Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:41:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 14:41:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:08]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304507
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 6
    Gäste: 31
    Gesamt: 37
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: q500 ερωτησεις  (Gelesen 14698 mal)
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #30 am: Montag, 2 Dez 2019, 16:15:36 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη,

    Η εμπειρία μου λέει ότι όλα τα Q500 έχουν τα ίδια πτητικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιο είναι νευρικό στην προσγείωση, τότε έχει λάθος το κέντρο βάρους, και μεγαλύτερες κινήσεις πηδαλίων από ότι αντέχει.


    LIKE
    Gespeichert
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #31 am: Montag, 2 Dez 2019, 18:40:39 »

    πολυ καλο
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #32 am: Sonntag, 29 Mδr 2020, 21:01:31 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!


    * IMGP2712.JPG (138.84 KB, 1000x632 - angeschaut 381 Mal.)
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #33 am: Montag, 30 Mδr 2020, 13:12:30 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #34 am: Montag, 30 Mδr 2020, 14:38:47 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;

    Καλημέρα στην παρέα.
    Ο σχεδιασμός ενός Q500 είναι απλός.
    Το φτερό έχει standard διαστάσεις, (50 Χ10 ιντσες) και η άτρακτος πρέπει να είναι ορθογώνια με μία ελάχιστη διατομή, ο δε κινητήρας να είναι ακάλυπτος.
    Από εκεί και πέρα δύο είναι οι επιλογές. Υψηλοπτέρυγο ή χαμηλοπτέρυγο.
    Μη ξεχάσεις να ισορροπήσεις το έτοιμο σκάφος αντισταθμίζοντας στατικάτο βάρος του κινητήρα ή της εξάτμισης που εξέχει στην μία πλευρά, με βαρίδι στο άλλο ακροπτερύγιο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #35 am: Montag, 30 Mδr 2020, 21:03:06 »

    Νικολα ειναι απο σχεδιο με μια αλαγη στην αεροτομη κινητηρας μπορει
    να "φορεθει' ενας καλος 40ρης

    Θειε Γιαννη καλη η επισυμανση αλλα....εχουν γνωση οι ''φυλακες'' ο κινητηρας
    εχει βιδωθει σε γωνια 135 μοιρων απο την κατακορυφη θεση για ελαχιστοποιηση
    του φαινομενου..
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #36 am: Montag, 30 Mδr 2020, 22:24:12 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!

    Η μηχανη ειναι σε γωνια 110 η κανω λαθος?

    αυτο επιτρεπει να ζυγοσταθμιζεται κατα το Υ αξονα χωρις την προσθηκη βαρους στο ακροπτερυγιο
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #37 am: Montag, 30 Mδr 2020, 22:52:15 »

    Υπάρχει και η ροπή αριστερά που εξισοροπεί τα πραγματα, και ισως και τα επιδεινωνει.Αλλα αυτά όλα  σε δοκιμές θα τα δει κανεις με καλό καιρό και απνοια σε όλες τις ταχύτητες.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #38 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 06:23:45 »

    Αγαπητέ Βασίλη,
    Άλλο η ελαχιστοποίηση και άλλο η εξαφάνιση του φαινόμενου.

    Και σε αυτή την γωνία που βρίσκεται ο κινητήρας, η μάζα του περισσεύει εκτός άξονα ισορροπίας. Ακόμα και ένα γραμμάριο αντισταθμιστικού βάρους να χρειάζεται στο αριστερό ακροπτερύγιο, θα το δείξει στις κλειστές στροφές.

    Θα σας πω μία πραγματική ιστορία. Το 1992 είχαμε πανελλήνιους αγώνες στο Καστέλι του Ηρακλείου. Ο φίλος Βασίλης απογείωσε σε παρθενική πτήση ένα pylon (Midget Mustang), αλλά αυτό πετούσε ακανόνιστα. Μόλις το έβαζε σε αριστερή στροφή, και έδινε up elevator, αυτό, έβγαινε μόνο του από την στροφή και ανέβαζε πολύ την μύτη, ενώ στις επαναφορές στην οριζόντια θέση (με σύντομη δεξιά περιστροφή) έριχνε πολύ την μύτη.

