Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:28:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:28:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 18     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Gelesen 61236 mal)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « am: Samstag, 6 Mδr 2010, 19:56:11 »

    Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 13ης Ιανουαρίου 2010, ο κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων της Υ.Π.Α.

    Μπορείτε να τον κατεβάσετε και να τον μελετήσετε. (συν. αρχείο pdf)


    * 20100200009.pdf (121.94 KB - runtergeladen 497 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 13 Mδr 2010, 07:42:04 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    fly rabbit
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 108


    http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe


    « Antwort #1 am: Samstag, 6 Mδr 2010, 22:23:12 »

    Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 13ης Ιανουαρίου 2010, ο κανονισμός πτήσεων αερομοντέλων της Υ.Π.Α.

    Μπορείτε να τον κατεβάσετε και να τον μελετήσετε. (συν. αρχείο pdf)



    ((Παράθεση από: evan στις Τετάρτη, 21 Οκτ 2009, 11:37:21
    Το θέμα του κανονισμού έχει συζητηθεί παλαιότερα
    εδώ, και υπήρχαν διάφορες απόψεις και συμπεριφορές.
    Σας παρακαλώ να μη δώσετε συνέχεια εδώ. Ο κανονισμός αυτός ήταν μια πρόταση της προηγούμενης διοικησης της ΥΠΑ που δεν πέρασε.
    Όπως λέει και ο gkan: "όταν μαζευόμαστε 5 άτομα υπάρχουν το λιγότερο 6 απόψεις διαφορετικές, το μόνο που θα πετύχουμε είναι να συνεχιστεί ένας ανούσιος καυγάς με απαράδεκτες κουβέντες και χαρακτηρισμούς. Η ουσία δυστυχώς δεν πρόκειται να συζητηθεί μέσα σε forum. Δεν είμαστε αρκετά ώριμοι για κάτι τέτοιο.
    Ελπίζω να μην το λάβετε ως προσπάθεια "φίμωσης", απλά κινδυνεύουμε να συνεχίσουμε εδώ μια ανούσια συζήτηση..."))





    Αυτά τα παραπάνω έγραφε ο evan στις 21/10/09 γιατί κάποιοι δεν επιθυμούσαν την αντιπαράθεση και την αντίδραση των αερομοντελιστών.


    « Letzte Änderung: Sonntag, 7 Mδr 2010, 11:17:25 von fly rabbit » Gespeichert

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 707



    « Antwort #2 am: Samstag, 6 Mδr 2010, 23:34:46 »

    Αυτός ο νέος νομός μας  κόβει τον αέρα όχι  μόνο για αγώνας αλλά και για τις προπονήσεις ακόμα
    Ασχολούμαι σαν αθλητής με ανεμόπτερα και αναρωτιέμαι πως θα κάνω προπόνηση να πέταω  μέχρι 400 πόδια δηλ 130 μετρά περίπου μα είναι δυνατόν να γίνει αυτό το πράγματα  με ανεμόπτερα
    Αγώνας  f5j κάποιοι προσπάθησαν να κάνουν ένα διαφορετικό αγώνα με ανεμόπτερα και μπράβο του  αλλά με λίγα λόγια αυτός ο αγώνας θεωρείτε άμεσα λήξας πριν καν αρχίσει
    Έχω ανεμόπτερο που είναι περίπου 12 κιλά και έχω πληρώσει ΦΠΑ απορώ  πως θα το πέταω τόσο χαμηλά μάλλον θα το έχω να το καμαρώνω

    <άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.> Δηλαδή ποσό μετρά έτσι αόριστα
    1000 ευρώ πρόστιμο  idiot2 idiot2 idiot2    
    « Letzte Änderung: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:02:16 von KOSTAS 3D » Gespeichert
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #3 am: Samstag, 6 Mδr 2010, 23:40:08 »

      Και εγώ σε μερικά σημεία προβληματίστηκα αλλά είμαι της γνώμης οτι ο κανονισμός είναι νέος και όπως γράφει το άρθρο 9 μπορεί να τροποποιηθεί.

      Με ώριμη σκέψη και θέληση, υπομονή και επιμονή μπορούμε να τον φέρουμε στα μέτρα έτσι ώστε πλήθος (μικρο)μοντελιστών να ικανοποιηθεί.

