Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:21:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:21:55

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 33
    Total: 36
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Lu 25701 fois)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #150 le: Mercredi, 5 Oct. 2022, 14:29:40 »

    Καλησπέρα,

    Επανέρχομαι στο θέμα των tank πολύ σημαντικό. Χρησιμοποιούμε kevlar tanks του CM Jets κατασκευασμένα για τον Seba Slivestri που τελικά κατέληξαν σε εμάς. Είμαστε τυχεροί κατά κάποιο τρόπο γιατί είναι πολύ προσεγμένα.  Χαμόγελο

    Ο βοσκός πολύ σημαντικό θέμα, πρέπει να είναι βαρύς χωρίς να τραυματίζει τα τοιχώματα του tank. Η επιλογή μας είναι μια, FCT, τόσο αναφορικά με την προέκταση όσο και το clunk / βοσκός ο οποίος έχει o'rings για να δημιουργεί dumping κατά την κρούση.

    Ο βασικός μας στόχος είναι η διάμετρος του σωλήνα τροφοδοσίας από το βοσκό μέχρι το UAT, την αντλία καυσίμου και την τουρμπίνα, να είναι σταθερή. Πιθανές μεταβολές δλδ. από 6mm σε 3mm και αντιστρόφως κτλ ενδέχεται να δημιουργήσουν, διαφορές πιέσεων, air bubbles και προβλήματα κατά την τροφοδοσία σε λειτουργία. Με το setup που επιλέξαμε αυτό εξασφαλίζεται με το παραπάνω.

    Τα "κοσμήματα" της FCT η οποία κατασκευάζει τα κορυφαία UATs της αγοράς θα βρείτε στο κατάστημα Hobbytrip.gr. O Λυκούργος μπορεί να σας συμβουλέψει σχετικά με συστήματα τροφοδοσίας για το Jet σας ανά περίπτωση. Thumbs up


    * FCT.jpg (63.83 Ko, 576x768 - vu 746 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 5 Oct. 2022, 14:57:34 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #151 le: Vendredi, 30 Dιc. 2022, 10:26:25 »

    Καλημέρα στους φίλους αερομοντελιστές και Χρόνια Πολλά,

    Ένα video με το AreS Jet από την τελευταία εκδρομή στο Μεσολόγγι μαζί με το φίλο μου Δημήτρη. Αυτές λογικά είναι και οι τελευταίες αξιομνημόνευτες πτήσεις του 2022, ένα έτος αρκετά περιέργο για όλους μας, ωστόσο αερομοντελιστικά κερδίσαμε κάποιες εμπειρίες ειδικά με το συγκεκριμένο μοντέλο. Thumbs up

    Το μοντέλο έχει πλέον τριμμαριστεί, σημαντικό ήταν να ευθυγραμμιστεί σωστά το vector εδικά δεξιά/αριστερά.Υπάρχουν ωστόσο 1/2 πραγματάκια που εκκρεμούν και θα δούμε την επόμενη φορά. Σε κάποια σημεία πετάμε αρκετά ψηλά κι αυτό γιατί δοκιμάζουμε για πρώτη-πρώτη φορά κάποιες μανούβρες πχ Rifle rolls (με Full Span Ailerons) και Hover που ευτυχώς καταγράφηκαν. Όλα πήγαν μια χαρά και πιστεύω την επόμενη φορά πως θα γίνουν πιο χαμηλά. Στριφογύρισμα ματιών Πλέον το log book έχει γράψει 7 πτήσεις συνολικά άρα έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας πτητικά. Το μοντέλο είναι απλώς ανεξάντλητο... angel

    Αναμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη μας εκδρομή. Χαμόγελο

    Καλές Γιορτές,
    Ν

    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #152 le: Vendredi, 30 Dιc. 2022, 13:05:44 »

    Ωραίο Νίκο  Cheesy
     
    ..τι βάρος έχει βγεί ?
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #153 le: Vendredi, 30 Dιc. 2022, 15:41:26 »

    Ωραίο Νίκο  Cheesy
     
    ..τι βάρος έχει βγεί ?

    Γιώργο ευχαριστώ! Έχει βγει 24,999 Kg 😂😂 Νομίζω πως είμαι καθόλα νόμιμος και σύμφωνα με το καινούργιο «πλαίσιο ασφάλειας» που έρχεται από την Κομισιόν 👈🏿😂😂…α μην ξεχαστούμε έχω και ταμπελάκι μέσα με την παλιά δ/νση μου στη Γερμανία (όταν έμενα) όμως αφού στην Ελλάδα είμαστε υπεράνω τέτοιων κανόνων…😂🥳
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #154 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:09:45 »

    Καλή Χρονιά,

    Επανερχόμαστε με φωτογραφίες από το πεδίο Μεσολογγίου. Ο AreS είναι λίγο φαγανό παιδί αλλά εντάξει θα τα πάρει μπόι.... Grin

    @Γιιώργο: Επανέρχομαι με "σοβαρή απάντηση"  Cheesy σχετικά με το βάρος=> 21Kg Dry

    Καλές πτήσεις σε όλους με πιστοποιήσεις, πτυχία, βραβεία κτλ και ουσιαστική ασφάλεια που ξεκινάει από το εργαστήριο αλλά και την εκπαίδευση / προπόνηση του καθένα μας... Wink

    Φιλικά,
    Ν


    * IMG_4483.jpg (247.83 Ko, 1280x960 - vu 542 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #155 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:11:48 »

    ...


    * IMG_4517.jpg (222.29 Ko, 1280x960 - vu 547 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #156 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:12:45 »

    ...


    * IMG_4501.jpg (235.22 Ko, 768x1024 - vu 538 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #157 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:13:12 »

    ...