    Του λέει ο μακαρίτης ο Γιώργος, δώσε τον πομπό στον  Γιάννη να σου πι τι έχει. Εγώ απάντησα δεν χρειάζεται να το πετάξω, ξέρω τι έχει.

    Εχει μία σαραντάρα OPS και μία πίπα βιδωμένα στην δεξιά πλευρά, χωρίς να έχει κολληθεί αντισταθμιστικό βαρίδι στο αριστερό ακροπτερύγιο.

    Εκοψε ταχύτητα και το προσγείωσε. Στις χαμηλές ταχύτητες το φαινόμενο ήταν πιο ήπιο, και ευτυχώς δεν το έσπασε
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #39 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 10:38:06 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #40 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 11:01:17 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.

    Κύριε Γιαννετάκη, το ότι υπάρχει η ροπή της έλικας είναι γεγονός.

    Ναι την ώρα που πετάει το αεροπλάνο, έχει την τάση να περιστραφεί, αλλά στην πράξη το τριμάρουμε μόνιμα, να πετάει ευθεία, και ελέγχουμε τις εκτροπές στις χαμηλές ταχύτητες με τα πηδάλια κλίσης. Αν και επειδή το τριμάρισμα των υψηλών ταχυτήτων είναι γεωμετρικά πολύ μικρό, δεν φαίνεται να επηρεάζει την αργή φάση της πτήσης.,

    Επι πλέον στην κατηγορία των pylon, έχουμε  ένα πρόσθετο «ελαφρυντικό» ότι συνεχώς αλλάζουμε κλίση, μία αριστερά, μία δεξιά, δεν προλαβαίνει να εξελιχθεί κάποια ακούσια περιστροφή, από την ροπή που να φέρει το σκάφος σε δύσκολη θέση.
    Θεωρητικά πάντα, η αριστερή περιστροφή είναι πιο εύκολη από την δεξιά.

    Η στατική ισορροπία φυσικά είναι απαραίτητη, για ένα σωστό ξεκίνημα. Για τις φάσεις που φορτίζεται το φτερό, σε ακροβατικά, ή ελιγμούς υψηλών επιταχύνσεων (στροφή pylon) το τριμάρουμε δυναμικά, προσθέτοντας βαριδάκια, στο ακροπτερύγιο που αντιδρά σαν να ήταν (φαινομενικά) ελαφρύτερο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #41 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 13:22:57 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #42 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 14:38:10 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.


     Συγνώμη λαθος....στην δεξιά εχουμε να υπερνικήσουμε την ροπή με περισσοτερη κίνηση των πηδαλίων κανοντας δεξιά στροφη.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #43 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 14:39:38 »

    .Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Αυτό χρειάζεται για να αντισταθμίσει το ελικόρευμα.

    Zitat
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Δεν είπα κάτι το διαφορετικό
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #44 am: Dienstag, 31 Mδr 2020, 15:04:46 »

    Σωστα  περιγράψατε με το στατικό ζυγισμα !Εγω αναφερομαι στο μηνυμα σας ,με το μοντέλο του κυρίου Γιωργου.Οτι αυτό που αντιμετώπησε ηταν η δυνατή ροπή του κινητήρα του.Γιαυτό και μολις εκλεισε το φαινόμενο του κινητήρα, ηρεμησε.

    Πολύ σωστα, ομως το ελικόρευμα επιβαρύνη την ιδια πλευρά  , και στριβει αριστερά το αερπλάνο και προστίθεται με την ροπή.Δεν εχουν όλα τα αεροπλάνα γωνία στο καθετο.Αλλα εχουν στον κινητηρα μόνο διοτι ειναι αρκετό.Αλλα με πολύ δυνατό κινητήρα εχουν.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Thema: q500 ερωτησεις
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.