Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:21:35

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:21:35

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 33
    Total: 36
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Eλικόπτερο με Τουρμπίνα  (Lu 49848 fois)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 20:05:16 »

    Ένας ιστορικός κατασκευαστής τηλεκατευθυνόμενων ελικοπτέρων, η Miniature Aircraft USA, έβαλε λουκέτο στις 28 Φεβρουαρίου το 2014. Κάποιοι από εσάς ίσως να μην το γνωρίζατε, σίγουρα κάποιοι άλλοι το ξέρετε. Μερικοί ίσως να μη γνωρίζετε καν την συγκεκριμένη εταιρεία!

    Πολλοί κάτοχοι ελικοπτέρων της σειράς xcell σε όλο τον κόσμο άρχισαν να τα βγάζουν προς πώληση με το σκεπτικό του ότι τα ανταλλακτικά για αυτά τα μοντέλα πλέον θα είναι σπάνια έως και ανύπαρκτα και έτσι σε ενδεχόμενη πτώση δεν θα μπορούν να επισκευασθούν ώστε να βρεθούν ξανά στον αέρα. Αν προσθέσουμε και την εξέλιξη του flybarless πολύ πιθανό και να μην πωληθούν και ποτέ..

    Κάποιοι άλλοι τώρα σκεφτόμενοι ότι τα μοντέλα αυτά θα αποκτήσουν συλλεκτική αξία στο μέλλον λόγο της εξαιρετικής ποιότητας και σπανιότητάς τους και αποφάσισαν να τα παροπλίσουν και να τα βάλλουν μέσα στο μπαούλο..

    Προσωπικά, και έχοντας περάσει από τα χέρια μου σχεδόν όλα τα μοντέλα της σειράς XCELL (Fury Expert 60 - Fury Extreme 90 - Fury Tempest 90 - Stratus 90 - Spectra Gasser), μετά από πολύ σκέψη και αρκετή μελέτη αποφάσισα να μην ακολουθήσω καμιά από τις δύο παραπάνω οδούς καθώς καμία από τις δύο δεν με εκφράζει ως μοντελιστή και ως κάτοχο μοντέλων XCELL.

    Στην πρώτη περίπτωση γιατί θεωρώ ότι τα ελικόπτερα XCELL είναι πολύ ποιοτικά σε κατασκευαστικό επίπεδο, ειδικά για την εποχή όπου σχεδιάστηκαν και κυκλοφόρησαν αφού ο σχεδιασμός των μηχανικών μερών θυμίζει την Αμερικανική νοοτροπία όσον αφορά τα μηχανολογικά.
     
    Εξαρτήματα όπου ακολουθούν modular λογική και αν χρειαστεί είναι εύκολο να κατασκευαστούν με μια φρέζα και ένα τόρνο με εξαίρεση τα γρανάζια και τα frames του σασί όπου απαιτείται παραπάνω εξοπλισμός  και γνώσεις. Εξοπλισμός ο οποίος υπάρχει και γνώσεις τις οποίες δεν είναι και τόσο δύσκολο να αποκτήσει κανείς αν είναι μοντελιστής που δεν μένει στο δέσιμο ενός kit από το κουτί και την αγορά των ανταλλακτικών με το κιλό από τα περίπτερα.

    Στην δεύτερη περίπτωση πιστεύω ότι το να αποκτήσει συλλεκτική αξία ένα μοντέλο εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες και όχι μόνο απ’ το ότι έκλεισε το εργοστάσιο παραγωγής του.. Και σαφώς τα μοντέλα είτε αεροπλάνα είτε ελικόπτερα, πρέπει να ΠΕΤΟΥΝ και όχι να είναι σε βιτρίνες ή αποθήκες..

    Αυτή τη στιγμή η μοντελιστική μου προίκα, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και 3 Miniature Aircraft USA - XCELL FURY. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να κρατήσω και τα τρία σε άριστη κατάσταση κάνοντάς τους μερικές αλλαγές για τη χρήση τους σε βάθος  χρόνου όσο αφορά τα αναλώσιμα.. (θα αναφερθώ σε αυτές τις λεπτομέριες στη συνέχεια..)

