Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 14:48]

    [Aujourd'hui à 14:08]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304508
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 5
    Invités: 28
    Total: 33
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Lu 40272 fois)
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #75 le: Mardi, 25 Oct. 2022, 21:06:34 »

    Ας δούμε τον κορυφαίο πιλότο και πτήση freestyle στο γαλαξία  Cheesy, από τον πιο απαιτητικό αγώνα της κατηγορίας το Tucson Aerobatic Shootout 2k22... Wink α ναι και με το "χωρίς σχόλια" μοντέλο από πλευράς δυνατοτήτων της κατηγορίας σε όλα τα μεγέθη 91, 104 κτλ... Cheesy. ΟΛΑ ΚΟΡΥΦΗ.

    Πολύ καλός συνδυασμός λήψης drone και επίγειας κάμερας. Thumbs up

    Ευτυχώς που υπάρχει και ένας Jase Dussia και μας εμπνέει...  beer



    Μπορεί να είναι και η μοναδική φορά που καταδέχτηκε να κάνει hover  Grin
    Τι να λεμε ο τύπος δεν υπάρχει... respect  white flag
    « Dernière édition: Mercredi, 3 Janv. 2024, 09:34:52 par 3DJunk » Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #76 le: Mardi, 25 Oct. 2022, 21:23:56 »

    Ναι το hover το έχει για την έναρξη του sequence. Τον εχω δει live σε smack flight που κάνει πολλά πράγματα χαμηλά και στον πόντο, ωστόσο το freestyle δεν είναι το ίδιο. Πρέπει να είναι εντός μουσικής να μην χάνει beat που λένε, άρα τα hover και αργές μανούβρες συνήθως δεν δένουν με τη μουσική. Το freestyle έχει γίνει επιστήμη...χωρίς πλάκα τώρα...υπάρχουν αρκετά judging criteria τα οποία αναλαμβάνει κάθε κριτής αποκλειστικά. Παρακολουθώντας το live stream από την αρχή είδα πχ πως στο Precision κομμάτι ήταν κριτής ο Jason Shulman που έχει τεράστια εμπειρία σε αυτό, στο Music Synch κάποιος άλλος...κτλ Όλοι αυτοί οι βαθμοι αθροίζονται και βγαίνει η τελική βαθμολογία. Ειδα τις final πτήσεις των 2 πρώτων καμία 10αρια φορές την κάθε μια. Η διαφορά σημαντική αν ληφθούν υπόψη τα κριτήρια ωστόσο ο Jase έχασε την πρώτη θέση για 15 βαθμούς στους 3000 αν δεν κάνω λάθος. Στα μάτια πολλών η διαφορά σημαντική υπέρ του Jase ωστόσο κρίθηκε για -15 πόντους. Βέβαια υπάρχει πολύ μεγάλο respect και στον 1ο (Spencer Nordquist) ο οποίος είναι ο μόνος στον πλανήτη Γη που μπορεί να πετάξει κοντά στον Jase. Υπεργαλαξιακά επίπεδα και τα 2 παιδιά με ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες... Cheesy angel
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #77 le: Jeudi, 8 Juin 2023, 16:42:41 »

    Καλησπέρα σας,

    Είναι 2 χρόνια που πέταξε για πρώτη φορά το EF Laser EXP 91'', ένα μοντέλο που δεν έχουμε ακόμη το επαρκές stick time για διάφορους λόγους όπως υποχρεώσεις, lockdown και ενασχόληση με Jet (δύσκολη τεχνικά κατηγορία που αποπροσανατολίζει από εστίαση σε πτήσεις). Φέτος λοιπόν αποφασίστηκε στον λίγο χρόνο που έχουμε να εστιάσουμε στις προπέλες και στις εξορμήσεις στη φύση.

    Σε αυτό το πλαίσιο, πριν 2 εβδομάδες είχαμε ένα μικρό ατύχημα με το Laser όπου σε ένα high speed και βίαιο snap roll ξεκόλησε η βάση ενός SFG (Side Force Generator) με αποτέλεσμα να χαθεί στο γειτονικό χωράφι. Σημ. ο λόγος που αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθούν τα SFG είναι η αίσθηση που δίνει στο rudder, παρόμοια με αυτή ενός 35% / 120cc (χωρίς SFG) παρότι μειώνουν λίγο το roll rate.

