Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 40
    Gesamt: 42
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Λειτουργεία κινητήρα  (Gelesen 11999 mal)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 346



    « am: Mittwoch, 27 Jun 2007, 18:15:19 »

    Χαιρετώ ολη την παρέα. Χαμόγελο
    Προβληματιζώμενος αυτές τις ημέρες με τις υψηλές θερμοκρασίες και μη έχοντας ξεκάθαρα κάποια πράγματα
    θά ήθελα να ρωτήσω .
    Πόσο καλά εργάζαι ένας κινητήρας σε θερμοκρασίες κοντα στους 40 βαθμούς κελισίου ή και ποιό πάνω, 41-42 ;
    Θα βοηθούσε άν λειτουργούσε με πλούσιο καύσιμο; Θα βοηθούσε ένα ψυχρό μπουζί;
    ποιό μπουζί θα θεωρούνταν ποιό κατάλληλο;

    Gespeichert
    andreas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 27 Jun 2007, 19:29:38 »

     ΣΕ αυτες τις θερμοκρασιες δεν εργαζετε και τοσο ανετα μελλον ψηνετε λιγακι οποσδιποτε λιγο πλουσιο μειγμα αν πρεπει να δουλεψει ισως ψυχροτερο μπουζι και λιγοτερο νιτρο . καλο λιπαντικο στο καυσιμο ειναι απαραιτητο αλλα δεν αναγραφετε συνηθως...... παντος εδω εχει 44 δεν ειναι για πτηση Tongue
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #2 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 21:02:07 »

    Εχω μια απορια και θελω την βοηθεια σας

    παρατηρησα σημερα πρωτη μερα με το Cowl τοποθετημενο, οτι τρεχουν μαυρα λαδια πανω στα σκελη των τροχων

    Δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα τα σκελη ειναι αλουμινιου και η εξατμιση ειναι κοντα σε αυτα

    μεσα στο cowl δεν υπαρχουν μαυρα λαδια αλλα πρασινα απο μια διαρροη που υπαρχει στην ενωση των δυο μερων της εξατμισης (και δεν ξερω τι να κανω . οσο και να σφιξω την βιδα το προβλημα παραμενει)

    απο τον κινητηρα δεν βλεπω πουθενα μαυρα λαδια να τρεχουν

    τι μπορει να τα προκαλει αυτα και θα πρεπει να ανησυχω??

    Μπορει να ειναι υπερθερμανση ??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #3 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 21:23:27 »

    Δες την εξατμηση ισως εχει ξεσφυξει η βιδα που τη περνα κατα μηκος και ετσι γυριζει το μεσαιο κομματι της το οποιο  τριβεται και βγαζει την μαυριλα ....
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #4 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 21:53:59 »

    Tο εχω προσπαθησει αλλα δεν γινεται τιποτα
    να βαλω φλατζοχαρτο μηπως και τα καταφερω??

    Αρα τα μαυρα λαδια ειναι καταλοιπα της εξατμισης και οχι προβλημα του κινητηρα σωστα??

    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #5 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 23:11:09 »

    Γεια
    Ηλία μήπως φταίει οτί ζεστένεται ο κινητήρας
    και τον δουλεύεις λίγο σφυριγμένα?
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #6 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 23:22:50 »

     η μηχανη ειναι OSMAX .46 AX
     προπελα 11χ6

    και εγραψε το οργανο 12000 σττροφες στο φουλ

    αυτο μπορει να σημαινει οτι ειναι σφυριγμενος??? Huh Huh

    Επισης αυτα τα μαυρα λαδια μπορει να ειναι υπερθερμανση???
     Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    please help Εκπληξη Εκπληξη
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #7 am: Sonntag, 8 Jul 2007, 23:58:40 »

    Μάλλον είναι θέμα θερμοκρασίας του κινητήρα.δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.οι στροφές είναι οκ
    το παρατήρησα και στο δικό μου 46LA.
    δούλεψε τον με πιο πλούσιο μείγμα και δες αν βγάζει ακόμα μαυρίλα
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 457



    « Antwort #8 am: Montag, 9 Jul 2007, 00:37:34 »

    η μηχανη ειναι OSMAX .46 AX
     προπελα 11χ6

    και εγραψε το οργανο 12000 σττροφες στο φουλ

    αυτο μπορει να σημαινει οτι ειναι σφυριγμενος??? Huh Huh

    Επισης αυτα τα μαυρα λαδια μπορει να ειναι υπερθερμανση???
     Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    please help Εκπληξη Εκπληξη


    τον κινητηρα τον κουραζεις με αυτον τον ελικα να το ξερεις!!!