    Και τελικά είπα το ένα να το κρατήσω 90άρι Nitro, το δεύτερο να το μετατρέψω σε βενζινοκίνητο τοποθετώντας του έναν Zenoah g231PUH και το τρίτο να το μετατρέψω και αυτό σε ένα ακόμη overpowered Project με την χρήση ενός κινητήρα JET τύπου Turbo Shaft της WREN Turbines.

    Λαχταρώντας λοιπόν ένα ελικόπτερο με τουρμπίνα, όμως κάτι διαφορετικό όχι ένα ακόμη TREX700 Turbine..  και μετά από το προηγούμενο Project με το TREX 600 με YS120SR όπου είχε απόλυτη επιτυχία και παρουσιάστηκε αναλυτικά εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=39764.0 σειρά τώρα έχει το XCELL FURY TEMPEST FAI - TURBINE.

    Ένα υπέροχο ελικόπτερο με τουρμπίνα που αποδίδει ~6,5 ίππους στον άξονα!



    Stay tuned.. τα καλύτερα έρχονται!  Thumbs up
    « Dernière édition: Samedi, 4 Avril 2015, 17:34:01 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 293



    WWW
    « Répondre #1 le: Lundi, 26 Janv. 2015, 11:51:54 »

    πολλυ ενδιαφερον το θεμα θελω και εγω κατι αναλογο εχουμε συναντηθει στο
    κατάστημα του πετρου αν σε ενδειαφερει η συνεργασια είμαι παρων
    Journalisée

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #2 le: Lundi, 26 Janv. 2015, 15:18:51 »

    πολλυ ενδιαφερον το θεμα θελω και εγω κατι αναλογο εχουμε συναντηθει στο
    κατάστημα του πετρου αν σε ενδειαφερει η συνεργασια είμαι παρων

    Γεια σου Γιάννη.

    Ναι όντως θα είναι πολύ ενδιαφέρον το θέμα και το τελικό αποτέλεσμα πραγματικά ξεχωριστό..
    Θα ανεβάσω αρκετό υλικό με τη διαδικασία της μετατροπής (κατασκευές και εργασίες ) με αναλυτικές αναφορές, ενδεικτικές φωτογραφίες και βίντεο.

    Όσο αφορά τη συνεργασία, είμαι ανοιχτός σε γνώμες και απόψεις  για το project καθώς η μάνα μου δε με γέννησε ούτε μηχανικό ούτε jet expert.. οπότε και εγώ, καθ΄ όλη  τη διάρκεια του project θα μαθαίνω έχοντας την πολύτιμη βοήθεια φίλων μοντελιστών - μηχανικών εδώ στη Ζάκυνθο, αλλά και απ όλη την Ελλάδα μέσω τηλεφώνου, emails και του forum.

    Μέχρι στιγμής πάντως έχει προχωρήσει αρκετά και γενικά το project πάει άψογα χωρίς να έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα πέρα των «μοντελιστικών – μηχανολογικών» μου γνώσεων.

    Εσύ θέλεις κάτι παρόμοιο σε ελικόπτερο με τουρμπίνα ή συγκεκριμένα σε XCELL?
    Journalisée

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 293



    WWW
    « Répondre #3 le: Lundi, 26 Janv. 2015, 18:21:56 »

    Εσύ θέλεις κάτι παρόμοιο σε ελικόπτερο με τουρμπίνα ή συγκεκριμένα σε XCELL?
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    και κατι παρομοιο δεν θα με πειραζε
    Journalisée

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #4 le: Lundi, 26 Janv. 2015, 18:26:00 »

    Εσύ θέλεις κάτι παρόμοιο σε ελικόπτερο με τουρμπίνα ή συγκεκριμένα σε XCELL?
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    και κατι παρομοιο δεν θα με πειραζε

    Τότε Γιάννη μπορείς να στραφείς σε έτοιμα kit μετατροπών TREX 700 για τη τουρμπίνα της WREN..
    Υπάρχουν 2~3 διαφορετικά κιτάκια στο εμπόριο..  Thumbs up
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #5 le: Mardi, 27 Janv. 2015, 11:15:14 »

    Το πρώτο βήμα είναι σαφές. Πρέπει η τουρμπίνα να μπει στο σασί του Xcell

    Το Xcell Fury έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το μοτέρ (νίτρο) να τοποθετείται επάνω στο ελικόπτερο με την κεφαλή προς τα πίσω.
    Καλύτερα θα ήταν πάνω στο Xcell Stratus που μπορείς να αλλάξεις τη φορά του μοτέρ..αλλά δεν υπάρχει πιά...

