Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 13
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 31     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Gelesen 103136 mal)
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « am: Mittwoch, 19 Jul 2006, 16:55:45 »

    Τι καύσιμα χρησιμοποιείται?

    Προσθέτετε λάδι στα έτοιμα καύσιμα που αγοράζετε?

    Φτιάχνετε δικά σας?
    Gespeichert
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #1 am: Mittwoch, 19 Jul 2006, 18:52:12 »

    Μόνο cool power!! σε δίχρονους με 10% nitro και τετράχρονους το cp special heli.
    Ίσως είναι το ακριβότερο καύσιμο της αγοράς, αλλά αξίζει.
    Πρόσθετα λιπαντικά δεν χρησιμοποιώ.
    Gespeichert
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 19 Jul 2006, 21:28:11 »

    Tornado 10%..Εχω  σωθει!!Δεν εχω ποτε προβλημα......... Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    kosmasleiletzoglou
    Gast
    « Antwort #3 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 04:38:15 »

    Cool Power 15% Heli με After Run Oil αναμεμιγμένο. Πρώτο...και δεν χρειάζεται έξτρα After run oil μεταξύ των χρήσεων.
    Gespeichert
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Antwort #4 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 08:33:28 »

    POWER 15 % HELI στον Raptor και 10% στο IMAGINE.
    Gespeichert




    raven
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 24



    « Antwort #5 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 11:45:20 »

    Kαλημερα παιδες  Wink
    Cool power heli 15% για ολα τα μοντελα μου (διχρονα-τετραχρονα-και heli)
    χωρις προβλημα.Εχω την εντυπωση οτι δεν χρειαζεται κοθολου after run oil....
    Gespeichert
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #6 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 18:32:56 »

    Bλέπω τελικά ότι οι περισσότεροι είμαστε coolpοwer-άδες.
    Για να είμαι ειλικρινής έχω δοκιμάσει όλα τα καύσιμα, αρκετά χρόνια.
    Δύο γνωστές μάρκες (να μην αναφέρω όνομα) ήταν η αιτία να καταστραφούν 3 πανέμορφοι
    κινητήρες. Αναφέρω webra 91 4T με περιστρεφόμενη βαλβίδα, και profi 76 2T έκοψαν άξονα δίπλα στο πίσω ρουλεμάν.
    Και τελευταίος  irvine 40 2T speed rear intake έκοψε ελατήριο.
    H νεκροψία έδειξε, ότι δεν είχε αρκετό λάδι το καύσιμο.
    Gespeichert
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #7 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 18:56:47 »

    Και εγώ με CoolPower είμαι.
    Παράγγειλα 3 λίτρα Fuchs Aerosave για να ανεβάσω το λάδι από 17% στο 20% για να είμαι περισσότερο σίγουρος.

    Σκέφτομαι να πάω από 10% νίτρο σε 15%!

    Αξίζει?
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 19:07:31 »

    Αγαπητέ φίλε Δημήτρη,
    και οι τρεις κινητήρες που ανέφερες είναι Ευρωπαϊκοί, και δεν θέλουν νίτρο, περισσότερο από 1-3%.

    Με απορία βλέπω ότι όλοι οι φίλοι που γράφουν στο θέμα "καύσιμο" επιμένουν - για τις δίχρονες - σε νίτρο 10% και πάνω.

    Η μεγάλη περιεκτικότητα σε νιτρομεθάνιο δεν είναι λύση για τις δίχρονες, που έχουν μεγάλη συμπίεση. ΟΚ για τις τετράχρονες και για τα ελικόπτερα που λειτουργούν με άλλους κινητήρες.

    Αν κανείς από εσάς που διαβάζετε αυτές τις γραμμές μπορεί να ξεχωρίσει τον κινητήρα που έχει προανάφλεξη, τότε μπορεί και να ρυθμίσει την συμπίεσή του για να δεχθεί περισσότερο νίτρο.
    Αλλά όπως έχω γράψει, το πολύ νίτρο στους δίχρονους aero κινητήρες, είναι χαμένα χρήματα.

    Επίσης όποιος μπορεί να αντιληφθεί αν ή όχι υπερθερμαίνεται ο κινητήρας του, μπορεί να αποφασίσει και για το ποσοστό του λαδιού.

    Διαβάστε στο βιβλίο μου τι λένε οι ξένοι ειδικοι για το ποσοστό του λαδιού στους αερομοντελιστικούς κινητήρες.

    jkon






    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #9 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 19:23:28 »

    Κύριε jkon, καλησπέρα σας.

    Όταν αγοράζουμε έναν κινητήρα, εκτιμώ πως το πρώτο πράγμα που κάνουμε όλοι οι
    αερομοντελλιστές , είναι να διαβάσουμε το manual του κατασκευαστή.
    Έτσι λοιπόν είτε είναι european ή japan κτλ, μας δίνει τα specs, και τι ποσοστό nitro να χρησιμοποιήσουμε.