      Τουλάχιστον μετά απο καιρό φαίνεται οτι η έννοια αερομοντέλο, παίρνει πιο επίσημη μορφή. Η αρχή έγινε, ας προσέξουμε την συνέχεια
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DUKE
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 369



    « Antwort #4 am: Samstag, 6 Mδr 2010, 23:46:48 »

    Δηλαδή για να καταλάβω
    Ο αγώνας F5J πρέπει να αλλάξει τους κανονισμούς γιατί με τα σημερινά μέτρα είναι παράνομος Έτσι δεν είναι
    Πρέπει ν' αλλάξουν και οι αθλητές τα altimeter γιατί αυτά κόβουν στα 200 μέτρα
      
    Gespeichert

    Η μόνη διαφορά μεταξύ της ηλιθιότητας και της ιδιοφυΐας είναι ότι η ιδιοφυΐα έχει και τα όριά της
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 896



    « Antwort #5 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:02:04 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Εαν προσεξετε το εξης..
    "Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
    άδεια από την αρμόδια αρχή:
    • σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και............"
    προκυπτει οτι απλως θα χρειαζεται η λεγομενη "αδεια" απο την αρμοδια αρχη!
    Αυτο ισως ειναι λιγο προβλημα αφου δεν προσδιοριζεται επακριβως ποια ειναι η αρμοδια αρχη αλλα τουλαχιστον με την υπαρξη καποιας αδειας (θεμα ΕΛΑΟ) δεν βλεπω προβλημα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Gespeichert

    ......electrics are here to stay......
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 707



    « Antwort #6 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:19:02 »

    Κύριε Βασίλη για να κάνω προπόνηση δηλαδή πρέπει να περνώ κάθε φορά άδεια από την αρμόδια αρχή  που πρέπει να είναι η ΕΛΑΟ αν κατάλαβα καλά 
    θα του ενοχλώ κάθε μέρα κάθε ώρα να δω τι θα γίνει
    είναι σοβαρά πράγματα αυτά
    Είμαι πολίτης  αυτού του κράτους που σέβεται  τους νόμους
    Gespeichert
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #7 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:30:39 »

    • σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και............"

      Μάλλον αναφέρεται στα πεδία βολών
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 896



    « Antwort #8 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:36:50 »

    Αγαπητε φιλε KOSTAS 3D προφανως και οχι δεν θα χρειαζεται κατι τετοιο.
    Εαν τελικως δεν αλλαξει προς τα επανω αυτο το οριο το πιο πιθανο ειναι οτι για τους συγκεκριμενους χωρους πτησεων (εγκεκρ. μοντελοδρομια) θα κατοχυρωθει και το μεγαλυτερο υψος.
    Πιστευω οτι ειναι θεμα που θα απασχοληση την ΕΛΑΟ που ειναι και η ανωτατη αεραθλητικη αρχη στην Ελλαδα ,αρα θεμα μεταξυ δυο αρχων ΥΠΑ και ΕΛΑΟ.
    Εδω θα μπορουσε καποιος να μας ενημερωσει σχετικα με το τι γινεται στις αλλες χωρες της Ευρωπαικης ενωσης για παραδειγμα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Gespeichert

    ......electrics are here to stay......
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #9 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 00:47:13 »

    Τελικά μιλάμε για ''μάντρωμα'' όλων των ανένταχτων αερομοντελιστών σε συγκεκριμένους- εγκεκριμένους χώρους(βλέπε μοντελοδρόμια ιδιωτικά και μη,συνδρομή-λεφτά-λεφτά-λεφτά-λεφτά)!?
    Όλα για το χρήμα λοιπόν γίνονται ή για την ασφάλεια?
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #10 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 01:02:58 »

    οπως ειπα και σε αλλο Forum μας βλεπω στο Συνταγμα με τα νιτρο ελικοπτερα να κανουμε διαμαρτυρια... police police devil
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #11 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 07:58:46 »

    Μερικές προσωπικές απόψεις

    1.   Η διατύπωση της παραγράφου 4 περί χώρων πτήσεων δεν περιορίζει τις πτήσεις σε οργανωμένα μοντελοδρόμια. Επίσης δεν ορίζονται ελάχιστες αποστάσεις από δρόμους, οικίες κλπ. Αυτό είναι θετικό.  Απαιτεί βέβαια από τους χειριστές υπευθυνότητα στην επιλογή των κατάλληλων χώρων πτήσεων.
    2.   Η υποχρέωση της ασφάλισης σημαίνει την εγγραφή σε σύλλογο ή αεραθλητικό σωματείο. Αυτό δεν είναι κατ’ανάγκην κακό. Το κόστος της ετήσιας συνδρομής σε ένα σύλλογο δεν είναι υπερβολικό και η σημασία της ασφάλισης έχει συζητηθεί επανειλημμένως.
    3.   Η απαγόρευση των πτήσεων άνω του ύψους των 400 ποδιών σε όλη την Επικράτεια, είναι ο παραλογισμός του κανονισμού.
    Σημαίνει ότι όσοι πετούν ανεμόπτερο είναι πλέον παράνομοι όπως παράνομοι είναι και οι σχετικοί αγωνιστικοί κανονισμοί της ΕΛΑΟ.
    Στον κανονισμό δεν προβλέπεται η διαδικασία  για διοργάνωση αγώνων, προπονήσεων ή απλών πτήσεων άνω των 400 ποδών.

    Ενδεικτικά αναφέρω τι προτείνει η FAI και τι ισχύει στις ΗΠΑ.

    Ο κανονισμός ασφάλειας της FAI στην παράγραφο 6b αναφέρει: "Όταν ο χώρος πτήσεων βρίσκεται σε απόσταση 8 km από αεροδρόμιο, δεν επιτρέπεται πτήση άνω των 400 ποδών χωρίς την άδεια του αεροδρομίου."

