Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.869 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 11:07:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 11:07:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:25]

[Σήμερα στις 09:33]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285869
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 36
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: right and down trust  (Αναγνώστηκε 8308 φορές)
   
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:24:15 »

θειε Γιαννη τα ερωτηματα σου ειναι βασικα και θα ηθελα να τα δουμε λιγο γιατι θα εχουν ουσια πιστευω

Θα απαντησω λοιπον και ας ειμαι πιθανον λαθος

Για το ''1'' θα ελεγα οτι αν το μοντελο μου τραβαγε αριστερα κατα την πορεια του θα εβαζα Right trust για να εξισορροποισω πιθανο τριμμαρισμα των elevons

Για το ''2''θα ελεγα οτι το συμβατικο μοντελο αν σε ολα ηταν ζυγισμενο σωστα (σε ολους τους αξονες) τοτε το Right trust (Θεση Β) θα εδινε την ταση να στριψει προς τα δεξια το μοντελο κατα την πορεια του

Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:30:36 »

Έχω κι εγώ μια ερώτηση: Η φορά περιστροφής της έλικας δεν λαμβάνεται υπόψη;
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:38:28 »

Evan πολυ σωστος  worry worry worry

αλλα παλι στις περισσοτερες περιπτωσεις η ιδια ελικα που βαζουμε για κινητηρα εμπρος την ιδια βαζουμε για διαταξη Pusher οποτε η φορα περιστροφης ειναι ιδια (π.χ. τα γραμματα της ελικας κοιτανε εμπρος)

Υ.Γ. δεν λαμβανω υποψη της ελικες με αναποδο βημα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 18:30:30 »

Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??

Εφ' οσον δεν αναφέρεται έλικα ανάποδου βήματος, εννοείται ότι συγκρίνουμε τις δύο θέσεις (tractor / pusher) με την κοινή έλικα.

Επί της ουσίας λοιπόν?

Ηλία θα αφήσω λίγο χρόνο μήπως θέλει και άλλος να συμμετάσχει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 20:27:03 »

παιδια ο θειος Γιαννης περιμενει

Ποια ειναι η αποψη σας να δουμε τι θα βγει

δειτε το και σαν κουιζ
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 04:00:52 »

Το right thrust βοηθά στην αντιμετώπιση της τάσης στροφής προς τα αριστερά που προκαλείται εξαιτίας του αερο-ρεύματος της έλικας (ελικόρευμα). Η τάση αυτή είναι περισσότερο εμφανής κατά τη διάρκεια της απογείωσης.

Υπάρχουν 4 διαφορετικές δυνάμεις που προκαλούνται από την έλικα και που προκαλούν αυτή τη ροπή προς τα αριστερά (εκτός βέβαια από την ώση - thrust):

1. Το περιστρεφόμενο ελικόρευμα, που σε μια έλικα που περιστρέφεται όπως οι δεικτες του ρολογιού (όταν τη βλέπουμε από το cockpit), κτυπά το κάθετο σταθερό από την αριστερή μερια και άρα σπρώχνει την ουρά προς τα δεξιά (άρα τη "μούρη" προς τα αριστερά)

2. Κατά τη διάρκεια της ανόδου, ή σε αργή πτήση (όπου η γωνία προσβολής των φτερών είναι μεγαλύτερη) ή σε πeρίπτωση taildragger στην τροχοδρόμηση πριν σηκωθεί ο πίσω τροχός, το πτερύγιο της έλικας που ανεβαίνει έχει μικρότερη γωνία προσβολής από το πτερύγιο που κατεβαίνει.΄Ετσι ο δίσκος της έλικας δημιουργεί μεγαλύτερη δύναμη από τη δεξιά μεριά σε σχέση με την αριστερή και αυτό "τραβά" τη "μούρη" προς τα αριστερά.

3. Η αντίδραση του αεροσκάφους στην περιστροφή της έλικας τείνει να το περιστρέψει προς τα αριστερά. Αυτή η αντίδραση, κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης πιέζει τον αριστερό τροχό περισσότερο από ότι τον δεξιό. Ετσι ο αριστερός τροχός παρουσιάζει μεγαλύτερη τριβή κύλισης και το αεροπλάνο τείνει να στριψει προς τα αριστερά. Επίσης κατα τη διάρκεια της πτήσης δημιουργεί μια τάση αριστερού roll.

4. Η γυροσκοπική μετάπτωση της έλικας σε ένα taildrugger όταν σηκώνεται η πίσω ρόδα, προκαλεί επίσης στροφή της "μούρης" προς τα αριστερά (όπως το ποδήλατο που όταν γέρνει, στρίβει κιόλας).
   
Παρατηρείστε ότι όλες οι αντιδράσεις της "μούρης" είναι προς τα αριστερά (όταν η ελικα περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού κοιτώντας την από το πίσω μέρος του αεροσκάφους)

Αν η ελικα περιστρέφεται ανάποδα, τότε το αεροπλάνο στρίβει προς τα δεξιά.

