Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 17
    Totale: 17
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: right and down trust  (Letto 10845 volte)
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63



    WWW
    « il: Mercoledì, 7 Feb 2007, 20:33:49 »

    καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 7 Feb 2007, 20:40:33 »

    απο πισω beer
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63



    WWW
    « Risposta #2 il: Mercoledì, 7 Feb 2007, 20:55:14 »

    δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 7 Feb 2007, 21:06:35 »

     Thumbs up
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #4 il: Mercoledì, 7 Feb 2007, 22:22:12 »

    Γιάννη

    Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά  το βιβλίο του "θείου Γιάννη"



    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #5 il: Lunedì, 13 Set 2010, 21:39:18 »

    επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #6 il: Lunedì, 13 Set 2010, 21:50:26 »

    και ενα σχεδιακι

    το Α ή το Β ??


    * right_trust1.GIF (4.73 KB, 816x1124 - visto 495 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #7 il: Lunedì, 13 Set 2010, 21:59:21 »

    Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα...

    Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα ΧαμόγελοΧαμόγελοχαχχαααχ  Φενεται απλο αλλα δεν ειανι..ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #8 il: Lunedì, 13 Set 2010, 22:36:11 »

    Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα
    γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #9 il: Martedì, 14 Set 2010, 11:21:06 »

    καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    matgav
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 76



    « Risposta #10 il: Martedì, 14 Set 2010, 13:10:43 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up
    Loggato

    Μάνθος.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #11 il: Martedì, 14 Set 2010, 13:18:55 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up

    +1 Thumbs up και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #12 il: Martedì, 14 Set 2010, 15:07:44 »

    Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
     Thumbs up

    +1  Thumbs up Thumbs up
    Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.   Wink
    Loggato
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 53


    WWW
    « Risposta #13 il: Martedì, 14 Set 2010, 15:52:35 »



             Για κοιτάξτε το άρθρο μας του Φεβρουαρίου  2004


                                 http://www.parasxosrc.gr/?p=76


             Παράσχος
    Loggato

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #14 il: Martedì, 14 Set 2010, 17:15:58 »

    Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.

    Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:

    1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?

    2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)

     
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1] 2 3 4  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: right and down trust
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.