Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:02

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:12:02

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 38
    Totale: 40
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: απορια?  (Letto 9388 volte)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « il: Martedì, 21 Dic 2010, 22:42:08 »

    μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
    Loggato

    Τηλέμαχος
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #1 il: Martedì, 21 Dic 2010, 22:55:24 »

    Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα
    Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ,
    το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #2 il: Martedì, 21 Dic 2010, 23:13:10 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
    Loggato

    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #3 il: Martedì, 21 Dic 2010, 23:17:37 »

    ευχαριστω φιλοι μου... Thumbs up και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
    Loggato

    Τηλέμαχος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.210


    « Risposta #4 il: Martedì, 21 Dic 2010, 23:24:17 »

    Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε.
    Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω

    http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11

    Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
    Loggato
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #5 il: Martedì, 21 Dic 2010, 23:50:48 »

    ευχαριστω kiril το εντοπισα!
    Loggato

    Τηλέμαχος
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #6 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 01:05:38 »

    Καλησπέρα,

    Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά?Huh Undecided

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
    « Ultima modifica: Venerdì, 1 Lug 2011, 01:40:16 da Le_Roi » Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #7 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 07:06:53 »

    προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε

    αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι

    Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #8 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 09:41:33 »

    προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #9 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 11:51:27 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #10 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 11:52:26 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!

    Thumbs up
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Tgeo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 96


    « Risposta #11 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 12:34:18 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!


    Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον.
    Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #12 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 14:03:10 »

    Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης
    και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον.
    Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες  Χαμόγελο
    Loggato

    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 480



    « Risposta #13 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 14:38:10 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser.
    αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
    Loggato

    wasting space via Architecture...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #14 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 14:49:51 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια
    και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ
    οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης  Grin
    Loggato

    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #15 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 14:56:48 »

    Δινει λυση στο προβλημα,με μια προυποθεση...
    οτι η τ/κ του φιλου μας θα εχει αντιστροφη καναλιων,διοτι αν τοποθετησει το servo που αγορασε sto elevator ή sto rudder,θα εχει αναποδη κινηση και παλι.
    το ξερω οτι ακουγεται κουφο,αλλα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν καποιες φθηνες τ/κ που δεν εχουν αντιστροφη και το εχω δει με τα ματια μου.
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #16 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 17:45:31 »

    Πολύτιμη η βοήθεια όλων σας… ευχαριστώ πάρα πολύ…. Λύση βρέθηκε!!!!

    Το αεροπλανάκι μου τώρα χαίρει άκρα υγείας…..  Tongue Tongue Tongue
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #17 il: Venerdì, 1 Lug 2011, 22:21:13 »

    τελικα τι εκανες??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #18 il: Sabato, 2 Lug 2011, 01:09:16 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    μανωλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 122


    « Risposta #19 il: Sabato, 2 Lug 2011, 07:16:15 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato
    BILLYSable
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 24



    « Risposta #20 il: Mercoledì, 15 Feb 2012, 16:38:22 »

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΣΣΝΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ.. ΑΝΑΒΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ??? Θυμός
    Loggato
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #21 il: Mercoledì, 21 Apr 2021, 19:00:51 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.

    Στη πράξη  έχω φτερό 140 cm x 19 cm
    βάρος πτήσης 900 gr

     πόσο πτερυγικό φορτίο εχω ?   
     υπαρχή κάποιος κανόνας(τύπος) πχ 12 γρ ανά τετραγωνική παλάμη ?
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #22 il: Mercoledì, 21 Apr 2021, 19:49:30 »

    kaλησπερα
     jony  b  τον ιδανικο πτερυγικο φορτο κάθε τυπου αεροπλάνου  ηανεμοπτερου τον καθοριζει η αεροτομή  του φτερου   που είναι υπευθυνη για την αποστολη κάθε  αεροπλάνου η ανεμοπτερου
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Mercoledì, 21 Apr 2021, 20:03:52 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.
    Αυτό λέγεται «φόρτιση» του φτερού (ή των φτερών). Στην Ευρώπη η φόρτιση των μοντέλων εκφράζεται σε γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη, (γρ/τ.π., g/dm2), ενώ στις Αγγλοσαξωνικές χώρες σε ουγγιές ανά τετραγωνικό πόδι (oz/sq.ft.). Το ισοδύναμο είναι:  1γρ/τ.π.=0,3278 oz/sq.ft. ή 1oz/sq.ft.=3.05 γρ/τ.π.

