Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:57

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή  (Gelesen 41533 mal)
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #60 am: Dienstag, 26 Jan 2016, 23:51:26 »

    Ευγε!!  Thumbs up

    Αναμενουμε συνέχεια...  εισαι μακρια γαμωτο..  και τι δε θα εδινα να το δω με τη συνταγή του Phorea σε βακουμ να βγει πουπουλο..

    Σου βρηκα κολπο και για τη ραφη...  Ανεση
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #61 am: Mittwoch, 27 Jan 2016, 07:57:53 »

    Καλημέρα, καλημέρα!

    Χαχα... Διονύση, ανταμείφθηκαν οι κόποι σου. 'Αψογο αποτέλεσμα._

    Τιμή & Χαρά να βλέπουμε τέτοιες Ελληνικές κατασκευές. Σήμερ αισθάνομαι λίγο πιό εθνικά περήφανος...  Ποοολύ άνεση

     Thumbs up
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 634



    WWW
    « Antwort #62 am: Donnerstag, 28 Jan 2016, 00:09:40 »

    ειμαι συντονισμενος με εχει συναρπασει και αυτο το θεμα σου Διονυση οπως και αυτο με τη βενζινα
    περιμενω και την συνεχεια (σπανια γραφω κατι πιο πολυ διαβαζω) καλη συνεχεια
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #63 am: Donnerstag, 28 Jan 2016, 10:47:39 »

    Καλημέρα κύριοι.

    Τι να πω.. Πραγματικά με τιμάτε.

    Σας ευχαριστώ.


    Στη συνέχεια θα πρέπει να γίνουν δοκιμές με μπαλόνι για εσωτερική πίεση που ακόμη ψάχνω αποδοτικό τρόπο να το πετύχω..
    Αν έχει κανείς καμιά ιδέα ας τη ρίξει..

    Ετοιμα μπαλόνια σε αυτό το μέγεθος και να έχουν και αντοχές δεν νομίζω να βρω..
    Έχω δοκιμάσει ήδη να σφραγίσω θερμικά, με κολλητήρι και λαδόκολλα, πλαστική σακούλα κενού αλλά δεν είναι και τόσο καλό το αποτέλεσμα ακόμη..


     συνταγή του Phorea σε βακουμ



     Huh Shift & Alt Please...
    Gespeichert

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #64 am: Donnerstag, 28 Jan 2016, 14:10:15 »

    Χαχαχαα, Shift + Alt για Ελληνικά έ?

    Phoreas είναι η Αγγλική λέξη ενός 2,5μετρου μοτοανεμόπτερου που βγάζει ο Δημήτρης στο μαγαζί. Φορέας στα Ελληνικά.

    Έχει επενδύσει χρόνο και χρήμα στην κατασκευή ατράκτων του μοντέλου με σάντουιτς Textreme carbon - Honeycomb - Fiberglass και θα ήθελε πολύ νομίζω να δοκίμαζε στο καλούπι σου παρόμοιες μεθόδους...  Wink
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #65 am: Freitag, 29 Jan 2016, 12:04:25 »

    A.. οκ..  Χαμόγελο

    Μακάρι να ήμασταν πιό κοντά να κάναμε μαζί πειράματα!!

    Αν και σε αυτή την εφαρμογή είναι περιττό το sandwich.

    Δημήτρη, σχετικά με τη ραφή στην περίπτωση του vacuum? Ποιό είναι το κόλπο??
    Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #66 am: Freitag, 29 Jan 2016, 12:40:31 »

    Καλημέρα Διονύση,


    Θα προσπαθήσω να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται...


    Προϋποθέσεις

    Α. Λογικά όταν βγάλεις πλεον ενα μονοκόματο αντικείμενο, θα το κόψεις όπως χρειάζεται ώστε να φοριέται στο ελικόπτερο..   Άρα σε ετούτη τη φάση θα έχεις πρόσβαση στο εσωτερικό
    Β. Το canopi-body δεν είναι απαιτητικό σε ακαμψία γιατί πιάνεται στο σκελετό και από εκεί παίρνει την δομή του
    Γ. Δεν θα μπεί ΚΑΘΟΛΟΥ ο παράγοντας κόστους στα υλικά που θα αναφέρω στο εξής... Παρά μόνο οτι ελαφρυτερο και άκαμπτο υπάρχει..
    Δ. Λιιιιιγο  υπομονή..