Τώρα, σε σχέση με τα ερωτήματα του "quiz":
1. Στην περίπτωση της πτέρυγας με διάταξη pusher δεν υπάρχει κάθετο σταθερό (ή δεν υπάρχει τέτοιο πίσω από την έλικα). Δεν υπάρχουν συνήθως τροχοί άρα ούτε και τροχοδρόμηση, άρα δεν υπάρχει λόγος right thrust.

2. Σε κάθε περίπτωση "στρίβουμε" την διεύθυνση της ώσης έτσι ώστε να δημικοργείται μια ροπή στρέψης της ατράκτου αντίθετη από αυτή που δημιουργούν οι τέσσερεις παραπάνω δυνάμεις. Αρα εκτρέποντας τον κινητήρα στη θέση Β στο σχέδιο του Ηλία μειώνουμε την τάση του σκάφους να στρίψει προς τα αριστερά (αν ο κινητήρας περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού όταν τον βλέπουμε από πίσω)

Βαγγέλης
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 10:04:30 από vhal » Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 07:33:57 »

Vhal
Φοβερη η αναλυση σου σχετικα με τις ροπες που δημιουργει η ελικα ειτε λογω αερορευματος ειτε λογω γυροσκοπικων τασεων

Οσο για το quiz

και την πρωτη περιπτωση δεν το ειχα σκεφτει ετσι οσο αφορα το αερορευμα και την ελλειψη καθετου τμηματος. Αλλα για τις γυροσκοπικες τασεις δεν θα βοηθουσε λιγο Right trust??

Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 08:43:07 »

Αχ Ηλία , αδιάβαστος ήρθες πάλι στο μάθημα.

Τα περί εκτροπών λόγω της έλικας υπάρχουν στο βιβλίο μου από την πρώτη μέρα (στην ενότητα Θεωρια).

Σίγουρα ο μόνος λόγος που στρέφουμε τον άξονα της έλξης στο πλάϊ, είναι για να αντισταθμίσουμε το σπειροειδές ελικόρευμα, που βρίσκει την κάθετη ουρά με γωνία προσβολής από την αριστερή της πλευρά. Αν η κάθετη επιφάνεια είναι συμμετρική ως προς τον έξονα, το φαινόμενο εξασθενεί έως εξαφανίζεται.
Επισης το ελικόρευμα βρίσκει το οριζόντιο σταθερό πάλι με τέτοια γωνία που κάνει το αεροπλάνο να θέλει να στρίψει αντίθετα. Αλλά και αυτή η επίδραση είναι μικρή όσο η ουρά είναι μακρυά από την έλικα.

Η αντιροπή δεν αντισταθμίζεται με ασύμμετρη έλξη, αλλά με λίγο aileron, και όλα τα παραπάνω έχουν επίδραση ανάλογα με την έλικα (μέγεθος, ταχύτητα περιστροφής) και την ταχύτητα πλεύσης του αεροπλάνου.

Δεν βάζουμε side thrust για να αντισταθμίσουμε το P-factor, ούτε τις γυροσκοπικές δυνάμεις, δεδομένου ότι αυτές εμφανίζονται είτε προς την μία είτε προς την άλλη πλευρά ανάλογα με το πως πετάει ή περιστρέφεται το σκάφος.

Επί των θεμάτων του quiz, σωστά στην πτέρυγα pusher, δεν χρειάζεται side thrust.
Στην συμβατική όμως άτρακτο, παρατηρήστε ότι ο ελικόρευμα βρίσκει με μεγαλύτερη ορμή την ουρά, λόγω της μικρότερης απόστασης.
Επίσης θα θυμηθείτε ότι στα pusher, η θέση του άξονα έλξης είναι πιό ψηλά από τον κεντρικό άξονα του αεροπλάνου, εκτός αν έχουν δύο booms και η έλικα μπορεί να κατέβει στην καλύτερη αποδοτικά θέση, αλλά τότε δεν βρίσκει κανένα από τα κάθετα που είναι τοποθετημένα αριστερά και δεξιά του ελικορεύματος .

Ετσι αν βάλουμε τον άξονα στην θέση "σχήμα Β", το ελικόρευμα βρίσκει το κάθετο σταθερό με γωνία από αριστερά, οπότε επιδεινώνει την προς τα αριστερά εκτροπή (ενώ επειδή η έλξη περνάει αριστερά από το κέντρο βάρους, το αεροπλάνο έχει τάση να εκτραπεί προς τα δεξιά).
Στα pusher λοιπόν πρέπει να στρέψουμε την έλξη στην θέση που δείχνει το σχήμα Α, άλλά όχι σε μεγάλη γωνία, ώστε αφ' ενός μεν να μην βρίσκει το στροβιλιοποιημένο ελικόρευμα το κάθετο από τα αριστερά, και αφ' ετέρου να βρίσκει η ροή και ευθέως από τα δεξιά για να αντισταθμίσει την όλη εκτροπή.   Συμφέρει επίσης να μετακινήσουμε την θέση του άξονα έλξης λίγο προς τα αριστερά, ώστε να περάσει από το κέντρο βάρους
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 10:00:55 »

Ενα πράγμα που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας, είναι ότι κάθε διόρθωση που γίνεται με εκτροπή κάποιας επιφάνειας (rudder ή elevator ή aileron), είναι ακριβής για μία και μόνο ταχύτητα πτήσης.

