Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 37
    Total: 38
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Μπαταρίες Πομπού  (Lu 17123 fois)
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042



    « Répondre #15 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 13:08:05 »

    Για να μην ανοίξω νέο θέμα θα κάνω μία ερώτηση εδώ:
    Τι μπαταρία να βάλω στην τ/κ μου; Η τ/κ είναι FUTABA 7C 35MHz

    ΚΑΜΜΙΑ αφου τώρα δέν την αγόρασες φίλε Νίκο?
    ΜΗΝ ΧΩΝΕΙΣ ΦΡΑΓΚΑ ΠΕΤΑ-ΠΕΤΑ-ΠΕΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!


    υ.γ:
    !!!Σε πειράζω εάν θές κάνε ένα pack απο το προηγούμενο link που εχω ανεβάσει θα βάλεις 9.6v  cell AA επι 8 τεμ. σε τυπο pack SQUARE!!!!(2x2 Pack),  με βυσμα male hitec και καλωδιο 22AWG   OK??

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ WIZARD:
    http://www.cheapbatterypacks.com/tstuff/v7/buildcustompack.asp?sid=983666#    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ CUSTOM ΕΝΑ PACK




    MHN ΧΩΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ!!!  ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ "ΠAIΞEΙ" ΤΟ PACK ΣΟΥ!!!
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #16 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 13:15:48 »

    κ. Γιώργο

    Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Αν κατάλαβα καλά μου λέτε να φτιάξω ένα πακ και να βάλω ε; Πως ακριβώς;

    Την τ/κ δεν την έχω ακόμα. Αλλά πάρα πολύ σύντομα μόλις την έχω θα γράψω στο σχετικό θέμα.
    Journalisée
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042



    « Répondre #17 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 13:20:41 »

    Ακόμα να έρθει.....
    Ελα ρε Νίκο μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον Τοτό που με ένα μπρελόκ νόμιζε ότι είχε πάρει και την BMW  του!!!!
    Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ Τ/Κ  έρχονται με PACK ΟΛΕΣ μιλώ μόνο για τον ΠΟΜΠΟ

    Ξεφύγαμε απο το θέμα
    ΠΑΡΤΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ

    Γιώργος
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #18 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 13:26:56 »

    Αγαπητέ κ. Γιώργο,

    Μη βιάζεστε! Σας λέω πως λίαν συντόμως θα ανακοινώσω τον πολυπόθητο ερχομό της!!!!!!!!!!!

    Νίκος
    Journalisée
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #19 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 13:55:14 »


    Καταλήγοντας να παραμείνω στις NICd που έχει ο πομπός μου, δεν έχω πρόβλημα με τη φόρτιση, αλλά δεν μπορώ να κάνω cycle στις μπαταρίες λόγω του κυκλώματος προστασίας της εσωτερικής μπαταρίας του πομπού. Προστατεύει την μικρή μπαταρία λιθίου-αυτή που κρατάει στη μνήμη τα διάφορα setup- από το να μην αποφορτιστεί και αυτή κατά το cycle της NiCd. Οπότε μόνο να τις φορτίζω μπορώ  worry από το βύσμα της τ/κ έχοντάς τες μέσα στον πομπό.

    Ο φορτιστής μου είναι ο Triton (όχι με την μπλε οθόνη, έχω τον πιο παλιό).

    Εσείς πως κάνετε cycle στις δικές σας  Huh

    Το βασικό πλεονέκτημα των μπαταριών Ni-Mh   eneloop (διορθώθηκε)  είναι ότι δεν απαιτούν cycle (ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά). Όσο για παλαιότερα που είχα Ni-Cd, το cycle γίνονταν με βγάλσιμο του pack. Τα βύσματα τόσο στην παλαιότερη JR3810, 9X αλλά και την τωρινή 9ΧΙΙ ήταν με τα αντικρυστά λαμάκια οπότε και χρησιμοποιούσα για το καλώδιο φόρτισης το απλό αντάπτορα των 9V μπαταριών.

    Το άλλο που μπορεί να κάνει κανείς, είναι να "ακυρώσει" τη σχετική δίοδο που προστατεύει το pack από αναστροφή της πολικότητας.

    Ο πομπός JR3810 αλλά και αυτός της 10Χ όντως είχαν την μικρή μπαταρία για να μη χάνονται τα αποθηκευμένα δεδομένα. Στις 9Χ δεν υπάρχει πλέον τέτοια μπαταρία διότι τα δεδομένα αποθηκεύονται σε flash memory μνήμη. 
    « Dernière édition: Samedi, 2 Aoϋt 2008, 17:04:15 par Κυρμπέσης Νίκος » Journalisée
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 143



    « Répondre #20 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 15:11:13 »

    Ναι, αλλά αυτό το τρελλό αγόρι ο Tritonας... δεν μπαίνει δε discharging mode με τίποτα όταν τον συνδέσω με τον πομπό. Γι'αυτό και πήγα στο site του rcegaleo και το πήρα το βυσματίδιο...

