνεται πολύ κοντά (ένα σετ φτερά - 4m).

    ... εδειχνε πολύ ευαισθητο στην καταπονηση...

       Το δοκίμασες στα χέρια σου ή στην όψη αναφέρεσαι. Δεν έχω ακούσει (ή διαβάσει) προσωπικά για αδυναμία στην καταπόνηση (τουλάχιστον όχι παραπάνω από τα ανεμόπτερα αντίστοιχης κορυφαίας κατηγορίας). Αν παρακολουθήσεις Αμερικάνικους αγώνες από τα τελευταία χρόνια (που και τα Ultima1 ήταν πάρα πολλά) και δεις τα dork landings που κάνουν συνέχεια άλλα και την έντασή τους, σίγουρα θα αλλάξεις γνώμη. Ούτε υπάρχει σύγκριση φυσικά, στην περίπτωση εναέριας σύγκρουσης ανεμοπτέρου hollow με solid core, στη ζημιά που παθαίνει το καθένα.

    ... σε βαρια προσγειωση ισως την ακουσει και το φτερο είναι ρισκο...


      Μάλλον δεν το έχεις καταλάβει καλά το σημείο. Δεν στηρίζεται η μύτη στο φτερό, απλά χρησιμοποιεί τη βάση του φτερού (πιο ενισχυμένο σημείο εκεί) για να κλειδώνει ευθυγραμμισμένη με την υπόλοιπη άτρακτο. Ο μηχανισμός  που έχει κατασκευαστεί η άτρακτος του Ultima2 είναι λίγο πιο ενισχυμένος σε εκείνο εκείνο το σημείο από τον αντίστοιχο μηχανισμό μεγάλης εταιρίας, που χρησιμοποιείται από μερικές εκατοντάδες πιλότους, εδώ και πολύ καιρό, χωρίς κανένα πρόβλημα.

    ... η   χρηση foam   αντι  για herex ...


      Εγώ γράφω για Rohacell που δεν είναι κοινός αφρός τύπου XPS, που προφανώς αναφέρεσαι. Αρχικά το herex χρησιμοποιείται μόνο στα "κούφια" φτερά, λόγω ιδιοτήτων αλλά και παχών που διατίθεται. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό μου η διαφορά τιμής για ένα φτερό 4m από XPS σε Rohacell είναι πάνω από +€180 (ακριβότερο το Rohacell φυσικά). ΟΙ ιδιότητες του είναι σαφώς καταλληλότερες για την χρήση της κατηγορίας μας (μεγαλύτερη ακαμψία, πυκνότερη κυψέλη, αντίσταση στις πλαστικές παραμορφώσεις κλπ), αλλά και λίγο βαρύτερο από τους απλού τύπου foam. Είναι επίσης CA safe, ενώ στην άλλη περίπτωση χειρίζεσαι μόνο εποξικές για τυχών επιδιορθώσεις



     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #37 il: Domenica, 8 Lug 2018, 08:26:48 »

    καλημέρα
    εχω μερικες αποριες
    1 εκει που στερεωνωνται τα εποξικα horn υπαρχει κοντρα πλακε η μονο rohaccel
    2  ενδιάμεσα πηδαλιων ελενχου και φτερου υπαρχει εξτρα ενισχυση carbon ημονο ταυλικα επικάλυψης του φτερου
    3 ποσο παχος εχει  το ατσαλόσυρμα των ντιζων των horn
    4 ποσο εχει το rohaccel παχος  3 cm  το τετραγωνικο μετρο
    5 ποσο εχει το herex παχους 2mm     το τετραγωνικο μετρο χρειαζεται η διπλη επιφανεια
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #38 il: Domenica, 8 Lug 2018, 11:42:59 »

    καλημέρα
    εχω μερικες αποριες
    1 εκει που στερεωνωνται τα εποξικα horn υπαρχει κοντρα πλακε η μονο rohaccel
    2  ενδιάμεσα πηδαλιων ελενχου και φτερου υπαρχει εξτρα ενισχυση carbon ημονο ταυλικα επικάλυψης του φτερου
    3 ποσο παχος εχει  το ατσαλόσυρμα των ντιζων των horn
    4 ποσο εχει το rohaccel παχος  3 cm  το τετραγωνικο μετρο
    5 ποσο εχει το herex παχους 2mm     το τετραγωνικο μετρο χρειαζεται η διπλη επιφανεια

    Αμάν βρε Βαγγέλη πρωϊ-πρωϊ.

