Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: q500 ερωτησεις  (Lu 14815 fois)
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 357



    « le: Mardi, 1 Mai 2007, 07:54:11 »

    καλησπερα,
    θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις για αυτα τα αεροπλανα που τραβηξαν το ενδιαφερον μου.
    1)ποια η διαφορα v-tail με κανονικη ουρα?
    2)εαν υποθεσουμε οτι βαζουμε 25αρι μοτερ μπορει να δουλεψει σαν τραινερ για αρχη με τις οποιες δυσκολιες οπως η ελλειψη μπροστα τροχου π.χ?
    3)γινονται αγωνες συχνα q500 στην Ελλαδα?

    ευχαριστω
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #1 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 00:33:41 »

    Γεια χαρα

    Τα q500 V-tail οπως και αλλα μοντελα με τετοια ουρα οπως ανεμοπτερα κτλ ,εχουν καποια πλεονεκτηματα :
    1)Λιγοτερη κατασκευη --»λιγοτερο βαρος--»γρηγοροτερη κατασκευη
    2)δυο σερβο στο πιδαλιο υψους βαθους ---»περισσοτερη ασφαλεια
    3)Λιγοτερη οπισθελκουσα λογο μιας (σχεδον) λιγοτερης επιφανειας και λογο μειωμενης οπισθελκουσας parasitic δηλαδη αυτης που δημιουργειται απο επιφανειες που ειναι η μια κοντα στην αλλη (το εξηγω στο περιπου).
    4)μεγαλο μερος της επιφανειας σε οσο το δυνατον (καθαροτερο αερα) ,ψηλοτερα απο την ελικα.
    αυτα και ισως μερικα ακομα.
    Το καλυτερο ειναι οτι δεν εχει κανενα μειονεκτημα εναντι της συμβατικης ουρας.


    Με 25αρι μοτερ ενα Q500 θα πεταει σαν ενα trainer πραγματικα ,αλλα δεν μπορει να λαβει μερος σε αγωνες ,εγω θα προτεινα μια απλη 40αρα μηχανη οπου παλι σα trainer θα πεταει ,ειναι δοκιμασμενα setups χωρις προληματα για τον αρχαριο.

    Στην Ελλαδα γινεται ετησιως ενας αγωνας ,ο Πανελληνιος ,εκει θα δεις και θα γνωριστεις με μοντελιστες απο ολη την Ελλαδα.
    θα χαρουμε ολοι να σε γνωρισουμε.
    φιλικα
    Ηλιας
    Journalisée
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 357



    « Répondre #2 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 15:06:07 »

    Ηλια σε ευχαριστω.εχω καποια μικρη εμπειρια απο εκπαιδευτικο.οποτε θα μου ειναι λιγο πιο ευκολο.δικιο εχεις με την 40αρα.ψαχνω να βρω κανα βιντεο να δω πως ειναι στην πραξη αυτοι οι αγωνες.προς το παρον ειμαι στα ελικοπτερα και ειμαι ψαρι ακομα εκει.αλλα δεν θα με χαλουσε ενα 500αρι να δοθμε πως ειναι και αυτα.δεν ειναι και πανακριβα και εχω και τον πομπο.αυτο της great planes καλο ειναι?
    ποση ταχυτητα πιανει ενα τετοιο με στανταρ 40αρι και οχι nelson?
    απο οτι καταλαβα απο το σεμιναριο στην θεσσαλονικη που διαβασα κανει τον κυκλο απο εξω απο τις 3 σημαιες.αριστεροστροφα.οταν ειναι τερμα κατω δηλαδη καμια 100 μετρα το βλεπεις?η δεν καταλαβα κατι καλα εγω?

    ευχαριστω
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #3 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 15:23:57 »

    Ηλια σε ευχαριστω.εχω καποια μικρη εμπειρια απο εκπαιδευτικο.οποτε θα μου ειναι λιγο πιο ευκολο.δικιο εχεις με την 40αρα.ψαχνω να βρω κανα βιντεο να δω πως ειναι στην πραξη αυτοι οι αγωνες.προς το παρον ειμαι στα ελικοπτερα και ειμαι ψαρι ακομα εκει.αλλα δεν θα με χαλουσε ενα 500αρι να δοθμε πως ειναι και αυτα.δεν ειναι και πανακριβα και εχω και τον πομπο.αυτο της great planes καλο ειναι?
    ποση ταχυτητα πιανει ενα τετοιο με στανταρ 40αρι και οχι nelson?
    απο οτι καταλαβα απο το σεμιναριο στην θεσσαλονικη που διαβασα κανει τον κυκλο απο εξω απο τις 3 σημαιες.αριστεροστροφα.οταν ειναι τερμα κατω δηλαδη καμια 100 μετρα το βλεπεις?η δεν καταλαβα κατι καλα εγω?

