Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.886 μηνύματα σε 11.918 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:18:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:18:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:06]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 10:32]

    από axipap
    [Χθες στις 18:19]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 12:06]

    [Χθες στις 11:15]

    από carapis
    [Χθες στις 08:09]

    από tosoun
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 23:43:56]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]

    από Loykas21
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 19:10:06]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 12:19:05]

    από dim sofos
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 11:46:57]

    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 23:20:33]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 13:02:29]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:59:13]

    από socratesb
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291886
    Σύνολο θεμάτων: 11918
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 49
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: DS composites ULTIMA2  (Αναγνώστηκε 9748 φορές)
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Ιούλ 2018, 23:35:13 »

    ... το πρωτο ultima σε ελληνικα χερια
    Γνωρίζω τουλάχιστον ένα ακόμα Ultima1 έχει έρθει Ελλάδα, αλλά ακόμα δεν έχει δει ουρανό. Δεν την έχω αυτή την πρωτιά.

    ...προσωπικα δεν μου αρεσε ο ελενχος της ουρας με τα συρματόσχοινα και από ότι φαινεται δεν αρεσε και σε πολύ κοσμο γιαυτο και το αλλαξε
    Τα συρματόσχοινα έχουν καταργηθεί από τον πρώτο χρόνο του Ultima1. Όπως σωστά αναφέρεις, δεν προχώρησε.

    ...με την στενοτερη χορδη θα τρεχει περισσοτερο από το 1
    Όντως τρέχει γρηγορότερα από το Ultima1 που αναφέρεται μάλιστα πως πολλοί δεν μπορούσαν να προσαρμοστούν στην πολύ αργή ταχύτητα που πετούσε.
      
    ... στο φτερο στο υψος του πυλωνα δεν υπαρχει ανοιγμα για να κατεβαινουν τα flaps οπως στο supra
    Τα flaps ξεκινάνε ακριβώς στην ευθεία της ατράκτου και κατεβαίνουν ως τις 90ο από τα πλαϊνά της.

    ... ένα άλλο αρνητικο είναι το χασμα πηδαλιων ελενχου και φτερου
    Στην τρίτη φωτογραφία που έχω αναρτήσει, δεν εικονίζεται φτερό εμπορικής έκδοσης . Το V άνοιγμα που βλέπεις, είναι απ' όσο γνωρίζω ο μόνος παραγωγικός τρόπος  που μπορεί συγχρόνως να δίνει ένα γερό κλείσιμο (και δέσιμο της πάνω με την κάτω επιφάνειας) στο σημείο του μεντεσέ, όταν έχουμε συμπαγή πύρινα. Στην εμπορική έκδοση, το κενό αυτό καλύπτεται από πάνω με κάποιου τύπου ταινία. Όχι τόσο καλαίσθητο άλλα κάνει αυτό που χρειάζεται.


    ... στα 1200 εως 1400 γρ και  85 dm  
    Υπάρχει 4μετρη έκδοση που πετάει κοντά στα 1000gr.

    Τασο καλησπέρα
    νομιζω ότι αυτά τα ανεμοπλάνα με φορτιση 13 -18γρ /τπ  μονο για 1 με2 bfr παιζουν αντε να τους βαλεις και 300γρ βαρος δεν αλλαζει κατι πρεπει να πας από 22 και πανω για να τρυπησεις εξαρτάται  βεβαια και από τον χρονο τον καιρο αν εχει δυνατα θερμικα η αδυνατα που πρεπει να τρεξεις να ψαξεις στο χωρο να ταξιδεψεις με αυτά  down wind και να γυρισεις πισω για να προσγειωθεις στον στοχο

     Θα είχε ενδιαφέρον να μοιραστείς μαζί και τις πηγές σου, Βαγγέλη. Έχω την εντύπωση πως είναι λίγο αναξιόπιστες.

     Το U2 με φόρτο κοντά στα 13 που αναφέρεις, πετάει (περιλαμβάνοντας τρέξιμο, ψάξιμο, επιστροφή κλπ) άνετα ανερμάτιστο σε άνεμο μέχρι και 4m/sec. Στα 5 περίπου μέτρα έχει ερματιστεί με 300gr  και πάλι δεν τα "καταλάβαινε". Έχω αναφορές όμως και για άλλα νέα μοντέλα, με ακόμα καλύτερες επιδόσεις όσο αναφορά το L/D. Σύντομα πιστεύω, πως θα αναφέρω αναλυτικά αρκετές πληροφορίες για το U2 που θα καλύψουν αρκετά από τα εύλογα ερωτήματα.



