dominckos
|
|
« am: Dienstag, 21 Dez 2010, 22:42:08 » |
|
μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
|
|
|
Gespeichert
|
Τηλέμαχος
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #1 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 22:55:24 » |
|
Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ, το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Yankos
|
|
« Antwort #2 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:13:10 » |
|
Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης, περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού. Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα, περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
dominckos
|
|
« Antwort #3 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:17:37 » |
|
ευχαριστω φιλοι μου... και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
|
|
|
Gespeichert
|
Τηλέμαχος
|
|
|
Kiril
|
|
« Antwort #4 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:24:17 » |
|
Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε. Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
dominckos
|
|
« Antwort #5 am: Dienstag, 21 Dez 2010, 23:50:48 » |
|
ευχαριστω kiril το εντοπισα!
|
|
|
Gespeichert
|
Τηλέμαχος
|
|
|
Le_Roi
|
|
« Antwort #6 am: Freitag, 1 Jul 2011, 01:05:38 » |
|
Καλησπέρα, Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
|
|
« Letzte Änderung: Freitag, 1 Jul 2011, 01:40:16 von Le_Roi »
|
Gespeichert
|
Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #7 am: Freitag, 1 Jul 2011, 07:06:53 » |
|
προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε
αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι
Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
stamatis
|
|
« Antwort #8 am: Freitag, 1 Jul 2011, 09:41:33 » |
|
προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
|
|
|
Gespeichert
|
<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
|
|
|
Le_Roi
|
|
« Antwort #9 am: Freitag, 1 Jul 2011, 11:51:27 » |
|
Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα… Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
|
|
|
Gespeichert
|
Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
|
|
|
stamatis
|
|
« Antwort #10 am: Freitag, 1 Jul 2011, 11:52:26 » |
|
Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα… Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
|
|
|
Gespeichert
|
<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
|
|
|
Tgeo
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 96
|
|
« Antwort #11 am: Freitag, 1 Jul 2011, 12:34:18 » |
|
Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα… Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!! Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον. Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Antwort #12 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:03:10 » |
|
Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον. Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
kakofonixx
|
|
« Antwort #13 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:38:10 » |
|
τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser. αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
|
|
|
Gespeichert
|
wasting space via Architecture...
|
|
|
Yankos
|
|
« Antwort #14 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:49:51 » |
|
τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
stamatis
|
|
« Antwort #15 am: Freitag, 1 Jul 2011, 14:56:48 » |
|
Δινει λυση στο προβλημα,με μια προυποθεση... οτι η τ/κ του φιλου μας θα εχει αντιστροφη καναλιων,διοτι αν τοποθετησει το servo που αγορασε sto elevator ή sto rudder,θα εχει αναποδη κινηση και παλι. το ξερω οτι ακουγεται κουφο,αλλα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν καποιες φθηνες τ/κ που δεν εχουν αντιστροφη και το εχω δει με τα ματια μου.
|
|
|
Gespeichert
|
<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
|
|
|
Le_Roi
|
|
« Antwort #16 am: Freitag, 1 Jul 2011, 17:45:31 » |
|
Πολύτιμη η βοήθεια όλων σας… ευχαριστώ πάρα πολύ…. Λύση βρέθηκε!!!! Το αεροπλανάκι μου τώρα χαίρει άκρα υγείας…..
|
|
|
Gespeichert
|
Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #17 am: Freitag, 1 Jul 2011, 22:21:13 » |
|
τελικα τι εκανες??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Le_Roi
|
|
« Antwort #18 am: Samstag, 2 Jul 2011, 01:09:16 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
|
|
|
μανωλης
|
|
« Antwort #19 am: Samstag, 2 Jul 2011, 07:16:15 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
BILLYSable
Aeromodeller
Offline
Beiträge: 24
|
|
« Antwort #20 am: Mittwoch, 15 Feb 2012, 16:38:22 » |
|
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΣΣΝΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ.. ΑΝΑΒΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ???
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #21 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 19:00:51 » |
|
Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης, περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού. Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα, περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης. Στη πράξη έχω φτερό 140 cm x 19 cm βάρος πτήσης 900 gr πόσο πτερυγικό φορτίο εχω ? υπαρχή κάποιος κανόνας(τύπος) πχ 12 γρ ανά τετραγωνική παλάμη ?
