Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:18:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:18:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πτώση ισχύος σε Lama V4  (Αναγνώστηκε 3132 φορές)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « στις: Σάββατο, 23 Φεβ 2019, 20:23:44 »

    Καλησπερα σε ολους!
    Εχω ενα Lama V4 και μου παρουσιαζει, ξαφνικα, το εξης προβλημα: η απογειωση γινεται κανονικα. Μετα απο μισο λεπτο ομως σταδιακα πεφτει η ισχυς σαν να τελειωνει η μπαταρια. Εκεινη την στιγμη το φωτακι του "4 σε 1" controller αναβοσβηνει κοκκινο. Οταν προσγειωθω το φωτακι πρασινιζει.  Κανω 1 λεπτο διαλειμα, ξαναρχιζω απο την αρχη με τα ιδια φαινομενα.
    Τα επιπλεον στοιχεια που θελω να δωσω ειναι οτι η μπαταρια ειναι ολοκαινουργια, μια wild scorpion των 900 mAh  και την φορτισα πληρως με τελικη τιμη 825 mAh.
    Τι μπορει να φταιει κατα την γνωμη σας;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 23 Φεβ 2019, 21:01:44 »

    kaλησπερα
    1  πιασε το μοτερ  να  δεις εάν ζεσταθηκε υπερβολικα και γιαυτο κοβει το speed control
     2  το speed control    είναι ρυθμισμενο αναλογα με τους πολους  του μοτερ  σε  low medium High αν είναι ιinrunner θελει low  out runner νομιζω μεχρι 6 η 8  πολους σε medium  δεν θυμαμαι καλα το γραφει παντως το manual του speed control
    Καταγράφηκε
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 23 Φεβ 2019, 23:25:59 »

    Φιλε μου,το ιδιο πραγμα κανει και το δικο μου...
    Νομιζα οτι ειναι θεμα μπαταριας (χαμηλα C;) και μιας και ημουν σε αποδρομη απο τα ελικοπτερα,δεν ασχοληθηκα...
    Το speed control επειδης ειναι 4 σε 1,δεν νομιζω οτι μπορει να ρυθμιστει...
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 23 Φεβ 2019, 23:34:40 »

    Alex.Cularis, οπως λεει κι ο φιλος Ταρτης, το "4 σε 1" δεν μπορει να ρυθμιστει. Αλλωστε δεν αλλαξα τιποτα σε αυτο.
    Επισης, τα μοτερ ειναι inrunner και με ψηκτρες.
    Τελος παντων. Φιλε Ταρτη, την μπαταρια την πηρα ολοκαινουργια πριν μια εβδομαδα, γιατι ακριβως η μπαταρια που ειχε απο το εργοστασιο τα επαιξε (λογω παλαιοτητας, βιαιων επαφων με το εδαφος, κλπ).
    Εφοσον ειναι καινουργια, δεν περιμενω να εχει προβλημα. Πώς ομως θα μπορουσα να το επιβεβαιωσω αυτο;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2019, 01:42:22 »

    Εφοσον ειναι καινουργια, δεν περιμενω να εχει προβλημα. Πώς ομως θα μπορουσα να το επιβεβαιωσω αυτο;

      Δοκιμή προσαρμόζοντας στο βύσμα του balance ένα βολτόμετρο ή ένα cell meter, έχοντας στον "πάγκο" ή στο έδαφος το lama με κάποιο βάρος στα πέδιλα όπου θα το κρατάει σταθερό και με μεγάλη προσοχή θα αυξήσεις το γκάζι μέχρι το σημείο που αιωρείται και θα δεις έτσι την συμπεριφορά της μπαταρίας
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2019, 06:40:28 »

    Θέλετε απαντήσεις στο πρόβλημα, αλλα δεν παρέχετε τα βασικά στοιχεία

    Πόσα C είναι η μπαταρία, και πόσα αμπέρ τραβάει το μοτέρ.

    Επίσης δεν μας λέτε αν η φόρτιση γίνεται με balancer , και αν έχει ελεγχθεί ότι τα στοιχία είναι ισορροπημένα.

    Αυτό είναι καλύτερα να ελεγθεί αμέσως μόλις πέσει η ισχύς.