     Χαμόγελο

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 00:11:38 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 929


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 07:15:40 »

    kaλημερα
      Γιωργο καλοριζικο το καινουργιο σου ανεμοπλανο όλα αυτά που εγραψα είναι η προσωπικη μου αποψη  που βγαινει από την εμπειρια που εχω αποκομισει τα τελευταια 10 χρονια που ασχολουμε  στο χωρο
        ο χρονος και οι αγωνες θα δειξουν αν το ultima 2   κανει την διαφορα και μπορει να τρυπαει  σε 3 bfr  με φορτιση 13-15 γρ/τπ
         αυτό που ειδαμε στην λαρισα φετος  τα Explorer των 1200 γρ όταν εκοβαν χαμηλα με το αερακι των 2 με 3bfr και χωρις δυνατα θερμικα ηταν κατω σε 3-6 λεπτα
      αντίθετα στις σερρες που τα θερμικα ηταν δυνατα και πολλα ιδιως το μεσημερι πηγαν πολύ καλα περνωντας τις  πρωτες θεσεις
    καλες προσγειώσεις και με  πολλα κυπελλα  για το ULTIMA 2
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 07:28:20 »

    Διαβάζω με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τα αναφερόμενα για το νέο Ultima 2 όπως και γενικές πληροφορίες για όλα τα μοντέλα.

    Δηλωνω ότι αυτά που γράφω στην συνέχεια δεν έχουν καμμία σχέση με το συγκεκριμένο U2, τα γράφω εν τάχει για να διευκρινιστούν οι θεωρίες που αναφέρονται,  άγνωστες σε αρκετούς αναγνώστες.

    Η επιθυμητές επιδόσεις ενός ανεμόπτερου είναι οι εξής:

    Α) ο μικρότερος βαθμός καθόδου, ώστε να καθίσει περισσότερη ώρα στον αέρα έως ότου προσγειωθεί από ένα συγκεκριμένο ύψος (χωρίς άλλη βοήθεια).

    Β) ο μεγάλος λόγος ολίσθησης, δηλαδή να καλύπτει ταξιδεύοντας μία απόσταση χάνοντας το ελάχιστο δυνατό ύψος.

    Γ) η διεισδυτικότητα κόντρα σε άνεμο, δηλαδή να έχει μεγάλη ταχύτητα ώστε να προχωράει κόντρα στον άνεμο και να γυρίζει (μια περίπτωση) πίσω από τα σημεία downwind που έχει οδηγηθεί ακολουθώντας κάποιο θερμικό.

    Δ) θα προσέθετα ότι μία ακόμα επιθυμητή επίδοση είναι και η αντοχή σε κάθε είδους καταπόνηση (πτήση/προσγείωση)

    Δεν υπάρχει ανεμόπτερο που χωρίς επέμβαση είτε στις γωνίες, είτε στο κέντρο της μάζας, είτε στη συνολική μάζα (είτε με ουσιαστικότερη επέμβαση στην αεροτομή), μπορεί να κάνει και τα τρία πρώτα στον καλύτερο βαθμό.

    Για να επιτευχθεί η επίδοση Α θα υστερήσει στην επίδοση Δ. Πιο ελαφρύ, λιγότερα υλικά, λιγότερο ανθεκτικό. Εχουμε διαπιστώσει ότι πιάνουμε ένα φτερό και χωρίς να το θέλουμε του κάνουμε μία ρωγμή- μόνο με τα δάκτυλα.

    Γνωρίζοντας ότι η άντωση είναι εξαρτημένη από το τετράγωνο της ταχύτητας, και ότι η ροή σε μικρές ταχύτητες αποκολλάται από την επιφάνεια του φτερού, δεν είναι μυστικό να αναφέρουμε ότι ΝΑΙ μεν μας δίνουν πολύ ελαφρά ανεμόπτερα (κατάλληλα για αργή πτήση σε ελαφριές εντάσεις ανέμου και θερμικής δραστηριότητας), αλλά αυτά αφήνουν πολλά ανεκπλήρωτα αν δεν τα φορτίσουμε σε ένα μικρό ποσοστό.

