Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:51:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:51:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 21
    Totale: 21
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)  (Letto 24516 volte)
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « il: Martedì, 24 Mag 2016, 19:04:56 »

    http://www.opengov.gr/yme/?p=3248
    Loggato
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.178



    WWW
    « Risposta #1 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 00:12:39 »

    Ωχ ωχ ωχ...
    Loggato

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Dylailas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 01:15:03 »

    Ούτε Χαρταετό πλέον Πάνο...

    Μάκης.
    Loggato

    Goblin 500 sport
    Gaui X3
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #3 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 06:27:08 »

    Αν έχει να πει κάποιος κάτι ας μιλήσει τώρα, αλλιώς ας σωπάσει για πάντα.

     Thumbs up
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 06:59:10 »

    Καλημέρα σας

    Απορία επί του Άρθρου 19 – Διεξαγωγή πτήσεων των ΣμηΕΑ
    1.2 Άδεια Πτητικής Λειτουργίας
    Η άδεια Πτητικής Λειτουργίας έχει τη μορφή :
    * Βεβαίωσης κατασκευαστή ισχύουσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για τη γενική ασφάλεια του προϊόντος για τα ΣμηΕΑ «Ανοικτής Κατηγορίας».

    Το CoC για το CE 1313 είναι ικανοποιητικό;
    Loggato
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #5 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 07:05:13 »

     kaλημερα
    αφου ειναι σε ανοικτη διαβουλευση όλα καλα
    τηρηση μητρώου ελενκτων κατασκευαστών ακομα και ο κατασκευαστης αν και μπορει να μην είναι χειρειστης θα ελενχεται  αυτό το το βλεπω λιγο δυσκολο αφου  οι παντες αγοραζουν τα παντα από το ιντερνετ και οι οδηγιες κατασκευης αυτων που φτιαχνουν με ανεξάρτητα κομματια και όχι ετοιμα τυπου φαντομ είναι παντου  στο διαδικτυο
    εγω νομιζω ότι το καλυτερο που πρεπει να γινει είναι να αντιγράψουμε το κανονισμο ασφαλειας για drones τηs  USA που οι ανθρωποι σε  θεματα ασφαλειας πτησεων δεν παιζουν και είναι 100 χρονια μπροστα από εμας

    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #6 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 07:59:43 »

    Ανοικτή διαβούλευση . Όποιος έχει ιδέες για αλλαγές , ας τις στείλει

    Με μια γρήγορη ανάγνωση , διαπίστωσα . ότι εφόσον δεν εμπλέκεται εμπορική εκμετάλλευση και η πτήση γίνεται εντός των ορίων οπτικής επαφής , μας καλύπτει ο υπάρχον κανονισμός αερομοντέλων .
    Εννοώ οτι ακόμα και αν κάνει αυτόνομη πτήση ,  αν μπορούμε να πάρουμε τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή  , το εμφανίζουμε σαν αερομοντέλο .

    Αλλά και για τις ιδιοκατασκευές ,ή τα drone του εμπορίου  εντάσσονται , στην "¨ανοικτή κατηγορία " οι απαιτήσεις δεν είναι  υπερβολικές


    « Ultima modifica: Mercoledì, 25 Mag 2016, 08:20:45 da Γιάννης Παξιμαδάκης » Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 12:04:26 »

    Καλημέρα,

    Δυστυχώς Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.

    Η πρώτη ανάγνωση δειχνει τα παρακάτω.

    1. Ενώ η ανοικτή κατηγορία, κακώς μεν αλλά έχει κάποια χαρακτηριστικά βάρους για ένταξη σε αυτή, οι άλλες δύο είναι μεγάλο ερωτηματικό πως εντάσεσαι σε αυτές. Λάθος ο διαχωρισμός με βάρος.
    2. Η αναφορά σε geofencing χωρίς να περιγράφεις τις ειδικές προδιαγραφές ώστε ακόμα και αν ήθελε κόποιος κατασκευαστής να συμμορφωθεί είναι λόγος για μη δυνατότητα εφαρμογής.
    3. Η σήμανση με RFID tag χωρίς πάλι περιγραφή των ειδικών απαιτήσεων πάλι κάνει την πρόβλεψη ανεφάρμοστη. Επίσης RFID που να καλύπτει προδαγραφή 800 μέτρων δεν πιστεύω να υπάρχει. Ακόμα όμως και αν υπήρχε η συχνότητα λειτουργίας της θα ήταν απαγορευτική για όλα τα υπόλοιπα συστήματα του drone. Πιθανότατα θα "ψηνόντουσαν"
    4. Ασφάλιση χωρίς να προβλέπει τουλάχιστον κάποιο κατώτατο όριο είναι αστείο
    5. Υποβολή σχεδίου πτήσης για μια συσκευή μικρή που η διάρκεια της με το ζόρι κρατά 10 λεπτά είναι πρωτάκουστο.