    η θα βαλεις 10Χ7 για να εχεις ενα ικανοποιητικο βημα η 10Χ6 για να εχεις πολλες στροφες

    η μαυριλα ειναι απο την ζεστη απλα τα καιει ολα δωσε λιγο μειγμα παραπανο

    δεν πιστευω να πειραξες τον αερα?HuhHuhHuh?

    ειναι απο την μαμα του σχεδον ρυθμισμενος κ για καλοκαιρι κ για χειμωνα

    τα λεμε
    Gespeichert

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.113


    « Antwort #9 am: Montag, 9 Jul 2007, 01:03:19 »

    Βρε παιδια εγω βλεπω οτι η os max λεει recomended props 10.5/6 -12/6-7 http://www.osengines.com/engines/osmg0547.html

    και λετε οτι τον κουραζι μια 11/6 ? σε 40αρι δηλαδη τι προπελα θα βαλεις ?

    Αν και εχω 46 ειναι η ΤΤ pro και της εχω 11/5 αλλα ειναι ποιο αδυναμη απο την ΑΧ

    Ευχαριστω
    Gespeichert

    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #10 am: Montag, 9 Jul 2007, 01:16:15 »

    και γω 11χ6 γυρνάω  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #11 am: Montag, 9 Jul 2007, 06:50:06 »


    [/quote]



    δεν πιστευω να πειραξες τον αερα?HuhHuhHuh?

    ειναι απο την μαμα του σχεδον ρυθμισμενος κ για καλοκαιρι κ για χειμωνα

    [/quote]

    αν εννοεις την μικρη βελονα την πειραξα κατα 90 μοιρες

    δεν το ηθελα αλλα ηταν η τελευταια λυση γιατι ο κινητηρας εσβηνε ενω βρησκομουν με μισο γκαζι  αρκετες φορες

    αλλα και απο ρελαντι στο αποτομο γκαζι παλι μπερδευε

    Τωρα δεν εχω προβλημα στην αποκριση του γκαζιου

    Τι προβλημα μπορει να μου δημιουργισει  η μικρη βελονα??

    Μπορει να φταιει για  την μαυριλα Huh
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #12 am: Montag, 9 Jul 2007, 07:21:16 »

    παρατηρησα σημερα πρωτη μερα με το Cowl τοποθετημενο, οτι τρεχουν μαυρα λαδια πανω στα σκελη των τροχων

    Δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα τα σκελη ειναι αλουμινιου και η εξατμιση ειναι κοντα σε αυτα

    μεσα στο cowl δεν υπαρχουν μαυρα λαδια αλλα πρασινα απο μια διαρροη που υπαρχει στην ενωση των δυο μερων της εξατμισης (και δεν ξερω τι να κανω . οσο και να σφιξω την βιδα το προβλημα παραμενει)

    απο τον κινητηρα δεν βλεπω πουθενα μαυρα λαδια να τρεχουν

    τι μπορει να τα προκαλει αυτα και θα πρεπει να ανησυχω??

    Μπορει να ειναι υπερθερμανση ??

    Πριν απο αρκετό είχα και εγώ το ιδιο "πρόβλημα". Η πρωτη μου αντίδραση ήταν παρόμοια με την δικιά σου  Εκπληξη .
    Σκέφτηκα προβλημα στο μοτερ. και το ανοιξα . Τζάμπα κόπος . ηταν μια χαρά το μοτερ.
    Για να μην σε κραταω σε αγωνία   Χαμόγελο 99% απο την τριβή κάποιου μέρους της εξάτμισή σου . Δεν εχει να κανει με την αξιοπιστία της μηχανής σου .

    θα δεις . αν καταφέρεις να στεγανοποιήσεις και να ακινητοποιήσεις την εξάτμισή σου και όλα της τα μέρη της , και κυρίως την βίδα που σφίγγει τα  δυο μέρη της εξάτμισης  θα σταματισει η μαυρίλα .