    Υποθέτω λοιπόν πως η 9Χ έχει μπαταρία για τη μνήμη, αλλιώς τι να επενεργεί στον Tritonα και δεν αποφορτίζει Θυμός

    Ευχαριστώ rcegaleo αλλά και όλους που βοηθούν.


    Γιάννης
    Journalisée
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #21 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 16:40:10 »

       Κατά την αποφόρτιση έχουμε αντίστροφη φορά ρεύματος σε σχέση με τη φόρτιση. Το διοδάκι προστασίας, που σου αναφέρει και ο Νικος, είναι αυτό που εμποδίζει την αντίστροφη φορά του ρεύματος και δεν μπορείς να αποφορτίσεις από το βύσμα του πομπού.

    Φιλικά Κώστας.
    Journalisée
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 143



    « Répondre #22 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 17:25:30 »

    Ωραία,

    ...και όταν λέμε "ακυρώνω τη δίοδο" τι εννοούμε???

    Σκοπεύω να βγάζω τις μπαταρίες από τον πομπό και να τις φορτίζω απ'ευθείας σύνδεση με το τρελλό αγόρι (Tritonα).

    Θα είναι ΟΚ???

    Journalisée
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #23 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 18:29:21 »

    Αφού ακυρώσεις τη δίοδο, η αποφόρτιση θα είναι πλέον εφικτή.

    Όσο για την ακύρωση ή αφαίρεση της διόδου από το κύκλωμα φόρτισης, δε μπορώ να σε βοηθήσω επειδή δεν έχω κάνει ποτέ την συγκεκριμένη εργασία.

    Sorry.
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #24 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 19:43:30 »

    Αφού ακυρώσεις τη δίοδο, η αποφόρτιση θα είναι πλέον εφικτή.

    Όσο για την ακύρωση ή αφαίρεση της διόδου από το κύκλωμα φόρτισης, δε μπορώ να σε βοηθήσω επειδή δεν έχω κάνει ποτέ την συγκεκριμένη εργασία.

    Sorry.

    Η δίοδος που προστατεύει την μπαταρία του πομπού από σύνδεση με ανάποδη πολικότητα με τον φορτιστή, πράγματι εμποδίζει την αποφόρτιση μέσω cycler, αφού δεν μπορεί να περάσει το ρεύμα αποφόρτισης προς τα έξω.
    Αυτή η δίοδος μπορεί να γεφυρωθεί, ή να αφαιρεθεί και στη θέση της να μπεί καλώδιο. Τότε η αποφόρτιση μέσω του βύσματος φόρτισης είναι εφικτή, αλλά δεν υπάρχει καμμία προστασία αν κάποιος βάλει ανάποδα τα καλώδια του φορτιστή, ή βραχυκυκλώσει εξωτερικά τα καλώδια της φόρτισης.
    Επίσης ακυρώνει την εγγύηση του πομπού, έστω και αν η βλάβη που θα πάθει δε έχει σχέση με αυτή την δίοδο.

    Γιατί μπλέξατε την μπαταρία Λιθίου για την μνήμη, με αυτή την δίοδο; Η μπαταρία αυτή δεν παθαίνει τίποτε έστω και αποφορτίσουμε τη μπαταρία λειτουργίας, ή ακόμα και αν την αφαιρέσουμε.
    Απλά κάθε "?" χρόνια θέλει αλλαγή. Τότε πριν την αφαιρέσουμε, γεφυρώνουμε παράλληλα μία άλλη καλή ίδια μπαταρία, για να μην μηδενιστεί η τάση κατά την αφαίρεση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #25 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 20:03:30 »

    Το βασικό πλεονέκτημα των μπαταριών Ni-Mh είναι ότι δεν απαιτούν cycle (ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά).

    Αγαπητέ Νίκο,
    οι δικές μου γνώσεις λένε ότι οι NiMH όχι μόνο χρειάζονται συχνά κύκλο, και μάλιστα συχνότερα από τις NiCd, αλλά και ότι αν τις ξεχάσεις λίγο στο ράφι, κοιμούνται και δεν ξυπνούν όσους κύκλους και αν τους κάνεις.

    Πρόσφατα αγόρασα δύο πακέτα 3600 NiMH για δέκτη, ότι και αν τους έκανα, το ένα δεν ανέβηκε πάνω από 2500 και το άλλο πάνω από 2800. Αυτό σημαίνει ότι είχαν μείνει λίγο παραπάνω στο ράφι του προμηθευτή.