    Ισορροπημένα είναι τα στοιχεία όταν η διαφορά τους είναι έως 0,030V (τριάντα χιλιοστά του Βολτ)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2019, 09:23:27 »

    kaλημερα
    νικολα τα μοτερ είναι καρβουνιαρικα  η μπαταρια ποσα βολτ είναι?
    εάν είναι πανω από 2σελη μαλλον εχουν αρπαξει τα μοτερ
    Καταγράφηκε
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2019, 10:03:08 »

    Καλημερα σε ολους!
    Η δικια μου μπαταρια ηταν καινουρια,οφ δε κωλ (του κωλου δηλαδη,απο ebay ) και μολις 20 C.
    Ελα ομως που ερχεται παλι η αναγκη για αυτο το ελικοπτερακι γιατι ο γιος μου θελει να μαθει να πεταει drone...
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2019, 10:36:08 »

    Ακριβως η ιδια φαση με τον Ταρτη. Θελω να μαθω τον γιο μου να πεταει (κι εγω να ψυχαγωγουμαι τις κρυες μερες του χειμωνα φυσικα!!!).
    Λοιπον, η μπαταρια δεν θεωρω οτι ειναι "οφ δε κωλ". Ειναι ακριβως αυτη:
    https://heliland.com/product/wild-scorpion-7-4v-900mah-25c/
    Αρα ειναι 7.4 V και 25C.
    Χαρακτηριζεται μαλιστα ως καταλληλη για το Lama V3 ή V4.
    Την προτιμησα, εναντι της οριτζιναλ της Esky γιατι θεωρησα οτι ό,τι αποθεμα μπαταριων Esky υπαρχει θα ειναι "πολυκαιρισμενο". Αλλωστε η Esky ως εταιρια δεν υπαρχει πλεον εδω και πολλα χρονια.
    Εχω δε πολυ καλη εμπειρια απο τις Wild Scorpion εως τωρα (εχω κι αλλες πιο μεγαλες).
    Τωρα, την μπαταρια που πηρα, πρωτη φορα την φορτωσα στο Balance με 1C. Δεν πηρε πανω απο 45mAh και βαρεσε το buzzer οτι ειναι ετοιμη. Ειδα μαλιστα οτι ηταν απολυτα balanced.
    Την εβαλα στο ελικοπτερο και ειδα οτι εχανε ισχυ. Το θεωρησα φυσιολογικο ολο αυτο γιατι ηταν μια κοιμισμενη μπαταρια.
    Αφου την αδειασα με ηπιο τροπο, λειτουργωντας στο 1/4 του γκαζιου με το ελικοπτερο στο χερι δηλαδη, την ξαναεβαλα για φορτιση. Χωρις balance, πηρε 825 mAh. Ειπα οτι αυτο ηταν, τωρα θα παιξουμε σουπερ...
    Ομως, παλι εχανε ισχυ οπως εγραψα και σε προηγουμενο μου ποστ.
    Να κανω  κυκλους την μπαταρια μηπως και κοιμαται ακομα;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2019, 06:11:37 »

    Δεν μας είπες αν ζεσταίνεται πολύ το μοτέρ.

    τα μοτέρ με ψύκτρες, χάνουν απόδοση μόλις ζεσταθούν, σε αντίθεση με τα outrunners.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2019, 13:55:10 »

    Δεν μας είπες αν ζεσταίνεται πολύ το μοτέρ.

    τα μοτέρ με ψύκτρες, χάνουν απόδοση μόλις ζεσταθούν, σε αντίθεση με τα outrunners.

    Kαλησπερα!
    Οχι, τα μοτερ δεν ζεσταινονται πολυ. Ζεσταινεται ομως πολυ η μπαταρια, υπερβολικα θα ελεγα για χοβερ των 15 δευτερολεπτων...
    Γενικα, αν ειχε θεμα με τις ψηκτρες δεν θα ξεκινουσε καποιο μοτερ. Αν, δε, ειχε θεμα με τυλιγματα θα ειχα μειωμενη ισχυ απο την αρχη. Εδω μιλαμε οτι για 15 δευτερα το ελικοπτερο βγαινει ανετα απο το ground effect.
    Κλινω προς το προβλημα στην μπαταρια. Κλειδι σε αυτο ειναι για μενα οτι αν αφησω μισο λεπτο το ελικοπτερο στο εδαφος και ξαναρχισω, θα πεταξει παλι κανονικα για 15 δευτερα. Οταν το κρατησω επισης με το χερι και ανοιξω τερμα το γκαζι, τοτε αναβοσβηνει το κοκκινο φωτακι του κοντρολλερ, σαν να μην μπορει να κρατησει ταση η μπαταρια. Θεωρω οτι κατι εγινε, κατα την αποθηκευση της πριν την αγορασω και αυξηθηκε η εδωτερικη της αντισταση ( εξ ου κ η υπερβολικη θερμανση), ΧΩΡΙΣ ομως να ειναι φουσκωμενη (γινεται αυτο;).
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilectrikos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2019, 16:50:00 »

    Δεν μας είπες αν ζεσταίνεται πολύ το μοτέρ.