    Αν κατι απο τα παραπάνω αλλάζει, αλλάζει και η διαδικασία και τα υλικά που προτείνονται.

    Διαδικασία

    Α. Σαντουιτσ υλικών. Απο έξω προς τα μέσα
     
    Glass Fiber 25gr/τμ
    Textreme Carbon Fiber 62gr/τμ
    Honecomp 3-4mm Patches
    Glass Fiber Twill 80gr/τμ

      Α.1 Αναλυση βάρους
     Επιφανεια κάθε μισού ~0,17τμ

     GF25 x 0,17 =  4.25gr
     Txt CF62 x 0,17 = 10.54gr
     HC 4  = 20gr
     GF80 x 0,17 = 13.6gr

    Ρητίνη 1/1 για τα Glass και 1,2/1 για εξωτερική επιφάνεια και το Textreme= 17.85gr + 12,64

    Σύνολο κάθε μισού = 78,88γρ  

      Α.2 Ραφή
      Για τη ραφή θα χρειαστείς
      Glass Fiber Twill 105gr/τμ ~ 2,7 μέτρα μήκος χ 3 εκατ. πλάτος =0,081 τ.μ    = 8,5γρ
      Ρητινη 1/1 = 0,081 * 105 = 8,5γρ

    Σύνολο Κανοπο-Ατρακτου = 174,77γρ
    Αν κάνεις κατι πιο ελαφρύ απο αυτο θα σε παντρευτώ... χτες..    Ουσιαστικά μπορείς να φλερτάρεις με μια δίαιτα της τάξης του 20% λόγο της πραγματικής απορρόφησης ρητίνης των υφασμάτων που προτείνονται αλλά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να έχεις κενά στο εξωτερικό στρώμα λόγο μεγάλης ειδικής επιφάνειας του textreme..

    Επίσης μπορείς να βάλεις μέσα-έξω Mesh Carbon 20gr και non Wooven 10gr  χτυπόντας άνετα τα 22γρ!!  Αλλα το look θα πάει περίπατο..  
    Με συνταγές θα παίξεις, απλά σου δίνω ενα μπούσουλα..  το καλό έρχεται μετά.


    Β. Εκτέλεση  

    Εδω μας έσκισες όλους...  τα έχεις κάνει όλα τέλεια και τώρα θα πρέπει να βγει το ποίημα όπως φτιάχνουν τα καραβάκια στο μπουκάλι..  
    Τι προτείνω:

    Ρίχνεις τα παραπάνω υφάσματα με την εξής διαδικασία:

    Β1 εξωτερικό στρώμα:
    Είδα ότι έχεις την μωβ σακούλα βάκουμ.. όπως διάβασα οτι αναφέρεις να ρίξεις καλούπι με infuse...   Με αυτή τη σακούλα ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ!!  είναι πάρα πολύ καλή σε αντοχή, για να ρίχνεις laminates στο πάγκο, για bagging φτερών.. Αλλα όχι για αρνητικά καλούπια ακόμα και αν βάλεις 30 αυτάκια (dog ears).   Χρειάζεσαι λοιπόν σακουλίτσα με τουλάχιστον 30-40% ελαστικότητα.
    Με ελαστική σακούλα λοιπόν, διχτυωτό, αναπνοής, απορροφητικό και peelply. βακουμάρεις το Glass και το Textreme.

    B2 Εσωτερικό στρώμα:
    -Ξεφλουδίζεις ΠΟΛΥ προσεκτικά το peelply απο το προηγούμενο βακουμ.
    -ακουμπάς ΜΕΣΑ στο καλούπι το glass 80 και το ποτίζεις με ενα ρολό ΝΤΑΝ με τα γραμμάρια ρητίνης που χρειάζεται
    -Το βγάζεις εκτος και το απλώνεις κάπου.
    -Βάζεις μπαλώματα honeycomp στα σημεία που δεν πιάνει στο frame και θες ακαμψία
    -Επιστρέφεις το glass στη θέση και βρίζεις επειδή δε κάθετε ευκολα
    -Βαζεις απο πάνω για να σε βοηθήσει κιόλλας: Peel ply, Μπλε αναπνοής με τρυπούλες, Αναπνοής Απορρόφης, Διχτυωτό, Σακουλα.