    Οσο αφορά την προπέλα άποψη μου ειναι ότι  τα manual των εταιριών (και φυσικά της ΟS  που την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση)  γράφουν τις προπέλες που μπορούν να γυρίσουν οι μηχανές
    Οπότε και η 11Χ6 είναι μια χαρά και αφού εχεις  12.000 στροφες σημαινει ότι και 12Χ7 μπορεί  να μπει .

     gerolikos Για την μικρή βελόνα  . Πράγματι η ΟS ρυθμίζει την "μικρή" βελόνα , αλλά η ρύθμιση αυτή ισχύει για ενα εύρος πιέσεων και θερμοκρασίας , αν βγεις εκτός των ορίων και φυσικά πρέπει να την πειράξεις .

    καλές πτήσεις  σε όλους μας


    YΣ.  "πλάκωσε"  την εξάτμιση όπου δεν σφίγγει (οχι στις βίδες όμως ) , με 5λεπτη εποξυ και θα δεις , και βγαινει και ευκολα όταν θα χρειαστεί.
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #13 am: Montag, 9 Jul 2007, 07:26:04 »

    Γιαννη ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου


    μπορω να πω οτι ησυχασα

    θα προσπαθησω να σταματησω την διαρροη
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #14 am: Montag, 9 Jul 2007, 13:52:07 »

    παρατηρησα σημερα πρωτη μερα με το Cowl τοποθετημενο, οτι τρεχουν μαυρα λαδια πανω στα σκελη των τροχων

    Δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα τα σκελη ειναι αλουμινιου και η εξατμιση ειναι κοντα σε αυτα

    μεσα στο cowl δεν υπαρχουν μαυρα λαδια αλλα πρασινα απο μια διαρροη που υπαρχει στην ενωση των δυο μερων της εξατμισης (και δεν ξερω τι να κανω . οσο και να σφιξω την βιδα το προβλημα παραμενει)

    απο τον κινητηρα δεν βλεπω πουθενα μαυρα λαδια να τρεχουν

    τι μπορει να τα προκαλει αυτα και θα πρεπει να ανησυχω??

    Μπορει να ειναι υπερθερμανση ??

    Πριν απο αρκετό είχα και εγώ το ιδιο "πρόβλημα". Η πρωτη μου αντίδραση ήταν παρόμοια με την δικιά σου  Εκπληξη .
    Σκέφτηκα προβλημα στο μοτερ. και το ανοιξα . Τζάμπα κόπος . ηταν μια χαρά το μοτερ.
    Για να μην σε κραταω σε αγωνία   Χαμόγελο 99% απο την τριβή κάποιου μέρους της εξάτμισή σου . Δεν εχει να κανει με την αξιοπιστία της μηχανής σου .

    θα δεις . αν καταφέρεις να στεγανοποιήσεις και να ακινητοποιήσεις την εξάτμισή σου και όλα της τα μέρη της , και κυρίως την βίδα που σφίγγει τα  δυο μέρη της εξάτμισης  θα σταματισει η μαυρίλα .

    Οσο αφορά την προπέλα άποψη μου ειναι ότι  τα manual των εταιριών (και φυσικά της ΟS  που την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση)  γράφουν τις προπέλες που μπορούν να γυρίσουν οι μηχανές
    Οπότε και η 11Χ6 είναι μια χαρά και αφού εχεις  12.000 στροφες σημαινει ότι και 12Χ7 μπορεί  να μπει .

     gerolikos Για την μικρή βελόνα  . Πράγματι η ΟS ρυθμίζει την "μικρή" βελόνα , αλλά η ρύθμιση αυτή ισχύει για ενα εύρος πιέσεων και θερμοκρασίας , αν βγεις εκτός των ορίων και φυσικά πρέπει να την πειράξεις .

    καλές πτήσεις  σε όλους μας


    YΣ.  "πλάκωσε"  την εξάτμιση όπου δεν σφίγγει (οχι στις βίδες όμως ) , με 5λεπτη εποξυ και θα δεις , και βγαινει και ευκολα όταν θα χρειαστεί.


