Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:20:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:20:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: right and down trust  (Gelesen 10844 mal)
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 63



    WWW
    « am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:33:49 »

    καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:40:33 »

    απο πισω beer
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 63



    WWW
    « Antwort #2 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:55:14 »

    δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 21:06:35 »

     Thumbs up
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #4 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 22:22:12 »

    Γιάννη

    Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά  το βιβλίο του "θείου Γιάννη"



    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #5 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:39:18 »

    επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #6 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:50:26 »

    και ενα σχεδιακι

    το Α ή το Β ??


    * right_trust1.GIF (4.73 KB, 816x1124 - angeschaut 494 Mal.)
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #7 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:59:21 »

    Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα...

    Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα ΧαμόγελοΧαμόγελοχαχχαααχ  Φενεται απλο αλλα δεν ειανι..ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #8 am: Montag, 13 Sep 2010, 22:36:11 »

    Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα
    γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #9 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 11:21:06 »

    καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    matgav
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 76



    « Antwort #10 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 13:10:43 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up
    Gespeichert

    Μάνθος.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Antwort #11 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 13:18:55 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up

    +1 Thumbs up και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
    Gespeichert

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #12 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 15:07:44 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up

    +1  Thumbs up Thumbs up
    Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.   Wink
    Gespeichert
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 53


    WWW
    « Antwort #13 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 15:52:35 »



             Για κοιτάξτε το άρθρο μας του Φεβρουαρίου  2004


                                 http://www.parasxosrc.gr/?p=76


             Παράσχος
    Gespeichert

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #14 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 17:15:58 »

    Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.

    Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:

    1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?

    2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)

     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: right and down trust
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.