Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:55:18

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:55:18

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 16
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !  (Gelesen 9972 mal)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #30 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:00:15 »

    και μερικές ακόμα φωτογραφίες για αυτά που περιγράφεις Χρήστο


    * AGP_2610.jpg (95.59 KB, 827x552 - angeschaut 573 Mal.)
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #31 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:00:56 »

    ..


    * AGP_2611.jpg (99.18 KB, 827x623 - angeschaut 586 Mal.)
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #32 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:01:36 »

    ..


    * AGP_2613.jpg (78.89 KB, 827x552 - angeschaut 602 Mal.)
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #33 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:02:16 »

    ..


    * AGP_2608.jpg (100.97 KB, 827x552 - angeschaut 592 Mal.)
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #34 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:02:47 »

    ..


    * AGP_2604.jpg (88.27 KB, 827x552 - angeschaut 566 Mal.)
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #35 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 08:03:52 »

    κσι ο Gernot ξεκινώντας το τραίνο


    * AGP_2571.jpg (95.86 KB, 827x510 - angeschaut 573 Mal.)
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #36 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 10:31:16 »

    Τώρα , από θέμα υλικών , στην Ελλάδα εγώ δεν έχω βρει ότι ακριβώς χρειάζεται. Δηλαδή carbon βέργες σε νούμερα 0.3 - 0.5 - 0.8 mm δεν υπάρχουν απ ' όσο ξέρω . 1mm και αυτό με το ζόρι κάποιες φορές !
    Επίσης kevlar κλωστή  που χρησιμοποιείται για δεσίματα των carbon και ενίσχυση στη Πάτρα τουλάχιστον δεν βρήκα . Mylar πρέπει να έχει κάποιο κατάστημα στην Αθήνα αλλά ακόμα δεν έχω μπει στην διαδικασία να αγοράσω ώστε να δω ότι όντως είναι αυτό που χρειάζεται ! Ευτυχώς depron και μπάλσα υπάρχει !  laugh laugh
    Επίσης ταινία Blenderm για τα πηδάλια όπου είναι πραγματικά πανάλαφρη δεν μπόρεσα να βρω !
    Οπότε , καταλαβαίνεται πως απλά υλικά έστω για τη κατασκευή πρέπει να έρθουν απέξω ή να προσαρμοστεί ο καθένας με ότι βρει και να φτιάξει το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορεί ! Σίγουρα όμως το κάθε γραμμάριο παίζει τεράστια σημασία !  Wink

    Χρηστο μου μην αγχωνεσαι υπαρχουν τα υλικά και μαλιστα μπορεις να τα φτιαξεις και εσυ μονος σου!Σου στελνω ενα βιντεακι με ενα παραδειγμα το πως μπορεις να φτιαξεις ενα οποιοδηποτε σχημα απο καρμπον βεβαια σε ακόμα ποιο μικρη κλίμακα που θες εσυ !Αυτος τα βαζει σε θερμοσυστελόμενα .αλλα μπορεις να τα τεντοσεις και να στεγνωσεις και χωρις  θερμοσυστελόμενα και να φτιαξεις οτι διαμετρο θες !Ινες καρμπον ειναι και μπορεις να βρεις ανετα σε κουλούρα.Πουλάνε !Κεβλαρ κλωστη επισης υπαρχει και αν θελεις μπορεις και να μαδισεις κανονικό υφασμα ξηλώνοντας το τριχα τριχα !Απο οτι βλεπω στα πολύ HI....το ντεπρον και η μπαλσα ειναι ανυπαρκτα υλικά.!

    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #37 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 12:09:41 »

    Αργύρη σωστα τα λες, αλλά......

    Η μη χρήση του depron αλλά mylar, ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στους κορυφαίους γιατί το pattern που είχαν να πετάξουν απαιτούσε μοντέλο όσο πιο ελεαφρύ ήταν δυνατόν γιατί είχε πολλά κατακόρυφα τμήματα στις ασκήσεις και τουλάχιστον οι καλοί διατηρούσαν την ταχύτητα σταθερή σε όλες τις φάσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μοντέλα τουλάχιστον τα διαθέσιμα ως kit να είναι αρκετά ακριβά.