    Προπόνηση σημαίνει να μάθεις πώς να τριμάρεις το ανεμόπτερο εντός του φακέλου ταχυτήτων του, γωνία, κέντρο μάζας, καμπυλότητα, και έρμα. Αν όλα οδηγούν έξω από τον φάκελο, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι άλλο ανεμόπτερο με άλλα χαρακτηριστικά, μάζα και επιδόσεις.

    Μου είπε χαρακτηριστικά ένας φίλος από άλλη χώρα. Θέλεις να πετάει το (ένα συγκεκριμένο) ανεμόπτερο καλά; Ζήτα το να είναι 1400 γραμμάρια. Δεν πετάει καλά πιό ελαφρύ. Δεν υπάρχει λόγος να το αγοράσεις ελαφρύ και μετά να του προσθέτεις έρμα.  Ο αγώνας δεν γίνεται βραβεύοντας απλά το ελαφρύτερο αεροπλάνο.

     Όλα λοιπόν τα ανεμόπτερα, χρειάζονται να έχουν μία ελάχιστη αναγκαία μάζα (διαφορετική το καθένα) για να πετάνε «αξιοπρεπώς» στα χέρια του καθημερινού αθλητή.

    Και φυσικά συμφέρει να έρθουν στην επιθυμητή μάζα με την προσθήκη ενισχυτικών υλικών, παρά να μείνουν ασθενικά και να τα φορτίσουμε εμείς μετά.

    Προσωπικά περιμένω να διαβάσω ποια θα είναι τα ανεμόπτερα που θα συμμετέχουν στους Πανευρωπαϊκους αγώνες τον Αύγουστο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 728



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 11:48:53 »

     

              H διεισδυτικότητα κόντρα σε άνεμο, όπως ξέρουμε καλυτερεύει με μικρό πάχος και μικρή καμπυλότητα της αεροτομής. Είναι η σωστή κατά τη γνώμη μου λύση που ακολουθούν καιρό τώρα στη πρωτοπόρο κατηγορία των DLG, μακριά από τις επιταγες των τμημάτων marketing των πιο μεγάλων εταιριών.
              Μπορεί δλδ. να έχει  διεισδυτικότητα και στα 12γρ/τπ αν έχει πάχος 6-5% και καμπυλότητα κάτω απο 2%.
                    
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 17:29:40 »

      Ανδρέα, εδώ σε αυτά που σοφά εξιστορείς θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι, νομίζω εξίσου σημαντικό. Αυτό είναι η χρήση πολύ μεγαλύτερων διαταμάτων (AspectRatio) που υπάρχουν πλέον στα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα της κατηγορίας μας. Φτάνουν ήδη τα 21-21.5 και ο συντελεστής τους είναι πολύ σημαντικός στα παραπάνω που αναφέρεις.

      Σοφές φυσικά και οι παρατηρήσεις του Θείου και θα ήθελα με την ευκαιρία να παραθέσω μερικές ακόμη δικές μου υποσημειώσεις.

     Τα τελευταία χρόνια είδαμε πολλές αλλαγές στα μοντέλα μας και κάποιοι από τους βασικούς παράγοντες για τις αλλαγές αυτές, είναι κατά τη γνώμη μου οι παρακάτω:
     
     Αρχικά έχουμε τα υλικά κατασκευής που χρησιμοποιούνται. Η πείρα που έχει αποκτηθεί και διαδίδεται με φρενήρεις ρυθμούς (μην ξεχνάμε ότι δεν είναι πολλά χρόνια που αποκτήσαμε όλοι ευκολότερη πρόσβαση στα υφάσματα -και ειδικά τα "εξωτικά" - και τις ρητίνες), όπως επίσης και των τεχνικών επεξεργασίας τους, είχε σαν αποτέλεσμα πολλές εξελίξεις. Είχαμε τα τελευταία χρόνια υλικά σαν τα πολύ ψιλά υφάσματα carbon (τύπου Carboline κλπ), αλλά και τεχνικές που προέκυψαν και άλλαξαν το ρου των πραγμάτων όπως η συμπαγείς πυρήνες (εδώ την πρωτοπορία την έχει η VortexTeam, που ήταν οι πρώτοι που τόλμησαν αυτό το σημαντικό κατά τη γνώμη μου βήμα).

