Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.721 μηνύματα σε 11.956 θέματα από 6.164 Μέλη / Τελευταίο μέλος: afilos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 14:53:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 14:53:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:51]

    από jony b
    [Σήμερα στις 14:50]

    από bouzx6r
    [Σήμερα στις 14:15]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:11]

    [Σήμερα στις 12:53]

    από afilos
    [Σήμερα στις 10:53]

    από bjtamp
    [Χθες στις 21:53]

    από dominicm
    [Χθες στις 15:27]

    [Χθες στις 12:00]

    [Χθες στις 01:15]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 20 Απρ 2021, 22:34:32]

    από samsone
    [Τρίτη, 20 Απρ 2021, 19:56:53]

    από modelist
    [Τρίτη, 20 Απρ 2021, 17:58:53]

    από ΝΙΚΟΣ
    [Τρίτη, 20 Απρ 2021, 13:27:22]

    από dominicm
    [Τρίτη, 20 Απρ 2021, 12:11:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6164
    Τελευταίο: afilos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292721
    Σύνολο θεμάτων: 11956
    Online σήμερα: 59
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 31 32 33 [34]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 103958 φορές)
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 52


    small details matter


    « Απάντηση #495 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2018, 10:42:28 »

    Σε ευχαριστώ πολύ Αργύρη! Το τι λάδι θα χρησιμοποιήσω ήταν μέσα σε αυτά που με απασχολούσε. Με κάλυψες!! Πήρα και σπρέϊ για την εξάτμιση. Το ΣΚ έχει δουλεία!  Grin
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #496 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2018, 10:19:31 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 506


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #497 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2018, 10:31:05 »

     Thumbs up  +++1

    Kαλημέρα Γεωργιεε...

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 52


    small details matter


    « Απάντηση #498 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2018, 23:44:01 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!

    Για την σωστή ρύθμιση φαντάζομαι είναι θέμα εμπειρίας. Για την ψύξη του κινητήρα εννοείς να φτιαχτούν baffles ωστε να οδηγείτε ο αέρας στις ψύχτρες της κεφαλής;
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.554


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #499 στις: Κυριακή, 3 Ιούν 2018, 08:05:17 »

    Σχετικό κεφάλαιο για την ψύξη διάβασε  εδώ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #500 στις: Κυριακή, 3 Ιούν 2018, 13:31:38 »

    Γεια σου και σενα Χρησταρα!

    Ειναι βεβαια κοινο "μυστικο" πως οι βενζινες και πιο ευκολα ρυθμιζουν και πιο καλα κρατουν τις ρυθμισεις τους και πιο ροπατες ειναι και συντριπτικα μεγαλυτερο κυκλο ζωης εχουν και φτηνοτερο καυσιμο καινε και, και, και... Wink μακροσκελης η λιστα...

    Τωρα, για ψυξη σιγουρεψου οτι εχεις λογο επιφανειας εισαγωγης: επιφανεια εξαγωγης στο κοουλ = 1:3, ρυθμισε στην υψηλη βελονα ωστε να στροφαρει στις 7900 στατικα και ασε το baffling για αργοτερα -αν χρειαστει με τηλεμετρια- που δεν νομιζω. Υπομονη με το στρωσιμο και θα δεις μεχρι και 500rpm με την χρηση.
    Μην παραφορτωσεις το μοτερ με μεγαλυτερης διαμετρου προπελλα. Θα χασεις spoolup και θα ανεβασεις θερμοκρασιες χωρις λογο.

    Σε καθε περιπτωση μια καλορυθμισμενη μηχανη σε μια υγειη εγκατασταση θα ανεβαζει 100-120 στην κεφαλη μετα το touchdown ενω σε wild stuff μπορει να δεις στιγμιαια και τιμες της ταξης 160-170!!!
    Μην τρομαξεις.

    "Αν δεν αισθανθεις απωλεια ισχυος κατα την πτηση σου , τοτε η ψηξη για την περιπτωση σου θα επαρκει." μου ειπε καποτε ενας champ - Γεια σου Νικ!- και ο χρονος απεδειξε πως ειχε απολυτο δικιο!!!

    Καλη διασκεδαση!
    Καταγράφηκε
    Loukis35
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 27


    « Απάντηση #501 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2021, 20:58:15 »

    Εσείς που έχετε κινητήρες βενζίνης, πώς αποθηκεύετε τα μοντέλα σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να ξεραθούν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ?

    Από ότι ξέρω αδειάζουμε το καύσιμο από το ντεπόζιτο και μετά βάζουμε μπροστά τον κινητήρα να κάψει ότι έχει απομείνει.
    Μερικοί βγάζουν το μπουζί από την κεφαλή και ρίχνουν λίγο λαδάκι μέσα στο πιστόνι.

    Υπάρχει κάποιο τίπ και για το καρμπυρατέρ?
    Μήπως λίγο ψέκασμα με το γνωστό WD-40 για να μην κολλήσουν οι πεταλούδες? Για τις μεμβράνες, μήπως λίγο λαδάκι από τα σωληνάκια με μια σύριγγα?
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #502 στις: Τρίτη, 9 Φεβ 2021, 08:55:31 »

    Για τις μεβράνες αφήνεις λίγο καύσιμο πάντα στο τεπόζιτο.
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #503 στις: Πέμπτη, 11 Φεβ 2021, 20:01:31 »

    Η σωστη πρακτικη ειναι αυτη που περιγραφεις: Στεγνωμα στο τελος της ημερας.

    Μην ριξεις τπτ στο carb.

    Οι μεμβρανες δεν χαλανε τοσο ευκολα.
    Μοτερ (DLE 55 10ετίας) στεγνο, πηρε μπρος κανονικα με την 6η υστερα απο σχεδον ενα χρονο ακινησία - και δουλεψε αψογα ολη μερα.
    Οι μεμβρανες κρατουν...τα σωληνακια, οχι.
    Φροντισε για τις συνθηκες αποθηκευσης, ρυθμισε σωστα και εισε super!


    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 31 32 33 [34]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.