    Το νέο pattern θεωρητικά δεν θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις άρα και βαρύτερα μοντέλα (από depron) θα είναι κατάλληλα.

    Ενδεικτικά αναφέρω ότι το ελαφρύτερο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος ήταν του Γάλλου κοντά στα 37 γραμμάρια. Σκέτη τρέλλα. Από depron θα ήταν με προσεκτική κατασκευή κοντά στα 100.Οχι ότι και έτσι είναι βαρύ αλλά λέμε τωρα.

    Αυτά προς το παρόν

    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #38 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 12:31:14 »

    ααα Οκ οπότε ακομα καλύτερα και πιο φτηνά!Νομιζα οτι  εχουν περασει μονο σε τετοια υλικά!! Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Antwort #39 am: Mittwoch, 4 Okt 2017, 16:16:18 »

    Super  οι φωτό !  Thumbs up Thumbs up 

    Λοιπόν, είχα δει στο παρελθόν το συγκεκριμένο βιντεάκι από Donatas αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο μιας και δεν έχω σχοληθεί με συγκεκριμένα υλικά, ρητίνες κλπ.  Πάντως η ίνα που βρήκα στο νετ έχει 100-200 ευρώ το κουβάρι. Μεγάλο το κόστος δεν ξέρω αν συμφέρει . Εκτός και κόβουν σε μέτρα ! Και πάλι όμως φαίνεται πολύπλοκο ! Πιστεύω πως υπάρχουν Depron μοντέλα με mylar που κάθονται πολύ καλά δίπλα τους όπως το elanor . Ένας αρχάριος δεν πιστεύω πως χρειάζεται να ανέβει σε τέτοια κόστη .Σίγουρα όμως , είναι τα TOP μοντέλα !  Wink

    Μιας και εχω επαφές με ένα Champιονι καθημερινά και με βοηθάει, μου ανέφερε πως επίσης τα μπάλσινα μοντέλα πετάνε εξίσου καλά όπως τα carbon απλά αν πει και πέσει δεν είναι επισκευάσιμο. Αντιθέτως το depron σηκώνει επισκευές και είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον αρχάριο. Πιστεύω ένα μοντέλο depron με mylar γύρω στα 80 γρ. θα είναι δυνατό οπλάκι ! Βέβαια επειδή με την τελευταία μου κατασκευή είδα πως τα γραμμάρια μαζεύονται από το πουθενά (μήπως από τη σκόνη  laugh laugh ? ) , θα δω κατα πόσο είναι εφικτό να βγει και 80γρ. Πάντως μην ξεχνάμε ότι κάποτε πέταγαν απίστευτα και με βαριά μοντέλα αλλά όπως είπε και ο Αντώνης τα προγράμματα δυσκολέυουν . Αν ισχύει όντως ότι θα το διευκολύνουν τόσο καλύτερα και πιο οικονομικά για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί !  Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #40 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 23:21:08 »

    Και ένα βιντεάκι που ανηκει εδω!

    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 480



    « Antwort #41 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 12:53:57 »

    Δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάφτηκε το παρόν θέμα  Cheesy
    Υπάρχει κάποιος χώρος που θα μπορούσαμε να πετάμε οργανωμένα αεροπλάνα της εν λόγω κατηγορίας?
    ή έστω εν όψει χειμώνα, υπάρχει κανείς που θα ενδιαφερόταν ίσως να ερχόμασταν σε επαφή με κάποιο Δήμο / φορέα για παραχώρηση χώρου?
    Gespeichert

    wasting space via Architecture...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #42 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 13:25:54 »

    Θα πρέπει να δεί κανείς τι χρειάζεται επιπλέον για τα μέτρα του COVID.
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 24 Zugriffen.