    Υπάρχει και κάτι ακόμα που αν δεν το γωνρίζεις πως δουλεύει δεν σε βάζει σε υποψία. Η νηολόγιση με εθνικούς κωδικούς SX. Η εφαρμογή αυτού συνεπάγεται άμεση ενημέρωση της εφορίας και επειδή δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη για τα drones θα αγοράζεις πχ ένα parrot με 100 ευρώ για το παιδί σου και θα πρέπει να έχεις τεκμηριο σαν να έχεις κανονικό αεροπλάνο, δηλαδή 60.000 Ευρώ ή όσο έχει πάει τώρα. Για να πειστεί το Υπουργείο να κατεβάσει τοτεκμήριο για τα υπερελαφρά από 60.000 σε 25.000 πέρασε  τουλάχιστον 1 χρόνος και άπειρες επισκέψεις κλπ.

    Το πιο ωραίο στην πρώτη σελίδα που αναφέρει τα balloons ώς μπαλόνια. Αν στην ΥΠΑ δεν ξέρουν ότι τα balloons είναι τα αερόστατα τι άλλο να πει κανείς?

    Αφού διαβαστεί με μεγαλύτερη προσοχή είναι σίγουρο οτι θα βρεθούν και άλλα "ζουμερά" σημεία.

    Loggato
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #8 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 18:34:43 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Εγώ βρήκα ψηλο-ευχάριστη την έκδοση διαβούλευσης , γιατι ενσωματώνει το πλείστο της Ευρωπαικής οδηγίας που ήταν άριστη και μένουν μόνο κάποια τεχνικά που με την συμμετοχή όλως στο opengov πιστεύω πως θα λυθούν και αυτά.. 

    κε Παπαδόπουλε, ορθότατες οι παρατηρήσεις σας και πιστεύω ότι θα μας πείτε πολύ περισσότερα ή θα τα αναπτύξουμε στην επικείμενη έκθεση, στην ομιλία σας. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω:


    1. Τέθηκε πάρα πάρα πολλές φορές στην ευρωπαική διαβούλευση το ζήτημα του βάρους..   αλλα τεχνικά και μόνο όσο πιο πολύ βαρος έχει τοσο πιο πολύ β-ο-ο-μ   κάνει...   αρα τσατρα πάτρα έπρεπε να μπει

    2. Όλα ανεξαιρέτως τα συστήματα αυτόματου πιλότου έχουν παραπλήσια ή πανομοιότηπα συστήματα Geofencing,   Με τον ορισμό να εννοώ οτιο μπορώ να βάλω έναν εικονικό φράχτη προς όλους τους άξονες που δεν θα επιτρέπει στο Drone να πετά...  Το δύσκολο είναι να εκδοθούν Ελληνικά όρια σε μορφή shapefile ή κατι παρόμοιο (GIS), για τις ανάγκες μας και όχι τα απλά Geofence που έρχονται πλέον προεγκατεστημένα απο τις κατασκευαστριες εταιρίες.   Π.χ. προσωπικά έχω φράχτη από το σύνολο της επικράτειας το οποίο μάλιστα έχω διαθέσει δωρεάν, ωστόσο δεν είναι πιστοποιημένος από κάποια αρχή.. αυτές και τέτοιου είδους υποδομές προφανώς θα μας ταλαιπωρήσουν τα πρώτα χρόνια.     

    3. Τα μικρά drone που αφορούν τον περισσότερο κόσμο θα έχουν παθητικό RFID,  Τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους θα χρειάζονται το Ενεργό των 800μ, το οποίο είναι γνωστό στους κύκλους των rpa/aerial target και δοκιμασμένο..

    4.προβλέπεται στην ευρωπαική οδηγία (750Κ εως 1miion).

    5. Αριστη παρατήρηση Ουτε που μου πέρασε απο το μυαλό Thumbs up!       Να προσθέσω μόνο εδώ και μια δική μου απορία.   Αν πάρει SX και ταυτόχρονα στο tranpoder εκπέμπει SX,  τοτε ο Χριστιανός με το Ελαφρό/υπερελαφρό που αυριο μεθαυριο θα πρέπει να έχει και αυτός transpoder, πως θα ξεχωρίζει οτι έχει να κάνει με UAS και όχι με άνθρωπο?? δεν θα πρέπει να δημιουργηθεί νέα ονοματολογία??



    Ελπίζω αυτά τα λίγα και πολλά παραπάνω, ειδικά οι άνθρωποι με τεράστια εμπειρία και με την παιδεία του αερομοντελισμού/αεραθλητισμού, να τα καταθέσουν στην διαβούλευση

    Σας χαιρετώ
    Δημήτρης
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #9 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 19:11:49 »

    Μία γρήγορη απάντηση

    1. Το θέμα δεν είναι το βάρος στην open κατηγορία. Το θέμα είναι τα κριτήρια για να καταταγείς  στις άλλες δύο. Δηλαδή ένα drone 25 kgs. δεν μπορεί κάλλιστα να είναι και στην certified? Και το θέμα του μεγέθους ή του βάρους είναι αρκετά ευάλωτο με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας.