    Ολοι καταλαβαίνουμε ότι η ερώτηση που θέλεις να απαντηθεί, είναι: Αν το αγοράσω, θα βγώ πρώτος στους αγώνες;

    Ε λοιπόν αγόρασέ το να μάθουμε και εμείς από τα χέρια ενός έμπειρου.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #39 il: Domenica, 8 Lug 2018, 12:48:22 »

    θειε καλημέρα
    όταν αγοράζεις με  900 ε το Explorer γιατι να δωσει κανεις σχεδόν τα διπλα αν δεν γνωριζει βασικα πραγματα για ένα μοντελο
      θυμαμαι στη θεσσαλονικη ένα ανεμοπτερο ελληνικης κατασκευης σερραιου πιλοτου που δεν μπορουσε να κατεβει γιατι ο κατασκευαστης ειχε φυτεψει τα horn στο φελιζολ και στο λιγο αερακι της τελευταιας πτησης εφυγαν σχεδόν όλα τα πηδάλια και το κατεβασε ο παραστατιδης μετα από σχεδόν μια ωρα
    πριν λιγο διαβασα στο rc groups ότι σε μια δοκιμη το φτερο με το μεγαλο ακροπτερυγιο της νορμαλ εκδοσης λυγιζε αρκετα εως επικυνδυνα
     καλα τα ελαφρια αλλα οι καιροι είναι δυσκολοι δεν υπαρχουν λεφτα για πειραματισμους και ότι πεταει σε αγωνες δεν συνχωρει λαθη
    Loggato
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #40 il: Domenica, 8 Lug 2018, 13:09:27 »

     Είναι βασικά πράγματα που αφορούν το μοντέλο, η τιμή του m3 Rohacell ? ? ?

     Αν δεν έχεις άλλους λόγους Βαγγέλη, θα πρέπει να μεταφέρεις τα πράγματα όπως τα διαβάζεις ή αν δεν τα καταλαβαίνεις πλήρως, ζήτα κάποια βοήθεια γι'αυτό πριν αρχίζεις να τα διαστρεβλώνεις.
    ...πριν λιγο διαβασα στο rc groups ότι σε μια δοκιμη το φτερο με το μεγαλο ακροπτερυγιο της νορμαλ εκδοσης λυγιζε αρκετα εως επικυνδυνα...

     O RoyDor στο νήμα που διαβάζεις αναφέρεται σε δοκιμαστικό μοντέλο που έχει στα χέρια του, ερματισμένο κάνοντας λούπες με φουλ γκάζια και μάλιστα στην ίδια παράγραφο θα δεις ότι ήδη το  έχει μεταδώσει στην ομάδα, να γίνουν οι ανάλογες αλλαγές, ώστε τα της παραγωγής να μην έχουν αντίστοιχη αντίδραση. Τα περί "επικύνδυνα" είναι μόνο στο μυαλό σου και όχι στο συγκεκριμένο thread.



     Χαμόγελο
    « Ultima modifica: Domenica, 8 Lug 2018, 13:45:14 da Stratigio » Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #41 il: Domenica, 8 Lug 2018, 13:20:38 »

    όταν αγοράζεις με  900 ε το Explorer...

     Θείε κορόιδο σε πιάσανε. Ο Βαγγέλης τα παίρνει φθηνότερα από εσένα !!!