    Β3 Άνοιγμα
    βγάζεις τα καλούπια σου από τις σακούλες, αφαιρείς πάρα πολύ προσεκτικά τα peelply  για να μη ξεκαλουπώσουν τα αντικείμενα με το τράβηγμα  και καθαρίζεις τα ξέφτια ώστε φλάντζα και αντικείμενο να είναι τέλεια


    Γ Ραφή
    Το αντικείμενο θα ραφτεί σε τρεις φάσεις..  πρώτα το body μετά η μπούμα και τέλος όποια λάθη θα κοληθούν αφού το βγάλεις, το κόψεις και έχεις πρόσβαση.

    Γ1 κολημα του γαζιού μάτησης

    Όπως έχεις ανοιχτό το καλούπι σου της μιας πλευράς, κολλάς με ρητίνη ΜΟΝΟ το ένα cm απο την λωρίδα glass 3εκ στη μια πλευρά και αφήνεις να εξέχει απο το καλούπι στεγνα 1.5 εκ. (στεγνά πρέπει να είναι κανονικά τα 2 εκ.) αλλα να εξέχουν το 1.5. Περιμένεις να στεγνώσει καλά.

    Γ2. Εδώ εμποτίζεις με ρητίνη το υπόλοιπο πανί και προσεκτικά κλείνεις το καλούπι σου ώστε να πιαστεί το γαζι στη φλάντζα.

    Ενα ωραίο Τρικ, ειναι να πάρεις ρητίνη και φλοκ σε μια συρριγα και βάλεις μια λωρίδα στο σημείο που κάνει σαν τσέπη το γαζι με την άτρακτο ώστε να σφραγίσεις τυχών τρυπάκια της μάτησης.
    Έπειτα βιδώνεις τέλεια το καλούπι σου να γίνει ένα σώμα. μη το λυπάσαι καθόλου βάλε σφηκτιρες και βίδες αν φοβάσαι οτι οι βίδες μπορεί να σπάσουν το καλούπι.

    Γ3. ήρθε η ώρα να φουσκώσεις 2 μπαλόνια.. 1 για το body και ένα για την μπούμα.   Αν πιστεύεις οτι έχεις χέρι να βάλεις μετά γαζι στην μπούμα κανε το σε δεύτερο χρόνο.


     Δ. ξεκαλούπωσε, κόψε και διόρθωσε το γαζί όπου δεν έχει πατηθεί. Ακόμα και λίγα μαλάκια να πιάσουν δεν θα κουνάει και θα έχεις σωστό μέγεθος μάτησης.

    Ε. Mantatory step!!
    Ανέβασε Φωτο να πάρουμε μάτι...
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #67 am: Freitag, 29 Jan 2016, 17:42:50 »

    Καλησπέρα,

    Ρε Δημήτρη, ένα Shift & Alt είπαμε να πατήσεις και εσύ έσπασες το πληκτρολόγιο!!  Cheesy Cheesy Cheesy

    Οπότε απ ότι καταλαβαίνω η ''συνταγή'' σου, λέει μίξη υφασμάτων και κατασκευή του body σε φάσεις.. Πρώτα vacuum και μετά μπαλόνι..

    Δεν σου κρύβω ότι βρίσκω εντυπωσιακό τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζεις τα υλικά.. αυτό δείχνει πολύ μεγάλη εμπειρία στα σύνθετα υλικά..

    Με ανθρακο-ύφασμα Textreme δεν έχω δουλέψει ακόμη, έχω σκοπό να πάω σε Twill και λόγο γούστου.. Ωραίο και το Textreme αλλά στο μάτι μου κάθεται καλύτερα το twill..
    Βέβαια από πλευράς μηχανικών ιδιοτήτων το textreme δεν το ξέρω..

