Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:54:37

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:54:37

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 21
    Totale: 21
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 12     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Letto 25698 volte)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « il: Domenica, 14 Giu 2020, 13:15:19 »

    Καλημέρα στους φίλους εδώ,

    Ανοίγoυμε ένα θέμα σχετικά με το Avanti S, ένα αρκετά δοκιμασμένο Jet που έκανε το ντεμπούτο του πριν περίπου 7-8 χρόνια τόσο σε σχέδιο αλλά και προϊόν από τον γνωστό και παγκόσμιας κλάσης πιλότο / σχεδιαστή Sebastiano Silvestri - Sebart. Σε αυτό το θέμα θα παραθέτουμε τις εμπειρίες μας σχετικά με το μοντέλο αυτό, ανεξαρτήτως μεγέθους,  από σεττάρισμα μέχρι πτήση και με απώτερο στόχο την όσο το δυνατό μεγαλύτερη αξιόποιηση των δυνατοτήτων του μοντέλου σε ακροβατικά F3S και Sport Aerobatic.

    Ως συνήθως στο Hobby αυτό κάνουμε ένα βήμα τη φορά, πχ από 3D 40αρι glow και depron σε βενζίνα μεγάλου κυβισμού, όπως επίσης και στην περίπτωση του F3A από 40αρι και 90αρι σε 2μετρο κατηγορίας FAI. Κατά συνέπεια και στη στη περίπτωση των Sport Jet ξεκιναμε με EPP ΕDF πριν περάσουμε στο στάδιο της τουρμπίνας και του υγρού καυσίμου.

    Παραθέτουμε λοιπόν δύο πρώτα video με το Avanti S της Freewing EDF με φάνα 12φυλλη και 6S στα 6.000 mA. Το πρώτο είναι μέσα στο σπίτι κατά περίοδο του εγκλεισμού ενώ το δεύτερο είναι από το session της παρθενικής πτήσης.

    Συνεχίζεται... Thumbs up






    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #1 il: Domenica, 14 Giu 2020, 16:22:51 »

    Φωτογραφίες από χθες: Team Nobody - Wolfgang Kluhr Thumbs up


    * IMG_3286.jpg (249.09 KB, 1024x768 - visto 1116 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #2 il: Domenica, 14 Giu 2020, 16:25:12 »

    ...και φυσικά πάντα έχουμε μαζί προπέλες... Ποοολύ άνεση


    * IMG_3290.jpg (217.44 KB, 1024x768 - visto 1156 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #3 il: Lunedì, 15 Giu 2020, 11:39:30 »

    Μάς το έστειλε ο φίλος σαν ξεχωριστό video, συνεπώς το βάζω στο σχετικό θέμα:



    Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, αλλά καλή προσπάθεια που έχει γίνει από αρκετούς.
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #4 il: Lunedì, 15 Giu 2020, 12:47:37 »

    Δυο μετατροπές που έγιναν με 3D printed parts. Το ένα παρέχει stop στο ριναίο και συνιστάται σε περίπτωση που κάποιος πετάει σε γρασίδι. Το δεύτερο σχετίζεται με τον ήχο και φυσικά την εμφάνιση (που μας ενδιαφέρει λιγότερο). Ο ήχος γίνεται περίσσότερο jet like σε συνδυασμό με τη 12φυλλη φάνα.

    Συνεχίζεται... Thumbs up



    * IMG_3154.jpg (38.14 KB, 576x768 - visto 1074 volte.)

    * IMG_3151.jpg (39.91 KB, 576x768 - visto 1075 volte.)

    * IMG_3156.jpg (93.54 KB, 1024x768 - visto 1102 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #5 il: Martedì, 16 Giu 2020, 13:47:57 »

    Φωτογραφίες από τη φάνα (12Β) και το setup. H τελευταία έκδοση έχει inrunner μοτερ και οχι outrunner κάνοντας τον ήχο πιο ρεαλιστικό.


    * EDF 2 (1).jpg (81.62 KB, 1024x768 - visto 1020 volte.)