    τα μοτέρ με ψύκτρες, χάνουν απόδοση μόλις ζεσταθούν, σε αντίθεση με τα outrunners.

    Καλησπέρα σας..Όταν είχα εγω το δικό μου lama v4  το πέταγα με τις μανίσιες μπαταρίες που ήταν 800 μιλιαμπέρ 7,4V και δεν υπήρχε θέμα..Απλα τώρα θα πρέπει λογo πολυκαιρίας ακόμη και να υπάρχουν σε στoκ να προτιμήσεις μια άλλη μάρκα π.χ σε turnigy...  Τις wild scorpion δεν τις έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση ιδικά στα λίγα μιλιαμπερ και λιγα c Είχα αγοράσει στο παρελθόν μια 3 σελη 20-30 c 1500 miliampber για ένα μικρό piper με ένα μέτρο φτερο και συνολικό βάρος 680 γραμμάρια και παρέδωσε πνεύμα η μπαταρία  πολύ γρήγορα...Σε αντίθεση με τις turnigy που είναι πολύ τίμιες για τα χρήματά τους..Πιστεύω τελικά πως είναι θέμα μπαταρίας και τίποτα άλλο στο ελικοπτεράκι σου.. ]

    Kαλησπερα!
    Οχι, τα μοτερ δεν ζεσταινονται πολυ. Ζεσταινεται ομως πολυ η μπαταρια, υπερβολικα θα ελεγα για χοβερ των 15 δευτερολεπτων...
    Γενικα, αν ειχε θεμα με τις ψηκτρες δεν θα ξεκινουσε καποιο μοτερ. Αν, δε, ειχε θεμα με τυλιγματα θα ειχα μειωμενη ισχυ απο την αρχη. Εδω μιλαμε οτι για 15 δευτερα το ελικοπτερο βγαινει ανετα απο το ground effect.
    Κλινω προς το προβλημα στην μπαταρια. Κλειδι σε αυτο ειναι για μενα οτι αν αφησω μισο λεπτο το ελικοπτερο στο εδαφος και ξαναρχισω, θα πεταξει παλι κανονικα για 15 δευτερα. Οταν το κρατησω επισης με το χερι και ανοιξω τερμα το γκαζι, τοτε αναβοσβηνει το κοκκινο φωτακι του κοντρολλερ, σαν να μην μπορει να κρατησει ταση η μπαταρια. Θεωρω οτι κατι εγινε, κατα την αποθηκευση της πριν την αγορασω και αυξηθηκε η εδωτερικη της αντισταση ( εξ ου κ η υπερβολικη θερμανση), ΧΩΡΙΣ ομως να ειναι φουσκωμενη (γινεται αυτο;).
    Δεν μας είπες αν ζεσταίνεται πολύ το μοτέρ.

    τα μοτέρ με ψύκτρες, χάνουν απόδοση μόλις ζεσταθούν, σε αντίθεση με τα outrunners.

    Kαλησπερα!
    Οχι, τα μοτερ δεν ζεσταινονται πολυ. Ζεσταινεται ομως πολυ η μπαταρια, υπερβολικα θα ελεγα για χοβερ των 15 δευτερολεπτων...
    Γενικα, αν ειχε θεμα με τις ψηκτρες δεν θα ξεκινουσε καποιο μοτερ. Αν, δε, ειχε θεμα με τυλιγματα θα ειχα μειωμενη ισχυ απο την αρχη. Εδω μιλαμε οτι για 15 δευτερα το ελικοπτερο βγαινει ανετα απο το ground effect.
    Κλινω προς το προβλημα στην μπαταρια. Κλειδι σε αυτο ειναι για μενα οτι αν αφησω μισο λεπτο το ελικοπτερο στο εδαφος και ξαναρχισω, θα πεταξει παλι κανονικα για 15 δευτερα. Οταν το κρατησω επισης με το χερι και ανοιξω τερμα το γκαζι, τοτε αναβοσβηνει το κοκκινο φωτακι του κοντρολλερ, σαν να μην μπορει να κρατησει ταση η μπαταρια. Θεωρω οτι κατι εγινε, κατα την αποθηκευση της πριν την αγορασω και αυξηθηκε η εδωτερικη της αντισταση ( εξ ου κ η υπερβολικη θερμανση), ΧΩΡΙΣ ομως να ειναι φουσκωμενη (γινεται αυτο;).
    Καταγράφηκε