    Με τη βοήθεια του φίλου ichiban (Ιάπωνας από το Χαλάνδρι χαχα) Grin, φτιάχτηκαν νέες βάσεις και τοποθετήθηκαν τα SFGs από το EF Extra 300 EXP 91'' τα οποία είχαν ελάχιστα διαφορετικό πάχος και ήταν λίγο πιο βαρυά.

    Το περασμένο Σάββατο δοκιμάστηκαν εκ νέου σε μανούβρες υψηλής κιν. ενέργειας όπως riffle rolls, high speed snaps, cranckshafts κτλ. καθώς και σε μανούβρες ακρίβειας πχ one turn rolling circles κτλ έχοντας ως μέτρο σύγκρισης το 35% / 120cc πάντα. Τελικά όλα πήγαν οκ, και τα 2 μοντέλα έχουν πλέον παρόμοια συμπεριφορά, ωστόσο για να λέμε την αλήθεια το EF Laser δεν το αλλάζω με τπτ. Καταπληκτικό μοντέλο από πολλές απόψεις ειδικά τώρα που αρχίζει και στρώνει ο κινητήρας => GP-76. Thumbs up

    Video από τις δοκιμές μας εδώ:

    « Dernière édition: Jeudi, 8 Juin 2023, 18:49:41 par 3DJunk » Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #78 le: Jeudi, 8 Juin 2023, 17:57:27 »

     

    ...,  Δάκρυ  μπουουουου....... Δάκρυ , κλέω, φαντάσου να πετούσες χωρίς την διακοπή για tα jet....!!!
     
      ΥΓ
    Φιλιά στον μακρυμάλη φίλο μας..., χρυσοχέρης...!!!

      Χρησταρας
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #79 le: Dimanche, 11 Juin 2023, 16:44:43 »

    Χρηστάρα καλησπέρα,

    Ευχαριστώ για τα θετικά και συνάμα αρνητικά σου σχόλια... Grin Γιατί κλαις?  angel? Ο ΑΜ είναι αναψυχή και πρέπει να προκαλεί ευεξία κυρίως. Ούτε κλάματα, ούτε κουτσομπολιά ούτε σε ακραίες περιπτώσεις δικαστήρια... Grin Grin συμβαίνουν και αυτά βλέπεις.... Grin

    Τα jet δεν αποτελούν δικαιολογία αλλά γεγονός και φυσικά κάτι μάθαμε από αυτό το κεφάλαιο. Ωστόσο είναι hobby και το κάνουμε ανάλογα με τις συνθήκες και τις δυνατότητες μας. Οι δυνατότητες είναι συνάρτηση όχι μόνο χρημάτων αλλά χρόνου, διάθεσης για εστίαση σε κάτι που απλώς ευχαριστεί δλδ δεν υπάρχει κάποιο περαιτέρω όφελος. Έχουμε αρκετό δρόμο και αυτό είναι ευχάριστο αλήθεια γιατί μόνο να αποκρυπτογραφήσεις σε video και να εκτελέσεις σωστά τις κινήσεις των stick σε τελευταίες μανούβρες (RC Aerobatics 2.0) απαιτεί χρόνο και ενέργεια. Ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό,  μια καλή πτήση πρέπει να συνδυάζει κατά την γνώμη μου:

    - Μεταβολές στην ενέργεια, αργά=>γρήγορα και αντίστροφα
    - Κλασσικά ακροβατικά μαζί με XA (Extreme Aerobatics) και Heli Type Stick Moves.
    - Ακρίβεια και ποιότητα σε τί κάνεις παρά ποσότητα και μέτρια εκτέλεση, το τελευταίο είναι αρκετά κοινό σε video που βλέπω κατά καιρούς
    - Τήρηση των βασικών αρχών ακροβατικής πτήσης => Box και Γεωμετρία (μην μου πεις για το μετατοπισμένο στα αριστερά slow roll εγινε για λόγους λήψης χαχα)