    Για τον υπολογισμό λαμβάνουμε ως επιφάνεια το άθροισμα των προβαλόμενων επιφανειών του φτερού και του οριζόντιου πτερύγιου, περιλαμβανομένων και των ανενεργών τμημάτων τους που περνάνε μέσα από τα όρια της ατράκτου. Εστω ανεμόπτερο με επιφάνεια φτερού 82 τ.π., και ουράς 8 τ.π., σύνολο 90 τ.π. Αν το βάρος του είναι 1.400 γραμμάρια, η φόρτιση είναι 1.400/90 = 15,5 γ/τ.π.

    Η διεθνής Ομοσπονδία FAI έχει κατώτατο όριο φόρτισης τα 12 γρ/τ.π. για να μην κατασκευάζονται ελαφρύτερα αερομοντέλα με μικρή αντοχή.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 91


    WWW
    « Risposta #24 il: Mercoledì, 21 Apr 2021, 20:32:41 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Loggato

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #25 il: Mercoledì, 21 Apr 2021, 21:25:01 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #26 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 05:35:19 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??

    Πιό σωστά πρέπει να προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς π.χ. 2 τετρ. παλάμες
    αρα  900/28,6=31,5 γρ/τ.π.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #27 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 05:57:55 »

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης. Ανεμόπτερα με ίδια φόρτιση, περιμένουμε να έχουν την ίδια ταχύτητα πτήσης.
    Οσο μικρότερο είναι το αεροπλάνο τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός Reynolds, που μας δίνει μία ένδειξη της απόδοσης. Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 91


    WWW
    « Risposta #28 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 07:38:48 »


    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης.


    Ναι με βάση τον χρόνο πτήσης, ή το Ρυθμό καθόδου (sink rate), ευχαριστώ!
    Loggato

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #29 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 08:06:39 »

    Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Συγνώμη έκανα ένα μικρό τυπογραφικό λάθος. "...ΔΕΝ μπορεί να ισχύσει..."
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #30 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 09:33:58 »

    Είναι κι άλλοι οι παράγοντες που θα καθορίσουν το βέλτιστο sink rate, αλλά ναι, το μέγεθος είναι ένας από αυτούς (δηλ. ο αρ. Reynolds που λέει και ο κος Κωνσταντακάτος).
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #31 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 14:50:31 »

    ευχαριστώ για τοις απαντήσεις ............ Thumbs up

        αν προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς 40 χ 12= 4,8 τ.π.
                      26,6 + 4,8 =31,4    
                                                                           900\31,4 = 28,66


    υ.γ θα με λέγατε βαρύ ?
            δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #32 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 15:21:33 »

    jony b
    το ιδανικο  μινιμυμ βαρος  απογείωσης το καθοριζει η αεροτομή του φτερου
     αυτά τα αεροπλάνα  που είναι για μεταφερουν  βαρος εχουν συνηθως ημισυμετρικη NACA 2412 αεροτομή με 18 - 22γρ /το 
     h clarc αεροτομες που εναι επίπεδες από κατω
     
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #33 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 17:03:43 »

    900\31,4 = 28,66

    θα με λέγατε βαρύ ?  δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    ναι η φόρτιση αυτή εμπίπτει στα μεγάλα νούμερα. Ετσι φορτίζουμε τα μεγάλα ανεμόπτερα για να αποκτησουν ταχύτητα πάνω απο 10 μέτρα το δευτερόλεπτο, αλλά μαζί με την οριζόντια ταχυτητα αυξάνεται και η κατακόρυφη  ταχύτητα, ο βαθμός καθόδου.