    Αυτό σημαίνει ότι και η τουρμπίνα πρέπει να μπει ανάποδα, σε σχέση με την λογική της ώσης που θέλει η εισαγωγή της τουρμπίνας να είναι εμπρός ώστε να τραβάει αέρα και να τον πετάει προς τα πίσω παράγοντας δύναμη προς τα εμπρός..  Άρα η εισαγωγή του αέρα θα είναι πίσω και η τουρμπίνα θα εξέχει από το σασί του ελικοπτέρου..

    Στα ελικόπτερα με τουρμπίνα (όπως και στα αεροπλάνα με turbo-Prop ) η κίνησή τους δεν είναι αποτέλεσμα άμεσης ώσης. Δηλαδή δεν εκμεταλλεύονται την δύναμη της ώσης της τουρμπίνας ως αεριωθούμενα μοντέλα αλλά την ενέργεια που παράγεται στο gearbox του δευτέρου σταδίου από την ώση της τουρμπίνας στο πρώτο στάδιο..

    Οι κινητήρες αυτού του τύπου είναι Jet δύο σταδίων που σημαίνει ότι υπάρχει και μια δεύτερη φτερωτή η οποία δέχεται την πίεση της ώσης από τα καυσαέρια της τουρμπίνας στην εξάτμιση και περιστρέφεται και αυτή με τη σειρά της αλλά με λιγότερες στροφές (περίπου τις μισές)..

    Η κίνηση αυτή μεταφέρεται στα γρανάζια του gearbox του δευτέρου σταδίου όπου γίνεται ακόμη μια μείωση των στροφών με μια σχέση μετάδοσης (Gear Ratio)  4.28:1.

    Έτσι σε πλήρη ισχύ, από τις 195.000 στροφές στο πρώτο στάδιο πάμε κάπου στις 85.000 στροφές στη φτερωτή του δευτέρου σταδίου χωρίς γρανάζια (από τα αέρια της εξαγωγής ) και από εκεί με τη χρήση γραναζιών σε 90 μοίρες πάμε στις 18.000 στροφές περίπου ώστε να είμαστε μέσα στο εύρος των στροφών που λειτουργούν και οι συμπλέκτες στα ελικόπτερα αλλά το πιο σημαντικό να μη χρειάζονται δραματικές αλλαγές στη σχέση μετάδοσης της ενέργειας του κινητήρα στο στροφείο του ελικοπτέρου.


    Έτσι λοιπόν η φορά τοποθέτησης μιας τουρμπίνας δύο σταδίων σε ένα αερομοντέλο δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο οπότε ή πάμε με τον πιο εύκολο τρόπο τοποθέτησης κάθε φορά..  ή σύμφωνα με το κέντρο βάρους του συνόλου αν μας δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης.

    Στην περίπτωσή μας είμαστε τυχεροί γιατί ενώ δεν υπάρχει επιλογή στην τοποθέτηση ( η τουρμπίνα πρέπει να μπει ανάποδα..) το κέντρο βάρους του ελικοπτέρου δεν αλλάζει δραματικά.. Θα ζυγίσει τέλεια μαζί με όλα τα άλλα εξαρτήματα που πρέπει να μπουν επάνω του συν τη μπούμα και το ουριαίο στροφείο..

    Οπότε.. Με τα μοντελιστικά εργαλεία σε παράταξη ξεκινάμε να κάνουμε τις πρώτες μετρήσεις και στη συνέχεια τις πρώτες τομές στο πίσω μέρος του σασί.