       ΦΙΛΙΚΑ
         dim
    Gespeichert
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #10 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 20:03:13 »

    Συγνώμη που δεν το ανέφερα πριν αλλά μιλούσα για ελικοπτερικό κινητήρα ΟS Hyper 50.

    Να με συγχωρέσει ο κύριος Κωνσταντακάτος που δεν το ανέφερα.

    Θ ήθελα να παρακαλέσω το κύριο Κωνσταντακάτο,αν δεν του είναι κόπος, να μου εξηγήσει γιατί οι ελικοπτερικοί δίχρονοι διαφέρουν από τους αεροπορικούς και χρειάζονται παραπάνω νίτρο?
    Επειδή δουλεύουν σε άλλο φάσμα στροφών?
    Έχουν κάποια διαφορά στη κατασκευή?

    Gespeichert
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #11 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 21:02:17 »

    Kύριε Γιάννη.. Οφείλω να ομολογήσω, πως έχετε κάνει υπέροχη δουλειά με το βιβλίο σας.
    Είναι πράγματι ένας θυσαυρός. Πολύ λογικά μιλούσατε πρίν!!
    Gespeichert
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 679



    « Antwort #12 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 21:33:17 »

    Επειδή σε λίγο καιρό θα αναβαθμιστώ απο τα ηλεκτρικά, μπορείτε να μου πείτε τι είναι και γιατί χρησιμοποιείται το After run oil ?
    Gespeichert
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #13 am: Donnerstag, 20 Jul 2006, 22:39:25 »

    Το πρόβλημα με τα ελικόπτερα είναι η αιώρηση.

    Δεν μπορείς να έχεις super duper smooth αιώρηση αν χρησιμοποιείς συντονισμένη πίπα. Χρειάζεσαι mufler το οποίο όμως σου κόβει δύναμη την οποία με τη σειρά της πρέπει να την βρεις μέσω νίτρου.

    Επίσης αυτό που κάνει το νίτρο είναι να αυξάνει την ροπή που τη Χρειάζεσαι για να κρατήσεις σταθερές στροφές στο στροφείο.

    Πάντως ο κύριος λόγος που καίμε 30% είναι για να κάνουμε αιώρηση. Λίγο ανορθόδοξο αλλά έτσι είναι.

    Ευάγγελος
    Συγνώμη που δεν το ανέφερα πριν αλλά μιλούσα για ελικοπτερικό κινητήρα ΟS Hyper 50.

    Να με συγχωρέσει ο κύριος Κωνσταντακάτος που δεν το ανέφερα.

    Θ ήθελα να παρακαλέσω το κύριο Κωνσταντακάτο,αν δεν του είναι κόπος, να μου εξηγήσει γιατί οι ελικοπτερικοί δίχρονοι διαφέρουν από τους αεροπορικούς και χρειάζονται παραπάνω νίτρο?
    Επειδή δουλεύουν σε άλλο φάσμα στροφών?
    Έχουν κάποια διαφορά στη κατασκευή?


    Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #14 am: Freitag, 21 Jul 2006, 18:28:17 »

    Γεια σας,

    Στο σεμιναριο θερμικων μηχανων glow που ειχε διοργανωσει η ΕΑΑ και ο Κυριος Γιαννης, ειχε υπωθει οτι για κινητηρες που σηκωνουν υψηλα ποσοστα νιτρομεθανιου πχ 4χρονοι glow η 2χρονοι χαμηλης συμπιεσης, το νιτρομεθανιο κανει καλο απο την αποψη οτι περιεχει οξυγονο (η Νιτρικη Ριζα που λεγαμε στη χημεια εχει το οξυγονο ως συστατικο στοιχειο, ΝΟ3). Αυτο σημαινει οτι για τον ιδιο λογο καυσιμου/αερα ο κινητηρας μπορει να δουλεψει πιο μπουκωμενος. Δηλαδη με παραπανω νιτρομεθανιο και μπουκωμενο κινητηρα μπορεις να εχεις την ιδια αποδοση με αυτη που θα ειχες με λιγοτερο νιτρομεθανιο και τον κινητηρα σφυριγμενο στο ιδιο υψομετρο παντα (το υψομετρο παιζει ρολο γιατι καθοριζει την συσταση του αερα ο οποιος περιεχει το οξυγονο απαραιτητο για την καυση). Το αποτελεσμα ειναι ακομα καλυτερο αν χρησιμοποιει καποιος καυσιμο με ταυτοχρονια υψηλο ποσοστο  λαδιου πχ CP 30% Nitro 22% λαδι.Αυτο ειναι αρκετα σημαντικο γι αυτους που γενικα ζοριζουν τους κινητηρες τους τους καλοκαιρινους μηνες. Βεβαια στην περιπτωση του σφυριγματος με τετοιου ειδους καυσιμο τα πραγματα ειναι  διαφορετικα... Undecided

    Νικος

    ΥΓ: Κυριε Γιαννη θελουμε κι αλλα σεμιναρια!! Στριφογύρισμα ματιών
    « Letzte Änderung: Freitag, 21 Jul 2006, 18:35:19 von Νικόλας » Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 31     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.03 Sekunden mit 24 Zugriffen.