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #26 le: Vendredi, 1 Aoϋt 2008, 23:14:08 »

    Καλημερα σε ολους.

    Προσωπικα χρησιμοποιω λιπο της Dualsky ειδικη για τ/κ (με ενσωματωμενο ισοσταθμιστη) στην JR 9303 2.4 εδω κι ενα χρονο που την εχω. Εχω διαβασει τα περι εκρηξεων, σεισμων και καταποντισμων και εχω να παραθεσω τις εξης προσωπικες αποψεις στο θεμα.

    Η μπαταρια ειναι 2500 mAh. Για να φτασει στα 10 βολτ οπου και την φορτιζω (μην ειμαστε και πλεονεκτες) λειτουργει η τ/κ 7 ωρες. Μην ξεχνατε οτι οι 2.4 εχουν σαφως μικροτερη καταναλωση απο τις κλασικες 35, 72 κτλ. Μερικοι Αμερικανοι θελοντας να αυξησουν και αλλο την ωφελιμη χρηση, σκεφτηκαν στην θεση του Linear regulator της National LM2937 αν θυμαμαι καλα, που τροφοδοτει το RF κομματι με 3.3 βολτ, να βαλουν ενα switching DC-DC της Dimension Engineering ωστε να αυξησουν την αποδοση (efficiency). Εχουν καταγραφει εως και 14 ωρες χρησης με μια φορτιση (παντα με λιθιο).
    Τωρα, στα περι σεισμων, το regulator που φορα (LM2937-3.3), αντεχει συμφωνα με το datasheet της National 26 βολτ στην εισοδο με αναλογο Dissipation οσο η διαφορα απο ταση εισοδου στην ταση εξοδου.
    Η καταναλωση του πομπου σε λειτουργια ειναι 260 χιλιoστα του Αμπερ. Συμφωνα με αυτο, στα 10 βολτ εισοδο εχει 1,74 watt απωλειες σε θερμοτητα και στα 12,6 βολτ εχει 2,4. Στο datasheet του υλικου βλεπουμε οτι στο συγκεκριμενο package (ΤΟ263) εχουμε ικανοτητα απαγωγης ισχυος 3 βαττ σε θερμοκρασια περιβαλλοντος 30 βαθμων Κελσιου (το regulator ειναι κολλημενο σε πλακετα η οποια εχει σχεδιαση Copper plane ικανη για απαγωγη θερμοκρασιας).

    Τωρα, ο καθεις τα συμπερασματα του.
    Α, ξεχασα εχω την ιδια μπαταρια και στην Futaba 9C Super.

    Πανος



    μια απο τα ιδια - κανενα απολυτως προβλημα  Thumbs up
    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #27 le: Samedi, 2 Aoϋt 2008, 09:43:40 »

    Το βασικό πλεονέκτημα των μπαταριών Ni-Mh είναι ότι δεν απαιτούν cycle (ή τουλάχιστον όχι τόσο συχνά).

    Αγαπητέ Νίκο,
    οι δικές μου γνώσεις λένε ότι οι NiMH όχι μόνο χρειάζονται συχνά κύκλο, και μάλιστα συχνότερα από τις NiCd, αλλά και ότι αν τις ξεχάσεις λίγο στο ράφι, κοιμούνται και δεν ξυπνούν όσους κύκλους και αν τους κάνεις.

    Πρόσφατα αγόρασα δύο πακέτα 3600 NiMH για δέκτη, ότι και αν τους έκανα, το ένα δεν ανέβηκε πάνω από 2500 και το άλλο πάνω από 2800. Αυτό σημαίνει ότι είχαν μείνει λίγο παραπάνω στο ράφι του προμηθευτή.




    Δεν γνωρίζω για τη χημεία των μπαταριών Sanyo Eneloop - 2000 mah. H εμπειρία από την έως τώρα χρήση τους μου είναι καλή.
    Δεν τις έχω κάνει cycle από τότε που τις έβαλα (> 1 έτος), κάθε φορά που τις φορτίζω αυτές παίρνουν τις ανάλογες ποσότητες ρεύματος και δεν παρουσιάζουν αποφόρτιση έστω και μετά από εβδομάδες.

    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #28 le: Samedi, 2 Aoϋt 2008, 16:14:19 »

    Αγαπητέ Νίκο,
    όταν μιλάμε για NiMH, δεν εννοούμε τις Eneloop. Οι Eneloop αποκαλούνται με το όνομά τους και συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα από τις NiMH.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #29 le: Samedi, 2 Aoϋt 2008, 17:03:28 »

    Ok, thanks. Οπότε και διορθώθηκε κατάλληλα το ποστ μου με #19 κατάλληλα.
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4 5 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Fil de discussion: Μπαταρίες Πομπού
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 24 requêtes.