    Αποστάτες θα χρειαστούν στο κάτω μέρος του σασί (bottom plate) για να δώσουμε λίγο ακόμη περιθώριο στις εξαγωγές της τουρμπίνας καθώς οι θερμοκρασίες σε αυτό το σημείο είναι περίπου 600 βαθμοί κελσίου..

    Με παχύμετρο και dremel λοιπόν μετράμε και κόβουμε το σασί στο ύψος που χρειάζεται για να περάσει η τουρμπίνα με άνεση και σε αυτό το στάδιο δείχνει κάπως έτσι..

    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #6 le: Mercredi, 28 Janv. 2015, 20:57:00 »

    Μετά το κόψιμο του σασί θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ενωθεί ξανά με το κάτω μέρος..

    Εδώ μετά από αρκετές σκέψεις κατέληξα ξανά στο παχύμετρο και το dremel μου..  και στο κουτί από Pringles όπου είναι πολύ κοντά σε διάμετρο με την τουρμπίνα..

    Θα πρέπει να κοπούν τέσσερα κομματάκια από carbon 3 χιλιοστών σε σχήμα μισοφέγγαρου για να περνά από μέσα η τουρμπίνα, και να μπουν δύο από την κάθε πλευρά.
    Κάθετα (σε 90 μοίρες) ως προς το σασί. Έτσι θα ενισχυθεί η ακαμψία του συνόλου μετά από την τομή και ταυτόχρονα θα στηρίζεται και η τουρμπίνα περιμετρικά..

    Τα κομμάτια carbon θα τα ενώνουν κομμάτια αλουμινίου με τις κατάλληλες τρύπες και έτσι θα δημιουργηθούν δύο κολώνες από δύο ζεύγη carbon που θα ενώνουν το σασί με το κάτω μέρος, θα δίνουν τον χώρο που χρειάζεται ο κινητήρας και θα τον στηρίζουν με ασφάλεια..



    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #7 le: Jeudi, 29 Janv. 2015, 16:10:09 »

    Μετά έχει σειρά το μοντάρισμα των.. κατασκευασμάτων..

    Σίγουρα θα χρειαστούν μερικές διορθώσεις μόλις καταλήξουμε στο ύψος που θα βιδωθεί τελικά η τουρμπίνα. Ύψος που θα το καθορίσει το hub με τη φάνα του συμπλέκτη..

    Ισως και να επιστρέψουμε ξανά σε αυτό το σημείο στο μέλλον.. θα δείξει..







    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #8 le: Vendredi, 30 Janv. 2015, 15:02:45 »

    Απ τη μια πλευρά της τουρμπίνας υπάρχει πρόβλημα..

    Περνάει το σωληνάκι που δίνει λίγο καύσιμο στο gearbox για λίπανση ( το καύσιμο περιέχει λάδι..) οπότε θα πρέπει να τριμάρουμε λίγο το αριστερό κολωνάκι για να μπορέσει να περάσει το σωληνάκι χωρίς να τσακίσει.

    Εδώ θέλει προσοχή γιατί αν τριφτεί το κολονάκι παραπάνω από το κανονικό θα αδυνατίσει πολύ και αυτό δεν θα είναι καλό για την στιβαρότητα της σύνδεσης του σασί με το κάτω μέρος.. Αν και δεν θα υπάρχουν κραδασμοί στο ελικόπτερο παρ όλα αυτά όσο πιο στιβαρό είναι το σασί τόσο το καλύτερο.



    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #9 le: Vendredi, 30 Janv. 2015, 23:01:38 »

    Μετά απο πολύ δουλίτσα η κατασκευή δείχνει κάπως έτσι.. φαίνονται όλα πολύ καλά δεμένα και στιβαρά..

    Για αρχή θα μείνουμε στα carbon.. ύστερα μπορεί να το ξαναδώ το συγκεκριμένο σημείο, για αλλαγή σε αλουμίνιο. Θα δείξει..





    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #10 le: Samedi, 31 Janv. 2015, 19:04:19 »

    Επόμενο στάδιο η ενσωμάτωση της φάνας στον άξονα του gearbox..  