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
alex.cularis
|
|
« Antwort #22 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 19:49:30 » |
|
kaλησπερα jony b τον ιδανικο πτερυγικο φορτο κάθε τυπου αεροπλάνου ηανεμοπτερου τον καθοριζει η αεροτομή του φτερου που είναι υπευθυνη για την αποστολη κάθε αεροπλάνου η ανεμοπτερου
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #23 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 20:03:52 » |
|
Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια. Αυτό λέγεται «φόρτιση» του φτερού (ή των φτερών). Στην Ευρώπη η φόρτιση των μοντέλων εκφράζεται σε γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη, (γρ/τ.π., g/dm2), ενώ στις Αγγλοσαξωνικές χώρες σε ουγγιές ανά τετραγωνικό πόδι (oz/sq.ft.). Το ισοδύναμο είναι: 1γρ/τ.π.=0,3278 oz/sq.ft. ή 1oz/sq.ft.=3.05 γρ/τ.π.
Για τον υπολογισμό λαμβάνουμε ως επιφάνεια το άθροισμα των προβαλόμενων επιφανειών του φτερού και του οριζόντιου πτερύγιου, περιλαμβανομένων και των ανενεργών τμημάτων τους που περνάνε μέσα από τα όρια της ατράκτου. Εστω ανεμόπτερο με επιφάνεια φτερού 82 τ.π., και ουράς 8 τ.π., σύνολο 90 τ.π. Αν το βάρος του είναι 1.400 γραμμάρια, η φόρτιση είναι 1.400/90 = 15,5 γ/τ.π.
Η διεθνής Ομοσπονδία FAI έχει κατώτατο όριο φόρτισης τα 12 γρ/τ.π. για να μην κατασκευάζονται ελαφρύτερα αερομοντέλα με μικρή αντοχή.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
afilos
|
|
« Antwort #24 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 20:32:41 » |
|
Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.
Μια σχετική ερώτηση, αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα???
|
|
|
Gespeichert
|
Αντώνης Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #25 am: Mittwoch, 21 Apr 2021, 21:25:01 » |
|
Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π. Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π. ??
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #26 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 05:35:19 » |
|
Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π. Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π. ?? Πιό σωστά πρέπει να προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς π.χ. 2 τετρ. παλάμες αρα 900/28,6=31,5 γρ/τ.π.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #27 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 05:57:55 » |
|
Μια σχετική ερώτηση, αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα???
Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης. Ανεμόπτερα με ίδια φόρτιση, περιμένουμε να έχουν την ίδια ταχύτητα πτήσης. Οσο μικρότερο είναι το αεροπλάνο τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός Reynolds, που μας δίνει μία ένδειξη της απόδοσης. Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
afilos
|
|
« Antwort #28 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 07:38:48 » |
|
Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης.
Ναι με βάση τον χρόνο πτήσης, ή το Ρυθμό καθόδου (sink rate), ευχαριστώ!
|
|
|
Gespeichert
|
Αντώνης Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #29 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 08:06:39 » |
|
Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
Συγνώμη έκανα ένα μικρό τυπογραφικό λάθος. "...ΔΕΝ μπορεί να ισχύσει..."
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Nikolas K
|
|
« Antwort #30 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 09:33:58 » |
|
Είναι κι άλλοι οι παράγοντες που θα καθορίσουν το βέλτιστο sink rate, αλλά ναι, το μέγεθος είναι ένας από αυτούς (δηλ. ο αρ. Reynolds που λέει και ο κος Κωνσταντακάτος).
|
|
|
Gespeichert
|
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #31 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 14:50:31 » |
|
ευχαριστώ για τοις απαντήσεις ............ αν προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς 40 χ 12= 4,8 τ.π. 26,6 + 4,8 = 31,4 900\31,4 = 28,66υ.γ θα με λέγατε βαρύ ? δεν θέλω ταχύτητα θέλω χρόνο πτήσης με τη λιγότερη κατανάλωσή ......
