Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.849 μηνύματα σε 11.357 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:33:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:33:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από hpergm
[Σήμερα στις 21:33]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 21:16]

από dominicm
[Σήμερα στις 21:08]

από modelers
[Σήμερα στις 21:06]

από KostasB
[Σήμερα στις 17:16]

[Σήμερα στις 16:49]

[Σήμερα στις 16:39]

[Σήμερα στις 16:09]

[Σήμερα στις 14:03]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285849
Σύνολο θεμάτων: 11357
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 50
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 28861 φορές)
   
Skyfox
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 1 Σεπ 2007, 21:56:43 »

Σεραφείμ
δοκίμασα να στείλω φοτο και μου λέει οτι το αρχείο ειναι μεγάλο
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Σάββατο, 1 Σεπ 2007, 22:11:52 »

Το όριο για κάθε φωτογραφία είναι 128ΚΒ.  Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μικρύνεις μεγαλύτερες φωτογραφίες, εγώ χρησιμοποιώ τον παρακάτω:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=439.msg2517#msg2517

Είναι απλός και μπορείς να φτιάξεις πολλές μαζί.  Από κει και πέρα οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών μπορεί να αλλάξει την ανάλυση και σαν συνέπεια να μικρύνει το μέγεθος κάτω από τα 128ΚΒ

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 2 Σεπ 2007, 21:32:40 »

Skyfox δες εδώ Οδηγίες - προσαρμογή στο νέο Aeromodelling GR και εδώ Απ: Προτάσεις για συνημμένα. Στο link που έδωσε ο Σεραφείμ δες και τα υπόλοιπα μηνύματα.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 14:45:29 »

Γι'αυτο το rudder τι εχετε να πειτε?



* IMG_2939.jpg (66.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 429 φορές.)
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 15:20:32 »

  Νικολα, για ποιο λογο ειναι ετσι το Rudder?
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.967


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 18:16:57 »

1) οπισθέλκουσα εν γένει για αργές καθόδους και ομοιόμορφη ταχύτητα πτήσης.
2) ισχυρή επενέργεια από την πρώτη μοίρα εκτροπής (χωρίς να αυξάνει υπερβολικά η οπισθέλκουσα όσο εκτρέπεται, αφού δεν χρειάζεται μεγάλη εκτροπή).
3) με την επενέργεια αυτή βοηθάει και την απόσβεση της ταλάντωσης αμέσως μετά το stall turn.
4) ίσως με την κατάλληλη κατακόρυφη ανάπτυξη με την οπισθέλκουσα που παράγει, να μπορεί να διορθώνει και τις εκτροπές κατά το knife edge, υποκαθιστώντας την αντίστοιχη αποστολή του counter balance του rudder.
5) δεν γνωρίζω αν παράγει και ήχο από τους στροβίλους
6) δεν βλέπω αν το ίδιο μοντέλο έχει και canalizer - οπότε θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα περαιτέρω ανάλυση
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
GMeskos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 344



Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 18:43:56 »

Κάπου είχα διαβάσει,ότι τό σχήμα αύτό δημιουργεί άπότομη άποκόλληση άερο καί ύδρονηματιδίων,μέ άποτέλεσμα
μικρότερη όπισθέλκουσα καί καλλίτερη άπόκριση.
Σάν παράδειγμα,τά κάθετα σταθερά τού Χ15 καί τά rudder όρισμένων ίστιοπλοικών άγωνιστικών σκαφών.
Καταγράφηκε

SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.967


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 19:08:43 »

Η απάντηση του κ. Μέσκου έχει βάση.

Τα δύο ακραία κομμάτια δρουν σίγουρα ως στροβιλοποιητές, και γεμίζει το κενό πίσω από το rudder με στροβιλοποιημένο αέρα, (όπως συμβαίνει στα αυτοκίνητα της formula 1).

Αρα δεν μένει παρά να μετρηθεί αν η οπισθέλκουσα θα είναι μικρότερη από αυτή που παράγει η πρόωρη αποκόλληση στα συμβατικά πηδάλια.