    Στη δική μου την περίπτωση δεν βρίσκω λόγο να χρησιμοποιήσω διαφορετικά υφάσματα και ενισχύσεις σε σημεία και όχι απλά δύο στρώσεις twill σε όλη την επιφάνεια.. Αν μου διαφεύγει κάτι σε παρακαλώ διόρθωσέ με.

    Σχετικά με τη χρήση μπαλονιού, από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιείς αυτή την τεχνική μόνο για την ραφή.. εγώ σκεφτόμουν να το κάνω για όλα τα υφάσματα με τη μία.. Μου διαφεύγει κάτι?

     worry
    « Letzte Änderung: Freitag, 29 Jan 2016, 19:32:44 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #68 am: Freitag, 29 Jan 2016, 23:43:07 »

    Απανταω απο κινητο οποτε θα ειμαι λιγο συντομος..

    Ναι σωστα καταλαβες! Πρωτα κανεις βακουμ ωστε να φυλακισεις οση ρητινη χρειαζεσαι πραγματικα με τη μεγιστη συμπιεση και μετα χρησιμοποιεις το μπαλονακι να πιεσεις τη ραφη μιας και δεν εχεις "Χερι" να ραψεις σαν ανθρωπος..

    Οσον αφορα το κλασικο twil  ενδεικτικα να σου πω οτι εχει 4- 6 φορες λιγοτερη ακαμψια!  Αρα στα δυο φυλαρακια twill π.χ. στυλ takoumi 700 cf σε πλεξη ψαροκοκκαλο, θες τουλαχιστον 245γρ/τμ δηλαδη τελικο βαρος 320γρ και καμμια σχεση σε ακαμψια με το σαντουιτσ.. αρα ξεπερνας το διπλασιο βαρος αν βαλεις ραφες ενισχυσεις στα σημεια κλπ..

    Σου ειπα εξ αρχης οτι ειμαι σιγουρος οτι θα πειραματιστεις.. Αρα αν παραμεινεις σε ψαροκοκκαλε πλεξη ψαξε για υφασμα Μαξ 150γρ/μετρο εξωτερικα και βαλε τα υπολοιπα οπως στα γραφω παραπανω με διαφορα το honeycomp που μπορεις να το μειωσεις σε παχος..
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #69 am: Samstag, 30 Jan 2016, 11:00:33 »

    Πολύ ωραία. Οπότε λαμβάνοντας όλες αυτές τις πληροφορίες καταλήγω ότι για την περίπτωση κατασκευής fuselage body μάλλον η βέλτιστη λύση είναι μία ή δύο στρώσεις ελαφρύ twill.

    Να μη ξεχνάμε ότι στην περίπτωση καλύπτρας η ακαμψία δεν είναι ζητούμενο.. το αντίθετο μάλιστα! Όχι σε υπερβολικό βαθμό να είναι εντελώς φλοίδα αλλά να έχει μια στοιχειώδη ευκαμψία για να μπορεί να πιάνεται χωρίς να ακούγονται κρακ κάθε φορά που το πιάνεις..

    Στην ουσία το καλύτερο είναι να γίνει με μια πιο ελαφριά συνταγή από αυτή που φτιάχνουν τα canopy για τα ελικόπτερα ή τα cawl για τα αεροπλάνα..

    Δημήτρη θα ήθελα τη γνώμη σου για την εφαρμογή της συνταγής σου σε επίπεδο panel για χρήση σε πλαίσιο ελικοπτέρων..

    Λόγω του βάρους και της ακαμψίας που προσφέρει νομίζω ότι θα μεταμόρφωνε ένα ελικόπτερο αφαιρώντας του στο σύνολο πάνω από 200 γραμμάρια βάρος..