    * EDF 2 (2).jpg (69.05 KB, 1024x768 - visto 1027 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #6 il: Martedì, 16 Giu 2020, 13:52:59 »

    Χρειάστηκε να πάμε τη μπαταρία πιο πίσω λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας (6.000 mAh vs 4.000-5.000 mAh) από την προτεινόμενη. Παρά το αυξημένο βάρος το μοντέλο είναι απόλυτα προβλέψιμο και σταματάει εκεί που θέλουμε ειδικά σε snap roll exits....λέτε να είναι τα  potless stick???... Grin Στριφογύρισμα ματιών



    * 12 Blade.jpg (57.11 KB, 856x768 - visto 1037 volte.)

    * Setup.jpg (97.54 KB, 1024x768 - visto 1041 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #7 il: Martedì, 16 Giu 2020, 14:26:12 »

    To σχετικό video για snap rolls από το αρχικό που ανεβάσαμε:




    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #8 il: Venerdì, 19 Giu 2020, 00:45:50 »

    Επανέρχομαι στο θέμα των Snap Rolls. Στο video έγιναν αλλάζοντας το Condition από Normal σε Extreme με μηχανικό διακόπτη. Το Condition δίνει τη δυνατότητα να αλλάζουμε με ένα διακόπτη τις κινήσεις των τριών πηδαλίων AIL, RUD, EL γιατί στο Snap Roll πρέπει να είναι διαφορετικές από τη Normal πτήση.

    Ωστόσο υπάρχει και άλλος τρόπος, με Logic Switch προκειμένου να είμαστε περισσότερο αφοσιωμένοι στο timing και στη πτήση παρά στους διακόπτες. Στην ουσία το Condition ενεργοποιείται εφόσον ένα ή περισσότερα stick ικανοποιούν κάποια συνθήκη συνήθως σχετιζόμενη με την κίνηση τους πχ πάνω από 85%.

    Ένα πρώτο video και αύριο επεξηγήσεις με Boolean Algebra και Combinational Logic.... Grin Grin

    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #9 il: Lunedì, 22 Giu 2020, 15:45:09 »

    Καλησπέρα στους φίλους εδώ,

    Ένα δείγμα από τις χθεσινές πτήσεις με κινητό και χωρίς zoom που δεν περιλαμβάνει τις τελικές δοκιμές μας δυστυχώς. O φίλος μας εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα...που φυσικά δεν είναι και από τα ατού του μοντέλου. Grin

    Μετά από 10 πτήσεις χθες νομίζω ότι το μοντέλο πετάει όπως θέλουμε. Συγκεκριμένα κάναμε τα εξής:

    1. Δοκιμάσαμε τα Logic Switch στα Snap, αλλάτώσαμε το elevator input για να μην μπαίνουμε σε deep snap και να μην ελαττώνεται η ταχύτητα στην έξοδο.
    2. Ρυθμίσαμε τις μίξεις στα Knife Edge κυρίως Rud to Ail για να αντισταθμίσουμε το inverse roll coupling.
    3. Ελλατώσαμε τα rates για ακροβατικά ακρίβειας, πχ Slow Roll από το ένα άκρο του box στο άλλο. Πραγματικά τα slow roll με το μοντέλο αυτό είναι το κάτι άλλο.
    3. Δοκιμάσαμε pack στα 4.000 mAh με μέγιστο χρόνο πτήσης 3 λεπτά, σημαντικά μικρότερος από αυτόν με 6.000 mAh αλλά με χαμηλότερο wing loading και διαφορά βάρους 200gr+

    Το μοντέλο έχει πολλές δυνατότητες που έχουμε να ανακαλύψουμε παράλληλα με την εκμάθηση μας σε τέτοια μοντέλα και τη διαχείριση ενέργειας που απαιτούν.

    Επανερχόμαστε με το σεττάρισμα των Logic Switch όπως υποσχεθήκαμε Thumbs up




    « Ultima modifica: Lunedì, 22 Giu 2020, 16:39:47 da 3DJunk » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #10 il: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:10:28 »

    Logic Switches / Conditions για Snap Roll

    Ξεκινάμε από τα βασικά θέτοντας αντί για μηχανικό διακόπτη πχ SC, Logic στο condition που μας ενδιαφέρει πχ Extreme.