    Hey ilias,

    Συμφωνώ και εγώ με τον Γιάννη, Η προπέλα είναι ΟΚ και η μαυρίλα προέρχεται απο τις "τριβές" των μετάλλων αφού δεν έχεις πετύχει την απόλυτη συνάρμωσή τους. Αν θέλεις να βάλεις "φλάντζα" μπορείς να φτιάξεις από περμανίτη ....(υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες αν είσαι Αθήνα στείλε ΡΜ να σου πω).
    Καλές Πτήσεις
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #15 am: Dienstag, 10 Jul 2007, 17:26:58 »

    Τρυφωνα μπορεις να μου πεις που θα βρω περμανιτη, πως θα φτιαξω την φλατζα και πως θα την τοποθετησω?? worry worry worry
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #16 am: Donnerstag, 27 Sep 2007, 23:02:00 »

    διαβαζα λιγο το βιβλιο του θειου Γιαννη

    και ηθελα να ρωτησω σχετικα με την λειτουργια των διχρονων κινητηρων

    το καυσιμο περναει μεσα απο το χωρο του στροφαλου πριν φτασει στο χωρο καυσης και στο μπουζι??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #17 am: Freitag, 28 Sep 2007, 07:58:59 »

    διαβαζα λιγο το βιβλιο του θειου Γιαννη

    και ηθελα να ρωτησω σχετικα με την λειτουργια των διχρονων κινητηρων

    το καυσιμο περναει μεσα απο το χωρο του στροφαλου πριν φτασει στο χωρο καυσης και στο μπουζι??

    Αυτό που ήθελες να ρωτήσεις Ηλία, ήταν: το καύσιμο περνάει ΜΟΝΟ από τον χώρο του στροφάλου ....?

    1) περνάει μέσα από τον χώρο του στροφάλου, με δυνατότητα ασύμμετρης ρύθμισης της θυρίδας εισαγωγής του στροφάλου,
    2) από το πίσω μέρος του κάρτερ, απ' ευθείας μέσα στο κάρτερ, και με περιστροφική βαλβίδα, έχουμε ασύμμετρη ρύθμιση της θυρίδας εισαγωγής.
    3) από το πίσω μέρος του κάρτερ , απ' ευθείας μέσα στο κάρτερ, με παλινδρομική βαλβίδα, οπότε έχουμε μόνο συμμετρικό χρονισμό
    4) σπανίως και μόνο στη θεωρία το βλέπουμε, να εισέρχεται απ΄ευθείας στο πλάϊ του κυλίνδρου , απέναντι από την θυρίδα εξαγωγής, αλλά σ' αυτή την περίπτωση έχουμε συμμετρικό χρονισμό

    Όποτε έχουμε συμμετρικό χρονισμό ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει εξ' ίσου και αριστερόστροφα και δεξιόστροφα.
    Με ασύμμετρο χρονισμό έχουμε δυνατότητα μόνο από μία φορά, αλλά έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη εισαγωγή μίγματος, και μεγαλύτερη ισχύς.
    Για αντίθετη περιστροφή χρειάζεται αντίθετος χρονισμός.
    Μεγαλύτερη ισχύ μπορούμε να πάρουμε από την "πίσω" εισαγωγή, με περιστροφική βαλβίδα, γιατί αυτή μπορεί να κοπεί με μεγαλύτερο χρονισμό, και να επιτρέπει μεγαλύτερη εισαγωγή μίγματος. Δεν μπορεί να γίνει το ίδιο με την θυρίδα του στροφάλου, γιατί εξασθενεί.
    Ενας επί πλέον λόγος της μεγαλύτερης ισχύος, είναι ότι επειδή δεν υπάρχει πλέον ο "όγκος" του τρύπιου στροφάλου, όταν κατεβαίνει το έμβολο, συμπιέζει καλύτερα το μίγμα και το ανεβάζει με μεγαλύτερη ταχύτητα στον κύλινδρο.

    5) με injection
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042



    « Antwort #18 am: Freitag, 28 Sep 2007, 08:51:24 »

    που θα βρω περμανιτη, πως θα φτιαξω την φλατζα και πως θα την τοποθετησω??

    ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ  ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΠΕΡΜΑΝΙΤΕΣ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΣΕ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ 2  ΜΕΤΑΛΛΩΝ
    http://www.vres.gr/company.php?company_id=754967024

    ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ:
    http://www.vres.gr/activity.php?activity_id=2069
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΜΑΡΚΑΡΕΙΣ ΜΕ ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΠΑΤΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΙΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΧΑΡΑΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΜΑΝΙΤΗ ΕΑΝ ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΕΙ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΠΙΔΙ)
     ΚΟΒΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΜΜΙΑ 10 ΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ "ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ " ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΕΡΜΑΝΙΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΝΕΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ  ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ
    ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ  ΕΑΝ ΘΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ ΟΤΙ ΦΛΑΝΤΖΑ ΘΕΣ....  ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΧΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΑΝΤΕ 1,5 ΤΟ ΠΟΛΥ!!! ΧΙΛΙΟΣΤΟ

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #19 am: Freitag, 28 Sep 2007, 17:57:39 »

    ευχαριστω και τους δυο
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Πτέραρχος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 307



    « Antwort #20 am: Dienstag, 9 Okt 2007, 10:11:32 »

    η μηχανη ειναι OSMAX .46 AX
     προπελα 11χ6

    και εγραψε το οργανο 12000 σττροφες στο φουλ

    αυτο μπορει να σημαινει οτι ειναι σφυριγμενος??? Huh Huh

    Επισης αυτα τα μαυρα λαδια μπορει να ειναι υπερθερμανση???
     Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    please help Εκπληξη Εκπληξη


    τον κινητηρα τον κουραζεις με αυτον τον ελικα να το ξερεις!!!

    η θα βαλεις 10Χ7 για να εχεις ενα ικανοποιητικο βημα η 10Χ6 για να εχεις πολλες στροφες

    η μαυριλα ειναι απο την ζεστη απλα τα καιει ολα δωσε λιγο μειγμα παραπανο

    δεν πιστευω να πειραξες τον αερα?HuhHuhHuh?

    ειναι απο την μαμα του σχεδον ρυθμισμενος κ για καλοκαιρι κ για χειμωνα

    τα λεμε

    Για δοκίμασε μια APC 12.25 x 3.75 και πες μου ...
    Gespeichert

    Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
    "Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
    _______________________________________________
    _______________________________________________
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #21 am: Dienstag, 9 Okt 2007, 22:24:31 »

    ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙς ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ

    ΜΗΠΩς ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑς

    το μοντελο που το εχω ειναι ενα extra 300s το οποιο δεν τα παει καλα με μικρη ταχυτητα

    τι θα κερδισω με αυτη την προπελα??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Πτέραρχος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 307



    « Antwort #22 am: Mittwoch, 10 Okt 2007, 00:58:08 »

    Καλησπέρα Ilias ,
    Η έλικα που σου προτείνω είναι αυτή που κατέληξα ότι είναι η καλύτερη για την συγκεκριμένη μηχανή που έχεις ,
    την οποία έχω και εγώ πάνω σε ένα Funtana s40 με Bisson Pitts style  εξάτμιση . Θα μειώσεις αυτή την υπερστροφία που έχεις χωρίς όμως να χάσεις το " δίσκο"και την δύναμη που θέλεις . Δεν ξέρω αν η μηχανή αυτή ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο μοντέλο που έχεις , αλλα σίγουρα άξιζει να το δοκιμάσεις .
    Φιλικά ..
    https://www.aeromodelling.gr/album/displayimage.php?pos=-3278
    Gespeichert

    Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
    "Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
    _______________________________________________
    _______________________________________________
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #23 am: Mittwoch, 10 Okt 2007, 14:21:09 »

    ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙς ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ

    ΜΗΠΩς ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑς

    το μοντελο που το εχω ειναι ενα extra 300s το οποιο δεν τα παει καλα με μικρη ταχυτητα

    τι θα κερδισω με αυτη την προπελα??