     Χαμόγελο
    « Ultima modifica: Domenica, 8 Lug 2018, 13:58:07 da Stratigio » Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #42 il: Domenica, 8 Lug 2018, 13:49:46 »



                            Η αεροτομή του έως τώρα θεωρούμενου καλύτερου  4μετρου  εχει πάχος σχεδόν 9%. Στο F3J για να αντέξουν τα φτερά τις δυνάμεις στην απογείωση ( 200μ υψος μεσα σε 2 δευτερόλεπτα), έπρεπε να έχουν τόσο χοντρό δοκάρι.
                     Στο F5J δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη. Ένας άλλος λόγος για χοντρή αεροτομή θα ήταν η ανάγκη να σηκώσει ενα βαρύ ανεμόπτερο, αλλά ούτε αυτό συντρέχει αφού έχουμε κατέβει  σε πτερυγικούς  φόρτους κάτω απο 20 ακόμα και 15 γρ./τπ.
                    Ετσι απλά τα χοντρά φτερά  δεν έχουν μέλλον στη κατηγορία, δείχνουν την ηλικία τους , τη καταγωγή τους απο μια άλλη κατηγορία και τη προφανη σκέψη των κατασκευαστών : αφού πουλάμε γιατί να το αλλάξουμε.
                Μια αεροτομή με πάχος 6% ακόμα και 5% θα σε θέλει κάπως πιο προσηλωμένο αλλά σίγουρα ταιριάζει καλλίτερα στη κατηγορία.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #43 il: Domenica, 8 Lug 2018, 13:52:11 »

    θειε καλημέρα
    όταν αγοράζεις με  900 ε το Explorer γιατι να δωσει κανεις σχεδόν τα διπλα .....

    Οπως είπε και ο ποιητής, Διονύσιος Σολωμός,

    Δυστυχής παρηγορία
    μόνη σου έμενε να λες,
    περασμένα μεγαλεία
    και διηγώντας τα να κλαίς

    Αν πράγματι κάνουν 900, πες μας που να αγοράσουμε και εμείς.
    Βαγγέλη, έχεις μεινει σε τιμές του ... 1821
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #44 il: Domenica, 8 Lug 2018, 14:02:50 »

                           Η αεροτομή του έως τώρα θεωρούμενου καλύτερου  4μετρου  εχει πάχος σχεδόν 9%. Στο F3J για να αντέξουν τα φτερά τις δυνάμεις στην απογείωση ( 200μ υψος μεσα σε 2 δευτερόλεπτα), έπρεπε να έχουν τόσο χοντρό δοκάρι.
                     Στο F5J δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη. Ένας άλλος λόγος για χοντρή αεροτομή θα ήταν η ανάγκη να σηκώσει ενα βαρύ ανεμόπτερο, αλλά ούτε αυτό συντρέχει αφού έχουμε κατέβει  σε πτερυγικούς  φόρτους κάτω απο 20 ακόμα και 15 γρ./τπ.
                    Ετσι απλά τα χοντρά φτερά  δεν έχουν μέλλον στη κατηγορία, δείχνουν την ηλικία τους , τη καταγωγή τους απο μια άλλη κατηγορία και τη προφανη σκέψη των κατασκευαστών : αφού πουλάμε γιατί να το αλλάξουμε.
                Μια αεροτομή με πάχος 6% ακόμα και 5% θα σε θέλει κάπως πιο προσηλωμένο αλλά σίγουρα ταιριάζει καλλίτερα στη κατηγορία.

    Αγαπητέ Ανδρέα, σωστά τα λες. Αλλά......

    Κάποτε οι ποντικοί έκαναν συμβούλιο για να βρουν ένα τρόπο να αντιλαμβάνονται τις γάτες που πλησιάζουν

    Ο νεώτερος ποντικός είπε : προτείνω να δέσουμε ένα κουδούνι στο λαιμό της γάτας, και όταν πλησιάζει θα το ακούμε και θα φεύγουμε.

    Και του απαντάει ο γηραιότερος. Ωραία ιδέα. Και τώρα πες μας, ποιος από εμάς θα πάει να δέσει το κουδούνι στη γάτα;

    Συμπέρασμα: οι προτάσεις πρέπει να είναι ρεαλιστικές και πραγματοποιήσιμες.

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: DS composites ULTIMA2
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 25 queries.