    ευχαριστω

    φίλε ktm25089 είμαι ευτυχής όταν ακούω ότι ένας νέος θέλει να ασχοληθεί με αγωνιστική κατηγορία, pylon ή άλλο.
    Αλλά το κάθε πράγμα στον καιρό του, ....
    Σίγουρα δεν είναι το αμέσως επόμενο βήμα από το εκπαιδευτικό με τη 40άρα.
    Την πραγματική εικόνα του πόσο τρέχουν και πως ελίσσονται τα αεροπλάνα pylon, θα τα δεις στην πράξη.
    Οταν εγώ είδα για πρώτη φορά τα καθαρόαιμα F3D να πετάνε στους παγκόσμιους αγώνες, κρύφτηκα πίσω από ένα αυτοκίνητο.

    Ισως δεν έκανα λάθος, αφού στον συγκεκριμένο αγώνα συνέβησαν και πολλά σπασίματα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 357



    « Répondre #4 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 15:43:49 »

    σιγουρα η ταχυτητα που θα πιανουν θα ειναι κατι το εντυπωσιακο.για αυτο ρωτησα εαν ειναι καλο με μια 25 αρα και σαν εκπαιδευτικο.εχω καποιες γνωσεις στο πεταγμα και πιστευω σιγα-σιγα με καποιον εμπειρο θα μαθω να το πεταω.οσο για μετα και τις γρηγορες αριστερες ειναι αλλο θεμα.τελικα ειναι μια κατηγορια που μου αρεσει.πριν εκανα μερικες αποπειρες για δικiνητιρια και για scale.αλλα τελικα κατι εβρισκα που θα μου ηταν πολυ αρνητικο και ακριβο.αυτη φαινετε ενταξει και εχει και την ταχυτητα που μου αρεσει και ειναι σχετικα φτηνη τουλαχιστον τα 500αρια με μηχανες στοκ.
    τωρα θα μου πεις ποσα θα σπασω μεχρι να μαθω ειναι αλλο θεμα.αλλα δεν θελω να φανταστω τι θα γινει εαν επεφτε η ντακοτα που ειχα βαλει στο ματι με τα retracts.χαρακιρι???πτωση δικια μου απο υψος κτλ-κτλ.
    βεβαια ειπα οτι θελω να δω τουλαχιστον και κανα βιντεο να δω πως πανε.κανενας να κανε κανενα upload στο site?
    Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #5 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 18:21:56 »

    Αυτά τα διαβολάκια πιάνουν και ξεπερνούν τα 300km/h. Μάλλον είναι λίγο νωρίς ακόμη για τέτοια ΚΤΜ.
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 357



    « Répondre #6 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 18:32:11 »

    γεια σου Κοσμα.
    δεν ειπα να το παρω και αυριο.τωρα εχω το ελικοπτερο.αλλα σιγα σιγα μπορω να αγοαζω κομματι κομματι και να το εχω ετοιμο σε κανα χρονο η και λιγοτερο.το προβλημα μου ειναι εαν θα μπορεσω με μια 40αρα η εστω 25αρα μηχανη να το δουλεψω σαν εκπαιδευτικο στην αρχη.υψηλοπτερυγο ειναι.μεγαλα φτερα εχει.εχει βεβαια πισω γλυστρα και οχι μπροστα ροδα και καθολου διεδρο στα φτερα.ειναι σχετικα φτηνο.της great planes κανει 150 οσο ενα εκπαιδευτικο περιπου.
    μετα μολις μαθω θα στησω στις απεραντες παραλιες 3 γαλαζιες σημαιες και γυρω γυρω
    κανα βιντεο απο κανεναν αγωνα που να βρω?
    της προκοπης οχι απο το youtube
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #7 le: Jeudi, 3 Mai 2007, 21:09:34 »