    Ο κανονισμός της AMA αναφέρει (5): “Δεν θα πετάω υψηλότερα από τα 400 πόδια όταν βρίσκομαι σε απόσταση μέχρι 3 μίλια από αεροδρόμιο χωρίς να ενημερώσω τον υπεύθυνο του αεροδρομίου.”

    Μπορείτε να κατεβάσετε τα σχετικά αρχεία της FAI και της AMA

    Παρόμοια ρύθμιση είχε προταθεί και στην εισήγηση της επιτροπής αερομοντελισμού στην συνάντηση της ΕΛΑΟ τον Νοέμβριο του 2009


    « Letzte Änderung: Samstag, 13 Mδr 2010, 07:40:31 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.639



    WWW
    « Antwort #12 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 09:19:00 »

    ...

    Παρόμοια ρύθμιση είχε προταθεί και στην εισήγηση της επιτροπής αερομοντελισμού στην συνάντηση της ΕΛΑΟ τον Νοέμβριο του 2009


    H απάντηση που δόθηκε από τον Αντιπρόεδρο της ΕΛΑΟ στην εισήγηση της επιτροπής (γιατί η επιτροπή τουλάχιστον προσπάθησε, αν και μερικοί πιστεύουν - πίστεψαν ότι δεν έκανε τίποτα) και για την ιστορία (γιατί είναι καλο κάποια πράγματα να μένουν γραμμένα) ήταν: "Αυτά τα πράγματα καλό είναι να μην τα πειράζεις γιατί κάποια στιγμή μπορεί να σου γυρίσουν πίσω" και βεβαια εάν θέλετε μπορείτε να ζητήσετε και τα πρακτικά της συνέλευσης που θεωρητικά θα πρέπει να είναι γραμμένα. Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Gespeichert

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #13 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 10:25:30 »

    Δύο γάϊδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα.....

    Ανεξάρτητα από το τι ισχύει σε άλλες χώρες, στην Ελλάδα το ύψος των 400 ποδών ισχύει εδώ και χρόνια, δηλαδή ίσχυε και πριν την έκδοση του κανονισμού, και θα ίσχυε και σήμερα και χωρίς την έκδοση του κανονισμού. Το ότι αναφέρεται μέσα στον κανονισμό, δεν αλλάζει τίποτε από αυτό που θα ίσχυε.

    Οσο για την συμβολή της ΕΠΑΕ, όταν της έγινε γνωστό το προσχέδιο του κανονισμού, αρκετούς μήνες πριν, ΟΥΔΕΜΙΑ εισήγηση προώθησε τότε.

    Πράγματι τον Νοέμβριο (κατόπιν εορτής που λέμε αφού ήδη ο κανονισμός είχε ολοκληρωθεί από την ΥΠΑ και προωθείτο για δημοσίευση στην εφημερίδα της κυβέρνησης) ο κ. Σκαργιώτης έφερε μία πρόταση διαφοροποίησης των υψών πτήσεων, του εξηγήσαμε ότι το θέμα έχει ήδη συζητηθεί από την ΕΛΑΟ με τους αρμόδιους (δεν αδιαφόρησε δηλαδή η ΕΛΑΟ), αλλά όπως μας είπαν οι αρμόδιοι - και είναι από όλους κατανοητό - το συγκεκριμένο όριο ύψους είναι ήδη νόμος του κράτους, και μόνο με τροποποίηση του νόμου αλλάζει.

    Πρέπει να γίνει κατανοητό επίσης ότι αρμόδια για την έκδοση του κανονισμού είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, και ότι κι΄αν κάποιος είχε ή έχει να προτείνει, πρέπει να πείσει τους αρμόδιους και όχι εμένα, τα σωματεία αερομοντελισμού ή το Δ.Σ. της ΕΛΑΟ.

    Υπάρχει όμως και η διέξοδος , για την τέλεση αγώνων, όπως και για προπονήσεις μερικές ημέρες πριν τον αγώνα, μπορεί να εκδοθεί notam, που σημαίνει γνωστοποίηση κάθε αλλαγής των ισχυόντων κανόνων πτήσεων για συγκεκριμένο χώρο, ύψος και χρόνο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 707



    « Antwort #14 am: Sonntag, 7 Mδr 2010, 10:46:34 »

    Θειε Γιάννη με λίγα λόγια για να λάβω μέρος στο αγώνα πρέπει να ανεβώ στο Ακραιφνιο
    και να κάνω προπονήσει και τώρα με αυτό το νόμο καταργείτε το μοντελοδρομειο αυτό
    Από ότι συμπερένω δηλαδή ας ξεχάσω τους πανελληνίους αγώνες
     και ας αλλάξω άθλημα 
    η να έχω 1000 ευρώ στην τσέπη
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 18     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatoren: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.026 Sekunden mit 24 Zugriffen.