Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 23
    Total: 24
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern  (Lu 37386 fois)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #75 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 13:55:08 »

    Ξεχασα, κατασκευη OXAI, απο κατασκευαστικης αποψης τα καλυτερα F3A μοντελα στον κοσμο... αλλα ακριβα.



    * Seba3.jpg (44.84 Ko, 480x360 - vu 419 fois.)

    * Seba4.JPG (36 Ko, 640x480 - vu 419 fois.)
    Journalisée
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #76 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 14:00:20 »

    ειδα το σχετικο thread στο rcu

    πολυ ομορφα αλλα και πανακριβα οπως λενε για 3945 € or 6000 $

    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #77 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 14:10:52 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #78 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 15:09:16 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)

    Και στα δύο ερωτήματά σου η απάντηση είναι μία:

    Οι δύο έλικες γυρίζουν με αντίθετη περιστροφή η μία από την άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιρροή πάνω στο μοντέλο από την ροπή προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #79 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 15:33:10 »

    Δηλαδή η πρώτη γυρίζει κανονικά και η δεύτερη αντίθετα της πρώτης και έτσι η πρώτη δεν εκτρέπει το αεροπλάνο. Ωραία, αλλά τι ακριβώς κερδίζει με αυτό το κολπάκι; Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο. Ο μόνος λόγος είναι για το right thrust; Μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο για να μηδενιστεί και το down thrust;

    Ευχαριστώ.
    « Dernière édition: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 15:48:25 par Nikos-G 1 » Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #80 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 15:44:44 »

    Η ροπή της έλικας σε κάποιο μοντέλο επιρρεάζει διαφορετικά το μοντέλο, ανάλογα με το πόσο γρήγορα γυρνάει, προς τα που και με τι ταχύτητα πηγαίνει το μοντέλο κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν το right thrust είναι μια καλή λύση, αλλά από κει και πέρα δεν δίνει ποτέ το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά το τριμάρισμα του μοντέλου.

    Με την λύση αυτή έχεις απλά αυτό το τέλειο αποτέλεσμα.  Μπορεί εσύ να μην το θεωρείς απαραίτητο, αλλά εσύ δεν ψάχνεις να κάνεις την τέλεια πτήση.  Γι' αυτούς τους πιλότους που είναι καρυφαίοι και η πρώτη θέση παίζεται στην λεπτομέρεια, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει την διαφορά.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #81 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 15:51:44 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Thumbs up

    Έχω ακόμα μια απορία:
    Οι δύο έλικες μάλλον δε θα γυρίζουν στις ίδιες στροφές, σωστά; Στις πόσες στροφές γυρίζει η πρώτη και στις πόσες η δεύτερη, για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Δε θέλω ακριβείς αριθμούς, στο περίπου. π.χ. η 2η γυρίζει στις 1/2 στροφές από την 1η.

    Ευχαριστώ

    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #82 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 16:14:03 »

    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #83 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:11:14 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #84 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:11:57 »

    Citation
    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #85 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:15:31 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #86 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:19:01 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.

    Έτσι όμως πιστεύω πως το μοντέλο δεν θα κινείται.(Ξαναλέω ότι μπορεί να έχω λάθος). Στις φωτο οι έλικες φαίνονται ίδιες ως προς τι μήκος, δεν ξέρω για το βήμα όμως.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #87 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:23:42 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.

    Αφού οι δυνάμεις έχουν ίδια διεύθυνση τότε εντάξει, νόμιζα ότι είχαμ αντίθετο.
    Τι εννοείς όταν λες θετικό και αρνητικό βήμα;
    &
    Πως λειτουργούν ακριβώς αυτές οι έλικες και δε χρειαζόμαστε right thrust(ελληνικά);
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #88 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:24:29 »

    Απαντηση ως προς αυτο δοθηκε....οι ροπες ειναι αντιθετες....οι ελξεις ομως ως δυναμεις εχουν την ιδια διευθυνση και φορα.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #89 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:27:53 »

    Ο.Κ.

    Journalisée
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 27 requêtes.