Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 31
    Totale: 35
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 36     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: JU-87B Stuka  (Letto 106097 volte)
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « il: Sabato, 19 Apr 2014, 14:30:59 »

    Το Junkers Ju 87, ή Stuka είναι συντόμευση της λέξης Sturzkampfflugzeug, (πολεμικό αεροσκάφος κάθετης εφόρμησης). Αναγνωρίζεται εύκολα από τις αντεστραμμένες πτέρυγες γλάρου, από τις σταθερές ρόδες και τη σειρήνα του που λόγω της επιπρόσθετης οπισθέλκουσας μείωνε την ταχύτητα στο ήδη αργό αεροσκάφος.
    Το Stuka εισήγαγε κάποιες πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως τα αυτόματα φρένα , που εξασφάλιζαν την έξοδο του αεροσκάφους από τη βύθιση, ακόμα και στην περίπτωση λιποθυμίας του πιλότου από την έντονη επιτάχυνση και μια σειρήνα κάτω από το ρύγχος, που λειτουργούσε με τον εισερχόμενο αέρα και ούρλιαζε κατά τη διάρκεια των βυθίσεων για να τρομοκρατεί τους αντιπάλους.Τα Stukas αποτελούσαν ένα είδος ψυχολογικού πολέμου. Οι σταθερές ρόδες του επέτρεπαν να προσ-απογειώνεται σε αυτοσχέδιους αεροδιαδρόμους κοντά στην πρώτη γραμμή, παρέχοντας στενή υποστήριξη στις προελαύνουσες Γερμανικές δυνάμεις.
    Περισσότερες πληροφορίες  δείτε εδώ   https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=26145.0 αλλά και μια φοβερή κατασκευή του Λαυρέντη εδώ
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3430.0


    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #1 il: Sabato, 19 Apr 2014, 14:44:53 »

    Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε,ίσως το μόνο που διαθέτουμε είναι χρόνος και χώρος ,αλλά όχι χρήμα!
    Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα μεγάλο αεροπλάνο, όσο γίνεται πιό scale, οπότε η απόφαση πάρθηκε και για πρώτη μεγάλη κατασκευή επέλεξα το JU-87B Stuka του Ziroli!
    Γνώμονα για αυτήν την απόφαση ήταν το ότι ήδη είχα τα σχέδια αλλά  και  ότι το μοντέλο αυτό έχει σταθερά σκέλη προσγείωσης γλυτώντάς με από παραπάνω έξοδα για αγορά ανασυρώμενων σκελών που όλοι ξέρουμε ότι σε αυτή την κατηγορία οι τιμές είναι εξωφρενικές!
    Τα σχέδια....




    Η αλήθεια είναι ότι όταν τα εκτύπωσα,πήγα σπίτι ,τα άπλωσα στο σαλόνι και ....όταν τα είδα τρόμαξα από το μέγεθος....!
    Το Piper πιό πάνω είναι το 2μετρο....!!
    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #2 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:00:57 »

    Η κατασκευή άρχισε ως συνήθως από το οριζόντιο και κάθετο σταθερό.
    Γενικά τα ξύλινα κομμάτια του κίτ χρειάζονται προσεκτική κοπή,οπότε αποφάσισα τα εύκολα να τα κόψω στο χέρι και τα υπόλοιπα σε laser cut....!
    Αρχή λοιπόν με το οριζόντιο σταθερό!
    Κατασκευή των strut brace, των βάσεων δηλ. που θα στηριχτούν τα στυλίδια στήριξης του οριζόντιου σταθερού πάνω στην άτρακτο από ψημένη οξιά!

    Γενικά στην ξυλεία θα χρησιμοποιήσω ότι έχω διαθέσιμο σε στόκ γλυτώνοντας έτσι αρκετά έξοδα....!
    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #3 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:08:47 »

    Οι αεροτομές κομένες και έτοιμες να κολληθούν πάνω στο κεντρικό δοκάρι 6Χ6 mm από πεύκο!


    Επίσης τοποθέτηση των blind nuts για να βιδωθούν εκεί τα στυλίδια στήριξης.

    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #4 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:19:33 »

    Γωνιές -χάρακες -μπαταρίες, τα εγαλεία!
    Λεπτόρευστη -παχύρευστη κυανοακρυλική,uhu hart , εποξική 5 και 20 λεπτών και Pattex 5λεπτη ξυλόκολλα από κόλλες!




    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #5 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:23:03 »

    ...



    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #6 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:28:15 »

    Αφού στέγνωσαν και κόλλησαν οι αεροτομές στο κάτω πηχάκι ,τοποθετήθηκε και το πάνω



     Επίσης κολλήθηκαν και οι βάσεις των στυλιδίων  στο κάτω μέρος του οριζόντιου σταθερού , πάνω στις αεροτομές


    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #7 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:36:56 »

    Κόλληση του χείλους προσβολής από δοκάρι μπάλσας 6Χ6 μπάλσας ,αλλά και του πίσω μέρους όπου τοποθετήθηκαν και οι βάσεις για τα Hinges





    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #8 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:37:17 »

    ...



    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #9 il: Sabato, 19 Apr 2014, 15:41:32 »

    Έτοιμος ο σκελετός του οριζόντιου για επικάλυψη!

    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #10 il: Sabato, 19 Apr 2014, 16:25:56 »

    O Ziroli προτείνει για την επικάλυψη, μπάλσα 1.5mm ,εγώ χρησιμοποίησα 2mm μιας και σαν πρώτη κατασκευή κάποια λαθάκια θα είχα κάνει, έτσι ώστε στο τρίψιμο να είχα περιθώριο να τα διορθώσω .
    Επικάλυψη του πάνω μέρους



    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #11 il: Sabato, 19 Apr 2014, 16:29:28 »

    Κάτω μέρος


    Loggato

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #12 il: Sabato, 19 Apr 2014, 16:34:22 »

    Στο πίσω μέρος άφησα την επένδυση να περισσεύει λίγο....



    ώστε να σκαφτεί λίγο το οριζόντιο και να εφαρμόσουν μέσα του τα elevators όπως παρακάτω(φώτο από Internet)



    * 2006-04-10_033322_vue_en_coupe_articulation.jpg (28.22 KB, 600x450 - visto 2183 volte.)
    Loggato

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #13 il: Sabato, 19 Apr 2014, 16:37:29 »

     Thumbs upΩραία κατασκευή φίλε Δημήτρη! καλή συνέχεια! Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #14 il: Sabato, 19 Apr 2014, 19:06:18 »

    Ευχαριστώ Αργύρη!Έχω πολύ δρόμο ακόμα!Ευτυχώς που είστε και σείς και μαθαίνουμε κάτι!
    Συνέχεια με τα διπλά elevators....





    Loggato

    Πετάμε ?
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 36     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: JU-87B Stuka
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.034 secondi con 25 queries.