    Βασική προϋπόθεση για όλα αυτά είναι φυσικά εκτός από τη διάθεση η ύπαρξη τουλάχιστον ενός καλά στημένου μοντέλου. Στριφογύρισμα ματιών. Το στήσιμο δεν αφορά μόνο στο airframe και τριμάρισμα αλλά στο στρώσιμο του κινητήρα ο οποίος θα σου δώσει "ασφάλεια να ρισκάρεις". Στα τελευταία video δεν ρισκάρουμε πολύ γιατί οι κινητήρες είναι ακόμη καινούργιοι άρα κάποια πράγματα γίνονται σχετικά ψηλά, ειδικά σε high rpm που δεν ανεβάζουμε σχεδόν ποτέ. Σε αυτή τη φάση προτεραιότητα είναι να γυρίσουμε με μοντέλα σε 1 κομμάτι. Μοντέλα που έχουμε στήσει με τον emoji (τον χρυσοχέρη) Χαμόγελο με φροντίδα και προδέρμ παρά με πιθανές ζημιές (λόγω κάποιου πιθανού cut) που θα επηρεάσουν τους ΑΜ ψυχαναγκασμούς μας. Αν το μοντέλο δεν λάμπει δεν πετάει καλά... Grin Grin

    Τώρα στα τεχνικά:

    Σε θυμήθηκα γιατί στο Laser πρέπει να γίνει μια μετατροπή. Αντικατάσταση του PB Spark Switch Pro + LiOn 2S 2.600mAh με Tech Aero iBEC χωρίς μπαταρία. Ο Tech Aero έχει δοκιμαστεί με απόλυτη επιτυχία αφενός, αφετέρου θα ελαττώσουμε το βάρος και θα πάμε το CG λίγο πιο πίσω κάτι που θέλουμε για καλύτερο tumbling.

    Χαιρετισμούς,
    Ν
    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #80 le: Lundi, 12 Juin 2023, 01:06:20 »

      ..., ‘‘ - Τήρηση των βασικών αρχών ακροβατικής πτήσης => Box και Γεωμετρία (μην μου πεις για το μετατοπισμένο στα αριστερά slow roll εγινε για λόγους λήψης χαχα)¨¨ ,,δεεεν αφήνεις να πέσει τίποτε κάτω, για αυτον τον λόγο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, εισαι απο τους λίγους στον χώρο μας...!

      Χρησταρας
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #81 le: Jeudi, 29 Juin 2023, 23:08:35 »

     ..., ‘‘ - Τήρηση των βασικών αρχών ακροβατικής πτήσης => Box και Γεωμετρία (μην μου πεις για το μετατοπισμένο στα αριστερά slow roll εγινε για λόγους λήψης χαχα)¨¨ ,,δεεεν αφήνεις να πέσει τίποτε κάτω, για αυτον τον λόγο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, εισαι απο τους λίγους στον χώρο μας...!

      Χρησταρας

    Ευχαριστώ πολύ Χρήστάρα μου πάντα με τον καλό αλλά κάπως "υπερβολικό" λόγο. Grin Όπως είχε πει κάποτε ένας από επινοητές της IMAC και freestyle πτήσης ο Mark Leseberg: " Flying is just fixing mistakes". Αρκεί να έχεις την αντίληψη και διάθεση να καταλάβεις τα λάθη. Αν δεν υπήρχαν λάθη δεν θα υπήρχε "χώρος βελτίωσης" και το hobby θα γινόταν βαρετό.

    Αφού λοιπόν καταλάβεις τα λάθη υπάρχει και το άλλο τσιτάτο χαχα: "Practice but don't practice your mistakes" για να εξακολουθήσει να μην είναι βαρετό. Grin

    Δυστυχώς ή ευτυχώς για να αποκτήσεις μια καλή δομή στην πτήση σου χρειάζεται προσπάθεια στους παραπάνω 2 τομείς νομίζω... Χαμόγελο Προσωπικά προσπαθώ να κινούμαι προς αυτή την κατεύθυνση. Χαμόγελο


    * IMG_0898.jpg (138.27 Ko, 800x600 - vu 648 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #82 le: Dimanche, 9 Juil. 2023, 18:45:14 »

    Throwback 2016 που λένε στα Ελληνικά  / EF Laser 60'' V1. Πρώτες πτήσεις στη Γερμανία στο αγαπημένο Aero Club Rheidt πίσω στο 2016 με αγαπημένη μουσική υπόκρουση.