    HDX 500-SAΗ-ηλεκτρικό
    t-rex 250 Align
    BEAVER  ST MODELS
    KYOSHO MINIUM-CITABRIA
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2019, 15:50:42 »

    Καλησπερα σας! Μερικα προσθετα στοιχεια:
    Καταρχην, προμηθευτηκα μια αλλη, ιδια ομως, μπαταρια. Ευχαριστω πολυ την Heliland και τον κ. Καππαρο γι'αυτο. Με ακουσε και αμεσα πηρε την προηγουμενη μπαταρια πισω, δινοντας μου μια αλλη, ακριβως ιδια.
    Την εβαλα να φορτισει χωρις balance. Πηρε κι αυτη μολις 50 mAh πριν χτυπησει ο φορτιστης ενδειξη οτι ειναι full. Κακο σημαδι, ειπα απο μεσα μου.
    Κατοπιν, την εβαλα στο ελικοπτερακι. Χοβερ για 15 δευτερα και μετα παλι σταδιακη πτωση ισχυος και προσγειωση...οχι παλι, σκεφτηκα.
    Πηρα την μπαταρια και την εβαλα στο προγραμμα εκφορτισης του φορτιστη μου, στο 1Α (ληξη οταν η ταση θα εφτανε 6ν).
    Ενω η ταση στην εκφορτιση αρχισε με 8.4ν, αμεσα επεσε στα 6.5ν και εκει παρεμεινε καθ ολη την διαρκεια της εκφορτισης.
    Τελικα, η εκφορτιση εληξε μιση ωρα μετα εχοντας αδειασει την μπαταρια κατα 530 mAh.
    Τωρα την εχω παλι σε φορτιση με 1C (0.9A), αλλα σε προγραμμα balance.
    Ειμαι στην διαδικασια ακομα, αλλα η μεχρι τωρα παρατηρηση μου ειναι οτι ποτε δεν εφτασε η ενταση φορτισης τα 0.9Α, αρχισε με 0.8Α. Τα στοιχεια φορτιζουν ισορροπημενα. Τωρα φορτιζει με 0.6Α, εχει ταση 8.4ν και καθε στοιχειο 3.97ν. Εχει βαλει 254 mAh μεχρι τωρα. Θα ενημερωσω σε λιγο οταν τελειωσει ποσο θα φτασει και την ταση εκαστοτε στοιχειου.
    Θα ηθελα τις καλυτερες σας εκτιμησεις παρακαλω! Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 2 Μάρ 2019, 17:21:32 »

    Τελικα η φορτιση εληξε μετα απο 100 λεπτα, εχοντας βαλει 650 mAh και τελικη ταση 8.4ν ( 4.15 εδειχνε ανα εκαστο στοιχειο)...
    Επειτα, εβαλα προγραμμα εκφορτισης, με ρευμα 1Α.
    Το ρευμα εκφορτισης ηταν μαξιμουμ 0.8Α, η ταση πηγε στα 6.53ν (το ενα στοιχειο ειχε ταση 3.39ν και το αλλο 3.73ν), στα πρωτα 4 λεπτα εκφορτισης.
    Στα επομενα 23 λεπτα εκφορτισης, ειχαν εκφορτιστει 316 mAh, το ρευμα εκφορτισης ηταν παλι 0.8Α και η ταση 6.37ν (ανα στοιχειο ηταν 3.27ν και 3.54ν αντιστοιχα).
    Τελικα, η εκφορτιση σταματησε μετα απο 45 λεπτα, με τελικη ταση 5.99ν (3.08ν και 3.30ν ανα στοιχειο αντιστοιχα) κι εχοντας βγαλει 598mAh απο την μπαταρια.
    Θα ηθελα την γνωμη σας υστερα απο ολα αυτα. Η δικια μου τεινει να ειναι οτι ειμαι εξαιρετικα ατυχος που επεσα σε δυο ελαττωματικες καινουργιες μπαταριες! Ευχαριστω... Ντροπή
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Μάρ 2019, 18:11:43 από Nikolas K » Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2019, 13:47:13 »