     Το δεύτερο σημείο έχει να κάνει με την ευρύτατη χρήση και εξέλιξη των εξειδικευμένων σχεδιαστικών και ελεγκτικών προγραμμάτων (X-foil, XFLR5), που δείχνει ότι η προσπάθεια πολλών ανθρώπων να βρουν εξεζητημένες λύσεις, ξεχωριστά για την κατηγορία που τους αφορά, έχει φέρει και αυτή φανταστικά αποτελέσματα και αλλαγές (πχ στο DS κοντεύουμε να φτάσουμε ταχύτητες MACH1!!!). Νομίζω όλοι έχουμε πλέον αντιληφθεί ότι η αποδέσμευση (που προήλθε και από την εδραίωσή της) της κατηγορίας F5J από την F3J σε κάποιους κατασκευαστές, έφερε και αυτή μια μικρή επανάσταση καρπούς της οποίας γευόμαστε πιστεύω όλοι.

     Μου μένει η αίσθηση πως όλα τα παραπάνω αθροιστικά έχουν σαν αποτέλεσμα η ψαλίδα μεταξύ των χαρακτηριστικών που αναφέρει ο Θείος, να έχει κλείσει αρκετά και δεν είμαστε ακόμα καν κοντά στα όρια.



     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 18:22:08 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 18:11:04 »

    Εν συντομία :

     Το Ultima2 της DSComposites είναι το νέο μοντέλο που ακολουθεί το θρύλο που έχει δημιουργήσει ο προκάτοχός του Ultima1. Εξειδικευμένο μόνο για F5J πτήσεις, περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο φτερό, νέα άτρακτο και ουρά. Αποτελείται από ένα τρίσπαστο φτερό (σε έκδοση 3.65 και 4 μέτρων), διαιρούμενη (κύριο μέρος και μύτη) και φιλική στα 2.4Ghz άτρακτο και φυσικά αποσπώμενα ουραία τμήματα για ευκολότερη μεταφορά.

     Τα δύο μέρη της ατράκτου «κλειδώνουν» μεταξύ τους, τη στιγμή που βιδώνουμε το φτερό. Πράγμα που σημαίνει ότι η αρχική συναρμολόγηση γίνεται πολύ απλά, τοποθετώντας το εμπρός κομμάτι στην κύρια άτρακτο, βυσματώνουμε το καλώδιο του ESC και βιδώνουμε το φτερό στη θέση του με τις δύο βίδες συγκράτησης του. Χωρίς ταινίες ή κάποιο άλλο τρόπο κρατήματος και με τέλεια ευθυγράμμιση. Φυσικά η καλύπτρα έχει αρκετό χώρο να καλύψει τις ανάγκες μας πχ κατά την αλλαγή της μπαταρίας. Με αυτή τη μέθοδο έχουμε το πλεονέκτημα να μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτατα και επιτόπου μόνο το εμπρός τμήμα. Απλά, με ένα ανταλλακτικό που του έχουμε φορτώσει δυνατότερο κινητήρα (ESC και μπαταρία), ζυγισμένο-έτοιμο για τις πιο ανεμοδαρμένες ημέρες.

    ...



     Χαμόγελο


    ένα μικρό βίντεο από τις πρώτες πτήσεις του τελικού Ultima2 με την Vortexteam (3.65version)
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 19:23:58 »

    Εν συντομία :

     Το Ultima2 της DSComposites είναι το νέο μοντέλο που ακολουθεί το θρύλο που έχει δημιουργήσει ο προκάτοχός του Ultima1. Εξειδικευμένο μόνο για F5J πτήσεις, περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο φτερό, νέα άτρακτο και ουρά. Αποτελείται από ένα τρίσπαστο φτερό (σε έκδοση 3.65 και 4 μέτρων), διαιρούμενη (κύριο μέρος και μύτη) και φιλική στα 2.4Ghz άτρακτο και φυσικά αποσπώμενα ουραία τμήματα για ευκολότερη μεταφορά.

