Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.732 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.947 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 470lp
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 19:57:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 19:57:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:30]

από 470lp
[Σήμερα στις 18:39]

[Σήμερα στις 16:00]

από joker
[Σήμερα στις 14:57]

[Σήμερα στις 10:53]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5947
Τελευταίο: 470lp
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285732
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: TREX 600N με YS120SR! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: TREX 600N με YS120SR!  (Αναγνώστηκε 4158 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:01:10 »

Align TREX 600N με YS 120SR!
project completed..



Μετά την εκτενή αναφορά με την προσπάθεια και τις φάσεις κατασκευής αυτού του φιλόδοξου project που είχαμε ξεκινήσει εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=38925.0 και μετά από 3 γαλόνια καύσιμο, δοκιμές, ρυθμίσεις και τα λοιπά,

Έχουμε πλέον ολοκληρωμένη εικόνα για το project, συμπεράσματα, φωτογραφίες και βίντεο εν πτήση!

Οπότε το UFO μας μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί και επίσημα ως τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο..  Cheesy


Μετά από αρκετή έρευνα λοιπόν, με με υπερηφάνεια μπορούμε να πούμε ότι το πρώτο TREX600N με κινητήρα YS120 στον κόσμο είναι γεγονός, απολύτως λειτουργικό, Ελληνικό και Ζακυνθινό!
(τουλάχιστον του κόσμου όπου η google μας δίνει πληροφορίες..)


- Βάρος ελικοπτέρου : 4120 gr (χωρίς καύσιμο)
- Καύσιμο : Cool Power 20%
- Μπουζί : Enya No3
- 1 επιπλέων φλάντζα στην κεφαλή για ελάττωση της συμπίεσης του μοτέρ
- Ελαφρώς πλούσια λειτουργία κινητήρα
- Βήμα +- 12 μοίρες
- Στροφές Κεντρικού στροφείου : Normal -1900 RPM & Idle Up - 2150 RPM
- Θερμοκρασίες πολύ χαμηλές ( το δάχτυλο στο back plate το αφήνεις όση ώρα θέλεις...)
- Ο χρόνος πτήσης με Idle UP αγγίζει τα 7 λεπτά!

Θετικά :

- Πολύ δύναμη με ξεκούραστο κινητήρα.. bog δεν ξέρει τι θα πει..
- Πολύ καλός χρόνος πτήσης για το μέγεθος του κινητήρα! Παράλογο με πρώτη σκέψη αλλά πολύ λογικό με μια δεύτερη αφού ο κινητήρας πραγματικά είναι σαν να πετάει ρελαντί από άποψη φορτίου ακόμη και σε full γκάζια...
- Απόλυτο στις κινήσεις του στον αέρα και ακαριαία απόκριση αλλά λίγο πιο αργό στις μανούβρες από το τυπικό 600άρι λόγο του χαμηλότερου κέντρου βάρους, των μεγαλύτερων blades και της μεγαλύτερης αδράνειάς του (θυμίζει 700άρι).
 
Ο συνδυασμός τόσο μεγάλου μοτέρ με Main Blades 625ΜΜ τελικά απέδωσε!

Βασικά έχω την εντύπωση ότι με αυτό το gear ratio, αυτό το βάρος και αυτό το μέγεθος του ελικοπτέρου, θα μπορεί να πετάξει με Main Blades από 600ΜΜ μέχρι 720ΜΜ με μόνη αλλαγή του συμπλέκτη και της καμπάνας...
Αλλά το project αφορά 600άρι Over Powered και όχι 600άρι stretched..

Μοναδικό αρνητικό :

Η εκκίνηση του κινητήρα χωρίς μια πολύ δυνατή μίζα είναι πραγματικά πονοκέφαλος...  tickedoff


Συμπέρασμα : Απόλυτη επιτυχία.  beer

- Πετάει σαν 700άρι με δύναμη ηλεκτρικού και κατανάλωση 600αριού!
- Με κανονική συμπίεση, καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %, κανονική λειτουργία και όχι πλούσια, 2250 στροφές και +- 14 μοίρες
εγώ δεν θα μπορούσα να το ελέγξω αυτό το πράμα και θα ήταν επικίνδυνο για μένα αλλά και για τους γύρω μου.. Δεν χρειάζεται να είμαστε άπληστοι.. Ακόμα και με αυτό το συντηρητικό θα έλεγε κανείς setup, είναι too much για τις δικές μου πτητικές ικανότητες & δυνατότητες.