Αν βάλουμε για παράδειγμα μερικά κλικ δεξιά aileron για να αντιμετωπίσουμε την τάση αριστερού roll όταν δουλεύει ο κινητήρας, η ρύθμιση αυτή θα κρατά το αεροσκάφος οριζόντιο (ως προς τον άξονα της πορείας) σε μια μόνο ταχύτητα. Σε μεγαλύτερη ταχύτητα θα έχουμε roll προς τα δεξιά, ενώ σε μικρότερη ταχύτητα roll προς τα αριστερά.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για συνεχείς διορθώσεις - και οι λύσεις τύπου side thrust βοηθούν ωστε οι απαραίτητες αυτές διορθώσεις να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες (ή ακόμα και αμελητέες)

Β.

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?
ΥΓ2: Διόρθωσα και τον όρο αερόρευμα σε ελικόρευμα στο προηγούμενο post μου, όπως το λέει και ο jkon. Είναι σωστότερο έτσι.
ΥΓ3: Καλά τα λέμε στη θεωρία. Στην πράξη όμως δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά... Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να έχεις ταυτόχρονα στο μυαλό σου την ώρα της πτήσης ...
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 13:03:35 »

O vhal ειπε οτι δε τα παει καλα στην πραξη

με βαση λοιπον τα παραπανω γραφομενα για τις γωνιες Trust εχω ενα πρακτικο προβλημα το οποιο με εχει τρελανει και δεν μπορω να βγαλω ακρη

Εχω παρει στον γιο μου ενα 3καναλο εκπαιδευτικο Pusher (χωρις ailerons) για να τον μαθω να πεταει (φωτο παρακατω)

Το μοντελο οταν πεταει με σβηστο κινητηρα πεταει ευθεια χωρις να χρειαζεται τριμμαρισμα το rudder. Οταν ανοιξει ο κινητηρας το μοντελο τραβαει δεξια οποτε θελω πολυ Rudder αριστερα.

Θεωρω δεδομενο οτι εχω σταθεροποιησει το φτερο του για ναμην μετακινηται στον αερα και η θεση του μοτερ ειναι ακριβως σε ευθεια με τον αξονα του αεροπλανου

Αργοτερα θα σας στειλω και φωτογραφιες απο το ιδιο το αεροπλανο μηπως μπορειτε να βγαλετε ακρη αν εχει γινει καποιο κατασκευαστικο λαθος

Τι λυση θα πρεπει να βρω για να ερθει στα ισια το μοντελο και να μην αλλαζει συμπεριφορα αναλογα με την χρηση του γκαζιου??


* sfm1000.jpg (7.35 KB, 300x187 - εμφανίστηκε 329 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 13:28:11 »

Δηλαδή μετά από όσα ανέλυσα δεν κατάλαβες ότι πρέπει να στρίψεις λίγο τον άξονα του μοτέρ κατά το σχήμα Α ?

Ετσι το ελικόρευμα θα βρισκει το κάθετο πτερύγιο από τα δεξιά, και ανάλογα με το πόσο αυτό είναι ενεργό, το μοντέλο είτε θα σταματήσει να στρίβει αριστερά, είτε θα στρίβει δεξιά με φουλ γκάζι (οπότε μειώνεις την γωνία που το έστριψες).

Υπάρχει πάντα και η λυση της στιγμής, να δώσεις μίξη στο rudder, να στριβει δεξιά με full throttle.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 14:37:38 »

Μάλλον  ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως
είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α.  Wink
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 17:42:04 »

Μάλλον  ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως
είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α.  Wink

Οπως την βλέπεις από πίσω γυρίζει όπως το ρολόϊ.
Θα στρέψεις τον άξονα όπως θα τον έστρεφες αν ήταν στη μύτη, τώρα όμως λιγότερο και με μεγάλη προσοχή, γιατί το ελικόρευμα είναι πιό δυνατό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 19:58:47 »

σας στελνω μερικες φωτογραφιες του αεροπλανου μηπως βγει καποια ακρη

Ισως να μην φαινεται καλα αλλα δεν εχω καμια γωνια trust στο μοτερ και οι ταινιες στο φτερο ηταν πετρες που εβαλα για δοκιμη

Ξανα λεω οτι στο γκαζι το αεροπλανο στριβει ΔΕΞΙΑ ενω στο κλεισιμο πεταει ΕΥΘΕΙΑ


* IMGP1311.JPG (53.62 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 213 φορές.)

* IMGP1312.JPG (49.46 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 211 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 19:59:25 »

 Thumbs up


* IMGP1313.JPG (45.93 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 210 φορές.)

* IMGP1314.JPG (56.61 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 195 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.