    Καποιος καμια ιδεα; Να ψαχνομαι παλι για μπαταρια;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2019, 14:47:28 »

    Αγαπητέ φίλε NikolasK

    Η απάντησή στο πρόβλημά σου εξηγείται από τα νούμερα που έχω δώσει σε προηγούμενο μήνυμα.
    Ισορροπημένα είναι τα στοιχεία, όταν η διαφορά της τάσης τους δεν υπερβαίνει τα 0,030Volts.Αυτό  με λόγια είναι τα 3 εκατοστά του Volt ή τα 30 χιλιοστά του Volt.

    Στην τελευταία σου ανακοίνωση, με σειρά εμφάνισης οι διαφορές εκφόρτισης, ήταν:

    3,73 - 3,39ν  = 0,34 δηλαδή 34 εκατοστά ή 340 χιλιοστά Volt. Ήτοι 11 φορές περισσότερο

    3,54 - 3,27ν  = 0,27 δηλαδή 27 εκατοστά ή 270  χιλιοστά Volt Ητοι 9 φορές περισσότερο.

    3,30-3,08ν = 0,22 δηλαδή 22 εκατοστά ή 220 χιλιστά Volt Ητοι 7 φορές περισσότερο.

    Οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες. Η μπαταρία έχει στοιχεία με διαφορετικές ιδιότητες και δεν μπορούν να έρθουν σε ισορροπία. Το ένα στοιχείο έχει μεγάλη αντίσταση, με αποτέλεσμα η ζήτηση να καλύπτεται από το άλλο, το οποίο καθώς αδειάζει πέφτει και η τάση του.

    Οταν αυτές οι διαφορές εμφανίζονται με εκφόρτιση 0,8 αμπέρ, φαντάσου πως τις διαβάζει το ESC με φόρτιση π.χ. 10 αμπέρ που τραβάει το μοτέρ στην πράξη.

    Αρα επειδή το ένα στοιχείο κατεβάζει εν λειτουργία την τάση πολύ γρήγορα, το ESC διαβάζει αθροιστική τάση κάτω από 6 volts και κόβει. Όταν η εκφόρτιση σταματήσει, η τάση φαίνεται πλασματικά μεγαλύτερη (και στα δύο στοιχεία) και σε μπερδεύει. Αλλά και πάλι, η διαφορά τους θα είναι του ιδίου μεγέθους.
     
    Μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις και την αποτελσματικότητα του balancer κατά την φόρτιση;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2019, 20:23:21 »

    Αυτο υποψιαζομαι κι εγω κ. Γιαννη, την μπαταρια. Και μαλιστα, δυο φορες επεσα σε ελαττωματικο κομματι. Δεν πιστευω οτι ο φορτιστης μου εχει προβλημα. Για να το αποκλεισω ομως ΚΑΙ αυτο, θα παραδωσω την μπαταρια στο καταστημα που την αγορασα να την κανει κυκλους και να μου πει τι ειδε. Θα ενημερωσω εκ νεου για τα νεα δεδομενα που θα προκυψουν.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 6 Μάρ 2019, 21:39:10 »

    Τελικα αγαπητοι εφταιγαν οι μπαταριες. Ηταν ελαττωματικη παρτιδα οπως σαφεστατα αποδειχθηκε. Τί να κανουμε, συμβαινουν αυτα.
    Θα ηθελα πραγματικα να ευχαριστησω την Heliland για την κατανοηση και την αψογη επαγγελματικη συμπεριφορα που επεδειξε στην αντιμετωπιση του θεματος που ειχα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 7 Μάρ 2019, 21:18:07 »

    Φιλε Νικο,ποια μπαταρια πηρες να παρω και εγω μια...
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 8 Μάρ 2019, 09:06:55 »

    Φιλε Νικο,ποια μπαταρια πηρες να παρω και εγω μια...

    Καλημερα!Σου εστειλα π.μ.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Πτώση ισχύος σε Lama V4
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.023 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.