ilias
|
|
« Répondre #150 le: Lundi, 5 Mars 2012, 03:52:33 » |
|
Ωραιο το μοντελακι και μια χαρα πηγαινε . Βεβαια το οτι ειναι υψηλοπτερυγο το βοηθαει αλλα και τα 1.3 κιλα δεν ειναι λιγα. Τι ανοιγμα φτερου εχει?
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Répondre #151 le: Lundi, 5 Mars 2012, 09:47:16 » |
|
SPECIFICATION
* Wing Span: 49” (1244 mm) * Length: 38” (970 mm) * Wing Area: 345 sq in (22.27 dm sq) * Weight: 2.2-2.6 lb (1.0-1.2 kg)
- 540-550 Electric Motor - 0.15-0.20 (2-Stroke) - 0.25-0.30 (4-Stroke)
|
|
|
Journalisée
|
Πετάμε ?
|
|
|
hlsat
|
|
« Répondre #152 le: Lundi, 5 Mars 2012, 11:01:44 » |
|
Καλημερα παιδια.Μπραβο Δημητρη με το αεροπλανο σου ευχαριστω πολυ γιατι με επιβεβαιωσες για μια ακομη φορα το ποση δυναμη εχουν αυτα τα μηχανακια που ακουνε στο ονομα OS 10FP - 10FSR - 10LA κ.λ.π δεκαρακια μοτερ. Λιακο τα βλεπης ? Θυμασαι τι σου ειπα ? Προχωρα λοιπον να το δης να ιπταται αφοβα.
|
|
|
Journalisée
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #153 le: Lundi, 5 Mars 2012, 22:29:52 » |
|
Ετοιμος και ο χωρος του κινητηρα αφου περασα ενα πολυ καλο χερι εποξικη ρητινη για προστασια απο το καυσιμο
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #154 le: Mardi, 6 Mars 2012, 21:14:04 » |
|
Εχω αρχισει να φτιαχνω το πισω ουριαιο και χρειαζομαι μονο 2 πηχακια 5χ5 καθετα για να ολοκληρωθει.
Βλεπω ομως οτι θα υπαρξει αρκετη ελαστικοτητα κατα το πλατος . Εχετε καποια σκεψη για ''ελαφρια'' ενισχυση?
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Répondre #155 le: Mardi, 6 Mars 2012, 21:31:43 » |
|
Γεια σου Ηλία
Νομίζω ότι όπως θα κολληθεί το οριζόντιο σταθερό στην άτρακτο, μέρος της κατά πλάτος ελαστικότητας θα εξαφανιστεί έτσι κι αλλιώς. Η κόλληση πάνω στην άτρακτο θα είναι έτσι κι αλλιώς μια ενίσχυση του οριζόντιου σταθερού.
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #156 le: Mardi, 6 Mars 2012, 21:48:15 » |
|
Ισως να εχεις δικιο αλλα η επιφανεια της ατρακτου δεν ειναι πανω απο 2 ποντους πλατος (μαλιστα στο τελειωμα ειναι 1 ποντος). Ελεγα μηπως εβαζα καποιο πηχακι οριζοντια ή καποια βεργα carbon αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι και αυτη γυρω στα 4-5 χιλ.
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Répondre #157 le: Mardi, 6 Mars 2012, 21:54:53 » |
|
Κάτσε μήπως δεν κατάλαβα καλά, εννοείς έχει ελαστικότητα πιάνοντας το σταθερό δεξιά και αριστερά; Γιατί κατάλαβα ελαστικότητα πιάνοντας το σταθερό μπροστά και πίσω...
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #158 le: Mardi, 6 Mars 2012, 23:19:09 » |
|
Σωστα το επιασα δεξια -αριστερα. Βεβαια ακομα δεν εχει μπει το Monokote αλλα θελω να ειμαι σιγουρος για την ακαμψια του
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Yankos
|
|
« Répondre #159 le: Mardi, 6 Mars 2012, 23:44:28 » |
|
Μπορείς να βάλεις ένα προφιλάκι κάρμπον κολλημένο κάθετα στο πίσω μπάλσα από τη μπροστά μεριά πέρα για πέρα ή τουλάχιστον στη μέση. Δεν ξέρω αν έδωσα να καταλάβεις... Δλδ στο ξύλο που θα μπουν οι μεντεσέδες, από την άλλη του πλευρά να κολλήσεις ένα φύλλο κάρμπον κάθετα και είσαι οκ με ελάχιστο βάρος. Από την άλλη βέβαια, αν το πάχος του μπάλσα είναι πάνω από 4-5χιλ πιθανόν να μη χρειάζεται τίποτα.
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Répondre #160 le: Mercredi, 7 Mars 2012, 07:40:38 » |
|
Γέμισε το κενό με πηχάκια σε διάταξη WW.
Αφού μπει το πλαστικό φιλμ, δεν θα είναι εύκαμπτο. Το θέμα είναι αν με την τοποθέτηση του πλαστικού φιλμ, θα κρατηθεί επίπεδο ή θα σκευρώσει.
|
|
|
Journalisée
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #161 le: Vendredi, 9 Mars 2012, 07:13:08 » |
|
και εγω κατι τετοιο σκεφτομουνα θειε
συνεχιζω την καλυψη του πατωματος της ατρακτου με φυλλο balsa. Για ευκολη προσβαση στον χωρο της δεξαμενης του καυσιμου την balsa την εκανα αποσπωμενη με βιδες
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #162 le: Samedi, 10 Mars 2012, 14:04:15 » |
|
λιγο πριν την επικαλυψη εβαλα 3 γρ βαρος στην δεξια πλευρα και τωρα το φτερο δειχνει να ζυγιζει σωστα
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #163 le: Samedi, 10 Mars 2012, 14:05:51 » |
|
Οσο για την ουρα υιoθετησα την γνωμη του θειου Γιαννη για πηχακια σε σχημα W
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #164 le: Samedi, 10 Mars 2012, 21:04:47 » |
|
επειδη βαρεθηκα προς το παρον να κολλαω και να κοβω ειπα να αρχισω λιγο ''monokotαρισμα''
|
|
« Dernière édition: Samedi, 10 Mars 2012, 21:17:53 par ilias »
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|