Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.250 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 19:54:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 19:54:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

[Σήμερα στις 18:52]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284250
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: right and down trust  (Αναγνώστηκε 8196 φορές)
   
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:00:13 »

 Thumbs up


* IMGP1315.JPG (49.44 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 379 φορές.)

* IMGP1317.JPG (50.16 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:01:15 »

 Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το


* IMGP1318.JPG (67.31 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 385 φορές.)

* IMGP1319.JPG (43.94 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 372 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:27:12 »

δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 679


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 22:38:40 »

  Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
  Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

  Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
  Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
  Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
   2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

  @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
 
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 23:41:54 »

δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
χωρίς αποτελέσματα. 
Καταγράφηκε
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 01:29:45 »

Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 07:26:39 »

Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
Τρύφωνας


τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται
δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
χωρίς αποτελέσματα. 

το μηνυμα το διεγραψα γιατι εκανα λαθος . Το μοτερ το ειχα βαλει στην θεση Α πιστεοντας οτι ετσι θα δωσω ταση προς τα αριστερα αλλα με βαση τα γραφομενα του θειουΓιαννη θα πρεπει τελικα νατο δοκιμασω στην θεση Β


πραγματι εχει προβλημα η ουρα που ειναι ευκαμπτη και πιαθνον να φταιει και  η μεγαλη ελικα αφου το αρχικο μοτερ ηταν Direct με μικρη ελικα
  Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
  Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

  Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
  Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
  Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
   2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

  @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
 
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 23:07:34 »

τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται

Πρόχειρα θα μπορούσες να τα βάλεις και απο την κάτω πλευρά της πτέρυγάς σου. Αυτό που σου λέω πρέπει να το ακολουθείς και στην προχειροκατασκευή σου αν θέλεις το αεροπλάνο σου να πετάει σωστά. Η προχειρότητα δεν σου δίνει άφεση στην πτήση!
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 18:59:58 »

Λοιπων σημερα εγινε η δοκιμη με αρκετα μεγαλη γωνια του μοτερ στην θεση Β. Τοσο μεγαλη που η ελικα απο την μια πλευρα κοντευε να ακουμπησει στο φτερο.

Με ενα αερακι 3 μποφορ η αντιδραση ηταν ακριβως η ιδια. Χωρις γκαζι ''0'' τριμ, με γκαζι τραβηγμα δεξια και φουλ αριστερο τριμ

Πληρης απογοητευση.  Εχω κανει μια σκεψη και θελω να μου πειτε αν ειναι σωστη.

Στην θεση Β η γωνια του ελικορευματος ναι μεν θεωρητικα θα πιεσει το rudder για να κανει την κινηση αριστερα αλλα ισως να μην φτανει τοσο και να περναει απο την δεξια πλευρα του rudder χωρις να πιεσει αυτο

Ετσι σκεφτομαι να μετακινησω το μοτερ προς τα αριστερα (περιπου 5-10 χιλ) και να δημιουργηθει μια νεα ''θεση-γωνια'' Γ

Το θεωρειτε σωστη κινηση???


Υ.Γ. Παρολα αυτα δεν μου εχει λυθει η απορια γιατι να γινονται ολα αυτα και με τοση ενταση  . Στα αλλα αεροπλανα δεν ειχα τετοια θεματα ακομα και στα χειροποιητα που εφτιαχνα


* index1.gif (4.82 KB, 816x1124 - εμφανίστηκε 227 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 20:39:43 »

Συνονοματε καλησπερα.Απο τις φωτο που εχεις αναρτηση διαπιστωνο μια κλιση προς τα δεξια και κατω του οριζοντιου σταθερου και κινητου απο την πισω μερια οπως βλεπης το αεροπλανο.Αν δεν κανω λαθος ειναι αφορμη με γκαζια το αεροπλανο να στριβη δεξια.Για δεστο αυτο.Και νομιζω οτι ειναι απο το πηχακι που ξεκιναη απο την ατρακτο και οχι στις γωνιες που σχηματιζη το καθετο με το οριζοντιο.Μου εχη συμβη οταν σε παρομοιο αεροπλανο που ειχε στρογγυλο καρμπον απο την ατρακτο προς τα πηδαλια οταν τα κολησα ειχα αυτη την κλιση και στην πτηση ειχα την ιδια συμπεριφορα με το δικο σου.
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 21:40:14 »

hlsat σε αυτο εχεις δικιο . Βεβαια ειναι μικρη η κλιση και δεν πιστευω να επηρεαζει τοσο πολυ το φαινομενο. Παρολα αυτα θα προσπαθησω να το ''κλεψω'' απο το κεντρικο φτερο  βαζοντας καποιο πηχακι στην βαση της ατρακτου.

Οσο για την ιδεα του μοτερ τι λετε??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 16:55:26 »

λοιπον δοκιμασα την θεωρια μου για την θεση Γ .

Μια απο τα ιδια.

Μετα απο τοσα χρονια αερομοντελισμου , τοσες κατασκευες και τοσα αεροπλανα αυτο το 3καναλο εκπαιδευτικο επιμενει να κανει τα δικα του

Το χειροτερο ειναι οτι η λογικη λεει οτι δεν πρεπει να ειναι κατασκευαστικο λαθος γιατι αλλιως πως παει ευθεια σβηστο Huh Huh Huh Huh

Απο την αλλη οτι και να εκανα στο μοτερ δεν δουλεψε idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

Ισως επιστροφη στο αρχικο μοτερ με πολλα KV και μικρη ελικα (που δεν μου αρεσει)


Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Παρασχος
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 53


Προφίλ WWW
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:34:56 »

ilias  καλησπερα
 
Ο επιμένων νικά.
 Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α

Παράσχος
Καταγράφηκε

Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:42:53 »

ilias  καλησπερα
Ο επιμένων νικά.
 Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α
Παράσχος

Σωστός.   Thumbs up  Thumbs up
Βάλτο επιτέλους στο σημείο Α φίλε ilias μπας και βρεις την ηρεμία σου.  Wink
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 21:00:30 »

βρε παιδια το σημειο Α ηταν η πρωτη (παλια επιλογη)

Θα το ξαναδοκιμασω με μεγαλυτερη γωνια και αντε και να δουμε

ευχαριστω για το κουραγιο
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.917 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.