    Καλησπέρα.
    Σίγουρα  ο αγώνας των Q500 είναι ο συναρπαστικότερος κατά την άποψή μου από αυτούς που γίνονται στην χώρα μας επίσημα και μάλιστα με αρκετά καλό αριθμό αγωνιζομένων.
    Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή :
    Ο στίβος των Q500 αποτελείτε από τρεις πυλώνες που σχηματίζουν ένα ισοσκελές τρίγωνο 180μ Χ 180μ Χ 40μ
    Τα αεροπλάνα πετάνε εξωτερικά των πυλώνων και κάθε διέλευση μέσα από αυτούς είναι ποινή 10% επί του συνολικού χρόνου αλλά αυτά προς το παρόν πιστεύω πως δεν σου είναι άμεσα απαραίτητα.
    Ωστόσο οι κανονισμοί του αγώνα είναι εδώ : http://www.elao.gr/web/index.html
    Το συγκεκριμένο αεροπλάνο που σκέφτεσαι να αγοράσεις είναι αξιόλογο και τόσο εγώ προσωπικά όσο και πολύ άλλοι φίλοι αερομοντελιστές το χουμε πετάξει (με τις κατάλληλες ενισχύσεις) σε αγώνα και μάλιστα με nelson κινητήρα.
    Η ταχύτητα του με απλό 40αρι δεν θα σε τρομάξει ιδιαίτερα αν και είναι αρκετά μεγάλη, αλλά άλλο πράγμα να το πετάς μόνο σου και άλλο να πετάς με άλλους δύο συναθλητές σου ταυτόχρονα...
    θα προσπαθήσω αργότερα το βράδυ να ανεβάσω ένα video  από Αμερική ώστε να πάρεις μία ιδέα
    Ελπίζω να βοήθησα

    dapan

    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #8 le: Vendredi, 4 Mai 2007, 12:59:35 »

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item175

    Εδώ μπορείς να πάρεις μια γεύση

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 357



    « Répondre #9 le: Samedi, 5 Mai 2007, 16:08:48 »

    πολυ ταχυτητα Cheesy Cheesy Cheesy
    μου αρεσε τρελλα Thumbs up
    το αεροπλανο μου αρεσε γιατι ειναι φτηνο και arf.δεν ειπα οτι θελω να το πεταω μονος μου.αλλα πριν μπω με αλλους μαζι σε αυτην την πολυ κλειστη και γρηγορη διαδρομη για να μην παιζω οπως τα συγρουομενα αυτοκινητακια μαζι τους θελει πολυ προπονηση μονος μου.πολυ καλο το βιντεο και εντυπωσιακο.ελπιζω οταν ξανα αωεβω θεσσαλονικη να δω κανενα να πεταει στην ΕΑΘ.
    θα βαλω σιγα-σιγα μπρος τελικα
    κατι ασχετο τωρα.ειδα στο εξωτερικο οτι λενε για την thunder tiger 46.αυτη νομιζω οτι δεν κανει για αγωνες.σωστα?πρεπει να ειναι μεχρι 40??
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #10 le: Samedi, 19 Mai 2007, 15:36:32 »

    Sorry για την καθυστερημένη απάντηση...αλλά τώρα το είδα, και θα απαντήσω γιατί θεωρώ πολύ σημαντική  την απόφαση σου να μπεις στα Q500
    με βάση τους ελληνικούς κανονισμούς η μηχανή σου για τον αγώνα θα πρέπει να είναι 0,40cu inc ..

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #11 le: Samedi, 19 Mai 2007, 16:01:36 »

    Sorry για την καθυστερημένη απάντηση...αλλά τώρα το είδα, και θα απαντήσω γιατί θεωρώ πολύ σημαντική  την απόφαση σου να μπεις στα Q500
    με βάση τους ελληνικούς κανονισμούς η μηχανή σου για τον αγώνα θα πρέπει να είναι 0,40cu inc ..

    dapan

    έως 0,40 cu in.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #12 le: Samedi, 19 Mai 2007, 16:04:07 »

     Thumbs up
    ναι όντως εως.... απλά είναι ανοησία, (για μένα), να βάλεις κάτι λιγότερο.

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Répondre #13 le: Jeudi, 23 Oct. 2008, 09:42:35 »

    Καλησπέρα.
    Είμαι αρχάριος στο χώρο και σκεύτομαι να αγοράσω ενα q500 με 40άρα μηχανή απλή.Είναι εύκολο στην αρχή να το πετάξω έστω και με 1/2 ή 1/4 γκάζι σαν εκπαιδευτικό και στη συνέχεια όταν μάθω,να το χρησιμοποιώ σαν αγωνιστικό?
    Journalisée
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #14 le: Jeudi, 23 Oct. 2008, 10:32:03 »

    αν εννοεις το viper της great planes στο προτεινω - εχω το ιδιο στο κουτι και θα πεταξει με μια rossi ral 40 με tuned pipe  Thumbs up
    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: q500 ερωτησεις
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.