- Μετά από αρκετές πτήσεις, τα μηχανικά μέρη είναι άθικτα, όλες οι βίδες στις θέσεις τους, με μηδενικούς τζόγους σε όλο το σασί και με ουδεμία φθορά σε κινητά μέρη (γρανάζια - καμπάνα - συμπλέκτη ) πράγμα που σημαίνει ότι θα αποδίδει σε βάθος χρόνου αλλά και οι εργασίες συντήρησης παραμένουν σε φυσιολογικά επίπεδα! Πράγμα εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς τα μεγέθη...
- Τελικά η ποιότητα κατασκευής της align είναι απίστευτη, από τα LE μοντέλα της και μετά έχει κάνει πραγματικά τρομερή δουλειά αφού αντέχει το 600άρι της Over Power σε τέτοιο επίπεδο.


Τελικά το ελικόπτερο αποτελείται από :



Mechanics - KIT

TREX 600N Limited Edition (Fly-bar head).

Radix Main Blades V2 625MM
Radix Stubz 393 Paddles
Align Tail Blades 95MM
Lynx Carbon Fiber Landing Skids
Lynx Canopy Rod Set
Infinity Hobby TREX 600 to 90 Carbon Fiber Main Frames
Align Carbon Fiber Main Frames (ως ενισχυτικά - stiffeners)
Align Carbon Fiber Tail Boom
KDE Metal Electronics Carrier
KDE Metal Main Rotor Bearing Blocks with Trust Bearings
Quick UK Fuel Header Tank
Fusuno Assassin Canopy

Engine and Transmission :

YS 120SR engine
Hatori muffler 120FS - 3C
Enya #3 Glow Plug

Lynx Heavy Duty Clutch
Align Metal Engine Bearing Block
Hirobo Cluch Liner
Infinity Hobby Engine Pinion Gear 24T
Infinity Hobby Fan Hub Carrier Trex 600 - 90
Align New Main Gear carrier ( Black )
Align New Main Gear 170T ( Black )
Align New Tail Autorotation Gear 180T ( Black )
Align New Torque Tube Front Drive Gear Set ( Black )

Electronics :

3 X Align DS620 Cyclic Servos
1 X Align GP780 Gyro
1 X Align DS 650 Tail Servo
1 X Blue Bird Throttle Servo

Fomerco Arizona Voltage Regulator at 6V
7.4V 3000 MAH Lipo Batt
Aerospire Multigov Governor Unit
Remote Glow Plug Ignition System



Ένα σύντομο βίντεο με τις ελάχιστες πτητικές δυνατότητές μου
( στα χέρια κάποιου έμπειρου πιλότου σε δυνατό 3D πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανε..),
μπορεί στο βίντεο να μην είναι ξεκάθαρο αλλά από κοντά η ταχύτητά του είναι πραγματικά εντυπωσιακή ακόμη και υπο αυτό το συντηρητικό setup!




και μερικές φωτογραφίες για το ψώνιο της υπόθεσης..











ΠΡΟΣΟΧΗ

Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
 
Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=38925.0 πριν την δημιουργία αυτού του θέματος.

Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες".  

Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
 
Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

Στηρίξτε τους κατά-τόπους συλλόγους αερομοντελιστών.. τα οφέλη είναι πολλά και για τον καθένα ξεχωριστά και για το σύνολο..


