Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:20:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:20:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: right and down trust  (Αναγνώστηκε 10770 φορές)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:00:13 »

     Thumbs up


    * IMGP1315.JPG (49.44 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 429 φορές.)

    * IMGP1317.JPG (50.16 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 407 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:01:15 »

     Thumbs up

    αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το


    * IMGP1318.JPG (67.31 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 429 φορές.)

    * IMGP1319.JPG (43.94 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 414 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:27:12 »

    δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

    Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 22:38:40 »

      Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
      Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

    ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

      Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
      Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
      Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
       2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

      @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
     
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.208


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 23:41:54 »

    δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

    Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

    Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
    χωρίς αποτελέσματα.  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 01:29:45 »

    Thumbs up

    αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

    Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
    Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 07:26:39 »

    Thumbs up

    αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

    Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
    Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
    Τρύφωνας


    τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται
    δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

    Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

    Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
    χωρίς αποτελέσματα.  Χαμόγελο

    το μηνυμα το διεγραψα γιατι εκανα λαθος . Το μοτερ το ειχα βαλει στην θεση Α πιστεοντας οτι ετσι θα δωσω ταση προς τα αριστερα αλλα με βαση τα γραφομενα του θειουΓιαννη θα πρεπει τελικα νατο δοκιμασω στην θεση Β


    πραγματι εχει προβλημα η ουρα που ειναι ευκαμπτη και πιαθνον να φταιει και  η μεγαλη ελικα αφου το αρχικο μοτερ ηταν Direct με μικρη ελικα
      Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
      Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

    ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

      Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
      Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
      Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
       2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

      @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
     
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 23:07:34 »

    τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται

    Πρόχειρα θα μπορούσες να τα βάλεις και απο την κάτω πλευρά της πτέρυγάς σου. Αυτό που σου λέω πρέπει να το ακολουθείς και στην προχειροκατασκευή σου αν θέλεις το αεροπλάνο σου να πετάει σωστά. Η προχειρότητα δεν σου δίνει άφεση στην πτήση!
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 18:59:58 »

    Λοιπων σημερα εγινε η δοκιμη με αρκετα μεγαλη γωνια του μοτερ στην θεση Β. Τοσο μεγαλη που η ελικα απο την μια πλευρα κοντευε να ακουμπησει στο φτερο.

    Με ενα αερακι 3 μποφορ η αντιδραση ηταν ακριβως η ιδια. Χωρις γκαζι ''0'' τριμ, με γκαζι τραβηγμα δεξια και φουλ αριστερο τριμ

    Πληρης απογοητευση.  Εχω κανει μια σκεψη και θελω να μου πειτε αν ειναι σωστη.

    Στην θεση Β η γωνια του ελικορευματος ναι μεν θεωρητικα θα πιεσει το rudder για να κανει την κινηση αριστερα αλλα ισως να μην φτανει τοσο και να περναει απο την δεξια πλευρα του rudder χωρις να πιεσει αυτο

    Ετσι σκεφτομαι να μετακινησω το μοτερ προς τα αριστερα (περιπου 5-10 χιλ) και να δημιουργηθει μια νεα ''θεση-γωνια'' Γ

    Το θεωρειτε σωστη κινηση???


    Υ.Γ. Παρολα αυτα δεν μου εχει λυθει η απορια γιατι να γινονται ολα αυτα και με τοση ενταση  . Στα αλλα αεροπλανα δεν ειχα τετοια θεματα ακομα και στα χειροποιητα που εφτιαχνα


    * index1.gif (4.82 KB, 816x1124 - εμφανίστηκε 275 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 20:39:43 »

    Συνονοματε καλησπερα.Απο τις φωτο που εχεις αναρτηση διαπιστωνο μια κλιση προς τα δεξια και κατω του οριζοντιου σταθερου και κινητου απο την πισω μερια οπως βλεπης το αεροπλανο.Αν δεν κανω λαθος ειναι αφορμη με γκαζια το αεροπλανο να στριβη δεξια.Για δεστο αυτο.Και νομιζω οτι ειναι απο το πηχακι που ξεκιναη απο την ατρακτο και οχι στις γωνιες που σχηματιζη το καθετο με το οριζοντιο.Μου εχη συμβη οταν σε παρομοιο αεροπλανο που ειχε στρογγυλο καρμπον απο την ατρακτο προς τα πηδαλια οταν τα κολησα ειχα αυτη την κλιση και στην πτηση ειχα την ιδια συμπεριφορα με το δικο σου.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 21:40:14 »

    hlsat σε αυτο εχεις δικιο . Βεβαια ειναι μικρη η κλιση και δεν πιστευω να επηρεαζει τοσο πολυ το φαινομενο. Παρολα αυτα θα προσπαθησω να το ''κλεψω'' απο το κεντρικο φτερο  βαζοντας καποιο πηχακι στην βαση της ατρακτου.

    Οσο για την ιδεα του μοτερ τι λετε??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 16:55:26 »

    λοιπον δοκιμασα την θεωρια μου για την θεση Γ .

    Μια απο τα ιδια. Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός

    Μετα απο τοσα χρονια αερομοντελισμου , τοσες κατασκευες και τοσα αεροπλανα αυτο το 3καναλο εκπαιδευτικο επιμενει να κανει τα δικα του

    Το χειροτερο ειναι οτι η λογικη λεει οτι δεν πρεπει να ειναι κατασκευαστικο λαθος γιατι αλλιως πως παει ευθεια σβηστο Huh Huh Huh Huh

    Απο την αλλη οτι και να εκανα στο μοτερ δεν δουλεψε idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

    Ισως επιστροφη στο αρχικο μοτερ με πολλα KV και μικρη ελικα (που δεν μου αρεσει)


    Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα Ντροπή Ντροπή Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 53


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:34:56 »

    ilias  καλησπερα
     
    Ο επιμένων νικά.
     Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
    Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
    Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
    Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α

    Παράσχος
    Καταγράφηκε

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.208


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:42:53 »

    ilias  καλησπερα
    Ο επιμένων νικά.
     Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
    Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
    Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
    Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α
    Παράσχος

    Σωστός.   Thumbs up  Thumbs up
    Βάλτο επιτέλους στο σημείο Α φίλε ilias μπας και βρεις την ηρεμία σου.  Wink
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 21:00:30 »

    βρε παιδια το σημειο Α ηταν η πρωτη (παλια επιλογη)

    Θα το ξαναδοκιμασω με μεγαλυτερη γωνια και αντε και να δουμε

    ευχαριστω για το κουραγιο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: right and down trust
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.