    Το πρόβλημα με τις κατασκευές Sandwich είναι στις βίδες και το σφίξιμο.. Αλλά φαντάζομαι ένα ισχυρό sandwich carbon με honeycomp στα 4 ~ 5 χιλιοστά πάχος, με τρύπες που να μπαίνουν οι βίδες μέσα στο πάνελ και να βιδώνουν τη μία πλευρά τους και τα κεφάλια να είναι πρόσωπο με την έξω πλευρά ( για Μ3 βίδα στη μία πλευρά τρύπα 3ΜΜ και στην άλλη 5ΜΜ) και κάτι παθαίνω!!!  Με πιάνεις?  Cheesy
    Gespeichert

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #70 am: Sonntag, 31 Jan 2016, 19:01:16 »

    Μετα τα τελευταία 4 post πείστικα, πως πρέπει να πάω να μάθω Κινέζικα, γιατί δεν μπορώ πλεον να παρακολουθήσω αυτό το νήμα  Cheesy
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #71 am: Montag, 1 Feb 2016, 15:39:19 »

    Μετα τα τελευταία 4 post πείστικα, πως πρέπει να πάω να μάθω Κινέζικα, γιατί δεν μπορώ πλεον να παρακολουθήσω αυτό το νήμα  Cheesy

     Grin Grin

    Δημήτρη, άστα! Ο άλλος Δημήτρης έχει ξεφύγει εντελώς!

    Β1 εξωτερικό στρώμα:
    Είδα ότι έχεις την μωβ σακούλα βάκουμ.. όπως διάβασα οτι αναφέρεις να ρίξεις καλούπι με infuse...   Με αυτή τη σακούλα ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ!!  είναι πάρα πολύ καλή σε αντοχή, για να ρίχνεις laminates στο πάγκο, για bagging φτερών.. Αλλα όχι για αρνητικά καλούπια ακόμα και αν βάλεις 30 αυτάκια (dog ears).   Χρειάζεσαι λοιπόν σακουλίτσα με τουλάχιστον 30-40% ελαστικότητα.
    Με ελαστική σακούλα λοιπόν, διχτυωτό, αναπνοής, απορροφητικό και peelply. βακουμάρεις το Glass και το Textreme.

    Δημήτρη, ποιά σακούλα προτείνεις?

    Δεν είναι μοβ η δική μου. Είναι η ρόζ απο fibermax : Αυτή εδώ..


    « Letzte Änderung: Montag, 1 Feb 2016, 16:47:26 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #72 am: Dienstag, 2 Feb 2016, 10:23:56 »

    Αυτη ευνοούσα..   Οι περισσότερες σακούλες απο τον κο Δημήτρη (fmax), εχουν elongation at brake 350%

    Υπάρχει και αυτή http://www.fibermaxcomposites.com/shop/vacuum-film-br-vc96-p-100272.html?cPath=29&osCsid=8ae2d66afcdcccf126b0403106c6ea14   που είναι 600%

    Εγώ στα δικά μου αρνητικά καλουπάκια, δουλεύω με 1000% απο R-G. Για αντοχή στο χρόνο, θερμοκρασία κλπ και λιγότερο πολύπλοκα αντικείμενα βάζω αυτή που έχεις και εσύ.
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #73 am: Dienstag, 2 Feb 2016, 11:39:51 »

    Ωραία. Οπότε για την περίπτωση του body που στην ουσία δεν έχει πλευρές με οξίες γωνίες και πολύπλοκα σχέδια, δεν θα έχει πρόβλημα..

    Σωστά?
    Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #74 am: Dienstag, 2 Feb 2016, 12:28:52 »

    Θεωρητικά ναι,  αυτό ενοούσα στο ποστ μου παραπάνω περι αυτακίων   Grin 

    Θα δεις οτι πρέπει να κάνεις πτυχώσεις  με την μαστοιχα, ωστε  ανετα η σακούλα να μποροεί να φτάσει σε καθε σημείο το εσωτερικού..     δηλαδή αν την κόψεις με πατρόν την φλάντζα, απλά δεν θα βγει ποτέ!!  (εκτός αν είναι ελαστική)
    για να καταλάβεις τι εννοώ δες βιντεάκια https://www.youtube.com/watch?v=lJjzLtf7A3I    που λένε dog ears ή pleats,   

    ενδεικτικά στο μοντέλο σου, το εμβαδόν ειναι 1.3-1.5 φορές το εμβαδόν της φλατνζας. Αρα πρέπει να φτιάξεις πτυχώσεις που να δημιουργούν αυτό το εμβαδο ή να πάρεις σακούλα που να έχει το αντισtοιχο elongation


    Αντε βουρ!!  ακόμα ενα ρίξεις εστω ενα σκέτο να πάρουμε μάτι???!!
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 24 Zugriffen.