Με φιλικούς χαιρετισμούς από την όμορφη Ζάκυνθο,

Γκούσκος Διονύσιος
Συνιδιοκτήτης & Τεχνικός Υπεύθυνος Aeroworks Gr
www.aeroworks.gr

Καλόφωνος Πέτρος
Ιδιοκτήτης Καταστήματος Scale Models - Zante Club
www.zantemodelism.com

Αθλητικός Σύλλογος Αερομοντελιστών Ζακύνθου.
Follow Us: https://www.facebook.com/syllogos.aeromontelistwn.zakynthou
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 00:46:55 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

ΝΙΚΟΣ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 528



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:42:10 »

Μπραβο Διονυση πολυ ωραιο.Αυτο που μου αρεσει πανω απ ολα ειναι οτι δινεις εμφαση στην ασφαλεια τονιζωντας το καθε φορα.
Ασχετο.....σε hover mode 1900?Τι χοβερ κανεις με τοσες?
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:49:59 »

Μπραβο Διονυση πολυ ωραιο.Αυτο που μου αρεσει πανω απ ολα ειναι οτι δινεις εμφαση στην ασφαλεια τονιζωντας το καθε φορα.
Ασχετο.....σε hover mode 1900?Τι χοβερ κανεις με τοσες?

Thanks.

Η ασφάλεια πρέπει να είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να προσέχουμε..
 
Είναι 1900 για γρήγορη normal πτήση.. σε hover δεν μένει και καθόλου.. οπότε.. 
Καταγράφηκε

dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 08:08:03 »

Συγχαρητήρια όχι μόνο για την πρωτοποριακή ιδέα αλλά και κατασκευή.
Επίσης για την αναλυτικότατη παρουσίαση σε όλα τα στάδια κατασκευής
και με φωτογραφίες ακόμα και στις λεπτομέρειες.

Επιτέλους ανέβηκε και το βίντεο.....
ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?  !!!!  
Οι πύραυλοι προώθησης κατά την διάρκεια της απογείωσης, που ακριβώς βρίσκονται ? 


Μπράβο σε όλη την Ζακυνθινή ομάδα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up


*μια λεπτομέρεια. Σε κάποιο σημείο λές οτι πετάει με   - Καύσιμο : Cool Power 20%, και σε κάποιο άλλο οτι καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:05:04 »

μπραβο, μια κατασκευη που διακρινεται απο πολυ σοβαροτητα και μοντελιστικη διαθεση.
μπραβο και για την παρουσιαση παντα τετοια
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:07:53 »

Απλα τελιο...........δεν χορανε λογια.   Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:59:28 »

Συγχαρητήρια όχι μόνο για την πρωτοποριακή ιδέα αλλά και κατασκευή.
Επίσης για την αναλυτικότατη παρουσίαση σε όλα τα στάδια κατασκευής
και με φωτογραφίες ακόμα και στις λεπτομέρειες.

Επιτέλους ανέβηκε και το βίντεο.....
ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?  !!!!  
Οι πύραυλοι προώθησης κατά την διάρκεια της απογείωσης, που ακριβώς βρίσκονται ?  


Μπράβο σε όλη την Ζακυνθινή ομάδα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up


*μια λεπτομέρεια. Σε κάποιο σημείο λές οτι πετάει με   - Καύσιμο : Cool Power 20%, και σε κάποιο άλλο οτι καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %

Thanks Πραγματικά είναι Τέρας!

Αν δεν γινόταν αναφορά στις λεπτομέρειες, δεν θα είχε νόημα..

Οι πτήσεις που κάναμε εμείς έγιναν με 20%, μειωμένη συμπίεση,πλούσια ρύθμιση κινητήρα, 2150 και +-12 μοίρες

εσύ προφανώς μπερδεύτηκες με την συγκεκριμένη παράγραφο που αποτελεί υπόθεση,

- Με κανονική συμπίεση, καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %, κανονική λειτουργία και όχι πλούσια, 2250 στροφές και +- 14 μοίρες
εγώ δεν θα μπορούσα να το ελέγξω αυτό το πράμα και θα ήταν επικίνδυνο για μένα αλλά και για τους γύρω μου.. Δεν χρειάζεται να είμαστε άπληστοι.. Ακόμα και με αυτό το συντηρητικό θα έλεγε κανείς setup, είναι too much για τις δικές μου πτητικές ικανότητες & δυνατότητες.