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
alex.cularis
|
|
« Antwort #32 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 15:21:33 » |
|
jony b το ιδανικο μινιμυμ βαρος απογείωσης το καθοριζει η αεροτομή του φτερου αυτά τα αεροπλάνα που είναι για μεταφερουν βαρος εχουν συνηθως ημισυμετρικη NACA 2412 αεροτομή με 18 - 22γρ /το h clarc αεροτομες που εναι επίπεδες από κατω
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #33 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 17:03:43 » |
|
900\31,4 = 28,66θα με λέγατε βαρύ ? δεν θέλω ταχύτητα θέλω χρόνο πτήσης με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... ναι η φόρτιση αυτή εμπίπτει στα μεγάλα νούμερα. Ετσι φορτίζουμε τα μεγάλα ανεμόπτερα για να αποκτησουν ταχύτητα πάνω απο 10 μέτρα το δευτερόλεπτο, αλλά μαζί με την οριζόντια ταχυτητα αυξάνεται και η κατακόρυφη ταχύτητα, ο βαθμός καθόδου. Πως θα ανεβαίνει το ανεμοπτερό σου ψηλά; Σε ποιό ύψος υπολογίζεις να ανεβαίνει αρχικά; Πόσο χρόνο εκτιμάς ότι θα διαρκεί η πτήση σου; Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #34 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 20:55:23 » |
|
δεν θα με χάλαγε καμια (1) ωρίτσα ....χαχα...(Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.) συμφωνώ... πάω για μεγαλύτερο φτερό η λιγότερο βάρος..... ηλεκτρικό, 1100 kv 3s 2200ma 7x4 propela o πρώτος στόχος είναι 5 χιλ. 2,5 + 2,5...... μόλις έχω χρόνο θα ανεβάσω την αεροτομή .) clarc αεροτομές που ε ναι επίπεδες από κάτω)..... ο.κ
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
alex.cularis
|
|
« Antwort #35 am: Donnerstag, 22 Apr 2021, 21:49:15 » |
|
jony b με 12 Volt , 2200 ma Btry και 1κg Bαρος χρειαζεσαι 120 wat για να αναπτύξεις την μεγιστη ταχυτητα με 10 Αmp καταναλωση εχεις θεωρητικα 13.2 λεπτα πτηση [2.2 x 60 :10 =13.2 ] με το μοτερ που εχεις εάν διανυει 10 μ το δευτ με φουλ γκαζια σε 13.2 min χ 60 =792 sec χ10 m =7920 m αποσταση θεωρητικα παντα γιατι δεν εχουμε υπολογισει τον αντιθετο ανεμο και την πτωση τασης εάν η μπαταρια δεν ειναι καινουργια
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #36 am: Freitag, 23 Apr 2021, 12:05:49 » |
|
Βαγγέλη πολύ επιστήμονας........ ..αν υπολογίσεις ότι δεν παίζω πότε τέρμα κγαζι........0.1 έως 6-7 αμπέρ....+-*\ ε 5 χιλιομετρακια τα έχουμε.... αν ανεμοπορισουμε βγάζουμε 45 " υ,γ θα πετάξω και 15 γρ. έρμα .............................
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #37 am: Freitag, 23 Apr 2021, 19:22:26 » |
|
αεροτομή που χρησιμοποιώ ....
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
sakis art
|
|
« Antwort #38 am: Freitag, 21 Jan 2022, 23:36:30 » |
|
Παιδιά σε πανωπτερυγο με μισό γκάζι πετάει κανονικά μετα από τριμάρισμα. Όταν πάει το γκάζι πανω απο τη μέση περίπου στο ~80% δίνει λίγο up . Τι φταίει;
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
evan
|
|
« Antwort #39 am: Samstag, 22 Jan 2022, 09:04:24 » |
|
Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης. Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας. CL : συντελεστής άνωσης (Lift coefficient) ρ: πυκνότητα ρευστού Α: επιφάνεια σώματος κάθετη στη ροή U: ταχύτητα σώματος ως προς το ρευστό (από την Βικιπαίδεια https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BD%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7)
|
|
|
Gespeichert
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
jony b
|
|
« Antwort #40 am: Samstag, 22 Jan 2022, 09:29:05 » |
|
Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης. Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας. συμφωνώ είναι φυσιολογικό.....έκτος αν το λίγο είναι πάρα πολλή.....τότε θα βγάζει εύκολα hover ...... υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι.....
|
|
|
Gespeichert
|
άλλα κόλπα !