    ΘΡΥΛΟΣ ;;;;;;
    Να μου έλεγες Pike Perfect, Orca, Satori, Pulsars & Xplorers να ελεγα ΟΚ

    Τα δύο μέρη της ατράκτου «κλειδώνουν» μεταξύ τους, τη στιγμή που βιδώνουμε το φτερό. Πράγμα που σημαίνει ότι η αρχική συναρμολόγηση γίνεται πολύ απλά, τοποθετώντας το εμπρός κομμάτι στην κύρια άτρακτο, βυσματώνουμε το καλώδιο του ESC και βιδώνουμε το φτερό στη θέση του με τις δύο βίδες συγκράτησης του. Χωρίς ταινίες ή κάποιο άλλο τρόπο κρατήματος και με τέλεια ευθυγράμμιση. Φυσικά η καλύπτρα έχει αρκετό χώρο να καλύψει τις ανάγκες μας πχ κατά την αλλαγή της μπαταρίας. Με αυτή τη μέθοδο έχουμε το πλεονέκτημα να μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτατα και επιτόπου μόνο το εμπρός τμήμα. Απλά, με ένα ανταλλακτικό που του έχουμε φορτώσει δυνατότερο κινητήρα (ESC και μπαταρία), ζυγισμένο-έτοιμο για τις πιο ανεμοδαρμένες ημέρες.

     Χαμόγελο

    Ρε συ Γιώργο,

    Ολα καλά με τα παραπάνω που εξιστορείς αλλά δεν διαβάζω κάτι πρωτοποριακό.

    Αυτά κάνουν όλοι, και εννοώ ΝΑΝ !

    Εγώ προσωπικά για να παω σε αυτούς θα ηθελα ιδια αξία με τα Explorer και ταχύτητα παράδοσης και ανταλακτικών.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 19:34:04 »

    Πτέρυγα.

      Πέρα από τα πολλά φτερά που υπάρχουν στη αγορά και είναι σχεδιασμένα για διπλή χρήση (F3J-F5J), το Ultima2 σχεδιάστηκε αφήνοντας έξω τον παράγοντα αντοχής στην απογείωση που απαιτεί η κατηγορία F3J. Αυτό άμεσα έδωσε το περιθώριο στενέματος της χορδής, αλλά και του πάχους των αεροτομών και τη δυνατότητα σχεδιασμού που ωθεί την απόδοση του φτερού στην κατηγορία F5J. Το φτερό του Ultima2 έχει μέγιστη χορδή 234mm και πάχος που ξεκινάει από 7% στη βάση και καταλήγει σε 5.4% στα ακροπτερύγια. Ενδιάμεσα έχουν κατανεμηθεί οκτώ εξειδικευμένες για το στόχο τους αεροτομές.

     Υπάρχουν δύο διαθέσιμα μήκη φτερού για το Ultima2, στα 4 μέτρα και τα 3.6 μέτρα. Και στα δύο μήκη χρησιμοποιείται το ίδιο κεντρικό στέλεχος και άτρακτο, όπου το μόνο που έχουμε να αλλάξουμε είναι τα εξωτερικά πάνελ που διαφέρουν σε μήκος. Τα ‘’κοντά’’ κάνουν το μοντέλο λίγο πιο ευκίνητο και τα ΄΄μακρυά΄΄ αυξάνουν λίγο τις επιδόσεις, όσο αναφορά το βαθμό καθόδου και το L/D.

     Όλο το ανεμόπτερο λύεται σε μέγιστο μήκος κομματιών κάτι λιγότερο από 150 εκατοστά.

    ...



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 19:37:50 »

    οι τελίτσες σημαίνουν πως το άρθρο συνεχίζεται.

    Τάσο κάνε σε παρακαλώ λίγη υπομονή και αν δεν σε καλύψουν τα γραφόμενά μου, θα είμαι εδώ να συζητήσουμε αναλυτικότερα.

    Δεν έχω το χρόνο να γράφω συνέχεια, προσπαθώ να βγάλω και μεροκάματο συγχρόνως. Ξέρεις πως δουλεύω όλη την ημέρα.



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 19:45:56 »


    ΘΡΥΛΟΣ ;;;;;;
    Να μου έλεγες Pike Perfect, Orca, Satori, Pulsars & Xplorers να ελεγα ΟΚ

    Εγώ θα κράταγα στους θρύλους μόνο το Pike Perfection και το Xplorer. Τα υπόλοιπα είναι απλά ανεμόπτερα.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 21:04:28 »

    Άτρακτος

      Η άτρακτος του Ultima2, σχεδιάστηκε να είναι τόσο λειτουργική όσο και υψηλών επιδόσεων. Στις ατράκτους της κατηγορίας F5J η ροή του αέρα είναι πολύ ταραχώδης, αποτέλεσμα της ελικοροής στο μπροστινό τους μέρος. Οι παραγόμενες αναταραχές αυξάνουν την οπισθέλκουσα αναλογικά με την επιφάνειά της ατράκτου αλλά όχι με την αύξηση της διατομής της. Με την μικρή αύξηση της διατομής στο μπροστινό μέρος του Ultima2, έχουμε μείωση της οπισθέλκουσας σε όλη την άτρακτο, αλλά  συγχρόνως περισσότερο χώρο για μεγαλύτερη άνεση στην τοποθέτηση των ηλεκτρονικών μας και του έρματος. Μεγαλύτερα περιθώρια επιλογής εξοπλισμού, αλλά και πολύ χώρο μετακίνησης της μπαταρίας, για προσαρμογή του κέντρου βάρους.