μπραβο, μια κατασκευη που διακρινεται απο πολυ σοβαροτητα και μοντελιστικη διαθεση.
μπραβο και για την παρουσιαση παντα τετοια

Ευχαριστούμε.
Στον αερομοντελισμό αν δεν επικρατεί η δέουσα σοβαρότητα μπορεί να έχουμε πολύ άσχημα αποτελέσματα.

Απλα τελιο...........δεν χορανε λογια.   Thumbs up

Να σαι καλά!
Καταγράφηκε

RC HOVER
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 12:48:14 »

Oπλοπολυβολο.....!!!!!Μπραβο πολυ καλο.. Thumbs up
Καταγράφηκε

X-CELL SPECTRA-G          
RAPTOR 90se 
T-REX 700 NITRO PRO
T-REX 600 NITRO PRO
RAPTOR 50 SE
MINI TITAN SE
EASY GLITER
JR DSX9 DSM2 2.4 GHz
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 15:48:38 »

Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..

Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 17:09:39 »

Oπλοπολυβολο.....!!!!!Μπραβο πολυ καλο.. Thumbs up

 Thumbs up

Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..


Thanks Παύλο.

Μέχρι τώρα έχει κάνει περίπου 20 πτήσεις (5, 6 & 7 λεπτών) μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 15 ημερών, οπότε αν ήταν να βγάλει πρόβλημα πιθανολογώ ότι θα το βλέπαμε..
(~ 3 γαλόνια CP20%) και ένα μπουζί, ( από κομμένο σωληνάκι έπαιξε λίγο φτωχό..)

Στόχος είναι οι ~50 πτήσεις.. Αν περάσουμε και αυτό το όριο χωρίς φθορές πέραν του φυσιολογικού, θα είναι και από ψυχολογικής πλευράς όλα τέλεια..

Καταγράφηκε

gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 19:58:01 »

μπραβο για το τερας! Thumbs up
θα ηθελα να το δω να πεταει εξτρεεμ 3ντι!  Wink
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 22:14:19 »

μπραβο για το τερας! Thumbs up
θα ηθελα να το δω να πεταει εξτρεεμ 3ντι!  Wink

αυτό θα ήθελα να το δω και εγώ..

Αν έρθει κανείς από τους ΠΙΛΟΤΟΥΣ μας, διακοπές το καλοκαίρι στο νησί μας, ας περάσει μια βόλτα από το σύλλογο.. θα χαρώ πολύ να το ξεπουπουλιάσει!
 Grin
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2014, 22:54:04 »

Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..



Μετά από δύο μήνες περίπου λοιπόν και μερικά γαλόνια καύσιμο ακόμη..
Τελικά είναι όλα οκ.  Thumbs up

Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο βάρος στο flybar διότι το στροφείο παρά είναι ελαφρύ για τη δύναμη του μοτέρ και σε FFF καμιά φορά (ειδικά με αέρα) φουσκώνει και με εκνευρίζει..

Από συμπλέκτη - liner - καμπάνα - γρανάζια κανένα πρόβλημα ούτε σημάδια φθοράς.. όπως και με τα ball links.. οι γνωστοί τζόγοι δεν έκαναν ακόμη την εμφάνισή τους..

Ο YS 120SR είναι σαν να βρίσκεται σε μια κατάσταση συνεχούς στρωσίματος… και η κατανάλωσή του δραματικά μικρή!  uglystupid2
Ναι μικρή! ( δεν έγραψα λάθος..)

Οπότε μπορεί πλέον να σταθεί με υπερηφάνεια …  σε ένα ράφι στο εργαστήριό μου.. διότι με τη τουριστική σαιζόν να έχει ήδη αρχίσει, το βλέπω να κάνει διακοπές και αυτό όπως οι τουρίστες στο νησί  εν αντιθέσει με μένα!!  tickedoff


Καλό καλοκαίρι σε όλους.
 beer
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: TREX 600N με YS120SR! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.