    Πως θα ανεβαίνει το ανεμοπτερό σου ψηλά; Σε ποιό ύψος υπολογίζεις να ανεβαίνει αρχικά;
    Πόσο χρόνο εκτιμάς ότι θα διαρκεί η πτήση σου;
    Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #34 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 20:55:23 »

    δεν θα με χάλαγε καμια (1) ωρίτσα ....χαχα...(Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.)συμφωνώ...
     πάω για μεγαλύτερο φτερό η λιγότερο βάρος.....
     ηλεκτρικό, 1100 kv  3s  2200ma  7x4 propela
     o πρώτος στόχος είναι 5 χιλ.  2,5 + 2,5......
     μόλις έχω χρόνο θα ανεβάσω την αεροτομή .)clarc αεροτομές που ε ναι επίπεδες από κάτω).....



    ο.κ   Thumbs up
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #35 il: Giovedì, 22 Apr 2021, 21:49:15 »

    jony b
     με   12 Volt   , 2200 ma Btry και 1κg Bαρος χρειαζεσαι  120 wat για να αναπτύξεις  την μεγιστη ταχυτητα  με 10 Αmp καταναλωση εχεις θεωρητικα 13.2 λεπτα πτηση [2.2  x  60  :10 =13.2 ]
     με το μοτερ που εχεις εάν διανυει 10 μ το  δευτ  με φουλ γκαζια σε  13.2 min χ 60 =792 sec    χ10  m =7920 m  αποσταση θεωρητικα παντα γιατι δεν εχουμε υπολογισει  τον αντιθετο ανεμο και την πτωση τασης εάν η μπαταρια δεν ειναι καινουργια
    Loggato
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #36 il: Venerdì, 23 Apr 2021, 12:05:49 »

    Βαγγέλη πολύ επιστήμονας........ Thumbs up..αν υπολογίσεις ότι δεν παίζω πότε τέρμα κγαζι........0.1  έως 6-7 αμπέρ....+-*\
         ε 5 χιλιομετρακια τα έχουμε....
                          αν ανεμοπορισουμε βγάζουμε 45 " Cheesy Cheesy


    υ,γ θα πετάξω και 15 γρ. έρμα ............................. Ποοολύ αστείο
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #37 il: Venerdì, 23 Apr 2021, 19:22:26 »

    αεροτομή που χρησιμοποιώ ....


    * φτερο.jpg (51.65 KB, 1129x657 - visto 304 volte.)
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 349



    « Risposta #38 il: Venerdì, 21 Gen 2022, 23:36:30 »

    Παιδιά σε πανωπτερυγο με μισό γκάζι πετάει κανονικά μετα από τριμάρισμα. Όταν πάει το γκάζι πανω απο τη μέση περίπου στο ~80% δίνει λίγο up . Τι φταίει;
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #39 il: Sabato, 22 Gen 2022, 09:04:24 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    CL : συντελεστής άνωσης (Lift coefficient)
    ρ: πυκνότητα ρευστού
    Α: επιφάνεια σώματος κάθετη στη ροή
    U: ταχύτητα σώματος ως προς το ρευστό

    (από την Βικιπαίδεια https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BD%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7)


    * Screenshot_2022-01-22_085917.jpg (4.8 KB, 233x78 - visto 143 volte.)
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #40 il: Sabato, 22 Gen 2022, 09:29:05 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    συμφωνώ είναι φυσιολογικό.....έκτος αν το λίγο είναι πάρα πολλή.....τότε θα βγάζει εύκολα hover ...... Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #41 il: Sabato, 22 Gen 2022, 10:34:13 »