    Hey ilias

    Sorry για την άκαιρη απάντηση.. Περμανίτη θα βρέις στα μαγαζιά κοντά στην Αχιλλέως ...(εκεί που φτιάχνουν και τα ταμπούρα φρένων)....
    Ο μεγαλύτερος "δίσκος" (μεγαλύτερη διάμετρος) που προτείνει ο Πτέραρχος είναι μια καλή λύση για να έχεις πιο ομαλή κατανομή της ροπής του κινητήρα (σου δίνει μεγαλύτερο Torque από ταχύτητα) Συμφωνώ σε αυτό εαν θέλεις να κάνεις ακροβατικά με μικρότερη ταχύτητα.... Είναι καθαρά μια 3Dάδικη λύση.
    ΜΦΧ
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #24 am: Mittwoch, 10 Okt 2007, 17:06:24 »

    ευχαριστω και τους δυο σας Thumbs up
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #25 am: Sonntag, 4 Nov 2007, 10:55:50 »

    σε ενα αεροπλανο με τον κινητηρα στο πλαι και την εξατμιση στο κατω σημειο, αν τοποθετησουμε την δεξαμενη καυσιμου σε τετοια θεση οπου να βρισκεται στο υψος της εξατμισης (δηλαδη πολυ χαμηλα ) θα υπαρχει προβλημα στην τροφοδοσια??

    σημ.  το ανωτερο σημειο καυσιμο βρισκεται πολυ κατω απο την βαλβιδα του καρμπυρατερ
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Πτέραρχος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 307



    « Antwort #26 am: Sonntag, 4 Nov 2007, 13:20:04 »

    Το καλύτερο θα ήταν να ακολουθήσεις τις οδηγίες που δίνει ο κατασκευαστής της μηχανής , δηλαδή η μέση του ντεποζίτου στο ύψος του καρμπυλατερ . Οτιδήποτε διαφορετικό πιθανόν να σου δημιουργεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία . Παρότι , πίεση απο την εξάτμιση  θα φτάνει στο ντεπόζιτο σου , ισως σε κατάσταση "ρελαντι" ή χαμηλών στροφών , να μην είναι αρκετή για την σωστή τροφοδοσία με καύσιμο .( δεν ισχύει αυτό σε περίπτωση μηχανίκής τρόμπας ).  Επίσης λόγω της φυσικής ροής που θα υπάρχει προς το ντεπόζικο σου , θα πρέπει κάθε φορά να τραβάς εκ νέου , καύσιμο προς το καρμπιλατερ .Βρες τρόπο και τοποθέτησε το ντεπόζιτο στο σωστό ύψος , διαφορετικά θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
    Gespeichert

    Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
    "Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
    _______________________________________________
    _______________________________________________
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #27 am: Samstag, 7 Feb 2009, 12:33:04 »

    'Εχω έναν κινητήρα GP 25 της Τ.ΤIGER και θέλω να τον τοποθετήσω ανάποδα σε ενα μοντέλο!
    ( Η κεφαλή πρός τα κάτω)!
    Ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα με τη λειτουργεία του?Το manual δεν αναφέρει κάτι γι' αυτό!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #28 am: Samstag, 7 Feb 2009, 14:16:26 »

    Μεγαλύτερη ισχύ μπορούμε να πάρουμε από την "πίσω" εισαγωγή, με περιστροφική βαλβίδα, γιατί αυτή μπορεί να κοπεί με μεγαλύτερο χρονισμό, και να επιτρέπει μεγαλύτερη εισαγωγή μίγματος. Δεν μπορεί να γίνει το ίδιο με την θυρίδα του στροφάλου, γιατί εξασθενεί.


    Και γιατί δε φτιάχνουν πιά κινητήρες με περιστροφική βαλβίδα στο πίσω μέρος;
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    GeoAstrix
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 33


    « Antwort #29 am: Samstag, 7 Feb 2009, 22:31:42 »

    'Εχω έναν κινητήρα GP 25 της Τ.ΤIGER και θέλω να τον τοποθετήσω ανάποδα σε ενα μοντέλο!
    ( Η κεφαλή πρός τα κάτω)!
    Ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα με τη λειτουργεία του?Το manual δεν αναφέρει κάτι γι' αυτό!


    Κανένα πρόβλημα......το μοτερ δουλεύουν ανεξαρτήτως θεσης και ...στασης.Το επίπεδο του καρμπυρατερ και του τεπόζιτου θέλει λίγη προσοχή και όλα ΟΚ.
    Αν ήταν να μη μπαίνουν ανάποδα τότε όλοι θα πετούσαμε μόνο κανονικά και εγω μάλλον δε θα πετούσα καθόλου!!!! Χαμόγελο
    Gespeichert
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #30 am: Freitag, 12 Mδr 2021, 13:11:17 »

    Καλησπέρα παιδιά
    Θέλω λίγο την βοήθεια σας για έναν κινητήρα βενζίνης...