    Τελείως διαφορετικό στυλ πτήσης συγκριτικά με το 91''. Αρκετά γραμμικό και smooth...πάει χαλάσαμε με  αυτά τα Extreme Aerobatics.... Grin Grin

    Η σειρά Laser της Extreme Flight ότι καλύτερο έχουμε πετάξει μακράν σε 3D/Freestyle... Thumbs up

    Πληροφορίες Video:
    Extreme Flight Laser 60'' - Aero Club Rheidt Germany
    My firsts flights in Germany back in 2016, video with some Epic Music
    Mostly focused in Precision Flying not hard 3D or XA.
    - Scorpion Motor
    - YGE 90 ESC
    - MKS Servos HBL 737, 747
    - Xoar Wood 16x7
    - Gens Ace 6S 3.700mAh
    - Futaba 14SG FassTest Radio (no gyro and bells & whistles)



    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #83 le: Jeudi, 13 Juil. 2023, 09:02:15 »

    Στο αγαπημένο Κάστρο 1+ μήνα πριν:


    * IMG_1115.jpeg (244.86 Ko, 960x720 - vu 486 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #84 le: Dimanche, 31 Dιc. 2023, 10:37:03 »

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους,

    Κάπως έτσι έκλεισε πτητικά η φετινή χρονιά. Δοκιμές με νέο εξοπλισμό και πάνω απ'όλα fun με μοντέλα της Extreme Flight: Tο ολοκαίνουργιο Slick 105 V2 και το Laser 60 V2 με κάποιες τροποποιήσεις που το μεταμόρφωσαν. Καλό 2024 και συνέχεια πτήσεων σε όλους μας. Thumbs up



    « Dernière édition: Mercredi, 3 Janv. 2024, 09:35:14 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #85 le: Mardi, 2 Janv. 2024, 12:20:50 »

    Καλή Χρονιά και πάλι,

    Ανασκόπηση του Δεκ 23 που ήταν ένας αρκετά καλός μήνας ΑΜ μετά από 2μηνη απραξία λόγω προβλήματος οσφυικής μοίρας και αρκετών υποχρεώσεων:

    1. EXTREME FLIGHT SLICK 580 105 V2

    Πέταξε το πρώτο 10ήμερο του Δεκ αν δεν κάνω λάθος. Ότι καλύτερο έχoυμε πετάξει σε 35% κλίμακα με το πιο προσεγμένο configuration  / εξοπλισμό που έχουμε στήσει. Οι 2 πρώτες πτήσεις τριμμαρίσματος μας άφησαν άφωνους ήταν εκεί και ο φίλος μου Γιάννης Ζ μάρτυρας :-), ωστόσο στην 3η πτήση είχαμε κάτι αναπάντεχο / απαράδεκτο που δεν περιμέναμε σε καμία περίπτωση αφού είχε δοκιμαστεί σε άλλο μοντέλο πιο πριν. Μετά από ένα blender αποσυνδέθηκε ο MUX connector (της EF - KUZA) του δεξιού aileron (συνδέει 2 servo σε ένα connector) το οποίο κόλλησε στις 30 μοίρες. Είχαμε λοιπόν μια άκρως συναρπαστική προσγείωση τύπου Crazy Farmer με το Piper χωρίς να γίνει γρατζουνιά ευτυχώς (συνδυασμός σχετικής ψυχραιμίας θέλω να πιστεύω και πεδίου).  laugh Υπάρχει και video το οποίο θα ανεβάσουμε κάποια στιγμή. Έκτοτε μπήκαμε σε μια φάση ανασφάλειας με το μοντέλο και πώς μπορούμε να ασφαλίσουμε τα connectors για να μην επαναληφθεί. Οι πτήσεις κλείνοντας τη χρονιά ήταν και οι τελικές δοκιμές του "συστήματος ασφάλισης"  για αυτό και λίγο συντηρητικές, ψηλά κτλ θα ανεβάσουμε σχετικές φώτος. Συμπερασματικά το μοντέλο πετάει σαν simulator έχοντας το πιο δυνατά / "επικίνδυνα" stab και πηδάλια ύψους βάθους που έχουμε πετάξει. Είναι σαν να έχεις μια Ferrari χωρίς συστήματα υποβοήθησης και να πηγαίνεις με 200+ σε κλειστή στροφή. Αν το παρακάνεις με το γκάζι ενδέχεται να φύγεις από το δρόμο. Κάπως έτσι και εδώ...