    * IMG_3389.jpg (88.37 KB, 1024x768 - visto 703 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #11 il: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:15:44 »

    Στη συνέχεια επιλέγουμε το κουμπί Logic προκειμένου να ορίσουμε τις ON/OFF καταστάσεις του διακόπτη καθώς και να θέσουμε τα stick που θα ενεργοποιούν τη συνθήκη.

    Εδώ θα χρησιμοποιήσουμε Συνδυαστική Λογική με πύλη AND όπως λέμε στα ψηφιακά ηλεκτρονικά. Τα δύο Inputs της πύλης στην προκειμένη περίπτωση θα είναι τα stick του Aileron και του Rudder. Αυτό σημαίνει ότι η πύλη θα μας δώσει ως output ένα λογικό 1, δλδ ενεργοποίηση του condition μόνο και μόνο αν τα δύο αυτά stick (Ail,Rud) κινούνται:





    * IMG_3390.jpg (65.06 KB, 1024x768 - visto 711 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:19:02 »

    Αφού έχουμε θέσει τα inputs ως κανάλια, χρειάζεται να θέσουμε τα ποσοστά κίνησης ποσοτικά (%) κατά τα οποία θα ενεργοποιείται το condition.

    Ξεκινάμε με το Aileron όπου θέτουμε ποσοστό ενεργοποίησης 85%.



    * IMG_3391.jpg (96.85 KB, 1024x768 - visto 707 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #13 il: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:20:55 »

    Στη συνέχεια, προχωράμε στο Rudder όπου θέτουμε ποσοστό λίγο μικρότερο κοντά στο 80%. Σημ. Τα ποσοστά βασίζονται στις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός:



    * IMG_3392.jpg (96.76 KB, 1024x768 - visto 704 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #14 il: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:25:44 »

    Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω:

    Το Logic Condition με ονομασία Extreme που θέλουμε για την περίπτωση του Snap Roll ενεργοποιείται όταν:

    AIL (%)>=85% AND RUD (%)>=81% σε κάθε άλλη περίπτωση οι κινήσεις ορίζονται βάσει των condition με μηχανικό διακόπτη που έχουμε θέσει και πάντα ανάλογα με την προτεραιότητα που έχουν.

    Εδώ επίσης κάποιος θα μπορούσε να βάλει στη συνθήκη και το Elevator αλλά πιστεύουμε πως τα δύο προηγούμενα πηδάλια επαρκούν. Αυτή και πάλι είναι η δική μας υποκειμενική επιλογή.

    Μπορεί να εφαρμοστεί σε ακροβατικά μοντέλα κάθε είδους πχ F3A, Freestyle, ΙΜΑC κτλ. Ωστόσο στο F3A έχουμε λίγο μεγαλύτερη πολυπλοκότητα στις ρυθμίσεις αφού το timing των πηδαλίων κατά την ενεργοποίηση δεν θέλουμε να είναι το ίδιο. Αναφορικά με τα Giant Scale και Freestyle δεν χρησιμοποιούμε καθόλου conditions αφού πετάμε μόνο με 3D rates και σχετικά μεγάλες EXPΟ τιμές κοντά στο 80-90% αυτό σημαίνει ότι τα πηδάλια υπάρχουν πάντα διαθέσιμα αρκεί να κουνίσουμε τα stick όσο απαιτεί η μανούβρα. Και μια σημείωση / συμβουλή σε όλους όσοι θέλουν να μάθουν σωστά να σναπάρουν. Προς θεού μην χρησιμοποιείτε Snap Roll Switch αυτόν δλδ με την επαναφορά και το πρόγραμμα που έχουμε οι ΤΚ από τη 10ετία του 80. Το Snap πρέπει να είναι χειροκίνητο με διασταύρωση των πηδαλίων ανά περίπτωση και με κατάλληλο timing για σωστές εξόδους που έρχεται με την προπόνηση. Καλό είναι να το πετάμε εμείς το Snap και όχι αυτό εμάς. Grin Grin

    Συνεχίζεται... Wink
    « Ultima modifica: Mercoledì, 24 Giu 2020, 01:53:52 da 3DJunk » Loggato
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 12     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 24 queries.