    Μου χάλασε η φλάντζα της εξάτμισης και δεν έχω περμανίτη να φτιάξω καινούρια. Επίσης δεν θέλω να πάω στην λύση της εποξικής κόλλας.

    Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση?

    Σκέψη 1η: Να κόψω φλάντζα μεταλλική από κουτάκι αλουμινίου αναψυκτικών? Μονή η διπλή δεν γνωρίζω...?
    Σκέψη 2η: Να κόψω μια άλλη απλή φλάντζα από φλατζόχαρτο και να την περάσω εμπρός-πίσω με αυτοκόλλητη ταινία αλουμινίου?

    Άλλη ιδέα?
    Gespeichert
    patrikps1
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 3


    « Antwort #31 am: Freitag, 12 Mδr 2021, 14:41:57 »

    Μία Λύση αντί για περμανίτη ή ψιλό φλατζόχαρτο, είναι και το να χρησιμοποιήσεις "τραπουλόχαρτο.
    Τα κλασσικά όχι τα πλαστικά.
    Gespeichert

    ps1
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #32 am: Freitag, 12 Mδr 2021, 14:53:30 »

    1. Φλατζοχαρτο
    2. Κουτακι κοκακολα
    3. Φλατζοκολλα παχια παχια και περιμενεις να στεγνωσει
     Thumbs up
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #33 am: Freitag, 12 Mδr 2021, 14:58:59 »

    Μία Λύση αντί για περμανίτη ή ψιλό φλατζόχαρτο, είναι και το να χρησιμοποιήσεις "τραπουλόχαρτο.
    Τα κλασσικά όχι τα πλαστικά.

    Ωραία ιδέα! Το είχα ακούσει πριν κάτι χρόνια και το είχα ξεχάσει!
    Gespeichert
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #34 am: Freitag, 12 Mδr 2021, 15:01:09 »

    1. Φλατζοχαρτο

    Σκέτο φλατζόχαρτο εκεί που ακουμπάει η εξάτμιση με την κεφαλή?
    Φοβάμαι μην το κάψει από την θερμοκρασία αν και το φλατζόχαρτο που έχω διαθέσιμο αυτή την στιγμή είναι 0,8mm

    Μια δοκιμή θα δείξει!
    Gespeichert
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #35 am: Samstag, 13 Mδr 2021, 13:41:44 »

    Τρεις στρωσεις με αυτοκολητο αλουμινιο επανω στην εξατμιση
    κοβεις τα ανοιγματα καλο σφηξιμο στις βιδες και τιποτα αλλο...
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #36 am: Montag, 15 Mδr 2021, 05:24:45 »


    Συστηνω την λυση 1 για κουτακι αλουμινιου Coca Cola  Zero για καλυτερη στεγανωση της εξατμισης. Θα αντιγραψεις και θα κοψεις τη φλατζα και τις οπες θα τις ανοιξεις με ενα κατσαβιδι.

    προσοχη: Θα βαλεις διπλη φλατζα απο κουτακι Coca Cola Zero. Θα δεις διαφορα στην αποδοση γιατι θα εχει καλυτερη στεγανωση η εξατμιση.
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #37 am: Mittwoch, 28 Apr 2021, 15:21:51 »

    Τελικά έφτιαξα από κουτάκι αλουμινίου.

    Η φλάντζα έκατσε μια χαρά και δεν δείχνει να χάνει από κάπου... Thumbs up

    (Μερικοί φτιάχνουν και από ταψάκια από πίτσες, όπως διάβασα! Κάνουν την ίδια δουλειά. Αγοράζεις μια πίτσα και μια Coca Cola και εκεί που κάθεσαι και τα απολαμβάνεις, φτιάχνεις και μερικές φλάντζες από τα σκουπίδια. Που στην ουσία δεν είναι σκουπίδια γιατί τα ανακυκλώνεις με άλλο τρόπο!)  laugh
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Λειτουργεία κινητήρα
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 25 Zugriffen.