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Antwort #41 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:34:13 » |
|
υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... +1 Η καλύτερη περίπτωση για τις όποιες διορθώσεις θέλει θα πρέπει να τις κάνεις με ελάχιστο αέρα Σχεδόν ποτέ δεν διορθώνεις με τριμάρισμα και τις μηχανικές ρυθμίσεις τις κάνεις με το Stabilizer (αν έχεις) στην θέση Manual Εννοείται αρχικά κοιτάς να είναι σωστό το κέντρο βάρους Ύστερα κοιτάς να διορθώσεις με αλλαγή της γωνίας του φτερού βάζοντας ανάλογα είτε μπρός είτε πίσω στην βάση του φτερού λωρίδα μπάλσα ανάλογου πάχους (1-2- κ.ο.κ. σε χιλ). Αν δείχνει να "ρίχνει" εύκολα μούρη τότε βάζεις μπροστά αν κάνει σαν βάρκα τότε βάζεις πίσω. Στο θέμα του γκαζιού Όταν ανοίγεις και δείχνει να σηκώνει την μούρη μόνο, τότε αλλάζεις την γωνία του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω βάζοντας ροδέλες ενδιάμεσα βάσης μοτέρ με firewall στις πάνω βίδες. Αν ανοίγοντας το γκάζι δείχνει να κερδίζει ύψος ολόκληρο, να κρατάει δλδ την ευθεία του, τότε δεν πειράζεις τίποτα
|
|
|
Gespeichert
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Antwort #42 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:37:31 » |
|
Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down για να πηγαίνει ευθεία? Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες. Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει? Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο? Τι μοντέλο είναι?
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
carapis
|
|
« Antwort #43 am: Samstag, 22 Jan 2022, 10:44:36 » |
|
Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down για να πηγαίνει ευθεία? Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες. Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει? Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο? Τι μοντέλο είναι?
++++1
|
|
|
Gespeichert
|
FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #44 am: Samstag, 22 Jan 2022, 11:16:57 » |
|
Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.
Η άντωση είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
sakis art
|
|
« Antwort #45 am: Samstag, 22 Jan 2022, 11:40:26 » |
|
Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down για να πηγαίνει ευθεία? Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες. Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει? Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο? Τι μοντέλο είναι?
++++1 τριμάρισμα με το μισό γκάζι ανοιχτό. Το elevator όχι σχεδόν δε το πείραξα, ισα ισα ίσως να είχα δώσει και 1-2 κλικ up. Όταν λέω δίνω φουλ γκάζι από 80% έως 100% τέρμα ανοιχτό δηλ το μοντέλο αρχίζει να ανεβαίνει σταδιακά. Όχι απότομα. Thrust ειχα δώσει καποια χιλ. δε θυμάμαι ακριβώς, ότι έλεγαν οι οδηγίες.Το κέντρο βάρους ναι είναι σωστο. Βέβαια το ζυγισα αδειο, ενω παίρνει εως 400cc καυσιμο. Είναι ενα cessan cardinal 177 της arc. Είχα κάνει μια επισκευή πάνω στη βάση της ατράκτου που πατάει το φτερό, δε ξέρω αν έχασε 1-2 χιλ από εκεί και παιζει ρόλο αυτό. Εκτός αν είναι κάτι το φυσιολογικό όπως λένε παραπάνω οι φίλοι.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Antwort #46 am: Samstag, 22 Jan 2022, 13:47:06 » |
|
Λογικά εισαι οκ τότε! και οι συνθήκες καιρού παντα παιζουν ρόλο κοντρα η ουριο ανεμο..... ! Φυσιολογικό ακούγεται. Εαν θέλεις μπορεις να δοκιμάσεις να δεις που βρίσκεται το down thrust και να βελτιώσεις ελάχιστα το φαινόμενο.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Nikolas K
|
|
« Antwort #47 am: Samstag, 22 Jan 2022, 17:35:21 » |
|
Εάν τριμάρισες με μισό γκάζι ανοικτό, είναι λογικό να ανεβαίνει όταν ανοίξεις ολόκληρο το γκάζι. Το αντίστροφο θα συνέβαινε αν είχες τριμάρει με το γκάζι στο 100%: το αεροπλάνο θα έχανε ύψος με μισό γκάζι.
|
|
|
Gespeichert
|
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
|
|
|
|