      Το φτερό συνδέεται με την άτρακτο μέσω ενός πυλώνα, που επίσης μειώνει την οπισθέλκουσα σε εκείνο το κρίσιμο σημείο, αλλά και δίνει μια γερή λαβή να χειριζόμαστε το ανεμόπτερό μας ευκολότερα κατά την απογείωση, ειδικότερα σε δυνατό αέρα. Η μπούμα ισορροπεί μεταξύ της μικρής της επιφάνειας (επίσης για περαιτέρω μείωση οπισθέλκουσας) αλλά και του όγκου της για ακαμψία και δύναμη. Ο σχεδιασμός πέρασε από διάφορα στάδια και η κατάληξη του είχε σαν οδηγό την ελαχιστοποίηση του βάρους που θα χρειάζεται, ώστε να μπορεί να γίνει η αρμολόγηση των δύο κομματιών που αποτελούν την άτρακτο, γρήγορα και με ασφάλεια.
      
      Το μπροστινό κομμάτι της, είναι φιλικό προς τους 2.4Gzh δέκτες, οπότε και οι κεραίες τους μπορούν να στερεωθούν εσωτερικά πλέον στο εμπρός σημείο. Καλύτερο αεροδυναμικά αλλά και προστατεύονται και οι κεραίες μας.

      Η εγκατάσταση των ουραίων servo μας στην άτρακτο γίνεται με τέτοιο τρόπο που επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε τον ίδιο τύπο servo σε όλο το ανεμόπτερο.

    Ουραία
     
      Οι ουραίες επιφάνειες του Ultima2 επανασχεδιάστηκαν με γνώμονα την ευκολία χειρισμού στην πτήση, αλλά και την αύξηση των επιδόσεων τους. Με νέες αεροτομές αλλά και ντίζες -για την μετάδοση της κίνησης- carbon μέσα σε teflon σωλήνες για ευκολία τοποθέτησης και συντήρησης.










    ...



     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 21:27:30 από Stratigio » Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 21:26:29 »

    λίγο ακόμα άτρακτος:





     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 21:30:49 »

    λίγο από φτερά :









     Χαμόγελο

    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 5 Ιούλ 2018, 21:31:23 »

    ...



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 6 Ιούλ 2018, 20:55:22 »

    Παραγωγή

      Το Ultima2 κατασκευάζεται μέσα σε αλουμινένια καλούπια και υπό πίεση. Τα φτερά και τα ουραία του είναι από συμπαγή Rohacell πυρήνα. Η άτρακτος καλουπώνεται υπό πίεση, με την ίδια μέθοδο (bladder) που χρησιμοποιούν και στις ατράκτους των DLG. Η εμπειρία που αποκτήθηκε από το Ultima1, ώθησε την ομάδα να κατασκευάσει ελαφρύτερα καλούπια, με μεγαλύτερη ακρίβεια, όπως επίσης έγιναν πολλές αναλύσεις ώστε να μειωθούν οι παραμορφώσεις κατά τη διάρκεια παραγωγής. Τα καλούπια του κεντρικού φτερού είναι ένα έργο τέχνης, ενιαίο με τη δίεδρο στη μέση. Κατά αυτό τον τρόπο αποφεύγονται οι όποιες στρεβλώσεις και βελτιώνεται η ποιότητα της επιφάνειας από τη δημιουργία του. Όλα τα κομμάτια μετεπεξεργάζονται σε υψηλές θερμοκρασίες και οι βαφές τους είναι από υψηλής ποιότητας χρωστικές δύο συστατικών.




    ένα από τα καλούπια κεντρικού φτερού


    κατά την επεξεργασία







    elevator στην παραγωγή


    κλείνοντας ένα από τα καλούπια της ατράκτου



     Χαμόγελο



    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: DS composites ULTIMA2
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.