    * IMG_4502.jpg (195.31 Ko, 768x1024 - vu 540 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #158 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:18:09 »

    ...


    * IMG_4507_ (1).jpg (219.12 Ko, 1024x768 - vu 543 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #159 le: Mardi, 3 Janv. 2023, 15:18:42 »

    ...


    * IMG_4507_ (2)_.jpg (234.43 Ko, 1024x768 - vu 544 fois.)
    Journalisée
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #160 le: Vendredi, 6 Janv. 2023, 19:19:17 »

    Καλή Χρονιά Νίκο.

    Φανταστική πτήση και μοντέλο - διεθνούς επιπέδου θέαμα! Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #161 le: Dimanche, 8 Janv. 2023, 16:45:33 »

    Καλησπέρα,

    Ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια Έκτορα τα εκτιμώ. Χαμόγελο

    Κάθε λίτρο είναι απόκτηση εμπειρίας στα Jet (είμαστε ακόμα freshers  Στριφογύρισμα ματιών), με τις πτήσεις η εμπειρία αυτή γίνεται πιο απολαυστική ιδιαίτερα με μια πτητική μηχανή που έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Για εμένα ό,τι καλύτερο έχω πετάξει από χαρτοπετσέτα μέχρι 40% Giant Scale. Αν σταματούσα το hobby σήμερα θα ήταν το πρώτο μοντέλο που θα θυμόμουν αν έκανα ανάκληση. Στριφογύρισμα ματιών

    Ελπίζω να έχουμε επιπλέον υλικό σύντομα.

    Καλή Χρονιά,
    Ν
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #162 le: Dimanche, 15 Janv. 2023, 13:37:24 »

    Καλή Χρονιά,

    Επανερχόμαστε με φωτογραφίες από το πεδίο Μεσολογγίου. Ο AreS είναι λίγο φαγανό παιδί αλλά εντάξει θα τα πάρει μπόι.... Grin

    @Γιιώργο: Επανέρχομαι με "σοβαρή απάντηση"  Cheesy σχετικά με το βάρος=> 21Kg Dry

    Καλές πτήσεις σε όλους με πιστοποιήσεις, πτυχία, βραβεία κτλ και ουσιαστική ασφάλεια που ξεκινάει από το εργαστήριο αλλά και την εκπαίδευση / προπόνηση του καθένα μας... Wink

    Φιλικά,
    Ν


    Καλή χρονιά Νίκο !
    Μωρέ ούτε 5 kg δεν φαίνεται στην πτήση , πετάει ωραία!
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #163 le: Lundi, 16 Janv. 2023, 15:37:08 »

    Ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Thumbs up

    Λοιπόν μετά από κάποιες δοκιμές στα stick inputs αλλά και με το κατάλληλο throttle management καταφέραμε να βγάλουμε Snap Rolls με Jet σαν τον Luca Baumann (χαχα λεμε τωρα), προσεγγίσαμε ένα 80% τουλάχιστον??. Έχουμε περιθώριο βελτίωσης αν μπούμε με περισσότερα γκάζια κάτι που θα δοκιμάσουμε την επόμενη φορά. Έρχεται και ένα πιο δομημένο video από την εκδρομή μας το περασμένο ΣΚ (προχθές) στο Μεσολόγγι.

    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #164 le: Lundi, 23 Janv. 2023, 21:06:41 »

    Καλησπέρα σας,

    Ένα video από τις δύο πρώτες πτήσεις του έτους στο Αεροδρόμιο Μεσολογγίου. Επικεντρωθήκαμε κυρίως να σεττάρουμε τα conditions για Snap Roll και 3D aka High Alpha.

    Μερικές διαπιστώσεις:

    - Τα Snap Roll θέλουν ταχύτητα ή/και ισχύ, αν δεν έχουμε το μοντέλο απλά κρεμάει. Επίσης δεν δίνουμε μεγάλη κίνηση σε elevator και rudder γιατί δημιουργούν drag και ρίχουν την ταχύτητα ειδικά στις ανόδους 45 μοιρών.
    - Τόσο στα Snap Roll όσο και στο Extreme Condition (Full Span Ailerons δλδ τα Ailerons κινούνται μαζί με τα Flaps) δεν χρησιμοποιούμε gyro είναι όλα manual thumb moves για αυτό έχουμε και διορθώσεις χειροκίνητες στις μεταβολές από τη μια φορά στην άλλη, αυτό είναι ζήτημα χαμηλου EXPO value αλλά και έλλειψης τριβής με το μοντέλο. Το Full Span Ailleron είναι πολύ δυνατό σαν πηδάλιο ειδικά σε αυτό το μοντέλο.
    - Αναφορικά με το 3D Mode χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα harrier και στα hover να είναι το stick του γκαζιού ψηλά δλδ 3/4 με Full. Μετά τα 3-4 λεπτά πτήσης το μοντέλο ξεκολάει εύκολα από harrier / hover στο video μετά το 7:10 μπαίνει και σε rolling harrier. Όλα αυτά θέλουν αρκετά στοιχεία στον κινητήρα και είναι κάτι που δεν είμαι συνηθισμένος από τις προπέλες.

    Σημ: To μοντέλο ζυγίζει τελικά ~20Kg και το tank έχει όγκο 6,5lt. Αρχικά νόμιζα ότι ζύγιζε 21Κg με tank 6lt. Άρα για να έχουμε καλό Power to Weight με την 30Kg τουρμπίνα θα ήταν καλό το 3D να ξεκινάει με ένα συνολικό βάρος του μοντέλου κοντά στα 23-24Kg δλδ με μισό tank.

    Καλές πτήσεις και κατασκευές σε όλους! Thumbs up

    « Dernière édition: Lundi, 23 Janv. 2023, 21:28:02 par 3DJunk » Journalisée
    Pages: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 24 requêtes.