    2. EXTREME FLIGHT LASER 200 EXP 60 V2

    Είναι ένα μοντέλο που είχαμε ετοιμάσει λίγο πριν τον covid (έχοντας πετάξει το V1)  αλλά λόγω εγκλεισμού και άλλων υποχρεώσεων δεν είχε πετάξει αρκετά και σωστά αφού δεν δόθηκε η απαιτούμενη προσοχή (o μάταιος αποπροσανατολισμός των JET). Επίσης οι μπαταρίες, οι πρώτες Gens Ace 3.700mAh που είχαν αγοραστεί το 2015 ήθελαν αντικατάσταση όπως και έγινε με την τελευταία γενιά στα 60C. Έπρεπε επιτέλους να γίνει η αναγέννηση του μοντέλου με αλλαγή servo στο elevator από MKS 737 σε 747 (πιο δυνατό αλλά πιο αργό), HV δέκτη για λειτουργία στα 8.4V και δημιουργία flight condition idle up που χρειάζεται όταν το στικ του γκαζιού είναι από 1/4 και κάτω για μην "κρεμάει" σε High Alpha καταστάσεις. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το μαλακό αλλά και άμεσο stick της νέας Futaba T16IZ SUPER μας έδωσαν τα πρώτα θετικά σημάδια για τις Extreme Aerobatics δυνατότητες του μοντέλου. Σημ. όλα αυτά δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά την περασμένη Πέμπτη και είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι. Νομίζουμε πως από εδώ και εμπρός τη σκυτάλη παίρνει ο χειριστής o οποίος δεν πρέπει να παραπονιέται για setup κτλ. Grin

    Συμπερασματικά για το 2024 λοιπόν δεδομένων χρόνου, διάθεσης και υγείας πάνω απ'όλα έχουμε μοντέλα που θα μας δημιουργήσουν το κίνητρο για περαιτέρω πειραματισμό και βελτίωση στην κατηγορία Extreme Aerobatics. Στριφογύρισμα ματιών Αν δεν υπάρχει κάποιος στόχος βελτίωσης ή γενικότερης στοχοθεσίας τότε το hobby καταντάει βαρετό κατά τη γνώμη μας και μάλλον χρειάζεται να κάνει κάτι άλλο κάποιος δεδομένων των πεπερασμένων πόρων και χρόνου. Χαμόγελο

    Συνεχίζουμε με φωτογραφίες από το κορυφαίο πεδίο (ταπεινή γνώμη μας) στην περιοχή Αττικοβοιωτίας και λίγο πιο πάνω.

    Καλές πτήσεις και προσγειώσεις! Thumbs up

    Ν
    « Dernière édition: Mercredi, 3 Janv. 2024, 09:43:28 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #86 le: Mardi, 2 Janv. 2024, 12:29:21 »

    ...


    * IMG_3211.jpg (141.64 Ko, 800x560 - vu 284 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 3 Janv. 2024, 09:35:46 par 3DJunk » Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #87 le: Mardi, 2 Janv. 2024, 13:56:01 »


      Μπράβο για όλα Νικόλα.... και πολύ Καλή Χρονιά να έχουμε, πτητικά και μη....!!!  Thumbs up
    « Dernière édition: Mercredi, 3 Janv. 2024, 09:36:03 par 3DJunk » Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #88 le: Samedi, 13 Janv. 2024, 09:17:34 »

    Καλημέρα Χρηστάρα και Καλή Χρονιά! Χαμόγελο

    Μερικές αναμνηστικές φώτος από τις τελευταίες πτήσεις του 2023.



    * Laser_IHarrier.jpg (111.9 Ko, 1024x747 - vu 142 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #89 le: Samedi, 13 Janv. 2024, 09:19:20 »

    Mε t-shirt τέλος Δεκ., η κλιματική αλλαγή βοηθάει κάπως το hobby μας... Grin


    * Laser_RollingHarrier.jpg (114.87 Ko, 1280x845 - vu 143 fois.)
    Journalisée
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Modérateurs: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Fil de discussion: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.042 secondes avec 25 requêtes.