    Η συνδεσμολογία των παρελκόμενων και των ηλεκτρονικών της τουρμπίνας, η συνδεσμολογία των ντεπόζιτων (κύριου και βοηθητικού – hopper tank ) και γενικά ένα πρόχειρο στήσιμο των ηλεκτρονικών (μπαταρίες – δέκτης) για την εκμάθηση του εγκεφάλου της τουρμπίνας με την τηλεκατεύθυνση για να είμαστε ready για το πρώτο test run επάνω στο σασί!







    Σημείωση.

    Αν υπάρχει κάποιος από τους φίλους μοντελιστές που να διαθέτει CNC Router ή μηχανική φρέζα και μπορεί να διαθέσει και λίγο απ τον χρόνο του, παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου με π.μ..

    Μάλλον θα χρειαστώ να κάνω κάποιες τομές με ακρίβεια και πριν απευθυνθώ σε επαγγελματία θα ήθελα αν γίνεται να συνεργαστώ με κάποιο μοντελιστή (με το αζημίωτο φυσικά).
    Journalisée

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 293



    WWW
    « Répondre #11 le: Samedi, 31 Janv. 2015, 20:01:19 »

    τι ακριβως χρειαζεσαι ? εχω τορνο φρεζα κτλ και καποια χυτα κοματια
    τα βγαζω δεν θελω χρηματα η ότι άλλο  Thumbs up
    Journalisée

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #12 le: Samedi, 31 Janv. 2015, 20:36:08 »

    τι ακριβως χρειαζεσαι ? εχω τορνο φρεζα κτλ και καποια χυτα κοματια
    τα βγαζω δεν θελω χρηματα η ότι άλλο  Thumbs up

    Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου.
    Όμως ας μην επεκταθούμε εδώ ακόμη.. θα σου στείλω μήνυμα και τα λέμε από εκεί ή και απ΄το τηλέφωνο..

    Στη συνέχεια δημοσιοποιούμε το αποτέλεσμα εδώ..  Thumbs up
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #13 le: Dimanche, 1 Fιvr. 2015, 14:36:06 »

    Για την πρώτη εκκίνηση της τουρμπίνας καλό είναι να έχεις κάποιον κοντά σου που το έχει ξανακάνει.. δεν είναι μαγκιά να το παίζεις παντογνώστης.. πρέπει να ζητάς βοήθεια όταν κάτι δεν το γνωρίζεις.. Εγώ δεν είχα ποτέ, οπότε είμαι αρχάριος..

    Έτσι λοιπόν με ένα τηλέφωνο στον φίλο Γιάννη Μαμφρέδα το ραντεβού έκλεισε για το εργαστήριό του όπου θα εκκινήσουμε  την τουρμπίνα για πρώτη φορά αφού ο ίδιος έχει μοντέλα Jet , τα απαραίτητα αξεσουάρ, καύσιμο, την απαιτούμενη εμπειρία και ζεί στο νησί..
    Είναι αεροπλανάς βέβαια.. αλλά αυτό το προσπερνάμε…   Tongue

    Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να ελέγξουμε  γενικά αν είναι όλα σωστά.. να κάνουμε εκμάθηση του εγκεφάλου και να ξεκινήσουμε την τουρμπίνα χωρίς να ανεβάσουμε πολύ τις στροφές της διότι δεν υπάρχει αρκετό φορτίο στον άξονα και ο κατασκευαστής της είναι κάθετος σε αυτό!
    Θα καταστραφεί το gearbox στο δεύτερο στάδιο από υπερστροφία!  

    Οπότε.. Read the fucking Manual First και προχωράμε..  Undecided
    « Dernière édition: Dimanche, 1 Fιvr. 2015, 19:50:49 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Kostas Laliotis


    « Répondre #14 le: Dimanche, 1 Fιvr. 2015, 22:13:08 »

    Μπραβο για τη δημιουργιτικοτητα σου,  παρακολουθω το ποστ με ενδιαφερον καλη συνεχεια
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4 ... 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Eλικόπτερο με Τουρμπίνα
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 26 requêtes.