    2. Αν δεν οριστούν συγκεκριμένα file standards σε διεθνές επίπεδο κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί ένα αόριστο ορισμό geofencing για την Ελλάδα. Επίσης έχουν όλα τα drones GPS? Δεν νομίζω ειδικά τα "παιδικα". Οταν αναφέρεις αυτόματο πιλότο πιο πολύ πηγαίνει σε autonomous ή κάνω λάθος? Το πρόβλημα δεν είναι στα ακριβά droneς των δύο μεγαλυτέρων κατηγορίων. Αυτό το προβλέπει και για την ανοικτή κατηγορία που είναι και οι μεγαλύτερες πωλήσεις.

    3. Κάνεις αναφορά στο tag. Για πες μου πως θα δουλεύει το reader? Για να είμαι επίσης ειλικρινής δεν γνωρίζω για RFID που να έχει εμβέλεια 800 μέτρα. Θα πρέπει να είναι αρκετά ειδικά και άραγε με τι κοστος. Εχεις κάποιο link για ενημέρωση?

    4. Αλλο οδηγία και άλλο κανονισμός.
    « Ultima modifica: Mercoledì, 25 Mag 2016, 21:50:36 da Αντώνης Παπαδόπουλος » Loggato
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 604


    « Risposta #10 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 21:39:58 »

    Τι ειναι αυτο που διαχωριζει τα αερομοντελα απο τα ΣμηΕΑ? Πολλα απο αυτα που διαβασα δυστυχως δεν μπορουν να εφαρμοστουν.
    Loggato
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #11 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 21:58:58 »

    Κατα την γνωμη μου πρεπει να ενοποιηθει ο κανονισμος πτησης αερομοντελων με τον υπο συζητηση νομο για τα ΣμηΕΑ. Ειναι θεμα ονοματος; Και τα αερομοντελα ειναι ΣμηΕΑ και ο κανονισμος τους κανει λογο για aerial works. Επισης, στον υπο συζητηση νομο για τα ΣμηΕΑ γινεται λογος για ψυχαγωγικες πτησεις και aerial works.
    Γιατι να υπαρχουν δυο νομοι για το ιδιο θεμα; Ας χωριστουν τα ΣμηΕΑ σε ψυχαγωγικα (αερομοντελα) και σε ΣμηΕΑ τα οποια η χρηση τους ειναι για εμπορικους σκοπους.
    Για ολα δε, ας υπαρχει υποχρεωση καταχωρησης (πανω απο ενα ορισμενο οριο βαρους, οπως στην Αμερικη) και καταγραφης, με τις περαιτερω υποχρεωσεις που απορρεουν γκα τα ΣμηΕΑ που προοριζονται για επαγγελματικη χρηση.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 25 Mag 2016, 22:02:11 »

    Δυστυχώς η αθρόα χρήση της λέξης drone έχει μπερδέψει την κατάσταση. Ισως οι κάπως παλαιότερο θα θυμούνται από τα παιδικά χρόνια όταν λαμ΄βαναμε μέρος σε γυμναστικές επιδείξεις και μας δίναν χαρτί με οδηγίες πως θα πρέπει να φοράμε "ελβιέλες". Και ελβιέλα ήταν το όνομα ελληνικής εταιρείας της εποχής εκείνης που κατασκεύαζε αθλητικά παπούτσια. και έτσι όλα λεγόντουσαν ελβιέλες.

    Ετσι και με τα drones. Η συζήτηση είναι μεγάλη και από κεί είναι, που πρέπει κανείς να ξεκινήσει. Πρακτικά τα drones δεν θα έπρεπε να έχουν να κάνουν με οτιδήποτε ψυχαγωγικό ή αθλητικό, παρά μόνο με στρατιωτικό, επιστημονικό ή aerial works.

    Αλλά έτσι όπως έχουν εξελχθεί τα πράγματα ο όρος drone υπερκαλύπτει πάρα πολλά και αυτός είναι και ο λόγος που έχουν δημιουργηθεί και πάα πολλά προβλήματα στις συνήθεις αερομοντελιστικές δραστηριότητες που με ελάχιστες εξαιρέσεις ουδέποτε δημιούργησαν σοβαρό πρόβλημα.

     
    Loggato
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 604


    « Risposta #13 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 00:51:45 »

    Η ερωτηση μου ειναι τελειως πρακτικη. Τι διαφοροποιει στο ματι του νομου ενα αερομοντελο απο ενα ΣμηΕΑ?
    Loggato
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 106



    « Risposta #14 il: Giovedì, 26 Mag 2016, 05:47:04 »

    My 2 pence
    Ο χώρος που πετάει, μοντελοδρόμιο, και ο χειριστής αεραθλητής  μέλος αεραθλητικού σωματείου.
    Loggato
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Moderatore: kolotoympas)  |  Topic: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 26 queries.