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση

      +1 Thumbs up
     
      Η καλύτερη περίπτωση για τις όποιες διορθώσεις θέλει θα πρέπει να τις κάνεις με ελάχιστο αέρα
      Σχεδόν ποτέ δεν διορθώνεις με τριμάρισμα και τις μηχανικές ρυθμίσεις τις κάνεις με το Stabilizer (αν έχεις) στην θέση Manual
      Εννοείται αρχικά κοιτάς να είναι σωστό το κέντρο βάρους
      Ύστερα κοιτάς να διορθώσεις με αλλαγή της γωνίας του φτερού βάζοντας ανάλογα είτε μπρός είτε πίσω στην βάση του φτερού λωρίδα μπάλσα ανάλογου πάχους (1-2- κ.ο.κ. σε χιλ). Αν δείχνει να "ρίχνει"  εύκολα μούρη τότε βάζεις μπροστά αν κάνει σαν βάρκα τότε βάζεις πίσω.
      Στο θέμα του γκαζιού
      Όταν ανοίγεις και δείχνει να σηκώνει την μούρη μόνο, τότε αλλάζεις την γωνία του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω βάζοντας ροδέλες ενδιάμεσα βάσης μοτέρ με firewall στις πάνω βίδες.
      Αν ανοίγοντας το γκάζι δείχνει να κερδίζει ύψος ολόκληρο, να κρατάει δλδ την ευθεία του, τότε δεν πειράζεις τίποτα
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Online Online

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #42 il: Sabato, 22 Gen 2022, 10:37:31 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #43 il: Sabato, 22 Gen 2022, 10:44:36 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?



    ++++1
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #44 il: Sabato, 22 Gen 2022, 11:16:57 »

    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    Η άντωση είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 349



    « Risposta #45 il: Sabato, 22 Gen 2022, 11:40:26 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?



    ++++1

    τριμάρισμα με το μισό γκάζι ανοιχτό. Το elevator όχι σχεδόν δε το πείραξα,  ισα ισα ίσως να είχα δώσει και 1-2 κλικ up. Όταν λέω δίνω φουλ γκάζι από 80% έως 100% τέρμα ανοιχτό δηλ το μοντέλο αρχίζει να ανεβαίνει σταδιακά. Όχι απότομα.
    Thrust ειχα δώσει καποια χιλ. δε θυμάμαι ακριβώς, ότι έλεγαν οι οδηγίες.Το κέντρο βάρους ναι είναι σωστο. Βέβαια το ζυγισα αδειο, ενω παίρνει εως 400cc καυσιμο.
    Είναι ενα cessan cardinal 177 της arc. Είχα κάνει μια επισκευή πάνω στη βάση της ατράκτου που πατάει το φτερό,  δε ξέρω αν έχασε 1-2 χιλ από εκεί και παιζει ρόλο αυτό.
    Εκτός αν είναι κάτι το φυσιολογικό όπως λένε παραπάνω οι φίλοι.
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Online Online

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #46 il: Sabato, 22 Gen 2022, 13:47:06 »

    Λογικά εισαι οκ τότε! και οι συνθήκες καιρού παντα παιζουν ρόλο κοντρα η ουριο ανεμο..... ! Φυσιολογικό ακούγεται. Εαν θέλεις μπορεις να δοκιμάσεις να δεις που βρίσκεται το down thrust και να βελτιώσεις ελάχιστα το φαινόμενο.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #47 il: Sabato, 22 Gen 2022, 17:35:21 »

    Εάν τριμάρισες με μισό γκάζι ανοικτό, είναι λογικό να ανεβαίνει όταν ανοίξεις ολόκληρο το γκάζι. Το αντίστροφο θα συνέβαινε αν είχες τριμάρει με το γκάζι στο 100%: το αεροπλάνο θα έχανε ύψος με μισό γκάζι.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Pagine: 1 2 3 4 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: απορια?
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.048 secondi con 24 queries.