Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:20:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:20:24

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 21
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας  (Gelesen 9397 mal)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #45 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 07:28:52 »

    Τελικά αντιληφθήκαμε ότι:

    Οταν το μοντέλο πετάει στην ανακύκλωση με μικρή γωνία προσβολής, διατηρεί ταχύτητα, δεν στολλάρει, δεν ρολλάρει.
    Οταν αυξηθεί η γωνία προσβολής (τραβώντας up elevator) φρενάρει, αυξάνει γωνία προσβολής και στολλάρει ασύμμετρα, και φυσικά στο τέλος ρολάρει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #46 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 09:48:21 »

    Δλδ στην δεύτερη περίπτωση με μεγαλύτερη γωνία προσβολής, αν δώσει περισσότερο κινητήρα θα εκτελέσει σωστά;
    Gespeichert

    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 181



    « Antwort #47 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 10:43:19 »

    Τελικά αντιληφθήκαμε ότι:

    Οταν το μοντέλο πετάει στην ανακύκλωση με μικρή γωνία προσβολής, διατηρεί ταχύτητα, δεν στολλάρει, δεν ρολλάρει.
    Οταν αυξηθεί η γωνία προσβολής (τραβώντας up elevator) φρενάρει, αυξάνει γωνία προσβολής και στολλάρει ασύμμετρα, και φυσικά στο τέλος ρολάρει.

    Το προβλημα καλα το βρηκαμε,λυση θα βρουμε? Grin Grin Grin
    Gespeichert

    My first plane was katana!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #48 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 17:45:44 »

    Λύση υπάρχει ανάλογα με το τι αποστολή ορίζουμε στο μοντέλο.

    Το μοντέλο στην φάση της ανακύκλωσης χρειάζεται
    α) ταχύτητα
    β) μικρή κίνηση των elevator.

    Αρα ή θα τριμάρεις για 3D, Hover κ.λ.π. και θα έχεις το πρόβλημα στην ανακύκλωση, ή θα τριμάρεις για απλή ακροβασία με μικρότερη διάμετρο έλικας μεγαλύτερο βήμα, μπροστινό Κ.Β. και μικρή κίνηση elevator.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 181



    « Antwort #49 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 18:26:12 »

    Λύση υπάρχει ανάλογα με το τι αποστολή ορίζουμε στο μοντέλο.

    Το μοντέλο στην φάση της ανακύκλωσης χρειάζεται
    α) ταχύτητα
    β) μικρή κίνηση των elevator.

    Αρα ή θα τριμάρεις για 3D, Hover κ.λ.π. και θα έχεις το πρόβλημα στην ανακύκλωση, ή θα τριμάρεις για απλή ακροβασία με μικρότερη διάμετρο έλικας μεγαλύτερο βήμα, μπροστινό Κ.Β. και μικρή κίνηση elevator.


    ευχαριστω κυριε Κωνσταντακατε,
    αυτο ηθελα να μαθω!Ευχαριστω ολους οσους κατεθεσαν τις αποψεις τους και προσπαθησαν να με βοηθησουν και τελικα μαλλον καπου εκει ειναι η λυση του προβληματος.
    Οποτε απο μερος μου μπορει να κλειδωθει το θεμα! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Φιλικα Δημητρης
    Gespeichert

    My first plane was katana!
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #50 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 19:48:31 »

    4 σελίδες για το προφανές ....
    Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #51 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 20:08:39 »

    Ακόμη δεν έχω καλυφτεί από τις απαντήσεις...  angel

    Τι είναι αυτό που κάνει το παρακάτω μοντέλο στο βίντεο να εκτελεί (με μεγάλες κινήσεις "αερόφρενα" που λέει ο φίλος wizard)
    ενώ το katana του φίλου ΚΑΤΑΝΑS να εκτρέπεται;


    Gespeichert

    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 181



    « Antwort #52 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 20:24:25 »

    Φιλε wizard,
     επειδη μ αρεσει να λεω την αληθεια και να ειμαι αντικειμενικος οντως εσυ μιλησες απο την αρχη για μεγαλη  κινηση στα πηδαλια,
    απλα θεωρησα σωστο να ακουσω και αλλες γνωμες και απο οτι ειδα και αλλοι φιλοι ειχαν αναλογες αποριες.
    Υανκο νομιζω οτι η διαφορα βρισκετε τελικα στο αεροπλανο,δλδ το revolver δεν ειναι φτιαγμενο για 3d πτηση οποτε στις μεγαλες κινησεις χωλαινει.Αυτη την αποψη σχηματισα τελικα!
    Για το edge τι να πω? Undecided Undecided Undecided
    Ισως αν δοκιμαζα με μεγαλες κινησεις και μικρη ταχυτητα?Huh
    Gespeichert

    My first plane was katana!
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 820


    ../../..