Σίγουρα με αυτή τη διάταξη η οπισθέλκουσα του κάθετου συστήματος πτερυγίων μετατίθεται πιό πίσω από ότι στη συμβατική διάταξη/σχεδίαση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 9 Ιούν 2008, 20:54:25 »

Καλησπερα,

Το αεροπλανο ανηκει στον Πρωταθλητη Αυστριας και πολυ ανερχομενο πιλοτο σε Ευρωπαικο επιπεδο Gerhard Mayr, ειναι δικης του σχεδιασης και δεν εχει Canalizer. Στα πολυ σωστα που απαντησε ο θ.jkon θα ηθελα να συμπληρωσω (για να καταλαβει περισσοτερο o Κωστης) πως η αισθηση που σου δινει ενα τετοιο rudder σε σχεση με ενα που εχει λεπτο χειλος εκφυγης ειναι σαν να εχεις αρκετο expo, δηλαδη το πηδαλιο δεν ειναι ευαισθητο στο κεντρο με αποτελεσμα η smooth πτηση και αποκριση που ειναι το ζητουμενο στο Pattern να επιτυγχανεται πιο ευκολα. Σημερα με τις Integrated μανουβρες που εχουν τα προγραμματα της FAI απαιτειται αρκετα μεγαλη κινηση στο rudder, πολλες φορες αυτη η τοσο μεγαλη κινηση κανει το αεροπλανο αρκετα ευαισθητο στον yaw αξονα. Μια λυση ειναι το μεγαλο ποσοτο expo, μια αλλη ειναι το χοντρο χειλος το οποιο προσφερει το πλεονεκτημα της αυξημενης οπισθελκουσας για constant speed.

Ενα ερωτηματικο στην προκειμενη περιπτωση ειναι γιατι τα στα elevator τα χειλη εκφυγης ειναι λεπτα? Στα aileron επισης το χειλη ειναι αρκετα χοντρα συμφωνα με αλλες φωτογραφιες που εχω δει. Σχετικα με το σχημα και την πολυ ενδιαφερουσα παρατηρηση του κου Μεσκου θα ηθελα να το ψαξω λιγο.

Αλλες αποψεις σχετικα με το θεμα ειναι ευπροσδεκτες.  Ηλια που εισαι? Το προσγειωσεις το pylon?? Grin
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 13:11:21 »

Νεο μοντελο του Gerhard Mayr με ονομα Osiris, μου θυμιζει λιγο μοντελο εσωτερικου χωρου F3P, αυτα που λεπουν ειναι τα  turbulators απο τις επιφανειες... Grin


* Osiris1.jpg (82.45 KB, 480x359 - εμφανίστηκε 325 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 13:15:02 »

....


* Osiris6.jpg (64 KB, 480x359 - εμφανίστηκε 320 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 13:15:59 »

...


* Osiris4.jpg (65.78 KB, 480x320 - εμφανίστηκε 319 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 13:17:15 »

...


* Osiris3.jpg (70.91 KB, 480x320 - εμφανίστηκε 325 φορές.)
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Παρασκευή, 4 Ιούλ 2008, 13:38:35 »

Γεια σας παιδιά!

Διάβασα με ενδιαφέρον το θέμα αυτό(και γενικότερα για F3A) και διαπίστωσα ότι μου αρέσει αρκετά το F3A και μου προσελκύει το ενδιαφέρον. Μάλλον επειδή πρέπει να είναι δύσκολο και το δύσκολο μου αρέσει. Βλέπω λοιπόν το F3A σαν μια νέα πρόκληση! Ήδη έχω κατεβάσει το πρόγραμμα F3A-GR A και το μελετώ.

Έτσι λοιπόν θέλω να αποκτήσω μια ιδέα από την σχεδίαση ενός μοντέλου pattern. Ξεκίνησα λοιπόν με όρεξη να διαβάσω το θέμα αυτό αλλά δε χαμπαριάζω και πολλά. Θα ήθελα να μου δώσετε λινκ σχετικά με τη σχεδίαση, την αεροδυναμική ενός τέτοιου μοντέλου. Ακόμα θέλω να μάθω τι είναι όλα αυτά που διάβασα(stab, fin, anhedral-δεν ξέρω αν τα γράφω και καλά). Ας είναι και στα αγγλικά(τι το 'χω το lower Wink) τα λινκ.

Έχω διαβάσει και το βιβλίο του Θ.Γιάννη και έχω πάρει μια γενική ιδέα. Απλώς τώρα θέλω να ερευνήσω τον τρόπο πτήσης, σχεδιασμού και κατασκευής των pattern μοντέλων. Δηλαδή να εξετάσω εις βάθος ένα τέτοιο μοντέλο.

Νίκος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Παρασκευή, 4 Ιούλ 2008, 14:28:37 »

Γεια σου φίλε Niko,

Ριξε μια ματια εδω:

http://www.rcuniverse.com/forum/m_5062356/anchors_5062356/mpage_1/key_pattern%252Cdesign%252Cconsiderations/anchor/tm.htm#5062356

Εχω την εντυπωση πως θα βοηθηθεις.

Σχετικα με την ορολογία:

Stab: Stabilizer
Fin: Καθετο σταθερο συνηθως μαζι με το rudder
Ahedral: Γωνια / διεδρος των stab αρνητικη.

Νικος
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.