    WWW
    « Antwort #53 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 21:27:25 »

    Ακόμη δεν έχω καλυφτεί από τις απαντήσεις...  angel

    Τι είναι αυτό που κάνει το παρακάτω μοντέλο στο βίντεο να εκτελεί (με μεγάλες κινήσεις "αερόφρενα" που λέει ο φίλος wizard)
    ενώ το katana του φίλου ΚΑΤΑΝΑS να εκτρέπεται;




    η ταχύτητα και η χρήση του rudder συν ότι είναι funfly και είναι πανάλαφρο

    @ΚΑΤΑΝΑΣ είναι απαραίτητο να ακούμε και άλλες γνώμες κανεις δεν είναι παντογνώστης.
    για το πρόβλημα σου μάθε να έχεις dual rate κινήσεις ... δεν γίνονται ole τα ακροβατικά με μικρές η μεγάλες αντίστοιχα
    πολλή έχουν και triple rate

    Gespeichert

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #54 am: Montag, 25 Jun 2012, 00:34:18 »

    Μερικές σκέψεις πάνω στα φαινόμενα των ανεξέλεγκτων εκτροπών γενικά:

    1. Μη θεωρούμε πάντα δεδομένο ότι ένα μοντέλο που είναι σε παραγωγή είναι σωστά σχεδιασμένο.
    Το ίδιο ισχύει και για σχέδια που κυκλοφορούν στο ίντερνετ.
    Κάποιες εταιρίες και κάποια μοντέλα δε φημίζονται για τα πτητικά τους χαρακτηριστικά.
    Άλλο το edge 540 της black horse και άλλο της precision aerobatics ας πούμε.
    Άλλο το extra της cmpro και άλλο της extreme flight.

    2. Μη θεωρούμε σίγουρο ότι το μοντέλο που αγοράσαμε είναι φτιαγμένο σωστά,
    είναι πολύ πιθανόν να μην είναι ίσιο και να φταίει η εταιρία.
    Επίσης μπορεί να μην έχουμε συναρμολογήσει σωστά το μοντέλο και να είναι στραβό.

    3. Μπορεί για τις εκτροπές να φταίει το κακό τριμάρισμα των πηδαλίων εξαιτίας της απειρίας του χειριστή.

    4. Ίσως και το thrust του κινητήρα.

    5. Ίσως το ζύγισμα (και στους 2 άξονες)

    6. Ίσως το υπερβολικό βάρος.

    Και σίγουρα συμβάλουν και άλλα πράγματα τα οποία αγνοώ.
     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #55 am: Montag, 25 Jun 2012, 07:25:31 »

    1. Μη θεωρούμε πάντα δεδομένο ότι ένα μοντέλο που είναι σε παραγωγή είναι σωστά σχεδιασμένο.

    Με αφορμή την παραπάνω παράθεση, θα πω δύο αληθινές ιστορίες.

    Α)
    τη δεκαετία του 1950, ο Αμερικανος Bill Werwage, πήρε την πρώτη θέση στους αγώνες control line stunt με το μοντέλο Ares.
    Αμέσως το μοντέλο βγήκε σε kit από την φημισμένη εταιρεία Ambroid.

    Φτιάχτηκαν πολλά μοντέλα από το κιτ, αλλά κανένα δεν έπιασε την απόδοση του πρωτότυπου.

    Περί τα τέλη της δεκαετίας 1990, αφού έληξε η συμφωνία της συνεργασίας Werwage - Ambroid βγήκε ο πρώτος δημόσια και ζήτησε συγνώμη από όλους αυτούς που επί σειρά ετών προσπαθούσαν να βρουν γιατί το Ares της Ambroid δεν πετούσε καλά, εξηγώντας ότι το kit δεν ήταν το ίδιο με τις διαστάσεις του μοντέλου που είχε αυτός σχεδιάσει και είχε νικήσει στους αγώνες.

    Αλλά δεν μπορούσε να μιλήσει όσο ίσχυε η συνεργασία.

    Β)
    Το επίσης  πασίγνωστο μοντέλο control line stunt Nobler, με το οποίο ο George Aldrich νίκησε στα Nats το 1952 βγήκε σε κιτ από επίσης γνωστή εταιρεία.

    Μετά από χρόνια ο Aldrich είπε δημόσια το εξής: Η εταιρεία μου ζήτησε τα σχέδια του Nobler, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ σχεδιάσει το μοντέλο σε χαρτί. Το είχα φτιάξει με το μάτι. Επίσης την εποχή εκείνη έμενα μακρυά από τα κομμάτια του μοντέλου μου (που είχε σπάσει) και τους έστειλα ένα σχέδιο που έκανα από μνήμης. Η εταιρεία έκανε ακόμα μερικές μετατροπές στο σχέδιο που της έστειλα και αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που κυκλοφορούσε σε kit δεν είχε τις ακριβείς διαστάσεις αυτού που νίκησε στους αγώνες.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 25 Zugriffen.